Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Пентагонът потвърди смъртта на сина на Осама бин Ладен · Иран мисли да освободи танкера "Стена Имперо" · Две турски военни колони са пресекли границата и са се отправили към Идлиб · Зловещи подробности за мъжа, убит в леглото до любовницата си · Борис Джонсън ще е една от звездите на предстоящата среща на Г-7 · Зеленски зове Канада да не допуска Русия обратно в Г-8 ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пет 23 Авг 2019, 07:05
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » ПО ДУНАВА » Теми за река Дунав - проблеми, въпроси, отговори, екипажи, проекти, дунавските държави,борса
ДУНАВ МОСТ и 2
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 9 от 11 [152 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9, 10, 11 Следваща
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 08 Апр 2013, 17:04    Заглавие:  

Дупка затвори Дунав мост, опашки от тирове

Опашки от тежкотоварни автомобили се образуваха при Дунав мост край Русе и Гюргево, както и на фериботите при Свищов и Силистра заради затвореното в понеделник за оглед мостово съоръжение. След огледа стана ясно, че забраната за тирове ще продължи за около месец.
Дунав мост ще бъде затворен за тежкотоварни автомобили над 10 тона поне за месец. Това каза в Русе Георги Златев, директор на дирекция "Развитие на пътната инфраструктура с бюджетни средства" към агенция "Пътна инфраструктура", по повод образувалия се в нощта срещу неделя отвор до една от дилатационните фуги в едното пътно платно, чийто размер е около метър на 50 см.

По обяд мостовото съоръжение беше напълно затворено за проверка на експертна комисията от Агенция "Пътна инфраструктура", която направи оглед на пораженията на моста. Експертите констатираха, че няма проблем при самата дилатационна фуга, а в стоманобетоновата плоча, която е в непосредствена близост до нея.

"В момента се обсъждат вариантите за ремонт – дали самата панела, която е успоредна на фугата, да се подменя, или да се бетонира на място, за да стане по-бързо ремонтът и да се пусне по-бързо движението. Дискутират се детайлите в самите ремонти и днес или утре ще има яснота какъв точно да бъде ремонтът”, посочи инж. Златев.

По думите му в резултат на стареенето на материала на плочата и повишеното натоварване като брой пътно-превозни средства и осово натоварване, самият бетон е разрушен, има пукнатини по него, и това се е проявило като пълно разрушаване на стоманобетоновата плоча.

През уикенда участък от моста в българския участък пропадна и зейна огромна дупка, достигаща до метър. Ситуацията е изключително тревожна, тъй като са останали да стърчат само арматурните железа, коментира вчера инж. Минчо Минчев, директор на Пътно управление-Русе. Опасността идва от факта, че бетонът пада върху жп линията и може да доведе до инцидент с някоя от влаковите композиции. В същото време не е изключено дупката да продължи да се разширява от вибрациите на тировете и да се срути целият панел.

Още снощи беше спряно движението в едното пътно платно, както и спряно преминаването на товарни автомобили над 10 тона, след като стана ясно, че продължават разрушенията в участъка.

Кметът на Русе увери, че е създадена необходимата организация, започнало е обаче струпване на автомобили.
"Има някъде около 100 товарни автомобила от двете страни на моста. Имаме готовност да осигурим химически тоалетни, храна, вода, места за изхвърляне на отпадъците. Тъй като времето е студено, може да потърсим помощ и от Българския червен кръст или други организации, за да ни помогнат да създадем някакъв ред. Така сме действали при други подобни ситуации”, каза Стоилов.

Кметът заяви, че в организацията на движението, освен общината, се включват и КАТ и Гранична полиция, които имат компетенции по отношение на Дунав мост. „Всички структури работят в добра синхронизация и контрол. Ще се опитаме да минимизираме ситуациите, които изнервят хората”, обясни още кметът на Русе.
„Като гледам как са нещата, и дори като неспециалист виждам, че повредата е голяма. Дунав мост е затворен за товарни автомобили и опашката е от 4 километра", каза по-рано пред "Фокус" по-рано Валентин Бянов, председател на Съюза на товарните превозвачи, който е бил на място, за да провери обстановката. Той съобщи, че са започнали да пренасочват товарните автомобили в района на Бяла към ферибота в Свищов.
"Могат да ги насочват или към Кардам, или към Видин, Оряхово, Свищов", допълни той.
Положението е много сериозно, ако мостът бъде затворен за движение изцяло, това ще се отрази много тежко на българските превозвачи.
„Транспорт, който трябва да се осъществи от Русе за Букурещ, трябва да мине или през ферибота в Свищов, който е по-скъп от моста, или през Констанца, а това са близо 400 километра обиколка. Цените към търговците също ще се променят. Нещата са много сложни”, допълни Бянов.

Ако ремонтите работи по Дунав мост продължат по-дълго време ще бъде направено всичко възможно да бъде пусната и трета платформа, каза Никола Попов, управител на фериботния комплекс „Свищов-Зимнич”. Към момента нямат готовност до края на деня или утре да бъде пусната, защото поради намаления трафик не е експлоатирана скоро и предстои малка реконструкция и ревизия на двигателите.

Ферибот „Свищов-Зимнич” разполага с две фериботни платформи. Едната товари шест ТИР-а, а другата четири. Платформите пътуват от днес срещуположно, което означава, че когато едната тръгва от румънския, другата тръгва от българския бряг. На ден двете платформи при този график правят по 10 курса, по пет в двете посоки.

До обедните часове на днешния ден са превозени около 30 автомобила, но е пътувала само едната платформа. Попов каза, че е пусната и втората и до вечерта по негови прогнози ще бъдат превозени близо 70 автомобила.

Към дунавския бряг продължават да прииждат нови автомобили и сигурно голяма част от тях ще останат да пренощуват, за да бъдат превозени утре. Напрежение сред чакащите няма, всички спокойно изчакват реда си.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 18 Апр 2013, 14:40    Заглавие:  

Държавата е за втори Дунав мост при Русе

Фирмата-изпълнител на ремонта на Дунав мост ще трябва да поеме разходите по предстоящия ремонт на Дунав мост


Фирмата-изпълнител на ремонта на Дунав мост ще трябва да поеме разходите по предстоящия ремонт. Това каза при посещението си Русе вицепремиерът и министър на регионалното развитие и благоустройството Екатерина Захариева.
Пред медиите тя подчерта, че реконструкцията трябва да започне съвсем скоро.

"Проблемът е, че Дунав мост наистина е стар и е натоварен много повече от колкото неговата конструкция понася", коментира Захариева.

По думите й особено след отварянето на дупката в съоръжението преди повече от седмица въпросът с изграждането на втори мост, който да свързва България и Румъния при Русе, стои все по-често на дневен ред.
"Трафикът е голям, а като се прибави, че ще започне и изграждането на пътя Русе – Свиленград е крайно време да се започне с предпроектните проучвания и анализи", заяви вицепремиерът.

Тя бе категорична, че държавата е 100 % за изграждането на втори мост при Русе тъй като само с него може да се реши проблемът с натовареността и трафика по съществуващото в момента съоръжение.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 22 Апр 2013, 14:18    Заглавие:  

Пътят за Дунав мост 2 е залят

Пътят за Дунав мост 2 е залят и колите минават през село Покрайна за моста, съобщи кметът на село Антимово Светослав Флоров. Той посочи, че този пътен участък е общински и за него трябва да се грижи Община Видин.
Според Флоров всяка година се случва едно и също и никой не взима мерки. Залети се около 100 дка земеделски площи край Антимово./БЛИЦ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 24 Апр 2013, 14:18    Заглавие:  

Край Дунав мост 2 се открива нов ГКПП

Министерският съвет одобри проекта на междуправителствено споразумение на България и Румъния за откриването на граничен контролно-пропускателен пункт по държавната граница на двете страни, който свързва Видин и Калафат чрез новия комбиниран мост над река Дунав. Споразумението ще бъде сключено чрез размяната на вербални ноти.
Целта на документа е да се регламентира осъществяването на граничен контрол при преминаването на лица и превозни средства на границата чрез новия мост с оглед предстоящото откриване и въвеждане в експлоатация на обекта.
С друго решение кабинетът утвърди и предлага за ратификация подписаното през февруари т. г. споразумение между правителствата на България и Румъния за създаване на съвместно търговско дружество – оператор на новия комбиниран (пътен и железопътен) мост между двете страни на река Дунав при градовете Видин и Калафат. Кабинетът одобри и проект на споразумение за временно прилагане на договореностите.
Споразумението за създаване на съвместно българо-румънско търговско дружество за управление на новия мост ще осигури необходимата правна основа и условия за ефективно управление на международната транспортна инфраструктура и съкращаване на срока за възстановяване на инвестициите.
Споразумението предвижда създаване на съвместно акционерно дружество, собственост при равни дялове на българската и на румънската държава, което ще отговаря за експлоатацията и поддръжката на моста и прилежащата му инфраструктура на двата бряга на р. Дунав. Седалището на дружеството ще бъде във Видин с клон в Калафат. Всички процедури по учредяването и регистрацията му ще бъдат изпълнени в съответствие с българското законодателство. Капиталът на дружеството ще бъде в размер на 300 000 лв., разпределен в 300 акции с номинал 1000 лв.
По-голямата част от печалбата на дружеството ще постъпва в България. По този начин се изпълнява договорката, съдържаща се в чл. 9 от Споразумението от 2000 г., че разпределението на средствата, постъпили от събраните такси за преминаване през моста, ще се извършва право пропорционално на вложените от всяка една от двете страни средства за изграждане на моста. Косвеният ефект, който дейността на дружеството би имала върху развитието на транспортния сектор на България, е свързана с възможността за цялостно интегриране на българската транспортна инфраструктура с тази на страните от Западна, Централна и Югозападна Европа, както и с възможността за повишаване на конкурентоспособността на българската икономика. Осигуряването на добро поддържане и управление на моста и генерирането на постоянен трафик по Паневропейски транспортен коридор №4 ще доведе също така до възможност за изравняването в икономическо отношение на Северозападна България с останалите по-развити региони на България.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Нед 26 Май 2013, 09:13    Заглавие:  

Arrow На 14 юни се открива Дунав мост 2
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 06 Юни 2013, 10:44    Заглавие:  

Вторият мост на Дунав излезе на последната права с Акт 15
Остават довършителни работи, след което съоръжението ще бъде открито за експлоатация
5 юни 2013, 19:51
Видин, България

"Дунав мост 2" при Видин-Калафат вече има Акт 15. Фирмата изпълнител - испанският консорциум FCC Construccion, предаде съоръжението на строителния надзор на проекта.
Приети от надзора са опорните елементи на моста - 12-те колони; трите устоя; ж. п.-естакадата към моста; пътните и железопътни подходи към моста с всички горни строежи - ж. п. линия и контактна мрежа, пътни настилки, отводнителни системи, вертикална сигнализация, мантинели, парапети, ж. п.-бариера и други.

Преди подписването на Акт 16 трябва да бъдат изградени най-долните пояси защитни диафрагми около защитните елементи против удари на кораби при стълбовете "11" и "12", чието строителство в момента е възпрепятствано от високото ниво на Дунав.

Трябва да бъде завършено заскаляването около осемте стълба на моста в неплавателния участък на реката и укрепено дъното около изливните пилоти при стълбовете "9", "10", "11" и "12" в плавателния участък на Дунав.

Укрепването трябва да бъде направено на площ 52х36 м около всеки от четирите стълба против ерозионни процеси, които се получават поради двойно увеличаващата се скорост на водното течение около пилотите.

На пласт 1,6 м ще бъдат поставени последователно филтриращи елементи, дребни и едри камъни. По аналогичен начин е укрепен и брегът там, където "стъпва" мостът на румънския бряг. След подписването на Aкт 16, "Дунав мост 2" при Видин-Калафат ще бъде предаден за експлоатация. /БЛИЦ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 06 Юни 2013, 16:21    Заглавие:  

Учредиха дружество "Дунав мост 2"

Българо-румънското дружество „Дунав мост Видин – Калафат” АД бе учредено на събрание на акционерите, което се проведе днес в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията.

Седалището и адреса на управление на дружеството е във Видин. Съвместната компания ще има отговорност за управлението, експлоатацията и поддръжката на комбинирания граничен мост над река Дунав при Видин, както и за събирането на таксите за преминаване от пътните превозни средства.

Капиталът на дружеството е в размер на 300 000 лева, разпределен по равно между акционерите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 10 Юни 2013, 15:11    Заглавие:  

Откриват Дунав мост 2 на 14 юли

Дунав мост 2 ще бъде открит с официална церемония, която ще се състои в петък (14 юни). Очаква се на събитието да присъстват президентът на Република България Росен Плевнелиев, министър-председателят Пламен Орешарски, председателят на Народното събрание Михаил Миков, министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Данаил Папазов, министър-председателят на Румъния Виктор Понта, членове на правителствата на двете страни, народни представители, европейският комисар за регионална политика Йоханес Хаан, участници в реализацията на проекта през годините и др.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 12 Юни 2013, 15:46    Заглавие:  

Борисов не получил покана за откриването на Дунав мост 2
15:04 | 12 юни 2013 | Общество / Редактор Таня Тодорова / обновено преди 2 минути

Лидерът на партия ГЕРБ и бивш премиер Бойко Борисов не е поканен на откриването на Дунав мост 2 на 14 юни. Самият той съобщи това пред журналисти в Народното събрание. На церемонията са поканени всички бивши премиери, твърди министърът на транспорта.
"В петък са се нагласили да ходят хора, които нямат нищо общо с Дунав мост 2, да го откриват. Аз съм летял поне 10-15 пъти да го проверявам, за да може за 3 години да стане това, което е в момента”, коментира Борисов, цитиран от "Фокус".

Дунав мост 2 ще бъде открит с официална церемония в петък. Очаква се на събитието да присъстват президентът Росен Плевнелиев, премиерът Пламен Орешарски, председателят на Народното събрание Михаил Миков, министърът на транспорта Данаил Папазов, министър-председателят на Румъния Виктор Понта и румънски министри, както и европейският комисар за регионална политика Йоханес Хаан.

На церемонията са поканени всички бивши министър-председатели, които са работили от началото по проектирането на моста и всички министри на транспорта, твърди обаче министърът на транспорта Данаил Папазов.

"По време на откриването са замислени няколко мероприятия, които ще запазя в тайна", каза Данаил Папазов.

Мостът ще бъде открит от работници и инженери, които са работили по проекта от самото начало. Лентата ще държат две деца на около 10 години, поясни министърът.

Таксите и трафикът

Мостът, който свързва градовете Видин и Калафат, ще се обслужва от българо-румънско предприятие, регистрирано у нас. Таксата за леки коли ще бъде 6 евро.

"Засега интересът към трафика по моста не е малък, защото таксите са много по-ниски от ферибота", каза още Папазов.

Очаква се по съоръжението годишно да минават поне 100 000 превозни средства и този трафик да расте.

Пешеходци, велосипедисти, колите на пожарната, полицията и спешната помощ на България и Румъния няма да заплащат такси за преминаване на Дунав мост 2, реши днес правителството.

Българският участък на Дунав мост 2 струва над 225 млн. евро, от които 60 млн. евро бяха предоставени от държавния бюджет, а останалите са заем и еврофинансиране. Румъния е инвестирала 48 млн. евро собствени и европейски средства.

Първата копка на обекта бе направена от премиера Сергей Станишев през май 2007 г. Грубият строеж на Дунав мост 2 бе приключен през октомври 2012 г. в мандата на Бойко Борисов, а в края на май 2013 г. при кабинета "Орешарски" - мостът и пътната инфраструктура бяха готови.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 13 Юни 2013, 13:59    Заглавие:  

Изграждане на нов граничен комбиниран (пътен и железопътен) мост на река Дунав между градовете Видин (България) и Калафат (Румъния)

Основната цел на проект „Изграждане на нов граничен комбиниран (пътен и железопътен) мост на река Дунав между градовете Видин (България) и Калафат (Румъния)” е създаване на постоянна пътна и железопътна връзка по Транс-европейски коридор № 4 и интегрирането на националната транспортна инфраструктура в европейската транспортна мрежа.

Министерският съвет, с решение № 687 от 25 август 2004 г., определя построяването на моста за приоритетен проект с национално значение.

След среща между делегации на румънското и българското правителство в присъствието на специалния координатор Бодо Хомбах и европейския комисар по разширяването Гюнтер Ферхойген от 7 февр. 2000 г., Брюксел, Експертeн доклад от 23 февр. 2000 г. и подписаното на 5 юни 2000 г. Споразумение между двете държави за техническите, финансовите, правните и организационни въпроси, свързани с изграждането на нов граничен комбиниран (пътен и железопътен) мост, се договаря изграждане на съоръжението при км 786 на р. Дунав.

Историческа справка:
 5 юни 2000 г. - Подписано СПОРАЗУМЕНИЕ между правителствата на Република България и на Румъния за техническите, финансовите, правните и организационните въпроси, свързани с изграждането на нов граничен комбиниран (пътен и железопътен) мост между двете страни на река Дунав;
 8 декември 2000 г. - Подписан финансов договор за заем за финансиране на проекта с Европейската инвестиционна банка. През 2004 г. е подписан и втори договор за заем с ЕИБ;
 13 декември 2004 г. за ЕК/ 18 февруари 2005 г. за България – Подписан финансов меморандум 2004/BG/16/P/PT/005 по КФ 1164/94/ИСПА;
 31 юли 2006 г. – Подписано СПОРАЗУМЕНИЕ между правителството на Република България и правителството на Румъния за презграничния трафик на лица, транспортни средства, оборудване и материали в процеса на строителството и въвеждането в експлоатация на нов комбиниран (пътен и железопътен) мост между двете страни на река Дунав;
 2006 г. - Проведени тръжни процедури за проектиране и строителство на моста и за проверяващ инженер и надзор на строителството;
 30 януари 2007 г. - Сключени договори за проектиране и строителство на моста и за проверяващ инженер и надзор на строителството;
 2007 г. – Проведени тръжни процедури за строителство на прилежащата инфраструктура и надзор на строителството;
 26 октомври 2007 г. – Подписани договори за строителство на прилежащата инфраструктура и надзор на строителството;
 01 август 2011 г. – Публикувано е Решение на Европейската комисия за удължение на срока на действие на Финансовия меморандум до 31 декември 2012 г.
 28 февруари 2013 г. – подписано Споразумение между правителството на Република България и правителството на Румъния за създаване на съвместна търговска структура-оператор на новия комбиниран (пътен и железопътен) мост между двете страни на река Дунав между градовете Видин (Република България) и Калафат (Румъния).
 06 юни 2013 г. – Учредено е българо-румънското дружество „Дунав мост Видин – Калафат” АД, което отговаря за управлението, експлоатацията и поддръжката на комбинирания граничен мост над река Дунав при Видин – Калафат.
 14 юни 2013 г. – Официално е открит новият граничен мост над река Дунав при Видин – Калафат.

Сключени договори

 Общата стойност на разходите за изпълнението на проектните и строителните работи на моста и прилежащата инфраструктура, за независимия надзор и техническата помощ за подготовка и управление на проекта, както и за придобиването на терени за строителство възлиза общо на 255 660 901 евро, както следва:

Договор Стойност (евро)
Договор №1 Проектиране и строителство на моста € 145 460 242
Договор №2 Независим надзор и проверяване на техническия проект на моста € 17 849 663

Договор №3 Строителство на прил. инфраструктура € 76 769 352
Договор №4 Надзор на прил. инфраструктура € 6 530 189
Договор за техническа помощ за управление на проекта € 8 157 876
Придобиване на терени € 893 579

Източници на финансиране

 Проектът се финансира със средства от няколко източника:
o безвъзмездна помощ от КФ 1164/94/ИСПА в общ размер на 74 998 000 евро по два финансови меморандума;
o безвъзмездна помощ от 5 млн. евро от Френската агенция за развитие;
o заеми от Европейската инвестиционна банка на обща стойност 70 млн. евро;
o заем и безвъзмездна помощ от немската Кредитна институция за възстановяване (КфВ) на обща стойност 20 045 168 евро;
o национално съфинансиране към финансовите меморандуми и бюджетни средства на обща стойност 85 617 733 евро.

 Общата сума на средствата от безвъзмездните помощи и заемите възлиза на 255 660 901 и те са усвоени изцяло.

*Свързващата инфраструктура на румънския бряг е финансирана по отделен финансов меморандум и национално съфинансиране на румънската страна на стойност 35 962 500 евро.

Технически характеристики на моста
 По своето преназначение мостът е комбиниран – пътен с по две транспортни ленти в двете направления и железопътен с един коловоз между тях. Общата ширина на пътното платно заедно с тротоарите е 31,35 m.
 Конструкцията на моста е уникална и се състои от три части:
• железопътна естакада на десет отвора по 40 m и обща дължина 400 m
• мост над неплавателната част на река Дунав на осем отвора по 80 m
• мост над плавателната част на река Дунав на пет отвора, три от които по 180 m
 Дължината на пътната част на моста е 1391 m, а на железопътната – 1791 m.
 Изградени са три устоя, два на българския и един на румънския бряг, както и 12 стълба. В неплавателната част на реката стълбовете са осем с височина от 3 до 20 m.
 Около стълбовете на моста в коритото на реката и на румънския бряг се извършва мащабно заскаляване, за да се избегне извличане на материал по дъното около стълбовете и свличане на земни маси на високия румънски бряг, с което ще се наруши ландшафта и би се повлияло на сигурността на моста.
 За осигуряване на строителството на моста беше създадена мощна производствена база на територията на Свободната безмитна зона. Изградени са цех за стоманобетонни елементи, цех за обработка на армировката, два бетонни възела, асфалтова база, трошачна инсталация, пристан за товарене на сегменти, повдигателни съоръжения с голяма товароподемност.
 Инфраструктурата към моста включва цялостна реконструкция на ж.п.линията до моста за скорост 160 km/h, изграждане на четири пътни възела на две нива по обходния път на Видин към моста, четири железопътни надлеза, две нови гари, три сервизни сгради, два пешеходни надлеза, много водостоци, както и реконструкции на съществуващи електроразпределителни и електропреносни линии, водопроводи и различни подземни съоръжения.

Очакван трафик

 Според прогнозите се очаква общо 415 000 превозни средства да преминат през моста през първата година след отварянето му, от които 186 000 коли, 20 000 автобуса и 209 000 камиона, както и 4 745 влака в двете посоки, от които 730 пътнически влака и 4 015 товарни влака. В края на периода (2030 г.), броят на товарните влакове в двете посоки се очаква да достигне 8 504. Очаква се да се генерира трафик и от Гърция, Турция, Македония и съседния район на Сърбия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Вто 18 Юни 2013, 08:13    Заглавие:  

Arrow Откриха Дунав мост 2

ФОТООКО: Разходка до Калафат и обратно по новото европейско бижу - Дунав мост 2
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Чет 04 Юли 2013, 13:48    Заглавие:  

Arrow “Дунав мост 2” вече почна да печели
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 04 Юли 2013, 14:39    Заглавие:  

Дунав мост 2 не е намалил трафика край Русе
4 юли 2013 | | / Редактор Елица Петрова / обновено преди 2 минути

Няма намаление на трафика през Дунав мост край Русе след откриването на Дунав мост 2 на 14 юни, съобщиха от Гранична полиция-Русе.
През Дунав мост 2 преминават превозните средства, които преди отварянето му са ползвали ферибота Оряхово-Бекет и граничните пунктове край Калотина, Брегово и Връшка чука.

От думите на директора на Областното пътно управление в Русе Минчо Минчев стана ясно, че за основен ремонт на Дунав мост може да се мисли тепърва догодина. Той трябва да започне заедно с румънската страна, която има намерение това да се случи тогава.

Северните ни съседи имат проект за техния участък, който е на стойност 10 млн. евро. Българската страна също има проект, който трябва да се актуализира, но сумата ще бъде по-малка, тъй като има разлика в дължината на участъците.

"До момента нямаше как да бъде извършен ремонт заради липсата на алтернатива, но след отварянето на Дунав мост 2, това вече не е пречка", заяви Минчев, цитиран от БТА.

За целта трябва финансиране, като разговори ще се водят от Министерството на регионалното развитие.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Съб 06 Юли 2013, 08:41    Заглавие:  

Arrow Строим и Дунав мост 3 при Силистра
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 16 Сеп 2013, 13:52    Заглавие:  

Румъния свали таксите на Дунав мост

Румъния намали от 6 на 3 евро таксата за преминаване на леки автомобили през Дунав мост, потвърдиха от Агенцията за контрол и събиране на такси в Гюргево, която е към румънската Национална компания за автомагистрали и национални пътища. Намалението е станало факт от полунощ, като голяма част от пътуващите останаха приятно изненадани от новината, съобщава БТА.

Изпълнителният директор на асоциация "Еврорегион Данубиус" Лили Ганчева коментира, че намаляването на румънската такса е дългоочаквана новина, защото е от изключително значение за бъдещите бенефициенти на европейските програми за трансграничния регион и не по-малко - за бизнеса, туризма и културните контакти.

България намали едностранно с три пъти таксата за преминаване на леки коли още на 1 юни 2011 г. - от 6 евро на 2 евро.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 9 от 11 [152 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9, 10, 11 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » ПО ДУНАВА » Теми за река Дунав - проблеми, въпроси, отговори, екипажи, проекти, дунавските държави,борса
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0841s ][ Queries: 12 (0.0061s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker