Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Кошмарно видео с неуспешен опит за приземяване на Боинг /ВИДЕО/ · Планински спасители и два словашки хеликоптера спасиха пострадал алпинист · Полицията откри огън по протестиращи в Багдад, има ранени · Законът за горивата влиза в сила · Топ съветник и главен идеолог на Путин хвърли оставка · Ивайло Гоцев: Желанието ни е мачът на Кубрат Пулев с Джошуа да е в Истанбул /ВИДЕО/ ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Sat 25 Jan 2020, 19:10
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
ВВС на Гърция - Aeroporia Stratou
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 1 of 4 [58 Posts]   Goto page: 1, 2, 3, 4 Next
Author Message
Марко Марков


Joined: 02 Jun 2006
Posts: 2200

PostPosted: Tue 05 Feb 2008, 09:54    Post subject:  ВВС на Гърция - Aeroporia Stratou  

ВВС на Гърция
Пускам темата понеже видях , че от нашите комшии само Гърция е оставена без внимание. На същото мнение е и „Ту-134“.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Last edited by Марко Марков on Tue 05 Feb 2008, 14:51; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42494

PostPosted: Tue 05 Feb 2008, 10:08    Post subject:  

Combat Wings




Hellenic Air Force Mirage 2000-5 Mk2, able to carry the SCALP-EG long range, self-guided missile (also known as "Storm Shadow")
TA-7C Corsair II of the Hellenic Air Force, taxiing for take off at the Royal International Air Tattoo, Fairford, England, in 2005110th Combat Wing (110 Πτέρυγα Μάχης)
337th Fighter Squadron "Ghost" (337 Μοίρα "Φάντασμα") - Flies the F-16 Fighting Falcon - C/D Block 52+
346th Fighter Squadron "Jason" (346 Μοίρα "Ιάσων") - Flies the F-16 Fighting Falcon - C/D Block 30
348th Fighter Squadron "Eyes" (348 Μοίρα "Μάτια") - Flies the F-4 Phantom II - RF-4E Phantom II
111th Combat Wing (111 Πτέρυγα Μάχης)
330th Fighter Squadron "Thunder" (330 Μοίρα "Κεραυνός") - Flies the F-16 Fighting Falcon - C/D Block 30
341st Fighter Squadron "Ace" (341 Μοίρα "Άσσος") - Flies the F-16 Fighting Falcon - C/D Block 50
347th Fighter Squadron "Perseus" (347 Μοίρα "Περσεύς") - Flies the F-16 Fighting Falcon - C/D Block 50
114th Combat Wing (114 Πτέρυγα Μάχης)
331st Fighter Squadron "Aegeus" (331 Μοίρα "Αιγέας") - Flies the Mirage 2000 - 2000-5 Mk2
332nd Fighter Squadron "Falcon" (332 Μοίρα "Γεράκι") - Flies the Mirage 2000 - BG/EG
115th Combat Wing (115 Πτέρυγα Μάχης)
340th Fighter Squadron "Fox" (340 Μοίρα "Αλεπού") - Flies the F-16 Fighting Falcon - C/D Block 52+
343rd Fighter Squadron "Star" (343 Μοίρα "Αστέρι") - Flies the F-16 Fighting Falcon - C/D Block 52+
116th Combat Wing (116 Πτέρυγα Μάχης), based in Araxos, prefecture of Achaia
335 Bomber Squadron "Tigers" (335 Μοίρα Βομβαρδισμού "Τίγρεις") - Flies the A-7 Corsair - TA-7C Corsair II
336 Bomber Squadron "Hawk" (336 Μοίρα Βομβαρδισμου "Γεράκι") - Flies the A-7 Corsair - TA-7C Corsair II
117th Combat Wing (117 Πτέρυγα Μάχης), based in Andravida, prefecture of Ilia
338 Interception Squadron "Ares" (338 Μοίρα Αναχαίτσης "Άρης") - Flies the F-4 PI2000 - F-4E Phantom II
339 Interception Squadron "Ajax" (338 Μοίρα Αναχαίτισης "Αίας") - Flies the F-4 PI2000 - F-4E Phantom II

Training Wings

Ensign of the 335 Bomber Squadron "Tigers", part of the 116 Combat Wing, located in Araxos, Greece124 Basic Training Wing (124 Πτέρυγα Βασικής Εκπαίδευσης), located in Tripoli, Arcadia.
1st Cadets Training Squadron (1η Mοίρα Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων)
2nd Cadets Training Squadron (2η Mοίρα Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων)
3rd Cadets Training Squadron (3η Mοίρα Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων)
Local Defense Training Squadron (Mοίρα Εκπαίδευσης Τοπικής Άμυνας)
120 Air Training Wing (120 Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος), located in Kalamata, Messinia.
361 Air Training Squadron (361 Μοίρα Εκπαίδευσης Αέρος)
362 Air Training Squadron (362 Μοίρα Εκπαίδευσης Αέρος)
363 Air Training Squadron (363 Μοίρα Εκπαίδευσης Αέρος)
364 Air Training Squadron (364 Μοίρα Εκπαίδευσης Αέρος)
Sea Survival Training School / S.S.T.S. (Σχολείο Εκπαίδευσης Θαλάσσιας Επιβίωσης / Σ.Ε.Ε.Θ.)
123 Technical Training Wing (123 Πτέρυγα Τεχνικής Εκπαίδευσης), located in Decelea, Tatoi.
Air Defense Staff Training Center (Κέντρο Εκπαίδευσης Προσωπικού Αεράμυνας / Κ.Ε.Π.Α.)
128 Squadron of Communications Training and Avionics (128 Σμηναρχία Εκπαίδευσης Τηλεπικοινωνιών και Ηλεκτρονικών / Σ.Ε.Τ.Η.), located in Kavouri, Athens

Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Марко Марков


Joined: 02 Jun 2006
Posts: 2200

PostPosted: Tue 05 Feb 2008, 10:25    Post subject:  

Благодаря на Preslav , че ме изпревари . Сега ще разбиваме ли ескадрилите или да ги дадем , като обща бройка ?
_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website 
me4o_puhh


Joined: 12 Jan 2004
Posts: 1325
Location: Sofia

PostPosted: Tue 05 Feb 2008, 12:43    Post subject:  

Имате ли идея А-7 колко време още ще е на въоръжение ..?
_________________
AviationListOnLine Photographer
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Марко Марков


Joined: 02 Jun 2006
Posts: 2200

PostPosted: Tue 05 Feb 2008, 12:57    Post subject:  

Не знам точно , предполагам до 2011 година . Самия факт , че в пресата изтече информация за подготовка на замяната им говори достатъчно . Може да стане като турските вертолети AH-1P. , които са с минимален ресурс и формално са извадени от армията , но не са бракувани.
_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website 
Fallschirmjaeger


Joined: 21 Sep 2006
Posts: 2168
Location: Градът на трите лъва

PostPosted: Tue 05 Feb 2008, 13:52    Post subject:  

В момента активно за обучение се използват не повече от 20-25 машини от доставените втора ръка от американската флотска авиация, в качеството си на LIFT (Lead-In Fighter Trainer) и до края на 2009 ще се снемат от състава на ВВС. Оригиналните гръцки са снети още до края на 2006г.
_________________
Einigkeit und Recht und Freiheit
Back to top
View user's profile Send private message 
me4o_puhh


Joined: 12 Jan 2004
Posts: 1325
Location: Sofia

PostPosted: Tue 05 Feb 2008, 13:57    Post subject:  

Благодаря за инфото , жалко още един стар боец ще си отиде скоро .
_________________
AviationListOnLine Photographer
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Fallschirmjaeger


Joined: 21 Sep 2006
Posts: 2168
Location: Градът на трите лъва

PostPosted: Tue 05 Feb 2008, 14:05    Post subject:  

Това е, което си спомням да съм чел из нета. По едно време гърците се притесняваха, че ще след като снеха от тази задача Ф-5А, а скоро и А-7 ще останат без учебни изтребители и обмисляха да удължат ресурса на Корсеърите, но за кратък срок станаха няколко аварии с тях и се отказаха. Предполагам, че част от Ф-16 блок 30 ще изпълняват учебните задачи, а техните ще се поемат евентуално от ЕФ-2000.
_________________
Einigkeit und Recht und Freiheit
Back to top
View user's profile Send private message 
Марко Марков


Joined: 02 Jun 2006
Posts: 2200

PostPosted: Tue 05 Feb 2008, 14:16    Post subject:  

Не e съвсем вярно за A-7 Corsair и TA-7C Corsair II . В момента на отчет се водят 81 броя . През тази , следващата и 2010 година ще продължи извеждането . Първите машини доставени на Гърция през 1970 година са отдавна в историята. Гърция подбира машини, които са c по-голям ресурс за да направи резерв от 30-40 машини . Te ще бъдат напълно окомплектовани и боеспособни , но няма да летят.. Може би трябва да се замислят върху това някой хора ?
В момента само три страни имат такива самолети Тайван, Португалия и САЩ.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Last edited by Марко Марков on Tue 05 Feb 2008, 14:32; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website 
Fallschirmjaeger


Joined: 21 Sep 2006
Posts: 2168
Location: Градът на трите лъва

PostPosted: Tue 05 Feb 2008, 14:19    Post subject:  

Това за Корсеърите е 100% вярно, защото ми го каза грък.
_________________
Einigkeit und Recht und Freiheit
Back to top
View user's profile Send private message 
Марко Марков


Joined: 02 Jun 2006
Posts: 2200

PostPosted: Tue 05 Feb 2008, 14:39    Post subject:  

Fallschirmjaeger wrote:
В момента активно за обучение се използват не повече от 20-25 машини от доставените втора ръка от американската флотска авиация, в качеството си на LIFT (Lead-In Fighter Trainer) и до края на 2009 ще се снемат от състава на ВВС. Оригиналните гръцки са снети още до края на 2006г.


Летят само толкова , защото другите с по-голям ресурс ги пазят. Прочети моля ръководството за техническото поддържане . Вземи годината в която са произведени и ще видиш ,че могат да летят и след 2009 година.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website 
Fallschirmjaeger


Joined: 21 Sep 2006
Posts: 2168
Location: Градът на трите лъва

PostPosted: Tue 05 Feb 2008, 14:54    Post subject:  

Толкова летят. Никъде не съм казал, че останалите са нарязани. Може би трябваше да уточня за машини от активния състав на ВВС. Португалия сне Корсеър от въоръжение преди доста време. А нека и аз ти препоръчам едно леко четиво - атлас на света. Наблегни на Югоизточна Азия и най вече на разликата между Тайланд и Тайван.
_________________
Einigkeit und Recht und Freiheit
Back to top
View user's profile Send private message 
Марко Марков


Joined: 02 Jun 2006
Posts: 2200

PostPosted: Tue 05 Feb 2008, 15:31    Post subject:  

Fallschirmjaeger wrote:
Толкова летят. Никъде не съм казал, че останалите са нарязани. Може би трябваше да уточня за машини от активния състав на ВВС. Португалия сне Корсеър от въоръжение преди доста време. А нека и аз ти препоръчам едно леко четиво - атлас на света. Наблегни на Югоизточна Азия и най вече на разликата между Тайланд и Тайван.


Самолетите на Португалия са в резерва и са на възрастта на гръцките, произведени от 1982 до 1986 година . За това , че съм сбъркал страните е моя грешка . Понеже съм бил и на двете места , ти пожелавам , да се убедиш в скоро време сам в разликата. Напоследък често ми се случва , да пиша по форумите и след това някой да съжалява , че се е заял с мен .

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website 
onufrii


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 13226
Location: вилает Боляристан

PostPosted: Tue 05 Feb 2008, 15:45    Post subject:  

Абе гърците сами се поотдръпнаха от Корсарите, след като загубиха 3 машини за една година. Тогава и ги бяха спряли от полети за малко. А от тези 80 които се водят в момента, колко са в готовност? Щото май повечето са консервирани или се канибализират.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Марко Марков


Joined: 02 Jun 2006
Posts: 2200

PostPosted: Tue 05 Feb 2008, 16:02    Post subject:  

onufrii wrote:
Абе гърците сами се поотдръпнаха от Корсарите, след като загубиха 3 машини за една година. Тогава и ги бяха спряли от полети за малко. А от тези 80 които се водят в момента, колко са в готовност? Щото май повечето са консервирани или се канибализират.


Оnufrii , малко по горе писах че всеки месец през следващите три години ще се снемат машини . Сега летят тези , които ще бъдат унищожени . Един вид изразходват ресурса си . Частите от тях, които са годни за употреба ще се съхраняват , а останалото се претопява. Тези в които има съмнение относно годността им не се допускат до полети Групата от 30-40 машини с ресурс ще останат в резерв боеспособни. Възможно е и тяхната бройка да бъде намалена до 20-25 машини. Сега в момента летят не повече от 15.-20 самолета . Laughing

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Last edited by Марко Марков on Tue 05 Feb 2008, 16:22; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 1 of 4 [58 Posts]   Goto page: 1, 2, 3, 4 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0832s ][ Queries: 12 (0.0059s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker