Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
АМЕРИКАНЦИТЕ: ПУТИН И НЕГОВИТЕ САМОЛЕТИ ВЕЧЕ СА В ПРЕДНИЯ ДВОР НА АМЕРИКА! · НАТО и Русия не се разбраха · Ботьо Ботев коментира екстрадицията на Димитър Желязков Митьо Очите · Мусачевци си спечелиха злато от Норвегия · В Северна Македония предотвратиха терористичен акт на ИДИЛ · Конгресът проверява законността на извънредното положение, обявено от Тръмп ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 16 Фев 2019, 11:08
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
ВВС на Индия - Bharatiya Vayu Sena
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 33 [489 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 31, 32, 33 Следваща
Автор Съобщение
nick_wolf1


Регистриран на: 03 Яну 2005
Мнения: 1727
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 25 Мар 2008, 16:05    Заглавие:  

Цитат:
Това е тухла с крила бе, момче!

Онуфрий, недей влиза в тона на Albatros:) Изобщо не е тухла с крила. До скоро F-16 беше най-добрият лек изтребител на запад. Като реализация на концепцията за лек, евтин и прост (по западните стандарти) масов изтребител е перфектен. Това, което му пречи е възрастта и зорът да го натоварят с максимално широк спектър задачи, което води до утежняване на конструкцията и съответно влошаване на характеристиките. Във войната в Персийския залив F-16 беше не особено ефективен главно заради липсата на втори член на екипажа. при използване на едни и същи (или подобни) контейнерни системи за прицелване и целеуказване и едни и същи боеприпаси е нормално двуместните, двудвигателни F-15E и F-111 да са по-добрите ударни платформи. Всъщност, подобна беше и ситуацията във Флота, едноместните F/A-18C, макар и добри многоцелеви машини не бяха толкова добри, колкото преоборудваните за ударни мисии F-14.
Всъщност, наследникът на F-16 е още в етап на ранни тестове. Има още да служи Сокола.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
pgp000
Гост


МнениеПуснато на: Вто 25 Мар 2008, 16:22    Заглавие:  

onufrii написа:
pgp000 написа:
свалени от МиГ 17.


За 17-ката във Виетнам - да! свършил е много работа! Ама как - въздушни засади, борба с влитащите натоварени и тромави ударни самолети. Отделен е въпроса за американската забрана да се стреля без визуално откриване на целта.


както е казал един от древните пълководци "ако лъвската кожа е къса - може да се подшие и с лисича". щом не е против женевската конвенция, не е мъчение и т.н и в същото време работи - какво му е? я питай афганистанците какъв е кеф да си по-високо на техен терен, пък колкото ще да е по-високотехнологична армията на противника Laughing Laughing Laughing
Върнете се в началото
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Вто 25 Мар 2008, 16:24    Заглавие:  

Ами това си е моето мнение - F-16 е най-лошия западен изтребител.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
nick_wolf1


Регистриран на: 03 Яну 2005
Мнения: 1727
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 25 Мар 2008, 16:38    Заглавие:  

В сравнение с...?Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Вто 25 Мар 2008, 16:49    Заглавие:  

Всички останали. За лек изтребител например Mirage-2000.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
super mystere


Регистриран на: 17 Фев 2004
Мнения: 593
Местожителство: България

МнениеПуснато на: Вто 25 Мар 2008, 17:32    Заглавие:  

Според мен Индия се стреми от регионална икономическа и военна сила, да стане световна . Затова, военната и авиация върви към постоянен прогрес . Индийците са и едни от най-големите клиенти на авиационна техника последното десетилетие - Су-30 , МиГ-29 , модернизация на стари типове самолети , разработване и въвеждане на собствени проекти HAL Tejas , HJT-36 , Light Combat Helicopter , а сега и провеждане на конкурс за 126 бр. ( нашия премиер обяви ,че конкурса за 20-тината многоцелеви самолети е мега проект !?! , а какво да кажем за индийците !) многоцелеви самолети , където F-16 едвали има някакъв шанс при вече настанили се доставчици като МиГ и Дасо .
_________________
"Човек дори и добре да живее - умира.
И друг се ражда.
И нека родения по късно, като види тази колона да си спомни за онзи, който я е направил" Хан Омуртаг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
nick_wolf1


Регистриран на: 03 Яну 2005
Мнения: 1727
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 25 Мар 2008, 17:37    Заглавие:  

Цитат:
За лек изтребител например Mirage-2000.

Mдаaaa:). Това го каза, защото го вярваш или защото Mirage 2000 е най-близкото до класа на F-16, което се прави на Запад? Само дето Мираж 2000 оригинално си има специални двуместни ударни версии (D и N), със специално оборудване и въоръжение. Едва във вариант 2000-5 едноместният вариант получи сериозни възможности за удари по земни цели. Да не говорим, че Mirage 2000 не е правен за допълващ масов и евтин изтребител, а като основен такъв.
Ако искаш да кажеш, че F-16 е с по-слаби възможности - чат пат бива. Но "тухла с крила" е откровена глупостSmile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 26 Мар 2008, 16:12    Заглавие:  

Тухла е, щото това виждам - машината мрази да лети, пропада на всяка фигура и т.н.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
dimitko_k


Регистриран на: 11 Сеп 2006
Мнения: 85
Местожителство: grad vetren

МнениеПуснато на: Сря 26 Мар 2008, 17:19    Заглавие: RE: re  

и аз съм на същото мнение подкрепям унуфри
_________________
Click to see if image is larger
http://2iae.net/news.php
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя Yahoo Messenger 
COMMANDER_KEEN


Регистриран на: 29 Яну 2004
Мнения: 2144
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 27 Мар 2008, 09:33    Заглавие:  

Всъщност напълно нормално за еднодвигателен самолет.. Чисто и просто не му достига тяговъоръженост... То стига само да видиш едно излитане - как нещо с 2 двигателя отлепя след 7-8 дължини, докато Фъ-16 се търкаля по половината писта...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Чет 27 Мар 2008, 11:05    Заглавие:  

МиГ-23 също е еднодвигателен Wink ! F-16 дори си има много добра тяговъоръженост.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
nick_wolf1


Регистриран на: 03 Яну 2005
Мнения: 1727
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 27 Мар 2008, 11:27    Заглавие:  

Тяговъоръжеността на F-16 си е екстра. Проблемът е натоварването на крилото, особено след увеличаването на масата на новите версии.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
COMMANDER_KEEN


Регистриран на: 29 Яну 2004
Мнения: 2144
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 27 Мар 2008, 14:18    Заглавие:  

onufrii написа:
МиГ-23 също е еднодвигателен Wink ! F-16 дори си има много добра тяговъоръженост.

Ъъъ.. кое му е доброто??
При средна излетна маса около 13 (15 за Ц и Д) тона, двигателя дава по-малко от 11 тона тяга на форсаж... като това е при нормална маса - което ще рече без много претоварване с въоръжение и гориво...
А Ф15 примерно има нормална излетна маса около 22-23 тона и и има 2х11
Ф22 е около 26 тона двигателите са 2 х 16
МиГ29 - 2х8300 при маса около 17 тона...
Единствено Грипен от еднодвигателните самолети се доближава плътно до двудвигателните решения - самолетчето има двигател с тяга 8,2 тона при нормална маса около 8,7.. но там вече приемаме че технологиите са си казали думата (което се вижда и при Фъ-22)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
nick_wolf1


Регистриран на: 03 Яну 2005
Мнения: 1727
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 27 Мар 2008, 14:49    Заглавие:  

И отде ги извади тез безпощадни стойности?
Щото на www.f-16.net пише, че F-16C/D блок 50/52 имат нормална излетна маса в конфигурация въздух-въздух 26,463 либри (малко под 13 тона).
Двигателите F-100-PW-229 (на блок 52) и F-110-GE-129 (на блок 50) имат форсажна тяга съответно по 28,500 и 28,984 либри (около 13 тона).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
COMMANDER_KEEN


Регистриран на: 29 Яну 2004
Мнения: 2144
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 27 Мар 2008, 15:16    Заглавие:  

Данните са за чистия Ф100, за Ф100-129 и Ф-100-229 не пишеше.. но до колкото знам с тях са само последните блокове, които като бройки не са много на фона на масата...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 33 [489 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 31, 32, 33 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0572s ][ Queries: 12 (0.0043s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker