Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Иранският танкер остава в плен (ВИДЕО) · Забранява се предлагането на прясно свинско месо · Русия: САЩ прехвърлят наемници в Сирия · САЩ: Невидими изтребители могат да поразят С-400 · Бриз 2019 Част 3 Борба с нелегален трафик и MEDEVAC (ЕКСКЛУЗИВНА МОРСКА ГАЛЕРИЯ) · Борисов няма да уволнява в НАП заради хакера, ЦРУ и Путин минали на пишещи машини ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пет 19 Юли 2019, 16:27
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ФОРУМИ ЗА МОДЕЛИЗЪМ » Действащи модели
Нови модели
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 2 [28 Мнения]   Иди на страница: 1, 2 Следваща
Автор Съобщение
ajcinema

Регистриран на: 12 Апр 2006
Мнения: 86
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон 05 Май 2008, 13:55    Заглавие:  Нови модели
Описание на темата: Ревю
 

Понякога мъжете изпитваме нужда да се похвалим с новите си играчки. Сантименти, какво да правим...

Тук искам да покажа някои от последните ми модели.

EXTRA 300S .91
Целобалсова, по кит на Great Planes, но с изцяло подобрена и облагородена конструкция. Двигател 15 куб. четиритактов. Витла 15/6, 14/7 двулопатно и 13/7 трилопатно.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger




Polecat (в превод пор)
Полукопие на спортен самолет за надбягвания (пилонрейсинг). Основно преработен ARF.
Двигател MVVS 6,5 GFR, преработен за състезателни цели с възможност за поставяне на резонанс. Втори двигател MVVS GRRT 6,5 само за състезателни цели. Витла 11/7 за нормален полет и 9/10 за гонки.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger




Cessna 182
Двигател 7,3 куб., ring, собствена разработка.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger





Win Wind
Двигател 7,3 куб., ABC, собствена разработка. Витла 12/6, 11/6, 10/7
Много приятен малък самолет за свободното време - леснопреносим, некапризен.

Click to see if image is larger



И не на последно място GeeBee R1. Размер 28%.
Двигател 20куб. четиритактов.

Click to see if image is larger

_________________
Георги Русинов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Вто 06 Май 2008, 17:44    Заглавие:  

Много добри изобретения! Браво!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Aragorn


Регистриран на: 08 Окт 2004
Мнения: 951
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 06 Май 2008, 20:16    Заглавие:  

Браво за моделите! Ти къде се изгуби?
Дай малко повече информация за двигателя.

_________________
Изгори, за да светиш!
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
ajcinema

Регистриран на: 12 Апр 2006
Мнения: 86
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря 07 Май 2008, 07:56    Заглавие:  

Къде се изгубих?! Спрях да пиша за известно време където и да е поради туй, че перото ми е доста остро... От друга страна гледам, че тук развитието никакво го няма, а и исках да се изфукам на широката аудитория. Не че беше чак толкова непреодолимо желание, но все пак. Smile

За кой от всички двигатели искаш информация? На Екстрата и Джибито са четиритактови ASP-та, съответно 15 и 20 кубика. Избрах тази марка не само защото е доста евтина, но и понеже характеристиките на ASP са много добри. На повечето места има печатна грешка в данните на тези двигатели - конските сили са оказани като киловати. Грешката идва от неправилен превод на китайците за собствените им мотори. Например 20 кубиковият двигател на много места е дадено, че развива 1,65 конски сили, но в оригиналната заводска документация тези цифри са с единица киловати. И в практиката това се доказа. Малко рошавата външна част на отливката им се компенсира напълно от прецизно направените детайли отвътре. Ето линк с данните на всички ASP мотори (впрочем фирмата, която ги прави, създава и Магнум, както още няколко известни марки) - http://www.galtechmodels.com/EnginesSite/ASP-specs.shtml

Пилончето е пригодено да му се сменят моторите - два различни вида МВВС-и. То е фабричен модел за пилонрейсинг, със съответните недостатъци за фабричен модел, но след някои прекроявания се получи съвсем приличен за състезания по пилон модел.

Цесната и Уин-Уинда са с мотори собствена разработка - цесната я направих (сглобих) за кеф на душата, а Уин-а за практическо изпробване на самоделните мотори. Те са по 7,3 кубика, единия е сегментен, а другия ABC. Теглото им е по 220 грама (колкото на 2,5 кубиково моторче), мощността около 1,7 кс. Максимални обороти 18 500 (със стандартно гориво без нитрометан, с 25% масло и витло 10/5), работни около 16 000 с витло 10/6 и 25% масло. С витло 11/6 оборотите са 12 500, а с 12/6 измерих 11 800.

_________________
Георги Русинов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Aragorn


Регистриран на: 08 Окт 2004
Мнения: 951
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 09 Май 2008, 13:06    Заглавие:  

За самоделните питах. Какви части си използвал, доколко са повторяеми или правиш само единични, уникални бройки ?
_________________
Изгори, за да светиш!
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
ajcinema

Регистриран на: 12 Апр 2006
Мнения: 86
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет 09 Май 2008, 14:19    Заглавие:  

Е, съвсем точни подробности не мога да разкрия на всеслушание. Smile Разработвам тези мотори от 6 години. Направил съм само 3, но те са изключително за собствено ползване. Най-общо казано това е схема от 60-те години, на чиято база са направени повечето стандартни съвременни .46 мотори. Идеята ми хрумна от един руски двигател, който е изключително лек, но не става за нищо. Обединих конструкторските решения на първоизточника с гения на руските технолози по отношение на металите, внедрих някои мои теоретични хрумвания и то взе, че се получи. Smile Направих моторите съответно АБЦ, ААЦ и сегмент, за да видя на практика какви ще са им характерите. Вече имат часове работа и съм повече от доволен. В момента работя по два нови, в които експериментирам с титаниеви сплави, металокерамика и карбони. Целта ми е да направя двигател под 150 грама със същата кубатура и поне същите качества. Smile
_________________
Георги Русинов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
ajcinema

Регистриран на: 12 Апр 2006
Мнения: 86
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон 01 Сеп 2008, 09:20    Заглавие: EXTRA 300  

EXTRA 300

Размах 944mm
Дължина 765mm
Полетно тегло 580g
Мотор AP ,06 (0,99куб/см)
Сервомашинки 5бр. х 9g
Резервоар 60ml


Моделчето е за електроустановка, но по стара традиция реших да видя какво ще се получи, ако сложа ДВГ. Е, получи се:

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Георги Русинов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
ajcinema

Регистриран на: 12 Апр 2006
Мнения: 86
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон 15 Сеп 2008, 13:25    Заглавие: Ultimate S--  

Ето и една етажерка. Ultimate S-- (в случая 52).

Размах 106см
Тегло 2кг
Мотор Magnum XL 52 (четиритактов) 8,5 куб./см.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Георги Русинов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Пон 15 Сеп 2008, 13:34    Заглавие:  

Пипнах малко снимките, че не се отваряха!
Поздрави за поредната хубава и добра свършена работа!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ajcinema

Регистриран на: 12 Апр 2006
Мнения: 86
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед 09 Ное 2008, 11:37    Заглавие: Gee Bee Supersportster  

Ето един модел, който "мина между капките". Днес реших да го покажа по-подробно. Модел - копие на самолета GeeBee Supersportster R2.

R1 и R2 са били създадени специално за авио състезанията през 1932 година от братя Гренвил, откъдето идва и името им - Gee Bee (Granville Brothers) Supersportster. "Летящ силоз" е било популярното название на тумбестите състезатели. Историята, обаче, им дава друго име и друго описние:
WIDOW MAKER
"Изглеждащ така, сякаш никога не би се отделил от земята, този самолет остава в историята с най-много спечелени състезания по Pylon racing."
Най-забележителната и най-запомняща се форма - тази на тялото е всъщност най-аеродинамичната: водна капка. От там са тръгнали братя Гренвил, за да създадат този неповторим и красив (според мен) самолет.

Ето и няколко снимки на модела, който сглобих за около месец:

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Моделът е с двигател ASP FS120AR (20 кубиков четиритактов алкохолен двигател, с мощност 2,3 конски сили при 10 500 об/мин). Теглото е 5,8kg.

Ето и няколко детайла:

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

На снимките не са поставени обтяжните въженца. Те ще бъдат само за стендови демонстрации, заедно с обтекателя на опашното колело. В полет самолетът ще бъде без тях. Всички обслужващи механизми (ключета, реглаж на карбуратора, удължител на нагревната свещ, изпускателна тръба и сонда за зареждане с гориво) са скрити в нишата между капотажа и фюзелажа.

Click to see if image is larger

_________________
Георги Русинов

Последната промяна е направена от ajcinema на Пон 15 Дек 2008, 09:50; мнението е било променяно общо 2 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
FOCKE


Регистриран на: 20 Яну 2006
Мнения: 179
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 10 Ное 2008, 15:31    Заглавие:  

OOOOO Жоре,хубав модел си спретнал .Кажи каква марка е кита и дай някакви техн,характеристики на фьрчилото
_________________
FOCKE
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ajcinema

Регистриран на: 12 Апр 2006
Мнения: 86
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон 10 Ное 2008, 15:38    Заглавие:  

ARF на Will Hobby.
Мащабът спрямо прототипа е 28%.
Теглото е 5,8кг, натоварването 120g/dm2.
5 сервомашинки 8kg/cm.
Витло 16/8.

Умишлено не пиша размах и дължина, защото те са малко подвеждащи за пропорциите на самолета. Само като интересни факти - най-широката част на фюзелажа е 450mm, а върха на витлото, в най-високата част на диаметъра, при статично състояние се намира на около 800mm от земята.

_________________
Георги Русинов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
ajcinema

Регистриран на: 12 Апр 2006
Мнения: 86
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед 05 Юли 2009, 19:36    Заглавие: P51 Mustang  

Време е малко да поразсея лятната скуката...

P51 Mustang.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Скоро ще има и още. Wink

_________________
Георги Русинов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
scallop

Регистриран на: 06 Май 2009
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Нед 05 Юли 2009, 22:09    Заглавие:  

Браво !
Последната промяна е направена от scallop на Пон 06 Юли 2009, 07:19; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ajcinema

Регистриран на: 12 Апр 2006
Мнения: 86
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон 06 Юли 2009, 07:01    Заглавие:  

Скоро ще има още няколко модела. Лятото не е време само за полети, а и за работа.
_________________
Георги Русинов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 2 [28 Мнения]   Иди на страница: 1, 2 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ФОРУМИ ЗА МОДЕЛИЗЪМ » Действащи модели
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1021s ][ Queries: 12 (0.0051s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker