Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Тръмп: Рекс Тилърсън е тъп като галош · Слави прибра 50 милиона от БТВ, твърдо влиза в политиката · Руският флот ще получи 5 кораба проект 22160 до 2023 г. · Дъpжaвaтa peши дa тъpcи ДДC зa иoниypeнтитe нa "Бългapcии пoщи · Ужасяваща трагедия в Сърбия · F-16 имитира Су-57 (снимки) ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 23 Май 2019, 16:48
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Sukhoi Superjet 100
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 25 [364 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 23, 24, 25 Следваща
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Вто 27 Май 2008, 18:15    Заглавие:  Sukhoi Superjet 100  

Русия предложи на Германия закупуване на самолети “Superjet – 100”

27 май 2008 | 17:24 | Агенция "Фокус"

Берлин. Руският заместник-министър на промишлеността и търговията Денис Мантуров, който е на посещение в Берлин, заяви, че Москва е предложила на Германия закупуване на новите руски регионални самолета “Superjet – 100”, съобщава РИА Новости. “Ние проведохме разговори с германския канцлер Ангела Меркел, свързани с факта, че в производството на тези самолети участват и германските компании “Liebherr” и “Parker”. Разбира се сме заинтересовани от това, този самолет да бъде поръчван от германски авиокомпании”, отбеляза той.
От своя страна директорът на руската авиостроителна компания “Сухой” Михаил Погосян във връзка с този въпрос отбеляза: “Ние говорихме за това, че германски авиокомпании са заинтересовани от експлоатация на “Superjet – 100”. Компания “Сухой” провежда консултации с германските авиокомпании “Lufthansa” и “Air Berlin” и се надяваме, че ще постигнем някакви споразумения за експлоатацията на този самолет”.
По неговите думи като добър пример може да бъде определен факта, че руски и германски предприятия участват в строителството на въпросния самолет.

Последната промяна е направена от Preslav на Вто 05 Май 2009, 00:42; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Сря 28 Май 2008, 09:51    Заглавие:  

"Сухой" планирует удвоить количество заказов на Superjet-100

Компания «Сухой» в 2008 году планирует удвоить количество заказов на самолет Superjet-100, сообщил глава холдинга «Сухой» Михаил Погосян.
«На сегодняшний день мы имеем портфель из 73 твердых контрактов. Уверен, что мы удвоим количество заказов на Superjet-100 в 2008 году», - сказал Погосян во вторник на пресс-конференции в рамках первого дня работы авиакосмического салона ILA-2008.
Sukhoi Superjet-100, который войдет в историю как первый принципиально новый российский самолет со времен распада СССР, придет на замену устаревшим Ту-134, Як-42 и другим региональным машинам, а также будет поставляться на экспорт. Общая стоимость проекта создания регионального самолета Superjet-100 ориентировочно составляет 1,4 миллиарда долларов.
Как напомнил в свою очередь президент Объединенной авиастроительной корпорации (ОАК) Алексей Федоров, перед российским авиапромом поставлена задача к 2025 году войти в тройку ведущих производителей гражданских самолетов.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Сря 28 Май 2008, 14:51    Заглавие:  

Руският самолет “Сухой Суперджет-100 изпълни втори изпитателен полет
28 май 2008 | 14:41 | Агенция "Фокус"
Москва. Руският самолет “Сухой Суперджет-100 изпълни днес своя втори изпитателен полет, предаде агенция Интерфакс. Самолетът е прекарал във въздуха 2, 5 часа. Максималната височина на полета е била увеличена до 3000 м, а максималната скорост – до 410 км/ч.
Първият изпитателен полет на новия руски самолет се проведе на 19 май.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Сря 28 Май 2008, 21:25    Заглавие:  

Sukhoi Superjet-100 представят на авиасалоне Ле Бурже-2009

Мировую премьеру российского регионального самолета Sukhoi Superjet-100 планируется провести на французском авиасалоне Ле Бурже-2009. Об этом сообщает РИА Новости со ссылкой на слова генерального директора компании "Гражданские самолеты Сухого" Виктора Субботина.

По словам Субботина, ближайшим по времени авиасалоном, на котором можно было бы провести премьеру Sukhoi Superjet-100, является британский Фарнборо-2008. Однако самолет проходит серию сертификационных испытаний, из-за чего не сможет участвовать в выставке.

Напомним, что первый полет ближнемагистральный Sukhoi Superjet-100 совершил 19 мая 2008 года. Тогда он провел воздухе более часа. Ранее предполагалось, что первый полет Superjet-100 совершит в конце 2007 года, но позже сроки были сдвинуты на апрель-май 2008 года.

Sukhoi Superjet-100 является первым полностью новым российским самолетом, созданным в стране со времен распада СССР. Он должен прийти на смену устаревшим Ту-134, Як-42 и другим машинам, которые используются на региональных рейсах. Самолет будет производится в двух базовых комплектациях - на 78 и 98 мест. Sukhoi Superjet-100 сможет осуществлять перелеты дальностью до 3120 километров.

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пет 30 Май 2008, 23:45    Заглавие:  

в.Стандарт

“Сухой” в атака

Новият руски джет ще струва 27,8 млн. долара

Ново руско авиационно чудо полетя. След много тайни разработки, изпитания и неколкократни отлагания на първия пробен полет руският Sukhoi Superjet 100 литна. Въпреки че статистиците не се разбраха колко точно е летял самолетът - дали 40 или 65 минути, всички са единодушни, че това е най-важното събитие за руската авиация от последните пет години и най-очакваното от разработчиците от Обединения авиостроителен консорциум "Сухой". Защото Sukhoi Superjet 100 е първият руски граждански самолет след разпада на Съветския съюз. В неговата разработка участват американската фирма "Боинг" и италианската "Финемеканика", която държи 25 на сто от гражданското подразделение на "Сухой". Проектът се оценява на 1,5 млрд. долара, а цената на един джет се очаква да е 27,8 млн. долара. В "Сухой" вече имат твърди поръчки за 73 машини, което означава, че
разработката вече излиза на печалба
Руснаците са планирали общо да изкарат на пазара 1800 бройки. Самолетът ще лети с две реактивни турбини SaM 146, които ще позволят полет на максимална височина от 13 000 метра на разстояние между 1760 км и 2421 км според модификацията. На борда на Sukhoi Superjet 100 ще пътуват, в зависимост от версиите, 75 или 95 човека. Руснаците твърдят, че за успеха на този проект е помогнал духът на създателя на марката "Сухой" - Павел Осипович Сухой. Дясната ръка на гуруто в руската авиация Андрей Туполев успява да създаде собствено конструкторско бюро (КБ) и да направи едни от най-успешните руски военни самолети. Всичко започва с вдигането във въздуха на първия боен многоцелеви самолет Су-2 в началото на Втората световна война през 1940 г. Десет години по-рано през месец октомври е създадено бюро с ръководител Павел Сухой. Въпреки това за рожден ден на "Сухой" се смята 29 юли 1939 г. Тогава руското правителство решава да обособи ново бюро в Московския завод 156, което
да вдигне във въздуха Су-2
За да осигурят спокойна работа на Павел Сухой, апаратчиците от Кремъл изпращат конструктора да работи в Харков и го назначават за главен конструктор на завода там. След време цялото производство е пренесено в гр. Подлипка и в Перм, за да се върне години по-късно отново в Москва. В годините на Втората световна война Червената армия се въоръжава с бронираните щурмоваци Су-6 и други бойни самолети на "Сухой", от които са произведени 893 броя. Въпреки безспорните успехи на КБ почти никоя от другите разработки на бюрото не виждат бял свят. Конкуренцията на Сухой с Туполев довежда до закриването на 14 ноември 1949 г. на КБ "Сухой". Повод за решението е падането на самолет Су-15 при тренировъчен полет. Кариерата на Сухой прави завой отново към конструкторското бюро на неговия учител и в същото време основен конкурент Туполев. В периода 1949-1953 г. Павел Осипович отново е върнат на работа при Туполев и дори става негов заместник. Идилията обаче завършва през 1953 г., когато с решение на руската комунистическа партия Сухой е преместен на работа в конструкторско бюро, което оглавява през 1956 г. Интересът на Сухой към реактивната авиация дава невиждани резултати не само в бившия Съветски съюз. В САЩ с безпокойство следят всеки нов модел реактивен самолет, който руснаците от "Сухой" показват. След изтребителя Су-7, който смайва всички експерти със скорост, превишаваща два пъти скоростта на звука, идва ред на самолетите прехващачи Су-9, Су-11, Су-15, бомбардировачите Су-7Б и Су-17. US военните експерти са сащисани от бомбардировача Су-24, щурмовака Су-25 и изтребителя Су-27. Второто раждане на "Сухой" съвпада точно с появата на свръхзвуковите самолети. Изтребителите С-1 и Т-3 стават основа за разработката на бомбардировачите Су-7 и Су-17 и на повече от 20 техни модификации. През 1962 г. започва разработката на далекобоен летателен разузнавателен самолет Т-4. Чертежите "политат" десет години след началото на разработката, а резултатът блести с нововъведенията на конструктора Павел Сухой. Стомана и титан за първи път се вдигат със самолет във въздуха. Возилото притежава електродистанционна система за управление, високотемпературна хидравлична система, която работи в условията на свръхзвуково налягане, автомат за тяга, регулируем въздухообменник, вътрешни отсеци за въоръжение и още куп оригинални устройства и технологични решения. Съдбата на този самолет, изпреварил времето си с поне 20 години, утвърждава Сухой като най-успешния конструктор на бившия СССР. Въпреки това през октомври 1974 г. властите спират работата и изпитанията със самолета. Десетки години по-късно става ясно, че решението на Централния комитет на КПСС е взето под натиска на конкурента на Сухой - Андрей Туполев. Фактът не приземява завинаги другите военни самолети на "Сухой", които продължават да порят въздушната шир. Бомбардировачът Су-24, вдигнат във въздуха през 1969 г., продължава да лети в състава на ВВС на Русия и днес. През 1975 г. бронираният щурмовак Су-25 също полита и все още не е приземен, а през 1984 г. е създадена модификация, която унищожава танкове и друга бронирана техника. Новото техническо чудо днес лети под името Су-39. "Сухой" разработва изтребители от т. нар. четвърто поколение. Така на пазара се появяват Су-27, Су-30, Су-32 и Су-33. На 10 ноември 1975 г. КБ "Сухой" е преименуван на Московски машиностроителен завод "П. О. Сухой". Новият завод успява да изкара на бял свят машини, които правят чудеса във въздуха. Така в историята на авиацията остават въздушните маневри като "Кобрата на Пугачов", "Камбана" и "Хук". В средата на 1990 г. самолетите "Су" започват да летят с двигатели с векторна тяга, което ги прави най-маневрените военни самолети в света. В "Сухой" създават и спортните самолети Су-26, Су-29 и Су-31. С тях националният отбор по висш пилотаж на Русия печели 156 първи места на световни и европейски първенства и общо 330 медала. Самолетите "Су" поставят над 50 световни рекорда. Общо в "Сухой" са създали около 100 типа самолети, от които във въздуха са вдигнати 60 вида, произведени в над 10 000 екземпляра. Повече от 2000 самолета са продадени зад граница в 30 страни в света. В началото на 90-те години на миналия век КБ "Сухой" започва разработка на граждански самолети. През 2001 г. са първите полети на товарния Су-80 ГП и селскостопанския Су-38 Л. В днешно време усилията на конструкторите са насочени към модела RRJ или Sukhoi Superjet 100. КБ "Сухой" участва в проектирането и на космически апарати. Конструкторите са създали космическия летателен апарат "Клипер", чиято разработка върви от 2000 г. От 1960 г. компанията работи и по създаването на изкуствено сърце
То представлява пневматично-хидравлична помпа, способна да замени естественото сърце на човека и да поддържа неговия живот, докато се намери естествен донор. Фирмата представлява днешна Русия в смесената американо-съветска група, създадена през 1974 г. и работеща по проекта. В него участват освен бившите СССР, ФРГ и Чехословакия, САЩ, Полша и България. В лабораторията на "Сухой" в Москва работят спецове от тези страни и правят опити да създадат изкуствено сърце. Работата им обаче ненадейно секва през 1994 г., когато проектът е закрит.
Антон АНДОНОВ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
TsonPen


Регистриран на: 17 Авг 2005
Мнения: 202
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 02 Юни 2008, 14:00    Заглавие:  

Цитат:
Проектът се оценява на 1,5 млрд. долара, а цената на един джет се очаква да е 27,8 млн. долара. В "Сухой" вече имат твърди поръчки за 73 машини, което означава, че
разработката вече излиза на печалба

Желязна логика Mr. Green
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пет 06 Юни 2008, 22:59    Заглавие:  

Компанията „Сухой” е сключила 73 сигурни договора за доставка на новия пътнически самолет „Суперджет-100”
06 юни 2008 | 17:57 | Агенция "Фокус"
Москва. Компанията „Граждански самолети Сухой” е сключила 73 „твърди” договора за доставка на новия руски пътнически самолет „Сухой Суперджет-100” (Sukhoi SuperJet-100), съобщи днес генералният директор на компанията Михаил Погосян, предаде РИА Новости.
„Ние имаме 73 твърди договора за доставки на самолета”, заяви Погосян. Самолетът „Сухой Суперджет-100” проведе успешно първия си изпитателен полет през май. Компанията „Сухой” още през април 2006 година сключи договор с „Аерофлот”, за доставка на 30 самолета „Сухой Суперджет-100”, с опция за още 15 машини, допълва агенцията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Съб 05 Юли 2008, 10:09    Заглавие:  

Объем финансирования самолета "Суперджет-100" будет увеличен

Объем финансирования программы самолета «Суперджет-100» будет увеличен, сообщили сегодня в комитете Госдумы по транспорту.
«Госдума приняла решение внести изменения в ФЦП «Развитие гражданской авиационной техники РФ на 2002 - 2010 годах и на период до 2015 года», - сказал член комитета Анатолий Лисицын. Он пояснил, что это сделано в целях увеличения объемов финансирования из бюджета в 2008 - 2009 годах «для подготовки серийного производства российского регионального самолета «Суперджет-100» и Ту-334 в установленные правительством сроки». Депутат не стал называть конкретные цифры и отметил, что рассмотрение этого решения Советом Федерации планируется на «ближайшие дни».
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Footman

Регистриран на: 10 Мар 2005
Мнения: 6
Местожителство: Русе

МнениеПуснато на: Съб 05 Юли 2008, 13:49    Заглавие:  

Дано и в България да го видим някой ден. Струва ми се, че цената му не е прекалено висока.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
petko

Регистриран на: 10 Юли 2008
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Пет 11 Юли 2008, 13:24    Заглавие:  

Самолет "Сухой Суперджет-100" в ходе первого этапа заводских испытаний налетал 25 ч 55 мин
МОСКВА, 11 июля. . Самолет "Сухой Суперджет-100" в ходе первого этапа заводских испытаний налетал 25 ч 55 мин. Средняя продолжительность полетов составляла от 2 до 4 ч, сообщили АРМС-ТАСС в пресс-службе ЗАО "Гражданские самолеты Сухого" (ГСС).
Как отметили в пресс-службе ГСС, в рамках этого этапа проводится первоначальная оценка летно-технических и аэродинамических характеристик. Самолет проходит первые летные проверки функционирования систем и оборудования на скоростях до 670-680 км/ч и высотах до 3000 м при различных конфигурациях механизации крыла с выпущенными и убранными шасси. Взлетная масса самолета при этом составляет от 35000 до 40000 кг.
"Нам удалось провести довольно большой объем работ по первичной оценке работы двигателей, вспомогательной силовой установки, системы дистанционного управления, функционирования всех основных систем. Характеристики устойчивости и управляемости, взлетно-посадочные характеристики, летно-технические характеристики находятся в ожидаемых пределах и, что отрадно, подтверждают результаты аэродинамических исследований, стендовых отработок и отработок на тренажерах", - отметил шеф-пилот ГСС Александр Яблонцев.
Комментируя результаты первых испытаний, президент ГСС Виктор Субботин подчеркнул, что "стремительно растущие цены на энергоносители делают топливную эффективность самолета его основным конкурентным преимуществом".
По его словам, "в ходе выполнения программы первого этапа заводских испытаний были сделаны первоначальные замеры фактического почасового расхода топлива. Проекция этих результатов на крейсерские режимы уже на текущем этапе показывает расход менее 1,7 тонн в час, что оправдывает заявленные конкурентные преимущества SSJ100 по топливной эффективности".
Параллельно с испытаниями первой летной машины на КнААПО идет производство как опытных, так и первых серийных самолетов. На втором летном самолете (N 95003) завершена установка систем, он поставлен под ток, что дает старт цеховой отработке систем. На третьем летном самолете (N 95004) завершилась стыковка крыла с фюзеляжем, и начался монтаж систем. Фюзеляж четвертого летного самолета (N 95005) передан в цех окончательной сборки, завершается сборка съемной части крыла. Параллельно с производством второго, третьего и четвертого летного самолета, в Комсомольске-на-Амуре идет стыковка средней части, закабинного и хвостового отсеков фюзеляжа ресурсного самолета (SSJ 100 N 95006).
На КнААПО, НАПО и ВАСО продолжается изготовление деталей на первые четыре серийных самолета. В июне в Комсомольске-на-Амуре началась сборка центроплана первого серийного самолета SSJ 100, который будет уже седьмым по счету самолетом семейства SSJ 100.
11.07.2008 // 11:24
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Сря 16 Юли 2008, 22:15    Заглавие:  

Швейцарска лизингова компания купи пет самолета SuperJet-100
16 юли 2008 | 12:42 | Агенция "Фокус"
Фарнбъроу. Швейцарската лизингова компания АМО подписа договор за закупуването на пет самолета SuperJet-100 на руското конструкторско бюро “Сухой” на обща стойност 150 млн. долара, предаде РИА Новости. От компанията “Супер джет интернешънъл” съобщиха, че са подписали и договор за доставка на 20 самолета с неназован европейски клиент, стойността на сделката е 600 млн. долара.
Доставките на самолетите за АМО ще започне през 2011 г. Сроковете за доставка на машините за европейския клиент, поръчал двадесет машини с по 98 пътнически места, не се съобщават.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Сря 16 Юли 2008, 22:15    Заглавие:  

Авиационната компания “Сухой” сключи договори за 1 милиард долара
16 юли 2008 | 16:12 | Агенция "Фокус"
Фарнбъроу. Авиационният холдинг “Сухой” е сключил договори за доставка на самолети “Сухой Суперджет-100” на стойност над 1 млрд. долара по време на авиосалона “Фарнбъроу 2008”, съобщава ИТАР-ТАСС. Общо компанията се е договорила за доставката на 49 самолета с опция за още 16 такива самолета допълнително.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пет 05 Сеп 2008, 19:27    Заглавие:  

Новый пассажирский лайнер "Суперджет-100" представляет КНААПО на "Гидроавиасалоне-2008"

ХАБАРОВСК, 5 сентября. (ИТАР-ТАСС). Новый отечественный лайнер "Суперджет-100" представляют на "Гидроавиасалоне 2008" в Геленджике авиастроители Комсомольского-на-Амуре авиационного производственного объединения (КНААПО), сообщили в дирекции КНААПО. Предприятие демонстрирует также легкий самолет-амфибию Бе-103.

Как сообщили в пресс-службе КНААПО, 95-местный пассажирский лайнер "Суперджет-100" "войдет в историю как первый принципиально новый российский самолет со времен распада СССР". Он придет на замену устаревшим Ту-134, Як-42 и другим региональным машинам, а также будет поставляться на экспорт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пет 12 Сеп 2008, 08:03    Заглавие:  

Поставку первого SuperJet на Запад задержат на год

Авиация и космос
10.09.08, Ср, 15:37, Мск

Как сообщает Flight Global, российский холдиг поставит первый самолет западному заказчику - итальянской компании ItAli - на год позже ранее объявленного срока. Задержка вызвана проблемами с испытаниями и сертификацией нового российского авиалайнера.
ItAli, заказавшая в и юне 2007 года 10 "Суперджетов" с опционом еще на десять машин, получит первую не в конце 2009 года, как планировалось ранее, а в середине следующего года.
Поставка первого из 30 заказанных российской компанией "Аэрофлот" "Суперджетов", планировавшаяся на этот год, отложена на вторую половину следующего года.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Вто 30 Сеп 2008, 23:32    Заглавие:  

Летящи планове за Сухой
Публикуване: 30.09.2008, 16:17
Автор: Money.bg


Плановете са амбициозни: до 2025 г. производителят на военни самолети „Сухой" иска да контролира 10% от гражданското самолетостроене в света. Само че серийното производство на първия пътнически самолет на съвременна Русия, Суперджет 100 едва сега започва, след сериозни трудности, информира „Шпигел".

Suchoi Superjet 100 е самолет, предназначен за средни дистанции. В завода в Комсомолск-на-Амур, на 7000 км. източно от Москва, годишно ще се правят по 70 бройки от него. Това е заявил изпълнителният директор Михаил Погосян във вторник. Първите доставки са насрочени за 2009 г. До този момент са поръчани 73 самолета, има и 31 опции за покупка. Повечето от поръчките идват от Русия.

Максималният пролет на самолета е 4500 км. с едно зареждане на резервоарите. Двумоторният самолет предлага място на 75 до 95 пътника. В тази категория конкуренция в света му правят бразилският Embraer и канадският Bombardier.

Руснаците се надяват да ги преодолеят с качество, тъй като за Superjet 100 те се кооперират с Boeing, както и с европейски предприятия. Въпреки това разработването на тази машина беше проблемно. Първият тестов полет, след много отлагания, беше осъществен едва през май тази година.

Има и западни самолетни компании, които се интересуват от новото руско изобретение. Швейцарска компания в средата на юли е направила поръчки за пет самолета на обща стойност 105 млн. евро. Други 20 самолета след 2010 г. ще бъдат доставени на „неназован европейски клиент".

Най-големият клиент на новия самолет на „Сухой" остава Аерофлот, който до този момент си е поръчал 30 бройки.
Според данни на руското транспортно министерство, разходите за самолет са 17,5 млн. евро, което е под цената на другите западни производители от същата класа. „Сухой" са световно известни заради бойните си самолети. За граждански самолети от компанията са учредили самостоятелно поделение.
„Сухой" влиза в новия руски държавен холдинг ОАК, който възнамерява да възвърне международната конкурентна способност на Русия в самолетното дело. Бившият президент Владимир Путин обяви самолетостроенето като един от приоритетите на индустриалната политика на страната. Икономическата криза на 1990те почти бе задушила тази индустрия в Русия: във времето на СССР се продаваха 100 самолета годишно, през 90те най-много десет.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 25 [364 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 23, 24, 25 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0967s ][ Queries: 12 (0.0043s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker