Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Китайските медии публикуваха материали за възможностите на руските РЕБ-комплекси · ЕКСКЛУЗИВНИ СНИМКИ: СТРОЕЖЪТ НА НОВОТО ПРИСТАНИЩЕ В КРАЙМОРИЕ Е В ЗАКЛЮЧИТЕЛЕН ЕТАП! · В близко бъдеще перуанският флот ще получи първия самолет за радиоелектронно разузнаване Fokker- 50 · Съединените щати предадоха два контрабатарейни радара AN / TPQ-36 на Украйна · Одобрено е еврофинансирането за възстановяването на синагогата във Видин · Русия разширява военното присъствие и предприема офанзива. Дания я чака с бойни самолети ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Thu 23 May 2019, 06:44
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Кризи и фалити при авиокомпаниите
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 4 of 4 [57 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4
Author Message
Марко Марков


Joined: 02 Jun 2006
Posts: 2200

PostPosted: Tue 02 Feb 2010, 15:55    Post subject:  

Финансови резултати на "Объединенная авиастроительная корпорация (ОАК)"

Някой може би "ще гризне дръвчето"? Razz

Още нещо от ОАК:
ОАК предлагает ограничить срок действия новой программы господдержки отрасли пятью годами (2011-2015 годы), за это время корпорация намерена изготовить и продать 428 самолетов (46 Ту-204СМ, 110 Ан-148 и 272 SSJ-100) на общую сумму 369 млрд руб.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42469

PostPosted: Wed 10 Mar 2010, 02:15    Post subject:  

"Австрийски авиолинии" ще съкрати около 2000 души

от персонала си до края на годината, съобщи Курт Райман директор "Ключови пазари" в дружеството. Това е част от новата пазарна стратегия на компанията, с която се цели да бъдат съкратени оперативните разходи, така че да постигне положителен финансов резултат в края на периода. "Австрийски авиолинии" завърши първото деветмесечие на 2009 г. със загуба от 254.6 млн. евро при 56.7 млн. лв. за същия период на 2008 г.

В началото на септември миналата година беше завършена приватизацията на австрийския превозвач и 42% от дружеството станаха собственост на "Луфтханза". В германския превозвач влиза също швейцарската "Суис ер".

Новата пазарна стратегия предвижда "Австрийски авиолинии" да намалят своят авиофлот от 50-местни самолети, като първа стъпка от снижаването на оперативните разходи, допълни Райман. Допълнително ще се реорганизира мрежата от дестинации с цел по-голяма продуктивност и по-ниски вътрешни разходи. От дружеството уверяват, че въпреки съкращенията ще запазят качеството на предлаганите от тях услуги.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42469

PostPosted: Fri 12 Mar 2010, 23:13    Post subject:  

“Бритиш еъруейз” свива криле за цяла седмица
Компанията губи по 30 млн. долара на ден заради стачка на екипажите

В 7-дневна стачка излиза екипажът на британската авиокомпания "Бритиш еъруейз". Пилотите и стюардите няма да работят за 3 дни от 20 март и още 4 дни от 27 март. Протестът е резултат от провалените преговори между ръководството на компанията и синдиката, който представлява персонала, предаде АП. Двете страни не могат да стигнат до компромис относно планираните промени във възнагражденията и работните условия. Служителите са недоволни от плановете за замразяване на възнагражденията през 2010 г., преминаване към работа на намалено работно време за 3000 души и намаляване на броя на летателния персонал при полети на далечни разстояния.
"Стачката ще струва на "Бритиш еъруейз" близо 30 млн. долара дневно", заяви анализаторът от Дейви Стокброукърс Стивън Фурлонг.
Според "Бритиш еъруейз" промените са необходими, за да се компенсира спадът в броя на пътниците на фона на световната финансова криза. По закон синдикатът трябва да обяви стачката официално най-късно до понеделник, тъй като дължи 7-дневно уведомление. Авиокомпанията вече обучава около 1000 служители от други звена да изпълняват задълженията на летателния персонал. Освен това ще бъдат наети 23 самолета заедно с екипаж. На помощ за изпълнение на полетите от лондонското летище "Хийтроу" ще се притекат чартърни компании.
Синдикатът на 30-хилядния екипаж реши да пощади пасажерите и да не стачкува по време на великденската ваканция.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42469

PostPosted: Mon 15 Mar 2010, 20:59    Post subject:  

"Луфтханза" с 4 дневна стачка
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Марко Марков


Joined: 02 Jun 2006
Posts: 2200

PostPosted: Tue 17 Aug 2010, 10:40    Post subject:  

Нова вълна от сливания и поглъщания предричат от международните организации за авиация. Вероятно данните, които са при тях са твърде притеснителни и не дават шанс на по-малките превозвачи да оцелеят. Rolling Eyes
_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website 
Марко Марков


Joined: 02 Jun 2006
Posts: 2200

PostPosted: Mon 04 Apr 2011, 19:22    Post subject:  

Заради тежкото финансово състояние Дания и Норвегия преосмислят участието си в SAS.......

Norway, Denmark Consider Selling SAS
Apr 1, 2011
By John Acher/Reuters
COPENHAGEN
Norway and Denmark Friday both said they would consider selling their shares of Scandinavian carrier SAS.
Denmark has repeatedly said it could consider selling its SAS stake if a sale secured the financial future of the airline and service to and from Scandinavia.
“We have said before that if the right offer comes along, with regard to the (airline’s) economy and improving infrastructure in Scandinavia, we are ready to consider it,” a spokesman for the Danish finance ministry said. Denmark owns 14.3% of SAS.
The Norwegian government on Friday sought permission from parliament to sell its 14.3% stake in the loss-making airline and said SAS needed to partner with a new owner in the sector.
SAS, in which the governments of Denmark, Norway and Sweden hold a combined 50% stake, has been subject of persistent media reports suggesting it could be taken over by a major European carrier, such as Germany’s Lufthansa.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42469

PostPosted: Sun 30 Oct 2011, 13:56    Post subject:  

Arrow Австралийската авиокомпания „Qantas“ спря напълно работа
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Tue 16 Jul 2013, 15:40    Post subject:  

Марко Марков wrote:
[url=http://www.aviaport.ru/digest/2010/02/02/189653.html]...... за это время корпорация намерена изготовить и продать 428 самолетов (46 Ту-204СМ, 110 Ан-148 и 272 SSJ-100) на общую сумму 369 млрд руб.[/b]


Все едно роман на Айзък Азимов.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Wed 04 Sep 2013, 09:22    Post subject:  

Кризата във AZ (Alitalia) - перманентно състояние от поне едно 5 години, се задълбочава.

http://news.airwise.com/story/view/1378250990.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Wed 30 Oct 2013, 17:28    Post subject:  

IQ (Augsburg Airways) прекрати съществуването си.
Всичките самолети (с изключения на няколко Embraer 195, закупени от Lufthansa CityLine) са консервирани в MST (Маастрихт).
Дълго време авикомпанията оперираше под шапката на Луфтханза, но последната прекрати договорните отношения, което явно се е оказало гибелно за регионалния превозвач.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Fri 01 Nov 2013, 16:22    Post subject:  

FLY NONSTOP също банкрутира.
За 6 месеца АК е постигнала едва 46% затоварване на креслата
Жалко за екстравагантната ливерия.....

http://www.airliners.net/photo/2316636/L/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Mon 25 Nov 2013, 16:10    Post subject:  

Belle Air (Albania), която след колапса на родния БАЛКАН получи IATA кода му (LZ), очевидно я грози същата съдба - всички полети на превозвача са анулирани:

http://imageshack.us/photo/my-images/545/uqwg.png/

Според повечето източници, банкрута даже е съвсем официално оповестен само преди часове.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 4 of 4 [57 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0623s ][ Queries: 12 (0.0034s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker