Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
100 000 са жертвите на войната в Йемен · Задържаха мъж за злоупотреба с дарения · Русия обвини САЩ, че връщат конфронтацията от Студената война · Дронове блокираха полети от основното летище в Сингапур · Еврокомисар: "Много скоро" Румъния, България и Хърватия може да влязат в Шенген · Тестват апарат, който може да достигне до други звезди /ВИДЕО/ ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Wed 19 Jun 2019, 19:31
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
МиГ-35
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 9 of 10 [147 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9, 10 Next
Author Message
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 9859
Location: София

PostPosted: Mon 11 Jun 2018, 17:43    Post subject:  

Данните на Жука на МиГ-29КР.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
Sharana


Joined: 27 Jun 2016
Posts: 542

PostPosted: Mon 11 Jun 2018, 18:17    Post subject:  

Mig-28 wrote:
Кои са най реалистичните данни до сега за реалния обсег на МиГ-35 Question

Аз нищо по-конкретно от "перегонная дальность" не съм срещал.

На базата на моделиране с известни данни (по планера, по двигателя и тн) съм виждал 330nm(611km) с 4х КАБ-500, 4х ракети В-В (2 за БВБ + 2 за ДВБ) и 1 ПТБ. При силно нехарактерна за руските ВВС конфигурация с 3х ПТБ - 470nm(870km) с две КАБ-500 вече.
Чисто за сравнение по същата методика с открити данни и същата схема последния Super Hornet (Block 3) при 1х ПТБ, 4х ракети В-В (2 за БВБ + 2 за ДВБ) и 4хPaveway (с Mk.83 по 500кг) го изчисляват на 455 nm(842km). При 3х ПТБ (и две бомби) вече 625nm(1158km).
Рафал може да мъкне 3х огромни ПТБ (по 2 000 литра) и с тях две бомби от този калибър ги докарва до 800nm(1480km).
Click to see if image is larger


При всички ситуации става въпрос за Hi-Med-Hi, с прицелен контейнер, 10% резерв и по оптимална (за всеки самолeт е +/-) cruising attitude. Колко точно може да се определи тази оптимална височина с най-нисък разход е спорно, все пак това не е открита информация, но за Ф-35 сметките казали 29 000ft, а миналата седмица F-35ците, които летяха към UK държаха 26-27 000 ft.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 9859
Location: София

PostPosted: Mon 11 Jun 2018, 19:43    Post subject:  

Леле какво гадаене пада.

P.S. Нали за антенни решетки си бъбрехте... Как обсъждате характеристики на 35, а дори 29КР не е ясен. Тук и друга версия на мотора има. Трябваше и F-35 да стане и на тази манджа мерудия. После се продължи с таван във футове все едно сме ингилизи.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
Sharana


Joined: 27 Jun 2016
Posts: 542

PostPosted: Mon 11 Jun 2018, 21:15    Post subject:  

На корабните са същите Жук-М като на СМТ. Същите ще са и за МиГ-35. Колкото за височината (а не таван) ... ами в авиацията е много разпространено, при това навсякъде. Ако не ти харесва можеш да си го конвертираш за няколко секунди в Гугъл, но в източника не е в метри. Ако влезеш във flightradar да видиш по какъв маршрут летяха въпросните Ф-35 за UK също няма да е в метри.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
калло

Joined: 09 Jan 2004
Posts: 7695
Location: София

PostPosted: Mon 11 Jun 2018, 21:45    Post subject:  

Quote:
На корабните са същите Жук-М като на СМТ. Същите ще са и за МиГ-35


Какъв е източникът на това? Кой и къде, имам предвид - официален източник, е съобщил каква ще е комплектацията на МиГ-35 за ВКС - РЛС, оптична система, двигатели, СУВ?

И да преминем към будещото доста неясноти следващо твърдение: "На базата на моделиране с известни данни (по планера, по двигателя и тн) съм виждал 330nm(611km) с 4х КАБ-500, 4х ракети В-В (2 за БВБ + 2 за ДВБ) и 1 ПТБ. При силно нехарактерна за руските ВВС конфигурация с 3х ПТБ - 470nm(870km) с две КАБ-500 вече. "

Откъде са тези данни, какъв им е източникът, на базата на какво точно е извършено моделирането?
Back to top
View user's profile Send private message 
Sharana


Joined: 27 Jun 2016
Posts: 542

PostPosted: Mon 11 Jun 2018, 22:20    Post subject:  

калло wrote:
Quote:
На корабните са същите Жук-М като на СМТ. Същите ще са и за МиГ-35


Какъв е източникът на това?


Коментар/статия/интервю на Юрий Гуськов, главния конструктор на Фазотрон. Дали беше в едно от последните списания на КРЕТ или Радиотехника точно в момента не се сещам. Оплакваше се как направили АФАР оше 2010та, обаче военните казали, че бил по-скъп от другите и не ги устройва. Аргумента, че се чупи по-рядко и за около 5 години вече се избивала разликата в цената от разликата в обслужването (при много летене обаче беше разчета) не бил приет - интересувала ги само първоначалната цена. Така за следващите пет години темата била затворена, после 2015та се сетили изведнъж, че целия свят прави вече радари с АФАР, а във ВКС само Су-57 се предвижда да има такъв. Получават после договор за разработка с определени ТТХ, но със скромен бюджет, защото така или иначе имали вече наработки по темата. Към 2017 (когато беше и статията в списанието) били на 30-40% готови. В същия материал и че първоначално, докато не довършат разработката и не се договорят с военните за АФАР по цена и характеристики, също много хубавия Жук-М, който вече стоял на МиГ-29СМТ, МиГ-29Кр и го познавали.

Колкото до двигателите - РД-33МК са едни такива секретни 15 годишни и експортни двигатели, че само Шойгу и главния конструктор знаят истинните значения - всичко друго е фуфло с разлика сигурно чак до 30%. По различни изложения освен разговори и презентацийки много често има и тренажори, които са достъпни. Дали стойностите там имат връзка с реалността е по-скоро религиозен въпрос, сигурен съм, че ще се намерят хора, които да кажат че там показателите са занижени в пъти и изобщо РД-33 семейството е широкоизвестно с изключителната си горивна ефективност. Вярно, говори се че имало сериозен проект по още една модернизация (М3 или МК3 беше), но тогава пък МиГ-а щял да е сериозен конкурент на Су-тата (с подобен радиус на действие), което не се харесало на някои и проекта бил саботиран още в началото.
За оптимална височина - чиста математика според планера (и окачените по него неща) кога съпротивлението ще е най-малко. 100% данни е ясно, че никой няма да пусне в интернет (дори за експортно изделие), но пък е наивно да се смята, че чак толкова много се различават от реалните. Освен това нещо като боен радиус зависи от толкова много неща, че няма общо понятие - слагат се минимум значения по техническо задание, покривайки различни сценарии. Това е същото подмятане на цифри като мерене на ЕОП във виртуално-лабораторни условия - практиката е малко друга, но ако лабораторния сценарий за всички е един и същ може да се прави някакво грубо сравнение.

ПС: По повод супер секретните стойности - някакъв си блогър щом са го пуснали до тренажор на МиГ-29СМТ едвали ще да е юбер секретно. Този 640кг/мин разход на форсаж обаче е интересен предвид вместимостта на резервоарите.
https://www.youtube.com/watch?v=0z9xaBkT6QU&feature=youtu.be&t=274
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 9859
Location: София

PostPosted: Tue 12 Jun 2018, 08:07    Post subject:  

Ти го питаш за източници, той ги рисува ей така наизуст. Какви източници, какви пет лева. Иначе чака от останалите доказателствена база, а неговата струва стотинка и две десети. МиГ-29КР било същото като при СМТ. И да, и не. Ама кой си ти, че да го твърдиш това?! Откъде накъде е същото?! Пак ли от интервю с тоя и оня, който ей така небрежно фърля на журналистите инфото... Заеби и измишльотините!

Юрий Гуськов послъгва. Готовото през 2010 г. е с кратък обсег. Военните не го взимат не заради инат, а защото АФАР-ът им не отговаряше на "цена-качество" и с доста по-малка далечина на откриване спрямо най-модерния им класически Жук. До каква степен на готовност са другите им разработки няма инфо. Факт е, че имаше изложбени снимки на ново тяхно изделие с близо двойно по-малък размер, красиво изглеждащ иджиктипляктор, но красотата е едно, а функционалността и работоспособността друго. В стария е присъствала друга елементна база спрямо разработваната от другия конкурентен научен институт за Су-57. Гуса хвали фирмата си и плюе по военните. Класика.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
Pretor


Joined: 24 Jun 2016
Posts: 2160

PostPosted: Tue 07 Aug 2018, 18:08    Post subject:  

Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 9859
Location: София

PostPosted: Thu 23 Aug 2018, 10:19    Post subject:  

Подписан е договор за доставка на първите 6 броя МиГ-35 за ВКС.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
Super Flanker
[Admin]


Joined: 21 Dec 2004
Posts: 5083

PostPosted: Sun 26 Aug 2018, 12:59    Post subject:  

Серийное производство лёгких истребителей МиГ-35 начнётся после 2020 года - глава ОАК

24.08.2018 11:09:09
Кубинка (Московская область). 24 августа. ИНТЕРФАКС-АВН - Первая партия лёгких истребителей МиГ-35 поступит военным в 2018-2019 годах, после чего начнётся его серийное производство, сообщил президент Объединённой авиастроительной корпорации Юрий Слюсарь.
"В 2018-2019 годах поставим установочную партию, а дальше уже серия", - заявил Ю.Слюсарь в интервью "Интерфаксу".
Он напомнил, что на форуме "Армия" был подписан контракт по МиГ-35 на поставку шести машин, две из которых будут поставлены уже в этом году.
"Мы исходим из тех параметров, которые в ГПВ (госпрограмме вооружения, - "ИФ") заложены. Сколько в ГПВ записали, столько самолётов мы должны будем произвести - и мы готовы их произвести", - сказал Ю.Слюсарь, отвечая на вопрос о возможной замене всего парка лёгких истребителей на МиГ-35.
Глава ОАК отметил, что МиГ-35 будут поставлены военным по опережающей модели - раньше, чем они предусмотрены в ГПВ.
"Мы делаем самолёт, а за счёт более ранней поставки получаем возможность обслуживать те кредиты, которые мы привлекаем. Такую же схему мы предлагаем по некоторым другим типам самолётов. Например, Су-30СМ", - сообщил Ю.Слюсарь.
Как сообщалось, в марте осведомлённый источник заявил "Интерфаксу", что российские военные не будут массово покупать новые истребители МиГ-35. "Никакого перехода всей лёгкой истребительной авиации на этот класс в ближайшее время не будет", - сказал он. По его данным, пока военные могут ограничиться покупкой, максимум, одной эскадрильи.
В 2017 году Виктор Бондарев, находясь в должности главкома ВКС, заявлял, что весь парк лёгких истребителей будет заменен на МиГ-35.
В июле прошлого года Юрий Борисов, будучи заместителем министра обороны РФ (ныне вице-премьер), заявил, что военные планируют закупки МиГ-35 с 2018 года. "Надеюсь, что после поставок этих лёгких истребителей в Воздушно-космические силы России увеличится его экспортный потенциал", - сказал он.
Ранее гендиректор РСК "МИГ" Илья Тарасенко сообщил, что компания работает над подписанием контрактов по поставке МиГ-35 с 29 странами, где уже присутствует самолёт МиГ-29. Среди потенциальных покупателей он назвал Казахстан, Мьянму, Бангладеш, государства Латинской Америки, в частности Перу. В апреле 2018 года стало известно, что Россия предложит МиГ-35 для участия в индийском тендере на 110 лёгких истребителей.
МиГ-35 - самый совершенный в семействе истребителей "МиГ". В качестве силовых установок на МиГ-35 используются глубоко модернизированные двигатели РД-33МК, его бортовая радиоэлектронная станция позволяет выявлять и сопровождать от 10 до 30 воздушных целей на расстоянии до 160 км, при этом осуществляя захват до шести воздушных и четырёх наземных целей одновременно.
МиГ-35 оснащён современным комплексом обороны, он сводит до минимума внезапную атаку со стороны противника, позволяет распознавать как самолёты, так и летящие ракеты.
Как сообщалось, в состав средств поражения МиГ-35 вводятся перспективные авиационные вооружения, в том числе средства поражения большой дальности, позволяющие атаковать цели без входа в зоны ПВО (противовоздушной обороны). Самолет способен решать боевые задачи в спектрах "воздух-воздух", "воздух-земля", "воздух-корабль".
В январе 2017 года глава ОАК Юрий Слюсарь сообщил, что МиГ-35 сможет нести и лазерное оружие.

http://www.militarynews.ru/story.asp?rid=1&nid=488960

Явно ще се чака митичният нов радар с АФАР и други шукарии...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Super Flanker
[Admin]


Joined: 21 Dec 2004
Posts: 5083

PostPosted: Sun 28 Oct 2018, 08:27    Post subject:  

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Pretor


Joined: 24 Jun 2016
Posts: 2160

PostPosted: Sun 09 Dec 2018, 10:10    Post subject:  

Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message 
Super Flanker
[Admin]


Joined: 21 Dec 2004
Posts: 5083

PostPosted: Thu 13 Dec 2018, 04:51    Post subject:  

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Super Flanker
[Admin]


Joined: 21 Dec 2004
Posts: 5083

PostPosted: Fri 14 Dec 2018, 04:38    Post subject:  

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Super Flanker
[Admin]


Joined: 21 Dec 2004
Posts: 5083

PostPosted: Fri 14 Dec 2018, 04:52    Post subject:  

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 9 of 10 [147 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9, 10 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0750s ][ Queries: 12 (0.0075s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker