Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
МАГНЕТИЧНО: БУРГАСКИ ВЕЧЕРИ - ТАМ КРАЙ МОРЕТО, ПРИ КОТВАТА НА СТАРИЯ КАПИТАН! · Виетнамските въоръжени сили получиха радара "Небо-УЕ" · Русия ще покаже радиоелектронна "винтовка" · Новата посланичка на САЩ в България - полиглот от семейство на бежанци · Борис Джонсън спечели и втория тур, Доминик Рааб отпада · Масло в огъня: Американската армия дава още $250 милиона на Украйна ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 19 Юни 2019, 00:44
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Ту-95, Ту-142
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 4 [47 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4 Следваща
Автор Съобщение
IvanFL

Регистриран на: 12 Окт 2004
Мнения: 112
Местожителство: South Florida

МнениеПуснато на: Сря 16 Юли 2008, 14:34    Заглавие:  Ту-95, Ту-142  

Преси няколко дни гледах документален филм където американски пилот разказваше истории за игри на котка и мишка между изтребители партули, какъвто е бил той, и съветски Ту-95. Той спомеа един факлт който ми се стори много интересен: Американските пилоти не са се приближавали прекалено много заради непоносимия шум от двигателите на Ту-95. Бил толкова силен че целия изтребител се тресял ако се приближат прекалено много. Досега не бях чувал никакви коментари за такъв силен шум. някой чувал ли е такова нещо?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
tu-134


Регистриран на: 04 Яну 2004
Мнения: 1074
Местожителство: Chicago i Sofia

МнениеПуснато на: Сря 16 Юли 2008, 14:42    Заглавие:  

И аз съм чувал такива неща но отиди в нета и гледай клип на Ту-95 или Ан-22, общо взето звучи като голям самолет с перки. Най много да създава вибрации ако си близо до перките но не вярвам да създава чак пък толкова много шум.
_________________
http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Ivan%20Voukadinov%20-%20BGspotters&distinct_entry=true
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла AIM Адрес Yahoo Messenger 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 16 Юли 2008, 14:56    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Вибрациите и шума в изтребителя се получават от турбуленцията създавана от сдвоените витла на Ту-95.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
torta


Регистриран на: 27 Окт 2007
Мнения: 481

МнениеПуснато на: Сря 16 Юли 2008, 16:48    Заглавие:  

Elemag е прав. Те са двоини и затова е по-големия шум и турболенция.Имаше един самолет (руски) ан-70 тои е също с двоино витло.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 16 Юли 2008, 21:16    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Ан-70 е украински. Иначе и Ту-114 е с същата силова установка като Ту-95.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
teleman
[Moderator]


Регистриран на: 10 Юли 2004
Мнения: 228
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 18 Юли 2008, 10:53    Заглавие: teleman
Описание на темата: За шумът на двигателите
 

Ще си призная, че за 40 години, част от които съм прекарал във кабината на едноместен самолет
нито веднаж не съм чувал, шумът на близко до мен летящ самолет, (витлов или реактивен). Имам
няколко случая kа попадане в струята на лeтящ пред мене или пресичайки на височината на
полета на друг самолет неговата "пътека", която както за ветловите така и за реактивните е самолети
се чувства на доста голямо растояние след тях. В инструкцията по техниката на пилотирането на
самолет МиГ 21 се препоръчва, този изтребител атакувайи цел от типа на МиГ 23, да избягва влизане в
струята на целта(МиГ-23) на растояние по малко от 1200 метра. Това за играта на котка и мишка, играна от
американски летци ми прилича на изявлението на оня руски старши лейтенант,който се провикна:
"Аз свалих самолет Ю-2."(м.Май 1960 г.) нанасяйки му поражение с ударната вълна на своя свърхзвуков
самолет от типа Су. Ще отбележа, че старши лейтенанта нито е видял, нито е насочванв по въпросния
американски разузнавателен височинен самолет.- Летял съм в състав на група, а също и на насрещни,
попътни и попътно пресичащи се курсове с друг самолет летящ със свърхзвукова скорост.
Не съм усетил нито веднаж нито влиянието на ударната му вълна, нито пък някакъв звук идващот него.
А иначе, шумът който се създава при работата на витлата, той е еднакъв както на земята,
така и в полет, но от намиращите се на борда на друг самолет, та бил той и пътнически този звук
едва ли ще се чува.

С почит: telemanClick to see if image is larger

Последната промяна е направена от teleman на Съб 20 Сеп 2008, 16:58; мнението е било променяно общо 10 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 18 Юли 2008, 11:07    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Шума в кабината на изтребителя не идва от витлата а от вибрациите създавани от турболентноста върху конструкцията на изтребителя. Да не забравяме че двигателите на Ту-95 , НК-12М са най-мощните турбовални двигатели в света - по 15000 конски сили всеки а витлата са сдвоени.
Click to see if image is larger
http://www.sonbi.ru/tsiam/about/Anni/engines/nk-12.htm

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
IvanFL

Регистриран на: 12 Окт 2004
Мнения: 112
Местожителство: South Florida

МнениеПуснато на: Пет 18 Юли 2008, 17:43    Заглавие: котки и мишки  

Елемаг написа:
8) 8) 8)
Шума в кабината на изтребителя не идва от витлата а от вибрациите създавани от турболентноста върху конструкцията на изтребителя. Да не забравяме че двигателите на Ту-95 , НК-12М са най-мощните турбовални двигатели в света - по 15000 конски сили всеки а витлата са сдвоени.
Click to see if image is larger
http://www.sonbi.ru/tsiam/about/Anni/engines/nk-12.htm


като споменаха за игра на котки и мишки мисля че нямаха предвид точно игра. Ту-95 си лети по курса, той е натоварен, тежичък, следва си курса по програмата. Понякога американски изтребители са се приблиближавали доста наблизо, мисля или над антарктичрския или над ндийския океан. Кадрите на Ту-95 бяха снимани всички от борда на американски изтребители. Един път някъде в интернет гледах фотогалерията на американски флотски офицер който от борда на кораб беше снимал многократно прелитащи отгоре руски бомбардировачи. Специално му бях пратил имейл да го питам как е направил тези снимки, каза от самия кораб, някъде в индийския океан. също нещо бях чел за шума че идвал от специфичния профил на витлата, карало въздуха между тях да се обтича около скоростта на звука или нещо такова и този специфичен профил може би създава необичаем шум. Както и да е де, Ту-95 май ще излиза от служа след година две, мога само да си представя каква гледка е наживо
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 18 Юли 2008, 18:41    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Ту-95 ще служи поне още 10 години. А може и повече. Произвеждаше се до средата на 80-те години.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7695
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 20 Юли 2008, 08:25    Заглавие:  

Ту-95 ще остане поне още 15 години, особено с последната модернизация.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
tu-134


Регистриран на: 04 Яну 2004
Мнения: 1074
Местожителство: Chicago i Sofia

МнениеПуснато на: Нед 20 Юли 2008, 09:40    Заглавие:  

Може и повече от 15 години...американците ще държат Б-52 до 2040, не виждам защо руснаците да не държат Ту-95 до тогава също. Колкото до звука, говорил съм с хора виждали и Ан-22 и Ту-95 и са ми казали че въобще толкова зле. Издават особен звук, но мисля че американските пилоти преувеличават с тези обяснения. На пълни обороти върховете на витлата стигат близо до свръхзвукова скорост, но Ту-95 на височина не е на максимални обороти. Напротив, двигателите са толкова мощни че по време на полет витлата се въртят с доста малка скорост. Според мен, това всичко е поредния слух още от студената война че самолета бил шумен и т.н. за да се мисли че е "шумен, стар и неефективен". Даже имаше друг мит, че бил толкова шумен че американските подводниците го засичали от далече само заради шума Rolling Eyes . Самолета си е супер. Още един път, отидете в интернет и погледнете някой клипчета с Ан-22 и Ту-95, ще видите че самолета не е много по различен и шумен от други големи витлови самолети.
_________________
http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Ivan%20Voukadinov%20-%20BGspotters&distinct_entry=true
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла AIM Адрес Yahoo Messenger 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 20 Юли 2008, 11:43    Заглавие:  

Само едно допълнение - винтовете винаги се въртят с еднаква ъглова скорост. Тягата се регулира посредством стъпката им.
А последният Ту-95МС е произведен през 1992 г. - точно 30 години след последния B-52H.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
dechco

Регистриран на: 07 Юли 2006
Мнения: 897

МнениеПуснато на: Чет 24 Юли 2008, 09:15    Заглавие:  

Говоря като неспециалист, а като страничен наблюдател-стоял съм близо до пистата когато рулира и излита Ан-22-издържа са. На 20 м от капсото където на Су-22 се форсира двигателя можеш да спиш като бебе-въпрос на навик.
Историята ми звучи на кръчмарска. В документалните филми е пълно с мнения на Икспирти.
В началото Иван пише, че от ШУМА изтребтеля се е тресял. ШУМ и ВИБРАЦИЯ са съвсем различни термини.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пон 28 Мар 2011, 17:05    Заглавие:  

[img]http://russianplanes.net/ID29783[/img]
http://russianplanes.net/ID29783
Скоро това ще бъде само спомен. Тази година, може би ще полети първият новопостроен "Ту-95М" и при него кабината ще има съвсем друг вид.
При първият модернизиран "Ту-95МС" борд 19, който получи име "Краснодар" бяха изпробвани някои от решенията. С нетърпение очаква, какво се е получило от модернизацията на двигателите.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Mig-28


Регистриран на: 17 Апр 2009
Мнения: 981
Местожителство: Pld

МнениеПуснато на: Пон 28 Мар 2011, 19:28    Заглавие:  

Цитат:
Скоро това ще бъде само спомен

Колко скоро?
Цитат:
новопостроен "Ту-95М

bom Shocked
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 4 [47 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0730s ][ Queries: 12 (0.0112s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker