Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ВСС ще закрива военни съдилища · Операторът на летището в Мюнхен спечели концесията за летище "София" · На атола Бикини има 1000 пъти по-голяма радиация от Чернобил заради изпитанията на бомби · Заседание на Комисията по бюджет и финанси относно сделката за Ф-16 (на живо) · Дават още 12 млн. лв. на МВР, реши правителството · Юни е бил най-горещият в историята на Земята, юли на път да го последва ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mi 17 Jul 2019, 14:54
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
ТЕРЕМ - "ЛЕТЕЦ"
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 1 von 1 [1 Beitrag]  
Autor Nachricht
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42470

BeitragVerfasst am: Do 17 Jul 2008, 14:09    Titel:  ТЕРЕМ - "ЛЕТЕЦ"  

От в."Българска армия"

Има голям интерес към дяловете на ТЕРЕМ ЕАД във Враждебна и Варна

Трябва да продължим с ремонтите на авиационна техника. Може да работим и за техническото обслужване както на досегашната летателна техника, така и на нов тип. Такава вече има в България и може би нейното наличие крепи надеждите ни, твърди управителят на ТЕРЕМ-"Летец" ЕООД инж. Тошко Тодоров

- Г-н управител, как оценявате интереса към ТЕРЕМ-"Летец"ЕООД, ако имате предвид продажбата на дялове от ТЕРЕМ ЕАД?

- Интересът към нашия завод е съизмерим с този към ТЕРЕМ - "Флотски арсенал" ЕООД. Надявам се, това да е в основата на сполучливия избор. Нормално е хората от нашия трудов колектив да са донякъде притеснени. Просто не знаят какво ще бъде по-нататък. Продажбата значи, че ще дойдат други хора, с които съвместно ще работим. Ще има промени. И това е идеята на тази продажба на дялове. Надявам се новите партньори да имат желание да развиват досегашната дейност. В паралел ще има други съпътстващи дейности, които ще доведат до увеличаване на приходите. По този начин няма да има съкръщаване на хора.



- Имате ли информация за новите дейности на бъдещия инвеститор?

- Още не знаем кой ще бъде той. Затова няма как да прогнозирам. По-важното е да продължим с ремонтите на авиационна техника. Може да работим и за техническото обслужване както на досегашната летателна техника, така и на нов тип. Такава вече има в България и може би нейното наличие крепи надеждите ни.

- Всяка промяна води до вълнения у хората. Как е в случая с поверения на управителя Тодоров колектив?

- Всеки се вълнува за мястото си. Това е нормално. Всеки се надява да продължи да работи тук.

- Колко са кандидатите за инвеститори?

- Около десет са. В централния офис на ТЕРЕМ ЕАД ги знаят.

- Вие знаете ли ги?

- Знам ги, но не съм упълномощен да информирам за тях. По-важното е, че почти половината от тях имат интерес към авиационната поддръжка и ремонтите на летателна техника. Не съм влизал в контакти с никоя от фирмите, които имат интерес към завода.

- Кого все пак един управител би подкрепил?

- Чисто авиационните фирми лично аз ще подкрепя, но имайте предвид, че с процедурата се ангажира ТЕРЕМ ЕАД, а не ние.

- Вие ще останете ли на работа?

- Това не зависи от мен. Не е задължително мениджърът да е с точно тази специалност, която сега е основна за нашия завод. Въпреки това на мен ми се иска да се запази старата дейност, защото имаме изградени контакти и все пак реализираме в практиката доста важни неща.

- Кога ще стане промяната, за която говорим сега?

- Не зная. Всичко зависи от централния офис и преговорите, които ще се водят там.

- Наясно ли сте поне с процедурата?

- Не съм я гледал. Но там трябва да се предоставят първо офертите, които ще се разгледат от специалистите. Има си ред, по който ще се стигне до реален договор.

- Има много счупени стъкла в завода. Какво правите след инцидента в Челопечене?

- Чакаме да се възстановят на физическите лица щетите. Иначе се справяме сами с проблема, който ще ни струва около 15-16 хил.лв. Това е само за материали, без труд.

- Ще си вземете ли парите след това?

- Надяваме се, но е възможно сами да ги поемем като разход след инцидента в Челопечене.

- Има ли взривоопасни материали в завода?

- Нямаме такива неща. Хубавото е, че и хората ни не са стресирани след станалото. Повече ги вълнува бъдещето, свързано с вижданията на новия инвеститор и запазването на работните места.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 1 von 1 [1 Beitrag]  
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0700s ][ Queries: 12 (0.0055s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker