Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Бивш офицер от армията на Хафтар разказал за "магьосниците" на маршала · Британските специални сили загубиха дори от естонските опълченци · Демонстрация на способности от участващите в учението Platinum lion 19 (снимки) - част 1 · Руският ледоразбивач "Лидер" ще получи свръхмощна силова установка · Адвокат на Кристиян: Невинен е, да свалят обвиненията, ако искат и той да търси хакера · Четвърт век след атентата срещу еврейските институции в Аржентина виновни няма ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Fri 19 Jul 2019, 01:26
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
ТЕРЕМ - "ЛЕТЕЦ"
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 1 of 1 [1 Post]  
Author Message
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42470

PostPosted: Thu 17 Jul 2008, 14:09    Post subject:  ТЕРЕМ - "ЛЕТЕЦ"  

От в."Българска армия"

Има голям интерес към дяловете на ТЕРЕМ ЕАД във Враждебна и Варна

Трябва да продължим с ремонтите на авиационна техника. Може да работим и за техническото обслужване както на досегашната летателна техника, така и на нов тип. Такава вече има в България и може би нейното наличие крепи надеждите ни, твърди управителят на ТЕРЕМ-"Летец" ЕООД инж. Тошко Тодоров

- Г-н управител, как оценявате интереса към ТЕРЕМ-"Летец"ЕООД, ако имате предвид продажбата на дялове от ТЕРЕМ ЕАД?

- Интересът към нашия завод е съизмерим с този към ТЕРЕМ - "Флотски арсенал" ЕООД. Надявам се, това да е в основата на сполучливия избор. Нормално е хората от нашия трудов колектив да са донякъде притеснени. Просто не знаят какво ще бъде по-нататък. Продажбата значи, че ще дойдат други хора, с които съвместно ще работим. Ще има промени. И това е идеята на тази продажба на дялове. Надявам се новите партньори да имат желание да развиват досегашната дейност. В паралел ще има други съпътстващи дейности, които ще доведат до увеличаване на приходите. По този начин няма да има съкръщаване на хора.



- Имате ли информация за новите дейности на бъдещия инвеститор?

- Още не знаем кой ще бъде той. Затова няма как да прогнозирам. По-важното е да продължим с ремонтите на авиационна техника. Може да работим и за техническото обслужване както на досегашната летателна техника, така и на нов тип. Такава вече има в България и може би нейното наличие крепи надеждите ни.

- Всяка промяна води до вълнения у хората. Как е в случая с поверения на управителя Тодоров колектив?

- Всеки се вълнува за мястото си. Това е нормално. Всеки се надява да продължи да работи тук.

- Колко са кандидатите за инвеститори?

- Около десет са. В централния офис на ТЕРЕМ ЕАД ги знаят.

- Вие знаете ли ги?

- Знам ги, но не съм упълномощен да информирам за тях. По-важното е, че почти половината от тях имат интерес към авиационната поддръжка и ремонтите на летателна техника. Не съм влизал в контакти с никоя от фирмите, които имат интерес към завода.

- Кого все пак един управител би подкрепил?

- Чисто авиационните фирми лично аз ще подкрепя, но имайте предвид, че с процедурата се ангажира ТЕРЕМ ЕАД, а не ние.

- Вие ще останете ли на работа?

- Това не зависи от мен. Не е задължително мениджърът да е с точно тази специалност, която сега е основна за нашия завод. Въпреки това на мен ми се иска да се запази старата дейност, защото имаме изградени контакти и все пак реализираме в практиката доста важни неща.

- Кога ще стане промяната, за която говорим сега?

- Не зная. Всичко зависи от централния офис и преговорите, които ще се водят там.

- Наясно ли сте поне с процедурата?

- Не съм я гледал. Но там трябва да се предоставят първо офертите, които ще се разгледат от специалистите. Има си ред, по който ще се стигне до реален договор.

- Има много счупени стъкла в завода. Какво правите след инцидента в Челопечене?

- Чакаме да се възстановят на физическите лица щетите. Иначе се справяме сами с проблема, който ще ни струва около 15-16 хил.лв. Това е само за материали, без труд.

- Ще си вземете ли парите след това?

- Надяваме се, но е възможно сами да ги поемем като разход след инцидента в Челопечене.

- Има ли взривоопасни материали в завода?

- Нямаме такива неща. Хубавото е, че и хората ни не са стресирани след станалото. Повече ги вълнува бъдещето, свързано с вижданията на новия инвеститор и запазването на работните места.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 1 of 1 [1 Post]  
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0618s ][ Queries: 12 (0.0048s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker