Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ВИДЕО: АБВ иска оставката на зам.-министър Запрянов заради преговорите за F-16 · Президентът: Заплахата за демокрацията у нас не идва от Българската армия · НАСА тества първия марсиански хеликоптер · Отличиха победителите в Никулденския конкурс за рибарски разказ · NGSW-T отива в армията на САЩ · Самолетът X-59 ще стане реалност ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пон 22 Апр 2019, 20:01
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
ТЕРЕМ - "ЛЕТЕЦ"
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [1 Мнение]  
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Чет 17 Юли 2008, 14:09    Заглавие:  ТЕРЕМ - "ЛЕТЕЦ"  

От в."Българска армия"

Има голям интерес към дяловете на ТЕРЕМ ЕАД във Враждебна и Варна

Трябва да продължим с ремонтите на авиационна техника. Може да работим и за техническото обслужване както на досегашната летателна техника, така и на нов тип. Такава вече има в България и може би нейното наличие крепи надеждите ни, твърди управителят на ТЕРЕМ-"Летец" ЕООД инж. Тошко Тодоров

- Г-н управител, как оценявате интереса към ТЕРЕМ-"Летец"ЕООД, ако имате предвид продажбата на дялове от ТЕРЕМ ЕАД?

- Интересът към нашия завод е съизмерим с този към ТЕРЕМ - "Флотски арсенал" ЕООД. Надявам се, това да е в основата на сполучливия избор. Нормално е хората от нашия трудов колектив да са донякъде притеснени. Просто не знаят какво ще бъде по-нататък. Продажбата значи, че ще дойдат други хора, с които съвместно ще работим. Ще има промени. И това е идеята на тази продажба на дялове. Надявам се новите партньори да имат желание да развиват досегашната дейност. В паралел ще има други съпътстващи дейности, които ще доведат до увеличаване на приходите. По този начин няма да има съкръщаване на хора.



- Имате ли информация за новите дейности на бъдещия инвеститор?

- Още не знаем кой ще бъде той. Затова няма как да прогнозирам. По-важното е да продължим с ремонтите на авиационна техника. Може да работим и за техническото обслужване както на досегашната летателна техника, така и на нов тип. Такава вече има в България и може би нейното наличие крепи надеждите ни.

- Всяка промяна води до вълнения у хората. Как е в случая с поверения на управителя Тодоров колектив?

- Всеки се вълнува за мястото си. Това е нормално. Всеки се надява да продължи да работи тук.

- Колко са кандидатите за инвеститори?

- Около десет са. В централния офис на ТЕРЕМ ЕАД ги знаят.

- Вие знаете ли ги?

- Знам ги, но не съм упълномощен да информирам за тях. По-важното е, че почти половината от тях имат интерес към авиационната поддръжка и ремонтите на летателна техника. Не съм влизал в контакти с никоя от фирмите, които имат интерес към завода.

- Кого все пак един управител би подкрепил?

- Чисто авиационните фирми лично аз ще подкрепя, но имайте предвид, че с процедурата се ангажира ТЕРЕМ ЕАД, а не ние.

- Вие ще останете ли на работа?

- Това не зависи от мен. Не е задължително мениджърът да е с точно тази специалност, която сега е основна за нашия завод. Въпреки това на мен ми се иска да се запази старата дейност, защото имаме изградени контакти и все пак реализираме в практиката доста важни неща.

- Кога ще стане промяната, за която говорим сега?

- Не зная. Всичко зависи от централния офис и преговорите, които ще се водят там.

- Наясно ли сте поне с процедурата?

- Не съм я гледал. Но там трябва да се предоставят първо офертите, които ще се разгледат от специалистите. Има си ред, по който ще се стигне до реален договор.

- Има много счупени стъкла в завода. Какво правите след инцидента в Челопечене?

- Чакаме да се възстановят на физическите лица щетите. Иначе се справяме сами с проблема, който ще ни струва около 15-16 хил.лв. Това е само за материали, без труд.

- Ще си вземете ли парите след това?

- Надяваме се, но е възможно сами да ги поемем като разход след инцидента в Челопечене.

- Има ли взривоопасни материали в завода?

- Нямаме такива неща. Хубавото е, че и хората ни не са стресирани след станалото. Повече ги вълнува бъдещето, свързано с вижданията на новия инвеститор и запазването на работните места.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [1 Мнение]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0598s ][ Queries: 12 (0.0037s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker