Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 18 Фев 2020, 14:10
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Бизнес авиация. Летища и площадки
ЛЕТИЩЕ ПРИМОРСКО
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 4 [49 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4 Следваща
Автор Съобщение
dimitrov.vassil

Регистриран на: 13 Ное 2010
Мнения: 31

МнениеПуснато на: Пет 26 Авг 2011, 21:03    Заглавие:  

Точно, защото познавах Стойко мога да кажа, че катастрофата е станала заради аеробатика на неадекватно ниска височина. Всеки от нас знае, че дори най-простите форми на 'еъруърк' като срив се правят на МИНИМУМ 3000 фута над терена, а Атанас Костов, който е един наистина голям специялист каза, че самолета е паднал, буквално паднал от около 500м, което е ПРЕСТЪПНО безхаберие и безотговорност. Истината излезе малко по-късно и в България е крайно време да стават нещата по правилата и с такива хора само затягане на правилата помага, а и това все пак е авиация, не правене на сапунени балончета. ОК истина е, че този тип дейност никога не можеш да докажеш, че е търговска, но трябва да имат хората някакви скрупули, а не да си правиш каквото искаш и да не ти пука, защото иначе се случват такива неща. Освен всичко Стойко, лека му пръст не беше толкова опитен пилот, че да си позволява такива волности, защото съм 90% сигурен, че са катасрофирали, защото някой се е правил на Рихтхофен и много близо до земята. Съжалявам, но смъртта не уневинява хората, а правилата са написани с кръв и малко 'сейфти фактор'.
Последната промяна е направена от dimitrov.vassil на Пет 26 Авг 2011, 21:28; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42497

МнениеПуснато на: Пет 26 Авг 2011, 21:21    Заглавие:  

Нека изчакаме и заключението на МТ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
flancer

Регистриран на: 24 Авг 2005
Мнения: 222

МнениеПуснато на: Пет 26 Авг 2011, 23:27    Заглавие:  

Уф, Анг, то при авария си има начин да се избегне най-лошото, това не ще да е било авария. Много пилоти познавам и никой не е такъв ръб, че да се бухне на плажна ивица пълна с хора за да спаси кожата. Преди доста години летях постоянно с баща ми в "селската" авиация. На някой му беше хрумнала гениалната идея да се хвърлят някакви рекламни материали по плажа с АН-2, нелош самолет ама от 50-100м височина ще планира... ами не много. Както и да, бях го питал "И сега ако спре мотора върху хората ли?" отговорът "А, в морето". Всъщност, един май си се беше разбил в морето, за да не иде върху хората, оцеля и му се размина в общи линии, не помня случая, но бъди спокоен на плажа, джетовете и лодките с извънбордов мотор са много по-опасни. Виж за пишман пилотите с мотоделти не знам, но и те не са лоши хора според мен.
Аз друго си мисля, как може толкова модерен и внимателно изчислен самолет да не се възстанови от срив (ако това е станало) за 500м., по смътен спомен с безмоторния Бланик се възстановяваше без проблем за 100-150м.? Дали не е била доста по-ниска височината, някоя фигура прекален ниско или рязко изтегляне и срив близо до земята след неправилна преценка? Не е било свредел, какво е станало? Възможно ли е самолетът да е причината, да влиза в опасен режим при маневри за които не е предвиден?
Преди да се мърмори срещу затягането на контрола, коео ще последва поне за малко, е хубаво да се помни, че правилата са писани с кръв, и пак така ще се пишат, за съжаление.

Моите съболезнования на близките на загиналите, небето прибра още двама смели... За девойчето, дето ще се възстановява с години ми е жал, а кой е виновен тепърва ще се доказва.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Ang


Регистриран на: 12 Яну 2010
Мнения: 855

МнениеПуснато на: Съб 27 Авг 2011, 00:34    Заглавие:  

Аз абсолютно съм съгласен, че лодките с извънбордов мотор и джетовете, носят сериозни рискове, даже настръхвам като видя някой от тези да приближава близо до брега. Но тази година ми направи впечатление и ниско прелитащите самолети, които според мен също носят риск. Ако този пилот е имал време да реагира от 500 метра, колко време ще има пилота прелитащ само на 10 метра над претъпкания с хора плаж? Не съм специалист но един по-силен повей и този свръхлек самолет може да се окаже в неприятна ситуация. Разбирам желанието на фирмите да се рекламират, но нека това да става по-безопасно.
Освен това подозирам, че и въртолетите влачещи рекламни платна не са съвсем безопасни и не ми се мисли какво ще стане ако изведнъж задуха подемен вятър и платното се усука около перката!

Изобщо нетрябва просто да се лети, нека това става безопасно. Грешките ни учат. Колкото и да са редки те просто стават. Това е съвсем пресен пример и късмета е, че отдолу е нямало никой. Нека това никога да нестава върху претрупания с хора плаж!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
dimitrov.vassil

Регистриран на: 13 Ное 2010
Мнения: 31

МнениеПуснато на: Съб 27 Авг 2011, 00:50    Заглавие:  

flancer написа:
Уф, Анг, то при авария си има начин да се избегне най-лошото, това не ще да е било авария. Много пилоти познавам и никой не е такъв ръб, че да се бухне на плажна ивица пълна с хора за да спаси кожата. Преди доста години летях постоянно с баща ми в "селската" авиация. На някой му беше хрумнала гениалната идея да се хвърлят някакви рекламни материали по плажа с АН-2, нелош самолет ама от 50-100м височина ще планира... ами не много. Както и да, бях го питал "И сега ако спре мотора върху хората ли?" отговорът "А, в морето". Всъщност, един май си се беше разбил в морето, за да не иде върху хората, оцеля и му се размина в общи линии, не помня случая, но бъди спокоен на плажа, джетовете и лодките с извънбордов мотор са много по-опасни. Виж за пишман пилотите с мотоделти не знам, но и те не са лоши хора според мен.
Аз друго си мисля, как може толкова модерен и внимателно изчислен самолет да не се възстанови от срив (ако това е станало) за 500м., по смътен спомен с безмоторния Бланик се възстановяваше без проблем за 100-150м.? Дали не е била доста по-ниска височината, някоя фигура прекален ниско или рязко изтегляне и срив близо до земята след неправилна преценка? Не е било свредел, какво е станало? Възможно ли е самолетът да е причината, да влиза в опасен режим при маневри за които не е предвиден?
Преди да се мърмори срещу затягането на контрола, коео ще последва поне за малко, е хубаво да се помни, че правилата са писани с кръв, и пак така ще се пишат, за съжаление.

Моите съболезнования на близките на загиналите, небето прибра още двама смели... За девойчето, дето ще се възстановява с години ми е жал, а кой е виновен тепърва ще се доказва.


Ми то зависи от самолета, аз Ултралайт никога не съм пробвал, но на тия с които съм летял примерно една Чесна или Пайпър и дори Мууни-то 20- 40- макс .60 фута са достатъчни за възтановяване от срив макар, че то си зависи и от времето, но идеята на 3те хиляди фута е да те пази ако идеш в свредел. Ако пътк са си играли на висш пилотаж, то значи че са си търсили белята съвсем. За висш пилотаж както всички знаем трябва да имаш рейтинг за тва, самолета да е регистриран като такъв или определени маневри са позволени и в ЮЛТИЛИТИ категорията, но мисля, че тоя ултралайт не е нито едното и освен тва трябва да искаш разрешение от регионалните власти, за да се знае, че го правиш тва, да го има в НОТАМИТЕ и тн. Просто не знам какво са си мислели и разбира се, че ще се затягат мерките в България. Не само тва, ами и лицевнзите трябва да почнат да взимат, защото ако го бяха направили преди време, то може би сега двамата щяха да са живи. Представяте ли си как се чувстват семействата на загиналите ?! Или момичето, което е видяло как се разбиват и всичко тва, защото някой си дето "медитира във въздуха" е нарушил почти всичко, дето може да се наруши.. Ер София е една голяма дупка на червеи, която трябва да се закрие и трябва да има реформа в законодателството за леката авиация в България, защото сега е пълна трагедия. Офияциялно дори самолет не можеш да си наемеш..
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42497

МнениеПуснато на: Съб 27 Авг 2011, 09:11    Заглавие:  

Г-н Димитров пак казвам - нека изчакаме разследването и официалното заключение. Казвате Ер София е дупка.
Ами ако бе се случило с друг самолет на друга компания? Имам чувството, че водите някаква лична атака срещу летеца и фирмата.
Нека изчакаме заключението, но дори и пилота да е виновен, се надявам да не се нахвърлите с най-обидните думи върху него. Поздрави.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Ang


Регистриран на: 12 Яну 2010
Мнения: 855

МнениеПуснато на: Съб 27 Авг 2011, 10:15    Заглавие:  

Аз пък няма какво да чакам! Искам да изкажа възмущението си от нископрелитащите самолети на плажа на Приморско. Че аз да не съм на фронта? Както си лежа и изведнъж над мен един прелитащ самолет. Както казва колегата, с тези неуреци които съществуват за които научих от него, нищо чудно и на този да му хрумне нещо и тогава не ми се мисли!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
dimitrov.vassil

Регистриран на: 13 Ное 2010
Мнения: 31

МнениеПуснато на: Съб 27 Авг 2011, 10:24    Заглавие:  

Preslav написа:
Г-н Димитров пак казвам - нека изчакаме разследването и официалното заключение. Казвате Ер София е дупка.
Ами ако бе се случило с друг самолет на друга компания? Имам чувството, че водите някаква лична атака срещу летеца и фирмата.
Нека изчакаме заключението, но дори и пилота да е виновен, се надявам да не се нахвърлите с най-обидните думи върху него. Поздрави.

За доклада съм съгласен, че трябва да изчакаме преди да се говори макар вече на лице да са доста нарушения и пак ви казвам това, че си се убил не те уневинява по никакъв начин. Ми то по тая логика дай да направим паметник на тези, които се нахакаха в близнаците, че са мъртви, а тва че са убили хора няма никакво значение нали .. ? Уважаеми господин Преслав, ами ако ваши роднини бяха на този самолет? Това освен всичко не е и няква ужасно сложна ситуация, където да има 68718671 фактора както катасрофата в Смоленск примерно, където пак екипажа си беше напълно виновен, но все пак там всичко беше толкова необичайно и продължава да има доста неясноти.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42497

МнениеПуснато на: Съб 27 Авг 2011, 10:30    Заглавие:  

Прекалено много задълбавате и обвинявате. Наистина водите някаква лична война. Аз бях дотук. Лек ден.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
su27
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1248

МнениеПуснато на: Съб 27 Авг 2011, 15:31    Заглавие:  

Няма нищо нередно в това което казват хората Преслав-е, те просто изказват мнение, което и много други хора си мислят, но по една или друга причина не го пишат по форумите. Бил съм свидетел на какви ли не своеволия, така, че написаното не ме изненадва въобще. Едни си мислят, че още са в някой МиГ на който са летели преди години, едни водят "морска подготовка", други "пръскат посеви" или атакуват "наземна цел", трети просто надценяват възможностите и опита си. Да не говорим в техническо отношение с какви повреди се излита. Всичко това го има в леката авиация и е ежедневие.Ще чакаме с нетърпение да излезне въпросния доклад за да видим дали предположенията изказани тук са верни. За нас важното е да си направим изводите и поуките от случая.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Графалия

Регистриран на: 11 Фев 2009
Мнения: 60
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Съб 27 Авг 2011, 20:58    Заглавие:  

dimitrov.vassil написа:
Preslav написа:
Г-н Димитров пак казвам - нека изчакаме разследването и официалното заключение. Казвате Ер София е дупка.
Ами ако бе се случило с друг самолет на друга компания? Имам чувството, че водите някаква лична атака срещу летеца и фирмата.
Нека изчакаме заключението, но дори и пилота да е виновен, се надявам да не се нахвърлите с най-обидните думи върху него. Поздрави.

За доклада съм съгласен, че трябва да изчакаме преди да се говори макар вече на лице да са доста нарушения и пак ви казвам това, че си се убил не те уневинява по никакъв начин. Ми то по тая логика дай да направим паметник на тези, които се нахакаха в близнаците, че са мъртви, а тва че са убили хора няма никакво значение нали .. ? Уважаеми господин Преслав, ами ако ваши роднини бяха на този самолет? Това освен всичко не е и няква ужасно сложна ситуация, където да има 68718671 фактора както катасрофата в Смоленск примерно, където пак екипажа си беше напълно виновен, но все пак там всичко беше толкова необичайно и продължава да има доста неясноти.

Нещо ми се струва,че много се отваряш,бе г-н Димитров...Недей така грозно да плюеш - ОБИДАТА ИЗТРИТА. АДМИН..Не съди,за да не бъдеш съден...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
dimitrov.vassil

Регистриран на: 13 Ное 2010
Мнения: 31

МнениеПуснато на: Съб 27 Авг 2011, 23:26    Заглавие:  

Графалия написа:
dimitrov.vassil написа:
Preslav написа:
Г-н Димитров пак казвам - нека изчакаме разследването и официалното заключение. Казвате Ер София е дупка.
Ами ако бе се случило с друг самолет на друга компания? Имам чувството, че водите някаква лична атака срещу летеца и фирмата.
Нека изчакаме заключението, но дори и пилота да е виновен, се надявам да не се нахвърлите с най-обидните думи върху него. Поздрави.

За доклада съм съгласен, че трябва да изчакаме преди да се говори макар вече на лице да са доста нарушения и пак ви казвам това, че си се убил не те уневинява по никакъв начин. Ми то по тая логика дай да направим паметник на тези, които се нахакаха в близнаците, че са мъртви, а тва че са убили хора няма никакво значение нали .. ? Уважаеми господин Преслав, ами ако ваши роднини бяха на този самолет? Това освен всичко не е и няква ужасно сложна ситуация, където да има 68718671 фактора както катасрофата в Смоленск примерно, където пак екипажа си беше напълно виновен, но все пак там всичко беше толкова необичайно и продължава да има доста неясноти.

Нещо ми се струва,че много се отваряш,бе г-н Димитров...Недей така грозно да плюеш - ОБИДАТА ИЗТРИТА. АДМИН..Не съди,за да не бъдеш съден...


Това ли е нивото във Военновъздушните Сили ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42497

МнениеПуснато на: Съб 27 Авг 2011, 23:26    Заглавие:  

Click to see if image is larger

Понеже г-н Димитров си изтри по най-бързия начин мнението, след като аз му го изтрих, пускам редактираната версия от мен.
Пазя и оригиналът му - пълно с долни обиди и клевети.
Призовавам за пореден път - тук е тема, за да изкажем съболезнованията си. А не да се избиваме с обиди. Пред Бог всички са равни.
Аз още веднъж изказвам съболезнованията си към близките на Люцканов и на момчето.
След като станат ясни резултатите ще отворя нова тема - нека там обсъждаме нещата. Но и там ако има нападки и обиди ще се трият. Лека вечер.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Momchil Spasov

Регистриран на: 16 Юли 2009
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Нед 28 Авг 2011, 14:20    Заглавие:  

За съжаление никой не е застрахован от грешки, а понякога те водят до страшни последици. А за грубия и неуважителен тон на съфорумника Димитров мнението ми е такова, че ще си го запазя за себе си. Някак си просто уважавам форума и правилата му...И аз изказвам отново съболезнованията си към близките и на двамата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Пароль

Регистриран на: 25 Апр 2010
Мнения: 87

МнениеПуснато на: Нед 28 Авг 2011, 14:51    Заглавие:  

освен тва трябва да искаш разрешение от регионалните власти, за да се знае, че го правиш тва, да го има в НОТАМИТЕ и тн. Просто не знам какво са си мислели и разбира се, че ще се затягат мерките в България. Не само тва, ами и лицевнзите трябва да почнат да взимат, защото ако го бяха направили преди време, то може би сега двамата щяха да са живи. Ер София е една голяма дупка на червеи, която трябва да се закрие и трябва да има реформа в законодателството за леката авиация в България, защото сега е пълна трагедия. Офияциялно дори самолет не можеш да си наемеш..[/quote]
Има реформа (аз бих я нарекъл промяна) в законодателството на Бъкгария, но явно не сте запозанат. Информацията може да се види в страницата на ГВА www.caa.bg. Според мен проблема е в контрола-точно както на шосето - правилник има, КАТ няма. Какво да кажем за граничните хеликоптери, които зареждат на летище Пловдив (богата държава сме, няма що-хабим ресурса за полети за зареждане) - минават ниско над "Метро", все едно четат промоциите! А трябва да летят не по-ниско от 300м. Пък и въобще, защо ли летят над града?! С делтапланите-същата работа! ПЗРК ли трябва да купувам?! И няма на кого да се оплаче човек, освен на поп Саркис. То и в КАТ като се оплаках, отговора бе "Няма данни за извършено нарушение. Представете свидетелски показания!".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 4 [49 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Бизнес авиация. Летища и площадки
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0738s ][ Queries: 12 (0.0032s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker