Private Colleger of transportation  
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Според Цветанов БСП никога няма да управлява · Цачева покани главния прокурор на САЩ в София · Който и да управлява Зимбабве, ще му трябва подкрепа от армията и Китай · "Авионамс" се готви да произвежда дронове и безпилотни самолети · Мугабе бил готов да умре, но оставка не дава · Почина великият китарист и основател на АC/DC (ВИДЕО) ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 18 Ное 2017, 19:19
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен военен флот
Прес-тур на DCNS и френската военноморска индустрия
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [9 Мнения]  
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 20 Сеп 2008, 16:24    Заглавие:  Прес-тур на DCNS и френската военноморска индустрия
Описание на темата: Снимки на Д.Ставрев-сп."Клуб ОКЕАН"
 

От 15 до 18 септември 2008 г. водещият моенноморски корабостроителен концерн DCNS и организацията на френските компании от военноморското корабостроене и оборудване GICAN със съдействието на Агенцията за въоръжение и техника на френското МО DGA и ВМС на Франция бяха органицирали посещения за водещите световни медии в областта на военноморската техника във основните центрове на производство и създаване на въоръжение и техника за ВМС. Списание "Клуб ОКЕАН" по традиция бе поканено на проявата.
Престурът започна в авиобада 107 край Париж с брифинг на адм. Люне, заместник-командващ на френските ВМС и Жан-Мари Поамбьоф, президент на DCNS и председател на GICAN.
След 3-часов полет със самолет CASA C-235 на френските ВВС се презимихме във военновъздушната база на френските ВМС в Йер на брега на Средиземно море. Следващата ни дестинация бе военноморската база в Тулон в която изслушахме доста брифинги. Несъмнено най-атрактивната част бе посещението на командния кораб-док Tonnerre L9014. "Чудовището" има 10 палуби над водолинията - на първата се влиза от кея, на 8-та е летателната палуба, а на 10-та е центъра за ръководство на полетите. От горе имаше великолепна гледка към цялата база и корабите в нея, като в далечината ясно се открояваше корпуса на минаващия през ремонт самолетоносач "Шарл де Гол"
На следващия ден посетихме базата Сейнт-Мадриел на отсрещния полуостров. В нея има училище за флотски механици и други флотски части и подразделения, като нашата цел бе Центърът за интеграция на радио-електронната система на разрушителите Horizon. В него са възпроизведени трите мачти на най-новите кораби на френските ВМС.
След обяд на 16 септември разгледахме и модернизиран минен ловец от типа "Трипартит" (общ проект на Франция, Белгия и Холандия) какъвто в началото на 2009 г. ще поличат и нашите ВМС. (следва продължание)

Click to see if image is larger
Жан-Мари Поанбьоф и де ла Жужи - директор "Международно развитие" в DGA

Click to see if image is larger
Нашата CASA с бордови номер 128 на пистата на авиобаза 107 край Париж

Click to see if image is larger
Пистата в Йер видяна от въздуха

Click to see if image is larger
Спасителен вертолен на пожарникарите от департамент Вар

Click to see if image is larger
Кацнахме!

Click to see if image is larger
Част от летателните апарати на френските ВМС - "Супер Етандар", "Алисе" и специално преработен вертолет за морско SAR

Click to see if image is larger
Тренировка в акваторията на вмб Тулон

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Входното "атре" на "Тонер", като и останалите пресечни точки на коридорите, са толкова големи, че носят названието "площад" и си имат имена, както и коридорите, които са "авенюта"

Click to see if image is larger
"Мокрият" док на "Тонер" в който влизат десантните катери и се товари техниката

Click to see if image is larger
Два погледа към вертолетният хангар на кораба. На втората снимка се виждат "тракторите" за теглене на авиационната техника.

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 20 Сеп 2008, 16:40    Заглавие:  

Click to see if image is larger
ПЗРК "Мистрал" на установка "Симбад" на кърмата на "Тонер"

Click to see if image is larger
Спешното отделение на кораба с 8 легла за приемане, 2 операционни, 18 легла за реанимация и медеценска техника на която може да завиди всяка болница в България

Click to see if image is larger
"Шарл де Гол" преминаващ ремонт в момента

Click to see if image is larger
Поглед към предния край на полетната палуба на "Тонер"

Click to see if image is larger
D615 Cassard

Click to see if image is larger
Поглед към задната част на полетната палуба от върха на "острова"

Click to see if image is larger
Снимка за спомен от невероятното изживяване. Корабът е толкова голям, че губиш чувство за посоките като си вътре и се бърка дали вървиш успоредно или напречно на борда. Сигурно като качат моряците за първи път им трябват 3 седмици само да научат географията на кораба и как да стигат до каютата си.

Click to see if image is larger
Две "папарашки" снимки през стъклото на автобуса

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Витла в ремонтния завод на базата

Click to see if image is larger
"Авизо" в сянката на десентния транспорт "Сироко"

Click to see if image is larger
"Шарл де Гол" в меката светлина на залеза
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 20 Сеп 2008, 17:13    Заглавие:  

Click to see if image is larger
D620 Forbin - за съжаление само толкова през прозореца на автобуса

Click to see if image is larger
Миночистачът М33 Tambre - носи знак, че е от постянната противоминна група на НАТО в Средиземно море

Click to see if image is larger
Минните ловци тип "Трипартит" М653 "Каприкорн" и М 651 "Версо"

Click to see if image is larger
"Тонер" в дрезгавата светлина на изгрева - снимката е правена в 8,32

Click to see if image is larger
Изоставени кораби пред пристана на Сейнт Мандриер

Click to see if image is larger
"Шарл де Гол" окъпан от обедното слънце

Click to see if image is larger
Мачтите с многофункционалният радар EMPAR (предната) и мачтата със системата за РЕБ и с оптрониката

Click to see if image is larger
Установката на радарът с далечен обсег LRR

Click to see if image is larger
Новите многофункционални конзоли на DCNS които ще се използват и на разрушителите "Хоризон", и на фрегатите FREMM и на корветите Gowind.

Click to see if image is larger
С колежката Александра Златинова от в-к "Стандарт" на южния бряг на полуострова, след пинии, кактуси и кипариси

Click to see if image is larger
Симулация на атака от въздуха с цел изпробване на системата за ПВО РААМС - сърцето на разрушителите "Хоризон" (известни и като тежки фрегати за ПВО)

Click to see if image is larger
Стар десе(антен кораб на кея в Сейнт Мандриер
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 20 Сеп 2008, 17:44    Заглавие:  

Още малко снимки от Тулон за уважаемите читатели:

Click to see if image is larger
Част от командния мостик на "Тонер"

Click to see if image is larger
В далечината "Шарл де Гол", отпред - пълна база с кораби, при това доста са на плаване!!!
Реално в базата има е и един от големите заводи в състава на DCNS, в който се ремонтират кораби, монтира се ново въоръжение и техника, интегрират се корабни систеви.

Click to see if image is larger
Почти като във вмб Варна

Click to see if image is larger
Подводен апарат за търсене на мини и унищожаването им - чрез заряда под "корема" който се оставя в близост до мината


Click to see if image is larger
Морската префектура в Тулон - структура, която отговаря за всички държавни дейности в морската зона

Click to see if image is larger
Скоро корабите от този тип ще бъдат свалени от въоръжение

Click to see if image is larger
Работното катерче с което стигнахме до Сейнт Мандриел - изглежда като чисто ново, а е произведено 1992 г.

Click to see if image is larger
"Тонер" - един от най-добрите продукти на DCNS, в момента са разработени 4 варианта с различна големина според нуждите на клиентите

Click to see if image is larger
Торпедо от морския музей в Тулон

Click to see if image is larger
С група колеги ог Бразилия, Великобритания, Португалия, САЩ и Франция.

Click to see if image is larger
Поглед към централната зала на морския музей в Тулон - за съжаление вътре има отвратилена жълта светлина и със светкавица е още по-гадно. Иначе музея е доста приличен, нямахме време да го разглеждаме, просто в една от залите бе приема за групата.

Утре продължаваме с посещението в Лориен (корвети, фрегати, разрушители, катери) и Шербур (подводници)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 21 Сеп 2008, 13:49    Заглавие:  

В корабостроителницата в Лориен DCNS/Armaris строят фрегатите за нуждите на френските ВМС и за износ. В момента там текат последните довършителни работи по втория разрушител (тежка фрегата за ПВО) тип Horizon за нуждите на френските ВМС. Морските изпитания са завършили, извършва преглед на основните системи и скоро ще бъде извършен преход до Тулон за оконнчателно интегриране на електронните системи и за осъществяване на приемните изпитания.

Click to see if image is larger
Chavalier Paul D621

Click to see if image is larger
Пристанището на Лориен е разположено в дълбок залив на устието на река Скоурф и силно се влияе от приливите и отливите, които достигат до 5-6 m.
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Патрулен катер на Gendarmerie Maritime P601

Click to see if image is larger
Укрития за подводници строени от германците и все още в добро състояние. В града има и по-голям комплекс, но този път не стигнахме до него. Базата е ицзползвана до края на 90-те години от френските конвенционални подводници, но след свалянето им от въоръжение е закрита.

Click to see if image is larger
Безпилотен съд за наблюдение и охрана на пристанища, управлява се дистанционно на разстояние до 30 km. Произведен е от компанията SIRENA, придобита от DCNS в началото на годината.

Click to see if image is larger
Пулта за управление и получаване на видео картината

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Пожарникарско глисиращо катерче

Click to see if image is larger
Схема на въоръжението на корветите Gowind предложени и на България - отпред има предвидено място за нарастване на броя на ПВО ракетите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 21 Сеп 2008, 14:08    Заглавие:  

Подробности за презентациите на надводните кораби на DCNS/Armaris ше има в брой 10/2008 на сп. "Клуб ОКЕАН" и след това, тук само малко част от новостите.

Click to see if image is larger
Фамилията на Gowind расте, като "нашата" корвета е най-голямата в семейството и най-добре въоръжената и оборудваната (носи работното названия Combat)

Click to see if image is larger
DCNS/Armaris по традиция подготвят за всяка изложба "Евронавал" по нещо ново - в случая нова фрегата FM400, по малка от FREMM и по-голяма от Gowind, като използва единната мачта на корветите.

Click to see if image is larger
Новият цех за обработка на металите е последна дума на техниката - лазерно разкрояване, рязане и заваряване.

Click to see if image is larger
Поглед към най-големият закрит сух док в Европа - 260 метра.

Click to see if image is larger
В момента в него се строи първата фрегата FREMM за френските ВМС - Aquitaine

Click to see if image is larger
Ясно се вижда опита на DCNS/Armaris в строителството на надводни кораби за Франция и за износ.

Click to see if image is larger
секция от корпуса на Aquitaine

Click to see if image is larger
Поглед към носа на фрегатата и към кърмата -
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Отворът за единия вал в кърмовата секция
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 21 Сеп 2008, 14:13    Заглавие:  

За съжаление вътре в Chavalier Paul не можеше да се снима, така че отблизо това можах да "хвана":
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

За тази снимка с колегите от Полша и Полтугалия пробягахме 1 km до отсрещния кей - 1 минута и кеф и после пак на бегом, че автобуса ни чакаше
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 21 Сеп 2008, 15:02    Заглавие:  

Послевния ден посещението бе в Шербур - родното място на френските подводници, напоследък само атомни, но пък има конвенционални за износ.
По разбираеми причини снимките са малко - хората си пазят тайните. Между другото тук бе единственото място където не може да се снима, навсякъде другаде - авиобази, пристанища, морски бази - няма ограничения. Почти като в милата ни татковина.

Click to see if image is larger
Заводът на DCNS/Armaris в който се строят всички подводници. Това специално е новата част, иначе и старите сгради се поддържат в перефектен вид и се използват, нищо че са от началото на миналия век

Click to see if image is larger
Развитието на подводниците от семейството на Scorpene - в момента най-продаваните конвеционални подводници от този клас в света - 2 за Чили, 2 за Малайзия, 6 за Индия, в момента такат още няколко конкурса.

Click to see if image is larger
Част от характеристиките на 6-те нови атомни многоцелеви подводници на френските ВМС - SSN Barracuda, които трябва да заменят сегашните SSN Rubis

Click to see if image is larger
Поредната новост от DCNS/Armaris - концептуалната подводница SMX-21 вече е реален продукт със собствено има - Andrasta. Какво значи и какви са способностите - в "Клуб КРИЛЕ".

Click to see if image is larger
"Шпионска" снимка на преминаващите утилизация стари атомни подводници с балистични ракети.

Click to see if image is larger
Производителите на известните ракетни и патрулни катери от серията "Комбатант" CMN са се насочили към OPV и леки корвети, в момента строят първата за ОАЕ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 22 Сеп 2008, 16:34    Заглавие:  

Още няколко снимки, че трябва да има за главния редактор.

Click to see if image is larger
Шербур - пристанището сутрин при отлив, отзад е завода на DCNS/Armaris

Click to see if image is larger
"Шпионска" снимка на първата Scorpene за Малайзия

Click to see if image is larger
Винт на подводница на входа на завода в Шербур

Click to see if image is larger
табелката която показва откъде е винта

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Последните части от оборудването качат да бъдат инсталирани

Click to see if image is larger
Още един поглед към "жандармерийското" катерче

Click to see if image is larger
DCNS/Armaris като са строили ВРС пък са забравили да спрат - поредното "авеню" на борда на "Тонер"

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
"Жан Бар" D615
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [9 Мнения]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен военен флот
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.3020s ][ Queries: 14 (0.0042s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker