Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Атентатори-самоубийци окървавили Великден в Коломбо! Съобщиха имената им · В Турция арестуваха двама агенти на ОАЕ, пътували с българска кола · Русия следи НАТО в България и Румъния! Защитава интересите си в областта на отбраната и сигурността · Иво Христов: В България е автокрация, Борисов решава еднолично · Трети медал за Боряна Калейн от Световната купа в Ташкент · Колата, която надминава Aston Martin на Джеймс Бонд ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 21 Апр 2019, 14:11
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
ИВТ, РВД и ГВА - форуми
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 4 [60 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4 Следваща
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 13 Мар 2013, 14:26    Заглавие:  

ГД ГВА настоя за оказване на съдействие от авиопревозвача на блокираните пътници на летище Буве
12.03.2013

Главна дирекция “Гражданска въздухоплавателна администрация“ изпрати спешно писмо до централния офис на WIZZ AIR в Будапеща, с настояване авиокомпанията да предприеме незабавни действия за оказване на съдействие на блокирани на летище Буве край Париж нейни пътници, сред които голям брой български граждани.

Съгласно Регламент № 261/2004 помощ и съдействие включва – безплатни храни и напитки в количество съобразено с времето за изчакване; настаняване в хотел за сметка на превозвача, заедно с трансфера и обратно; трансфер между хотела и летището (когато е необходимо), както и предоставяне безплатно на два телефонни разговора или съобщения по факс, или по електронна поща.

В случай че въздушният превозвач не може да окаже помощта и съдействието, описани по-горе и пътниците сами направят разходи за тях, то тогава те имат право да предявят претенции към превозвача за възстановяване на направените от тях разходи за времето на изчакване на полета, след предоставяне на съответните касови бележки и фактури.

ГД ГВА очаква да получи информация относно предприетите от WIZZ AIR действия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 23 Сеп 2013, 10:10    Заглавие:  

Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Данаил Папазов назначи за генерален директор на ДП „Ръководство въздушно движение” Цветан Дилов.

Цветан Дилов има над 30-годишен стаж в Държавно предприятие „Ръководство въздушно движение”. Започва кариерата си в ДП РВД през 1981 година като ръководител полети в Центъра за управление на полетите – София. През годините заема длъжностите – ръководител полети, началник на Центъра за управление на полетите в София, ръководител направление „Управление на въздушното движение“ в Централно управление на ДП РВД. През 1996 година е назначен за заместник-генерален директор по оперативната дейност в ДП РВД. Той заема тази длъжност до 2001 година, когато става генерален директор на предприяитето, като на този пост е до 2006 година, след което е директор на дирекция „Безопасност“. От 2010 година до сега е директор на Районния център за обслужване на въздушното движение – София.

Цветан Дилов е пълномощен представител на България в Управителния орган на Евроконтрол. Той участва и в множество комитети, работни комисии и групи, както и в работни органи на международни организации, като ИКАО, НАТО и Евроконтрол. Владее английски и руски език.

Назначен е и нов член на Управителния съвет на РВД – Юджел Атилла, на мястото на Гео Георгиев.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 26 Ное 2013, 13:26    Заглавие:  

Въздействието върху околната среда от авиационната дейност беше обсъдено в РВД

В сградата на ДП „Ръководство на въздушното движение“ днес се проведе първата официална среща на форума Съвместно управление на въздействието върху околната среда от авиационните дейности в районите на летищата София, Варна, Бургас, Пловдив и Горна Оряховица (СУВОС).

Форумът е учреден в изпълнение на европейските изисквания в областта на авиацията и е в съответствие с една от мерките в областта на околната среда, заложена в Европейския план за въвеждане на Единно европейско небе (ESSIP). Целта на дейностите по тази мярка е минимизиране на шумовото замърсяване и емисиите на газове от експлоатация на въздухоплавателните средства в районите на летищата, както и намаляване на ефекта на замърсяване от противообледенителни процедури. За постигането на тази обща цел, както и на други специфични цели, се създава структуриран форум за всяко летище, в който участват т.нар. оперативни заинтересовани страни – доставчикът на аеронавигационно обслужване (ДАНО), летищният оператор и авиационните оператори, ползващи даденото летище. Установяването на СУВОС, като широко разпространена практика в Европа до края на 2015 г., е един от приоритетите на Европейския генерален план за управление на въздушното движение (ATM Master Plan).

През последната година бяха проведени две предварителни срещи с участието на представители от всички заинтересовани страни. Целият процес на подготовка е проведен с подкрепата на представители на Европейската агенция за безопасност на въздухоплаването ЕВРОКОНТРОЛ и в съответствие с тяхното Ръководство за прилагане на съвместно управление на околната среда в района на летищата.

Изготвени са два документа, описващи визията, целите и методологията на работа на СУВОС – „Обща визия за околната среда“ и „Правилник за дейността на Съвет за СУВОС“, които са одобрени и подписани от ръководствата на ГД „Гражданска въздухоплавателна администрация“ към Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ДП „Ръководство на въздушното движение“, „Летище София“ ЕАД, „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД, „Летище Пловдив“ ЕАД, „Летище Горна Оряховица“ ЕАД, „България Ер“ (Bulgaria Air), „Ер Виа“ (Air Via) и „Уиз Еър“ (Wizz Air).

Общата визия на участниците в СУВОС включва прилагане на следните политики:
• Подкрепа за постигане на съответствие с правила и регламенти, в областта на околната среда.
• Планиране и реализиране на постоянни подобрения при експлоатацията на въздухоплавателни средства (ВС), за да се предпази качеството на живот на съседните общности, да се съхранят ограничените ресурси и намали въздействието върху околната среда от авиацията, подобрявайки нейното устойчиво развитие.
• Осигуряване на адекватна и точна информация и споделяне на информация между оперативните заинтересовани страни за всички проекти, планове или други предложения, които могат да имат последствия за околната среда.
• Ефикасно ангажиране на заинтересованите страни, включително широк кръг участници от авиационната индустрия, регулаторни органи, общини, органи за териториално планиране, НПО и съседни на летището общности, за да се осигури разбиране на проблемите и притесненията относно въздействието върху околната среда от експлоатацията на ВС и др.

На първата среща бяха обсъдени въпроси, свързани с:
• Показателите за ефективност в областта на околната среда, съгласно Регламент за изпълнение (EС) № 390/2013 за определяне на схема за ефективност на аеронавигационното обслужване и мрежовите функции.
• Нуждите от обмен на информация между оперативните заинтересовани страни и мерки за подобряване спазването на маршрутите и оперативните ограничения за контрол на нивото на шума в района на летище София.
• Организационни въпроси.

Съветът за СУВОС ще се събира според нуждите, но не по-рядко от два пъти на година.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 06 Дек 2013, 16:45    Заглавие:  

Канят Сърбия в DANUBE FAB

Заместник-министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията на Република България Антон Гинев се срещна днес с държавния секретар на Министерството на транспорта на Република Сърбия Миодраг Поледица.

Заместник-министър Антон Гинев отправи покана към Република Сърбия за присъединяване към Функционалния блок от въздушно пространство (ФБВП) DANUBE FAB като наблюдател, тъй като Република Сърбия е стратегически партньор в процеса по установяване на Единното европейско небе. Страната заема централно място по отношение на потоците от въздухоплавателни средства в региона и заедно с България и Румъния формират неделим блок от въздушно пространство, който може да приеме значима роля за аеронавигационното обслужване в региона в контекста на инициативата Единно европейско небе.

По време на разговорите бяха обсъдени взаимоотношенията между „Холдинг БДЖ” ЕАД и „Сръбските железници“ АД и започването на преговори за уреждане на дълга, формиран в периода 1996 г. – 2006 г. към „Холдинг БДЖ” ЕАД.

Разгледани бяха и възможностите за реализиране на съвместни инициативи, по отношение на корабоплаването по р. Дунав. От българска страна беше проявен интерес относно готовността на Република Сърбия за изграждане е системата за Речни информационни услуги, както и какви са възможностите за провеждането на среща на доставчиците на този вид услуги от двете страни. На срещата се предвижда да бъдат уточнени детайлите за интегриране на системите между двете държави.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 16 Яну 2014, 16:49    Заглавие:  

ДП РВД с подобрени финансови показатели

ДП „Ръководство въздушно движение“ - резултатът от дейността за 2013 г. е печалба в размер на малко над 30,5 млн. лв. и е подобрен с 11 млн. лв., в сравнение с предходната 2012 г.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 22 Яну 2014, 14:07    Заглавие:  

РВД получи терен за изграждане на нов летищен радиолокационен комплекс

Правителството предостави безвъзмездно на Държавно предприятие „Ръководство на въздушното движение” управлението върху част от имот – публична държавна собственост, в района източно от Терминал 2 на Летище София. В полза на РВД беше учредено право на строеж върху терена за изграждане на нов летищен радиолокационен комплекс и пътна връзка. Направен анализ на състоянието на настоящите радиолокационни комплекси констатира необходимост от цялостната им модернизация и изграждането на нов на друга площадка на територията на летището.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 28 Фев 2014, 13:08    Заглавие:  

ГД ГВА отчете успешно развитие на проект по ОПАК

На 26 февруари 2014 г. Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация” и фирмата изпълнител „Абатти” организираха семинар за представяне на напредъка по проект „Развитие на съществуващите информационни системи в ГД ГВА, разработване на нови модули и тяхното интегриране в Единна информационно-комуникационнна система „ЕИКС”, обхваща извършваните административни услуги по отношение на издаваните лицензии, свидетелства, удостоверения и одобрения в гражданското въздухоплаване” по договор ОПАК №12-32-9 от 26 ноември 2012 г.
Мероприятието бе ръководено от г-жа Виржиния Цанкова, ръководител на проекта, като присъстваха експерти от Министерството на транспорта, информационните технологии и информацията, служители на изпълнителя „Аббати”, както и представители от авиационния бизнес в България, пряко заинтересовани от успешния край на проекта. Главният директор на ГД ГВА Минчо Цветков представи основните параметри и цели на проекта, целевите групи и очакваните резултати.
Иван Иванов от „Аббати” представи работата извършена досега, етапите на анализ и оценка на процесите които трябва да бъдат предоставени като електронни услуги. Броят им е 35, като с това ще се предостави на клиентите на ГД ГВА лесен и удобен начин за подаване на документи за издаване на разрешителни, бревети и други.
Очакваният срок за завършване на проекта е 30 април 2014 г.

Подробности в бр. 4/2014 на сп. „Клуб КРИЛЕ”
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 09 Юли 2014, 11:03    Заглавие:  

С решение на кабинета вещи – публична държавна собственост, намиращи се на територията на летищата в Бургас и Варна, бяха обявени за вещи – частна държавна собственост. Те са предоставени за управление на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията за нуждите на Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация”, но вече са негодни за употреба и предстои тяхното премахване. За реализацията на приход за държавния бюджет е предвидено ГД „Гражданска въздухоплавателна администрация” да извърши възмездно разпореждане с вещите, които могат да се използват повторно, като резервни части или като скрап.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 29 Юли 2014, 11:44    Заглавие:  

ГД ГВА с нов проект по ОПАК

Днес 29 юли 2014 г. в София Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация” (ГД ГВА) на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС) представи третия си проект по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК). Названието му е „Повишаване качеството на предоставяните онлайн електронни административни услуги чрез надграждане на 16 административни услуги до достигане на 4-то ниво на развитие”. Договорът е №13-31-36/07.04.2014 със срок на изпълнение 18 месеца и е на стойност 792 799,20 лв.
Проектът се финансира по приоритетна ос III „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1 „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса в това число чрез развитие на електронното управление”.

Минчо Цветков, гл. директор на ГД ГВА
Click to see if image is larger

Днешната пресконференция бе открита от главния директор на ГД ГВА Минчо Цветков, който накратко представи приоритетите на проекта, като отбеляза че това е трети проект реализират от ГД ГВА по ОПАК. Първият проект „Развитие на съществуващите информационни системи в ГД ГВА” вече приключи успешно и бе определен като „добра практика” от Управляващия орган на ОПАК. В момента се изпълнява втория с название „Надграждане на информационно-комуникационната среда на ГД ГВА”.

Димитър Тарлев, (вдясно), ръководител на проекта и координатора на проекта Венци Гигов
Click to see if image is larger

Димитър Тарлев, ръководител на проекта и административен директор на ГД ГВА, представи основните цели и задачи.
Общата цел на проекта е повишаване на административното обслужване на гражданите и бизнеса от страна на ГД ГВА чред надграждане на 16 съществуващи електронни административни услуги до ниво 4 и внедряване на една нова електрона административна услуги. Казано накратко след успешния край на проекта целия процес по тези 16 услуги ще е напълно електронизиран – от подаването на нужните документи за съответната услуга през координацията на отделните звена имащи отношение по въпроса до издаването или продължаването на съответния сертификат и получаването му от съответното гражданско лица и бизнес структура. Това ще е възможно при наличие на електронен подпис на заявителя на услугата.
16-те услуги са:
1. издаване на оперативен лиценз на въздушен превозвач;
2. издаване на свидетелство на авиационен оператор, изпълняващ търговски превози на пътници и товари;
3. издаване на свидетелство на авиационен оператор, изпълняващ специализирани авиационни работи;
4. издаване на свидетелство за правоспособност за техническо обслужване на самолети и вертолети;
5. издаване на удостоверение на одобрение за ползване на авиационен тренажор;
6. издаване на удостоверение за одобрение на организация за обучение;
7. издаване на удостоверение на одобрение на авиационен учебен център (АУЦ), намиращ се в друга държава;
8. издаване на свидетелство за преподавател към АУЦ;
9. издаване на свидетелство за експлоатационна годност на навигационни съоръжения за въздушна навигация и кацане
10. издаване на удостоверение за експлоатационна годност на летателни площадки;
11. издаване на удостоверение за експлоатационна годност на системи и съоръжения за наземно оборудване;
12. издаване на лиценз на оператор по наземно обслужване или самообслужване на летище;
13. издаване и поддържане на сертификат за компетентност на лица, изпълняващи задачи по проверка и контрол на сигурността;
14. издаване на удостоверение за отписване от Регистъра на ВС;
15. издаване на експортно удостоверение за летателна годност;
16. назначаване на S-Mode (24-битов адрес на ВС).
Целевите групи на проекта включват ГД ГВА, авиационния бизнес в лицето на авиационни оператори, АУЦ, летища и оператори на наземна дейност, като и граждани – лицензиран авиационен персонал.

На въпрос на сп. „Клуб КРИЛЕ” за критериите за подбор на тези 16 услуги, главният директор на ГД ГВА Минчо Цветков поясни, че те са масово използвани, като от друга страна не изискват издаваните документи да имат определени атрибути, като държавен печат, което би направило електронното им издаване невъзможно.

Подробности в следващия брой на сп. „Клуб КРИЛЕ”
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 29 Авг 2014, 07:47    Заглавие:  

Доц. д-р Георги Димитров е назначи за нов член на Управителния съвет на ДП „Ръководство на въздушното движение“. Той заема мястото на Антон Джаджев.

Георги Димитров е завършил право в СУ „Св. Климент Охридски“ и е защитил докторантура по право в Католическият университет Льовен, Белгия. Георги Димитров има богата преподавателска кариера. В момента е доцент в Университета по библиотекознание и информационни технологии – София и в Българската академия на науките, Лаборатория по компютърна вирусология – София. Преподава и в СУ „Св. Климент Охридски“, Технически университет – София, Великотърновски университет „Св. Св. Кирил и Методий“, Център за обучение на адвокати „Кръстю Цончев“. От 1993 г. има професионален опит в областта на юридическите услуги. Член е на редица международни професионални организации, както и на различни експертни структури. Участвал е и в изготвянето на редица законодателни проекти. Автор и съавтор е на монографични трудове, книги, статии и публикации в сферата на правото и информационните технологии.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Вто 14 Окт 2014, 08:35    Заглавие:  

Служебният министър на транспорта смени шефа на РВД
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 02 Дек 2014, 15:06    Заглавие:  

РВД с нов тренажорен комплекс в София

Залата симулираща работно място "Кула"
Click to see if image is larger

Пресъздадени са дори самолетите ан националния превозвач "България Ер"
Click to see if image is larger

Симулация на снеговалеж
Click to see if image is larger

Симулация на нощна обстановка
Click to see if image is larger

Днес министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски присъства на откриването на нов тренажорен комплекс в Авиационния учебен център на ДП "Ръководство на въздушното движение". Тренажорният комплекс е изграден след подписан договор през декември 2013 г. с водещият производител MICRONAV от Великобритания.
Симулаторният комплекс бе открит от министър Московски, зам. министър Борисов, генералният директор на ДП РВД Пеев и партньорите от MICRONAV.
Click to see if image is larger

Символичен подарък за ДП РВД по повод откриването
Click to see if image is larger

Той позволява обучение на работно място "кула" и за управление на междунарден трафик с модерно 3D оборудване, пресъздаващи с пълни подробности летищата в София, Врана и Бургас, като и обстановката над София. Общата стойност е 2 700 000 евро. Според бр. ген. Анатолий Кръстев, тренажорният комплекс представлява интерес за подготовка на военни ръководители на полети и ще се реализира идеята за съвместно използване на съоръжението.

Симулаторите на работни места "Транзитен трафик"
Click to see if image is larger

Според министър Московски, очаква решението на ръководството на РВД относно дали за бъдеще ръководителите на полети ще трябва да са випусници на Техническия университет София или ще може да са и такива със средно образование.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 18 Мар 2015, 12:29    Заглавие:  

В полза на Държавно предприятие „Ръководство на въздушното движение“ беше учредено право на строеж върху имот в Горна Оряховица, който е с отпаднала необходимост за ГД „Гражданска въздухоплавателна администрация“. Върху имота ще бъде изградено ново, съвременно навигационно съоръжение на летище Горна Оряховица, което ще подобри точността и надеждността на излъчваните навигационни сигнали.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
torta


Регистриран на: 27 Окт 2007
Мнения: 481

МнениеПуснато на: Вто 31 Мар 2015, 21:08    Заглавие:  

Здравейте. по-рядко чета ГА форумите.. искам д апитам който е запознат: какво означават squawk кодове: 2112 2000 и какво е предназначението на кодове 5000 6000 ? как се решава кой код да се назначи?
_________________
Cool
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 10 Юни 2015, 11:47    Заглавие:  

Намалява се таксата за прелитане над България

С промени в Наредбата за таксите за използване на летищата за обществено ползване и за аеронавигационно обслужване в Република България ще бъде намалена базовата таксова единица „прелитане” над България от 37,53 евро на 30,99 евро. Очакваният ефект от понижаването на таксата е осигуряване на достатъчно приходи за финансиране на дейността по предоставяне на аеронавигационно обслужване, като същевременно с това се повишава конкурентноспособността на обслужваното въздушно пространство.

Променя се и лихвеният процент за просрочено плащане на таксите за аеронавигационно обслужване при прелитане във въздушното пространство на страната от 10,24 на 10,30. По този начин ще се запазят стимулите за навременно плащане на дължимите такси за аеронавигационно от ползвателите на въздушното пространство.

С измененията в наредбата се отменя отстъпката от таксата за аеронавигационно обслужване на летище София, като е предвидено отстъпка да се прилага за всички останали летища. Изискването е на европейски регламент, който не предвижда отстъпки от таксата за най-голямото летище на страната. Размерът на таксата в зоните и районите на летищата остава непроменен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 4 [60 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0734s ][ Queries: 12 (0.0049s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker