Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Украинският боен робот "Скорпион" · Опозицията може да го съди Джонсън за неуважение към закона · 26,7 млн. лв на ден харчи държавата за обществени поръчки · Полицай извърши геройство, спаси шофьор миг преди смъртта /ВИДЕО/ · Ердоган обяви какво ще прави със Сирия, ако не се разбере с Путин · Знаете ли, че... ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 20 Окт 2019, 13:16
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
АВИАЦИОННА НАУКА
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 4 [47 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4 Следваща
Автор Съобщение
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Чет 29 Яну 2009, 21:00    Заглавие:  

Ще се постарая!Не остана...още малко Cool Cool CoolЕхххх РС-9М
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2009, 19:09    Заглавие:  

Най-голямата височина, на която разполагаемата тяга още може да уравновеси челното съпротивление на самолета в установен хоризонтален полет, се нарича СТАТИЧЕН ТАВАН.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2009, 19:19    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Всъщност статичния таван е малко преди това Wink Има си приета точна цифра за отбелязване на достигането на статичния таван. Оставям на теб да е кажеш.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2009, 19:29    Заглавие:  

Елемаг написа:
Cool Cool Cool
Всъщност статичния таван е малко преди това Wink Има си приета точна цифра за отбелязване на достигането на статичния таван. Оставям на теб да е кажеш.

Каква цифра ,Елемаг?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2009, 19:44    Заглавие:  

Добре!Дадоха ми направление за работа в тази насока, но нека някой друг да поеме,защото насоката е ясна, но не съм съгласен до известна степен ( може да греша!).Нека някой друг, да видим какво ще каже...друго мнение.Ще се радвам да водя отговор!!!Поздрави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2009, 19:51    Заглавие:  

Достигане на вертикална скорост 3 м/с.
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2009, 23:36    Заглавие:  

King_Rat написа:
Достигане на вертикална скорост 3 м/с.

Какво е това?Това скороподемност ли е?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2009, 23:39    Заглавие:  

Да.
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2009, 23:49    Заглавие:  

King_Rat написа:
Да.

Разполагаемата скороподемност се изчислява, като се използват кривите на Жуковски.Кривите имат два максимума.Първият максимум е в областта на дозвуковите режими, а втория в областта на сврухзвуковите.Няма как да стане това.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2009, 23:51    Заглавие:  

Cool Cool Cool
В случая става дума за пределна скороподемност при която все още самолета има управляемост.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2009, 23:58    Заглавие:  

За таван (динамичен или статичен) се приема височината, при която скороподемността спада до 3 м/с.

Самолетът е управляем на скорости над еволютивната.

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Сря 11 Мар 2009, 00:00    Заглавие:  

Елемаг написа:
Cool Cool Cool
В случая става дума за пределна скороподемност при която все още самолета има управляемост.

Ако летецът в установено изкачване води самолета си с максимален ъгъл , той ще се движи по-възможно най-стръмната траектория, но с малка (най-изгодна) постъпателна скорост и височината се набира бавно. Разполагаемата тяга при която има установено изкачване зависи от ъгъла н изкачване и скоростта по траекторията. При намаляване на ъгъла на изкачване и увеличаване на скоростта...то вертикалната скорост може да се увеличи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 11 Мар 2009, 00:04    Заглавие:  

Cool Cool Cool
При динамичния таван скороподемноста е нула. А малко след това става отрицателна. Пълната управляемост се възвръща чак като слезе под статичния таван.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Сря 11 Мар 2009, 00:10    Заглавие:  

Май съм ви излъгал:

Условно считают, что практический потолок самолета есть высота, на которой максимальная вертикальная скорость набора равна 0,5 м/с.

Потолок самолета

А самолетът може да е управляем и над статичния таван, ако си решил да правиш динамичен Wink

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Сря 11 Мар 2009, 00:10    Заглавие:  

Колеги бихте ли ми сканирали източника на информация, защото искам да го прочета черно на бяло.А аз утре след като обсъдя въпроса с няколко колеги по аеродинамика ще ви доложа... Cool Cool Cool
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 4 [47 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0708s ][ Queries: 12 (0.0039s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker