Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Случаят с непроверения самолет на "Летище София" бил поредица от случайности · Преди век с разстрел болшевиките слагат край на 300-годишната династия на Романови · Лекарите масово бягат от България и Румъния, но причината не са само заплатите · Държавата опитва да се намеси "силово" в работата на вероизповеданията, смята Св. Синод · Русия намалява военните разходи, НАТО ги увеличава! Но, според НАТО, Русия е .... · Албания остана без Конституционен съд, заради корупция ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 17 Юли 2018, 23:25
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » ГАЛЕРИЯ - МОРСКА БЪЛГАРИЯ
Български танкерен флот
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 11 от 13 [183 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11, 12, 13 Следваща
Автор Съобщение
crosshead

Регистриран на: 27 Фев 2013
Мнения: 23

МнениеПуснато на: Нед 07 Апр 2013, 18:27    Заглавие:    

Както разбрах,това е празнуване на преминаване на Босфора,не на Екватора Smile , в чест на съпругите на част от екипажа на "Дунав"



Click to see if image is larger


Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто 30 Апр 2013, 08:24    Заглавие:  

Танкер Огоста:

Click to see if image is larger

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42435

МнениеПуснато на: Пон 03 Юни 2013, 13:02    Заглавие:  

Историята на първите стъпки на "Искър":
http://morskivestnik.com/mor_kolekcii/izsledwaniq/03062013_erp.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Popay


Регистриран на: 14 Яну 2006
Мнения: 282
Местожителство: БУРГАС

МнениеПуснато на: Пет 07 Юни 2013, 22:20    Заглавие:  

Варна...80-те...
Click to see if image is larger
източник:Спомени от Народна Република България
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Съб 08 Юни 2013, 21:51    Заглавие:  

Или по-точно август-септември 1980 година, КРЗ "Одесос". В горния десен ъгъл има един кораб с жълта надстройка, това беше "Ген. Вл. Заимов" с който бях на ремонт 3 и половина месеца в завода. В сухия док е източно германския (тогава ГДР) "AUE" който беше тип "OBO", като нашия "Богдан" и който след това често виждах в Мурманск за апатит. Стоя доста време в завода(ние го заварихме и оставихме там). Завода не бързаха, тъй като нямало срок за завършване на ремонта му, а само определена сума за ремонта Laughing Германците си бяха докарали семействата си на кораба, които си правеха плажа без пари, а всеки месец от ГДР пристигаха 2 хладилни ТИР-а, единия със бира в каси и бъчонки, а другия с всякакви хранителни продукти, които били зареждани от Унгария пътьом. От нашия шипшандлер поръчваха само пресни плодове и зеленчуци. Германците си бяха направили на горната палуба на кърмовата надстройка открит бар със цветомузика, уредба и след като разтовареха ТИР-овете, вечерта правеха здрав запой там, та огласяха целия завод. Танкера е "Антон Иванов" който стоя няколко години в завода за преоборудване в пречиствателна станция, но се оказа сложно това преоборудване, тъй като корпуса му е бил нитована конструкция, голяма част от нитовете, вече "сдали багажа" и трябва да се подменят с нови, а майсторите в тоя занаят, отдавна ги нямало, а тия които били останали се "преквалифицирали" в оксиженисти-електроженисти Exclamation Все пак завода успя в крайна сметка да го преоборудва и от снимката ясно се вижда по борда новото занитване на листите и ребрата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
fonny


Регистриран на: 17 Апр 2009
Мнения: 194

МнениеПуснато на: Сря 19 Юни 2013, 09:05    Заглавие:  

"One way ticket" a? Wink дискотеката имам предвид Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед 14 Юли 2013, 16:07    Заглавие:  

Høegh Spear, плавал под роден флаг с имената Хиалит и Ерма:

Click to see if image is larger

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря 14 Авг 2013, 16:53    Заглавие:  

Nyköpingshus, от 1965 г. плава като Чумерна:

Click to see if image is larger

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет 03 Окт 2013, 08:38    Заглавие:  

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Popay


Регистриран на: 14 Яну 2006
Мнения: 282
Местожителство: БУРГАС

МнениеПуснато на: Пет 22 Ное 2013, 17:53    Заглавие:  

танкер "Огоста" 1990г.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Съб 23 Ное 2013, 08:49    Заглавие:  

Няколко снимки на танкер Антон Иванов и неговите метаморфози:

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 13 Яну 2014, 18:04    Заглавие:  

12 януари 1974 г. На остров Касадо, Япония, тържествено е вдигнат родният трибагреник над новопостроения 75 000-тонен танкер „Места” (IMO: 7353963). Ръководството на кораба е предадено на капитан Иван Пашунков и главния механик Георги Турудийски.
„Места” е построен под строителен № 272 в корабостроителницата „Kasado Dock Co. Ltd.” В Касадо. Размерите му са следните: дължина – 237,01 метра, ширина – 37,27 метра, газене – 12,92 метра. Задвижва се от седемцилиндров дизелов двигател 7RND90 произведен по лиценз на швейцарската фирма „Sulzer” от японската фирма „Ishikawajima-Harima Heavy Industries”. Мощността на двигателя е 20 300 к.с., а максималната скорост, която може да развие танкерът е 15 възла. „Места” разполага с 13 товарни танка с общ капацитет 90 796 м³. Новият кораб е първият автоматизиран танкер в системата на нашето корабоплаване, разполагащ с инерт-газ система.
На 7 май 2001 г. в пристанище Констанца на борда на танкера избухва взрив, при който загиват двама члена от екипажа. „Места” е отписан от състава на БМФ на 8 октомври 2001 г.След няколко месечен престой пред Констанца и нос Галата корабът е продаден на панамската фирма „Daglia Maritime”, която под името „Best” продава кораба за старо желязо в Алиага, Турция, където танкерът пристига на 5 ноември 2001 г.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Popay


Регистриран на: 14 Яну 2006
Мнения: 282
Местожителство: БУРГАС

МнениеПуснато на: Съб 01 Фев 2014, 16:19    Заглавие:  

танкер 'Хан Аспарух' Егейско море 18.07.1998г.
Click to see if image is larger

източник:www.shipspotting.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Popay


Регистриран на: 14 Яну 2006
Мнения: 282
Местожителство: БУРГАС

МнениеПуснато на: Съб 26 Апр 2014, 22:19    Заглавие:  

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Popay


Регистриран на: 14 Яну 2006
Мнения: 282
Местожителство: БУРГАС

МнениеПуснато на: Вто 29 Апр 2014, 19:31    Заглавие:  

Click to see if image is larger
www.socbg.com

Последната промяна е направена от Popay на Вто 29 Апр 2014, 21:25; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 11 от 13 [183 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11, 12, 13 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » ГАЛЕРИЯ - МОРСКА БЪЛГАРИЯ
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0781s ][ Queries: 12 (0.0043s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker