Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Bulgaria Air пусна самолетни билети на ниски цени по всичките си директни полети. До 30 септември включително всеки ще може да резервира билети на горещи цени · 150 висши чиновници бият по официален доход Борисов. Води шефът на БНБ с 16 849 лв. заплата · Нивото на Дунав продължава да спада · Председателят на Военния комитет на НАТО пристигна в България · Петима цивилни убити в Йемен при въздушни удари · Защо антените в колите вече не са телескопични ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пон 23 Сеп 2019, 17:40
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » БЪЛГАРСКИТЕ ВМС
Кораби (катери) на гранична полиция
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 13 [188 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 11, 12, 13 Следваща
Автор Съобщение
svilenps

Регистриран на: 14 Мар 2007
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Вто 24 Мар 2009, 19:04    Заглавие: FPB-21  

Здравей приятелю Odzava,
Не виждам какво те притеснява надписа FFPB-21 л.В него има още едно F , тъй като това е обозначението на компанията проектирала кораба -Fassmer.Ако се разгледа внимателно сайта , който си посочил се вижда, че всички кораби в таблицата имат по едно допълнително F.Там пише, че тази компания Fassmer е създала проекта и е дъщерна на корабостроителницата и се занимава с експериментиране с нови модели кораби въз основа на натрупания опит с цел модернизиране и подобрение .
Надявам се да съм бил изчерпателен.

Последната промяна е направена от svilenps на Сря 25 Ное 2009, 09:25; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Odzava

Регистриран на: 24 Авг 2005
Мнения: 418
Местожителство: Хашира Джима

МнениеПуснато на: Вто 24 Мар 2009, 19:21    Заглавие:  

Благодаря за изчерпателния отговор, svilenps. Просто исках да доизясня за себе си някои несъответствия между изнесеното в пресата и това на сайта на производителя.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Sea Dog
[Moderator]


Регистриран на: 10 Дек 2005
Мнения: 3529
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет 02 Апр 2009, 17:49    Заглавие:  

Гости от Бургас

525 СОЗОПОЛ


Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Пет 03 Апр 2009, 09:49    Заглавие:  

Финансовото министерство ще преговаря с германска фирма за кораби

Дневник

Министерството на финансите като бенефициент по инструмента Шенген ще преговаря с германската компания Fr. Lurssen Werft за доставката на три кораба - 200-тонен и два 60-тонни, показва справка в регистъра за обществените поръчки. Ведомството на Пламен Орешарски е избрало да се договаря с дружеството, след като вече два пъти обявеният конкурс за плавателните съдове се проваля. Единствената промяна в поръчката е, че тя е намалена и в нея не се включва осигуряването на два 20-тонни кораба и шест речни.

Първата процедура за доставката се провали в началото на миналата година заради грешка на изборната комисия. Тогава не е бил избран независим консултант, който да оцени предложенията на компаниите. След няколко месеца от ведомството оправят пропуска и обявяват нова процедура, но и тя се проваля. Този път причината е, че единственият участник е представил ценовите си оферти по първи и втори лот на конкурса в един плик. Заключението на комисията е, че това противоречи на изискванията на възложителя, които са били описани подробно в изборната документация.

Доставката на кораби е част от цел 1 на инструмента Шенген и е важна за укрепването на контрола и наблюдението по синята граница. Според годишната индикативна програма морските пространства и вътрешните водни пътища са много важни за сигурността на външните граници на Европейския съюз. Общата сума, отпусната по инструмента за корабите, е 27 млн. евро. Срокът за доставката им е 20 месеца след сключването на договора.

Проектите по инструмента Шенген се възлагат от финансовото министерство, но в по-голямата си част се подготвят от Министерството на вътрешните работи. Крайният срок за сключване на договори по европрограмата е 31 декември 2009 г. Според най-оптимистичните прогнози България трябва да влезе в безвизовото пространство в началото на 2011 г., дотогава страната трябва да е изпълнила изискванията на общността за контрол на външните граници. Общата стойност на 200-тонния кораб и двата 60-тонни възлиза на 23 млн. евро. Според индикативната програма първоначално трябваше да бъдат доставени 50-тонни кораби, но след това се промени документацията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Victor 3
[Admin]


Регистриран на: 15 Окт 2007
Мнения: 4111

МнениеПуснато на: Чет 21 Май 2009, 09:22    Заглавие:  

С визитом на Кубань
Из Новороссийска
В город-герой Новороссийск с деловым заходом прибыл сторожевой корабль пограничной полиции «Несебр» МВД Болгарии. Визит болгарской делегации пройдет в рамках развивающегося сотрудничества пограничных ведомств двух государств и будет способствовать улучшению координации действий болгарских и российских пограничников при пресечении незаконного оборота наркотиков и оружия, нелегальной миграции, контрабанды и других криминальных проявлений в акватории Черного моря.
В ходе визита делегации обменяются мнениями об обстановке в пограничной сфере региона. Болгарских коллег познакомят с российскими новациями в системе построения береговой охраны. Еще один импульс для практической реализации планов взаимодействия придан открытием прямого паромного сообщения между портами Кавказ и Варна. Кроме этого, впервые в истории визитов на Кубань болгарские пограничники побывают в столице зимних Олимпийских игр 2014 года - Сочи, где ознакомятся с перспективами развития морской транспортной инфраструктуры, организацией пограничной безопасности в ходе подготовки к проведению масштабных международных форумов. В плане четырехдневного визита болгар - официальный прием у главы администрации Новороссийска Владимира Синяговского и ставшее традиционным посещение Новороссийской государственной морской академии. Совершая визит в город-герой в Год Болгарии в России, заморские гости не обойдут стороной дерево российско-болгарской дружбы, возложат цветы к мемориалу на площади Героев. Ожидается, что жители и гости Новороссийска смогут побывать на борту болгарского сторожевика.
|| Виктор ПЯТКОВ, «Красная звезда».
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Сря 27 Май 2009, 00:42    Заглавие:  

Днес Плугчиева се отчела по оперативните програми. Само дето нищо не ми е ясно от този цитат - какви два 200 тони кораба, какви 6 речни съда, кви 5 лв.? Тези хора кого лъжат? Още нищо не е сключено за 2 кораба по 200 тона, нито с "Люрсен", нито с когото и да е! Тогава кви договори, къде са пак парите на ЕК? Да не говорим за 6 речни кораба???

По инструмент Шенген сключените договори са на стойност над 7 млн. евро. Това са 7 договора за доставка и 6 договора за независими експерти. Сред договорите за доставка са и тези на два 200 тонни кораба, 6 речни кораба и 200 МПС. Спазва се график по обявяване и провеждане на тръжните процедури. Към момента са проведени 25 тръжни процедури на стойност около 101 млн.евро. През 2009 г. се очаква провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки и сключване на договори, свързани с въздушното наблюдение на границата (3 хеликоптера), оборудване за специални полицейски операции; автомобилна техника; реновиране на сгради на ГД“Гранична полиция“ и изграждане на специализиран дом за настаняване на нелегални имигранти в близост до границата с Турция; комуникационни средства, техническо оборудване и софтуер за присъединяването към Шенгенската информационна система и Визовата информационна система, повишаване квалификацията на служители по прилагане на Шенгенското законодателство
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Пет 29 Май 2009, 21:45    Заглавие:  

Три нови кораба ще бъдат построени за нуждите на Главна дирекция ”Гранична полиция”
29 май 2009 | 12:20 | Агенция "Фокус"
София. МВР и германската корабостроителница “Люрсен” сключиха договор за строежа на три нови кораби за нужните на Главна дирекция ”Гранична полиция”. Това съобщиха от пресцентъра на МВР. Поръчката е на стойност 21,5 милиона евро, усвоени по инструмента “Шенген фасилити” и трябва да бъде изпълнена за 15 месеца. Два 60-тонни кораба ще патрулират в акваторията на пристанищата Варна и Бургас, а третият – 200-тонен ще има отговорности в изключителната икономическа зона.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Вто 07 Юли 2009, 18:09    Заглавие:  

Главна дирекция „Гранична полиция” проведе съвещание на тема „Подготовка за оценка по Шенген”

07.07.2009 | Агенция "Фокус"

„Подготовка за оценка по Шенген” е темата на националното съвещание на Главна дирекция „Гранична полиция”. Това съобщиха от пресцентъра на МВР. През август предстои мисията за оценка в областта „Морски граници”, през ноември – „Въздушни граници”, през март 2010 на оценка ще бъдат подложени сухоземните ни граници. Главна дирекция „Гранична полиция” провежда днес национално съвещание в Центъра за специализация и професионална подготовка на МВР в Пазарджик. Темата е свързана с подготовката за присъединяване на страната ни към Шенгенското пространство. В работната среща участва ръководството на Главна дирекция „Гранична полиция”, ръководният състав на регионалните дирекции „Гранична полиция”, както и директорите на областните дирекции на МВР в Добрич, Бургас и Варна.
Съвещанието откри главен комисар Красимир Петров, директор на Главна дирекция „Гранична полиция”, който увери, че службата вече е на финалната права от подготовката си за Шенген. Предстои последният етап от самооценки в регионалните дирекции, след което започват реалните оценки за готовността на Главна дирекция „Гранична полиция” за присъединяване към Шенгенското пространство. През август 2009 г. ще бъде проведена мисията за оценка в областта „Морски граници”, през ноември 2009 г. – в областта „Въздушни граници”, през март 2010 на оценка ще бъдат подложени сухоземните ни граници.
Подготовката за членството ни в Шенген не е кампания, това вече е част от ежедневната дейност на всеки граничен полицай, заяви зам.-директорът на Главна дирекция „Гранична полиция” Росен Йорданов. Тази подготовка е последен етап от реформата в „Гранична полиция”, която от войскова структура постепенно се превърна в полицейска организация с отговорности за опазване на общоевропейската сигурност.
В хода на подготовката за присъединяване към Шенген Главна дирекция „Гранична полиция” е използвала опита на експерти от сходни европейски служби. Последните мисии за самооценка в регионалните дирекции „Гранична полиция” бяха проведени през май и юни т.г. с участието на холандски и финландски експерти. Мнението на чуждестранните ни колеги от тези мисии са, че българските гранични полицаи имат добра професионална подготовка, социални умения и чуждоезикови знания.
Една от основните задачи на ръководните и регионалните екипи през цялото време беше задълбочаване на подготовката на състава на Главна дирекция „Гранична полиция” по европейско и шенгенско законодателство, свързано с граничния контрол. Подготвени са тестове от европейското право, които се използват за упражнения и проверка на знанията. В джобен формат в 6 000 екземпляра беше отпечатан Кодексът на Шенгенските граници, който е раздаден на служителите в ГДГП. В ЦССП – Пазарджик беше проведен курс по европейско и шенгенско право, в който взеха участие 159 служители на ГДГП. Заедно с още 87 служители, преминали семинари по шенгенско право, ГДГП разполага с общо 246 подготвени служители, които обучават своите колеги в регионалните дирекции.
В хода на дискусиите участниците в съвещанието изтъкнаха областите, в които трябва да се насочат усилията в последния етап. Единодушно е мнението, че в оставащите месеци, наред с обучението, трябва да се решават повече практически казуси, свързани с разпознаването на рискови групи и индикатори на рисково поведение, да се включат нови теми, засягащи пряко специфичната дейност на отделното структурно звено, да се повиши умението на служителите за практическо прилагане на шенгенското законодателство.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Пет 28 Авг 2009, 23:08    Заглавие:  

Една фотка от началото на април от мен.

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Sea Dog
[Moderator]


Регистриран на: 10 Дек 2005
Мнения: 3529
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря 09 Сеп 2009, 10:39    Заглавие:  

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Чет 15 Окт 2009, 14:47    Заглавие:  

През 1947 г. на Гранични войски се предават първите морски единици - два катера тип МО-4, а през 1949 г. граничното морско подразделение се попълва с корабна техника. На 9 и 10 октомври 1950 г. моряците граничари старши лейтенантите Стефан Славков и Никола Димитров - командири на стражеви катери № 301 и 304, задържат седем души с моторна лодка, извършили тежки престъпления.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Вто 20 Окт 2009, 21:40    Заглавие:  

Добра оценка по Шенген за морските ни
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
remarque


Регистриран на: 06 Окт 2009
Мнения: 170

МнениеПуснато на: Чет 29 Окт 2009, 21:12    Заглавие:  

Разглеждайки страниците, реших да оформя малкото информация по подобие на тази за България в Hazegray World Navies (много жалко, че не се обновява от 2003 насам). Информацията е оскъдна, така че, ако някой смята, че има нужда от корекция, да казва. За уникатите по Дунав, които се виждат на снимките, не намерих нищо и засега не мога да ги добавя, както и проект 371. Какъве 515 на първа страница също не мога да кажа. Имало е такъв Гриф...

В допълнение, до Септември 2010 трябва да постъпят 3 патрулни катера (1 x 200t и 2 x 60t), построени от Lurssen. Цена - 21.5 милиона евро. Дали ще заменят Грифовете и клас клас Neustadt (последните правят 40 години тази година)?

Последната промяна е направена от remarque на Чет 21 Апр 2011, 02:13; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
remarque


Регистриран на: 06 Окт 2009
Мнения: 170

МнениеПуснато на: Пет 13 Ное 2009, 20:26    Заглавие:  

На снимка в началото на тази тема, а също и на други поместени тук се виждат патрулни катери, които не мога да определя какъв клас/проект са. Може ли някой, който е запознат, да каже какви са:

629
641 - има снимка от Свищов в съответната тема
822 - в началото на темата
832 - в началото на темата


Отделно, някой да знае каква марка и колко са новите катери на митниците по Дунава?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Чет 19 Ное 2009, 19:26    Заглавие:  

Тук съфорумците от Дунавския подфорум са наснимали корабостроителницата на Дамен в Галац.
Интересното е, че май строят катер за ГП в Румъния по размери като нашия дето се строи в Холандия.
Та чудното ми е защо нашия не го построят в Румъния?

http://www.airgroup2000.com/forum/viewtopic.php?t=227248
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 13 [188 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 11, 12, 13 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » БЪЛГАРСКИТЕ ВМС
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0698s ][ Queries: 12 (0.0045s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker