Private Colleger of transportation
panair2018

Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Русия: 114 хил. сирийски бежанци се завърнаха през 2018-а · Имитацията на борба с климатичните промени ни води към 3,3 градуса затопляне · Тръмп предупреди Конгреса, че ако не действа, армията ще гради Велика Стена · САЩ настояват всички страни да се откажат от "Северен поток-2" · От Брюксел дойде добра вест за влизането на България в Шенген · Накратко по света ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 11 Дек 2018, 16:10
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » ФОРУМ ЗА МОРСКИ ТУРИЗЪМ
Други яхтени (рибарски) портове-снимки
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 2 [17 Мнения]   Иди на страница: 1, 2 Следваща
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Вто 09 Дек 2008, 09:56    Заглавие:  Други яхтени (рибарски) портове-снимки  

За да не се меша темата с другата за рибарство, тук ще постваме инфо само за рибарските портове, а в другата - всичко за рибата.

Гласят рибарски порт до новия терминал
Дата : 8 Декември 2008 г. 12:35 ч.
За нуждите на рибарите са необходими около 50 метра крайбрежна ивица и допълнително терен от 2 дка, където да се разположат съоръженията




Регионалното подразделение на Изпълнителна агенция "Рибарство и аквакултури" (ИАРА) прави проучвания дали част от терена на старото строително сметище в "Максуда" няма да е пригодна за изграждане и на рибарско пристанище. Това каза за "Позвънете Новини" началникът на ведомството Бейхан Хасанов, пише moreto.net.

Хасанов посочи, че теренът се разглежда като алтернативен вариант, в случай че ведомството не успее да се пребори за ново място на ликвидираното дружество "Управление и поддържане на морските канали и акваторията на пристанищата" (УПМКАП). За него обаче Министерството на транспорта вече обяви твърдото си намерение да изгради дълбоководен контейнерен терминал. Това би могло да заличи предвижданията и за рибарско пристанище.

Според Хасанов, окончателно решение все още няма. Той посочи, че за нуждите на рибарите са необходими около 50 метра крайбрежна ивица и допълнително терен от 2 дка, където да се разположат съоръженията.

Според слухове обаче заради пропуски в нормативната уредба Варна може и да не се класира за усвояването на приблизително 4 млн. евро за изграждането на модерен рибарски порт.

Официално Министерството на транспорта прехвърли уреждането му на Министерсттвото на земеделието и храните, под чието разпореждане се намира и ИАРА. "Най-малко 5-6 лодкостоянки трябва да бъдат обособени по варненското крайбрежие", каза още Хасанов.

"Узаконяването им вече ще е възможно след направените промени в Закона за морските пространства, вътрешните водни пътища и пристанищата, където понятието лодкостоянка получи правната си легализация. Трябва да се узаконят сега съществуващите лодкостояки", смята Хасанов.

Изпълнителният директор на агенцията "Рибарсто и аквакултури" е подписал в четвъртък заповедите за официалното отваряне на две от мерките по оперативна програма "Рибарство" (2007-2013 г.). От понеделник в местния клон на ведомството ще се даде възможност на кандидатите да получат разяснения и насоки, преди да започне официалното приемане на документите. То пък е предвидено да стартира в предпоследната седмица на годината. С това ще бъде даден практически старт и на последната от оперативните програми, макар и с няколкомесечно закъснение.

Първите две мерки от програмата, по която ще се набират проекти, са насочени към стимулиране инвестициите на риболовните кораби и тези в аквакултурите.

Заповедите бяха оповестени официално от директора на ИАРА - Варна, Бейхан Хасанов, на празника на рибарите 6 декември.

Последната промяна е направена от Preslav на Пон 04 Май 2009, 18:38; мнението е било променяно общо 4 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Вто 13 Яну 2009, 10:41    Заглавие:  

Правят Ахелой град

08.01.2009

Селото разполага с рибарско пристанище, подходящо за акостиране както на рибарски лодки, така и на ветроходни и моторни яхти

Проект на решение за обявяване на Ахелой за град е внесен в Министерски съвет. Обсъждането на проекта е заложено като първа точка в днешното първо за годината заседание на кабинета.
Селото разполага с яхтено пристанище, подходящо за акостиране както на рибарски лодки, така и на ветроходни и моторни яхти. Плажната ивица започваща от къмпинг Ахелой и продължаваща до Поморие /приблизително 10 километра и с ширина от 10 до 20 метра/ е подходяща за слънчеви бани. Поради близкото си разположение до брега на Черно море и туристически комплекс Слънчев бряг, с. Ахелой отдавна се е превърнало в атрактивно място за туризъм. Много от крайбрежните парцели са изкупени от фирми, с цел строителство на жилищни апартаменти и строителство на туристически хотели. В момента има няколко действащи хотела, ресторанта, дневни и нощни барове на територията на селото. Поради стратегическото си разположение и големия поток от автомобили са изградени няколко съвременни бензиностанции, осигуряващи комфорта на пътуващите хора.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Пон 26 Яну 2009, 12:00    Заглавие:  

Областният подкрепи проекта за порта в Черноморец
DarikNews - 23 Януари 13:12
Областният управител на Област Бургас Любомир Пантелеев подкрепи еднозначно проекта за решение на Министерски съвет за безвъзмездно прехвърляне на Пристанище Черноморец, собственост на Пристанище Бургас ЕАД, на община Созопол за нуждите на кметство с. Черноморец. Положителното становище е изпратено до Министерството на транспорта.
Пристанище Черноморец се състои от два броя брегови съоръжения морска кейова стена и пристан.
Паралелно с положителното становище, областният управител предлага с оглед възможността за трайно уреждане на статута на Пристанище Черноморец и постигане на целения положителен ефект, да се обособи нов поземлен имот. Целта е трайно използване на пристанището с необходимата за функциониране на съоръженията площ, както и да се прехвърли безвъзмездно собствеността по реда на Закона за държавната собственост върху новообразувания имот с определената прилежаща площ към двете морски кейови стени и пристана.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Пет 30 Яну 2009, 22:51    Заглавие:  

Лаборатория за анализ на храни в Рибно пристанище

Лаборатория за анализ на риба, рибни продукти и храни от животински произход ще функционира в Рибно пристанище Бургас. В момента текат довършителни работи по обзавеждането й. До месец и половина лабораторията ще може де извършва мониторинг на продуктите за собствен контрол.Модерното оборудване е по програма „Конкурентоспособност“ по ФАР. Техниката вече е преминала пробния период. Лабораторията ще изследва качеството на мидите, които се отглеждат в плантация край Приморско. Проектът за изграждането на фермата е на фирма „Атлантик“. Първата реколта се очаква тази пролет. Лабораторията ще кандидатства за акредитация по евростандартите. Ако получи такава, то в нея ще могат да се изследват всички хранителни продукти и от други предприятия. Документите, които ще издава за качеството на стоките ще имат силата на тези от лицензираните лаборатории на ДВСК.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Пон 09 Фев 2009, 10:54    Заглавие:  

Археолози разчистват терен за яхтен порт на Галата
Там навремето са намирани амфори, котви и дори антични вълноломи
Сега артефактите ще бъдат заснети и описани
Археолози ще се гмурнат в района на нос Галата, за да проверят дали там има ценни археологически находки. След това в района може би ще бъде построено модерно яхтено пристанище, научи „Народно дело“.
„По Черноморието ни се строят много хотели, за които е предвидено да имат яхтени пристанища. Никой не може да каже какво има под водата – може да е нещо малко, но да има останки и от антично селище. Затова е необходимо преди започване на работата по изграждането им да се даде време подводните археолози да свършат своята работа“, разказа подводният археолог от варненския Исторически музей Теодор Роков. Като добра практика в тази насока той посочи предстоящ строеж на яхтено пристанище на нос Галата. „От екипа, който ще го извършва, ми се обадиха и ние ще направим необходимите проучвания на място“, допълни археологът. Там навремето са намирани амфори, котви, имало обекти, които били обозначени и като антични вълноломи, които в момента също са под вода. Това ще е една възможност да ги видим на живо и заснемем, смята Роков.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Вто 17 Мар 2009, 23:05    Заглавие:  

Та ми е много чудно какво ще правят с територията дето е сега под стария мост? И там ли ще има нещо на ТИМ?
И дали на тоз нов порт дето го предвиждат ще има достатъчно място за всички? Или ще е само за отбиване на номера? Да се вземат поредните пари от ЕС?

Относно рибарски порт Варна

До май вписват рибарския порт в кадастъра
Източник: в. "Позвънете новини" 10:05 / 16.03.2009
Областна администрация- Варна е започнала преоцедури по заснемането и обособяването на имот, който да бъде отреден за рибарско пристанище във Варна. Той трябва да се намира пред бившата фабрика "Христо Ботев", до новия контейнерен терминал, обясни началникът на местното подразделение на Изпълнителна агенция "Рибарство и аквакултури" (ИАРА) Бейхан Хасанов. Той се срещна с министъра на земеделието Валери Цветанов в събота, като част от разискваните теми са именно рибарските пристанища по северния бряг. По думите на Цветанов, разговорите са на финален етап. Той подчерта, че няма значение чия е собствеността на терена, важното е актуването на порта като рибарски и вписването му в кадастъра. Според Хасанов, към момента няма друг подходящ терен, където той да бъде разположен. Собствеността там е държавна, но за имота няма никакви документи, уточни той. Вероятно пристаните край "Родопа - Антон Иванов" и този в северния ръкав на езерото, край "Аспарухово" ще останат като резервни места за разтоварване, обясни още шефът на ИАРА.

4 рибарски пристанища трябва да бъдат изградени или модернизирани по цялото Черноморие до 2013 г., припомни земеделският министър. Освен във Варна портове ще има в Балчик, Созопол и Несебър. Средствата за тях ще бъдат осигурени по оперативната програма за развитие на сектор "Рибарство". За същия период е планирано изграждането и на до 8 закрити лодкостоянки. Три от тях ще бъдат по Северното Черноморие. 12 места за разтоварване ще бъдат модернизирани по европрограмата.

Изграждането на пристанищата и лодкостоянките е много важна част от реализацията на програмата, подчерта министър Цветанов. Той добави, че материята трябва да се урегулира окончателно до края на мей, когато се предвижда да се изготвят всички наредби в сектора. В този срок би трябвало да се решат и проблемите около терените за портовете, а после да стартира реализацията на проектите. Министърът призова рибарите да търсят директен контакт с него и екипа му, за да бъдат преодолявани проблемите максимално бързо.

Докладът на Цветанов за националната позиция на България по програма САПАРД трябва да бъде представен за одобрение в Министерския съвет на 19 март, каза още земеделският министър.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Чет 19 Мар 2009, 17:16    Заглавие:  

Относно рибарско пристанище на Созопол

Първото рибарско пристанище ще е в Созопол
От Доротея Николова, Дневник

Четири рибарски пристанища ще бъдат изградени по крайбрежието до 2013 г. каза за "Морски Дневник" главният секретар на Изпълнителната агенция по рибарство и аквакултури (ИАРА) Джемил Кадиш. Те ще бъдат в Балчик, Варна, Созопол и Несебър.

Финансирането на проектите ще бъде със средства по оперативна програма "Рибарство". Целта на оперативната програма е финансирането на проекти, които да повишат конкурентоспособността на българските риболовни пристанища и риболовен флот, както и подобряване на условията на труд на борда на плавателните съдове. Сред целите на програмата е и развитието на пазара на рибни продукти и производството на аквакултури.

Общият размер на средствата, които могат да бъдат усвоени, е 106.7 млн. евро.

Първото рибарско пристанище ще бъде изградено в Созопол, уточни Кадиш. Реализацията на проекта ще започне веднага след вписването му в регистъра на рибарските пристанища, което ще бъде факт до 15 дни. Изискването за това е на Европейската комисия, каза той.

Според информация на "Морски Дневник" замисълът предвижда пристанището да бъде цялостно модернизирано и разширено. Кеят също ще бъде укрепен. Сумата, която ще бъде отделена за това, е над 4 млн. евро. Ще бъдат поставени бензиноколонки за зареждане с гориво на приставащите рибарски кораби. Ще има и няколко ледогенератора, за да може уловът да бъде съхраняван съобразно всички европейски норми и изисквания.

Основната причина да се започне със Созопол е, че там сега се разтоварват над 70 на сто от улова на черноморска риба. Освен това в Созопол са регистрирани и 13 големи рибарски кораба с дължина над 25 м, което е значителна част от големия риболовен флот у нас. Именно големината и броят на съдовете, които се водят към даден район, ще определят и капацитета на пристанищата, които ще бъдат изградени, обясни Кадиш.

По думите му предстои да бъде създадена и нова държавна структура, която ще стопанисва новите портове. Тя ще бъде на подчинение на Министерството на земеделието и храните и ще бъде аналогична на Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура", която управлява собствеността в търговските пристанища.

Засега не е ясно кога ще започне работата по подготвянето на проектите за останалите пристанище. За Балчик се водят преговори с Министерството на отбраната на ИАРА да й бъде предоставено някогашното военно пристанище. В Несебър партньор по проекта на агенцията ще бъде общината. Във Варна предстои обособяването на терена, където ще бъде изграден портът. Той ще бъде пред бившата фабрика "Христо Ботев", до новия контейнерен терминал, обясни началникът на местното подразделение на ИАРА Бейхан Хасанов.

Освен рибарски пристанища по оперативната програма ще бъдат изградени още между 10 и 12 закрити лодкостоянки за домуване на гемиите и съхранение на инвентара на рибарите, както и осем места за разтоварване на риба. Такива ще има в градове като Каварна, Шабла, Бяла, Дуранкулак и Крапец.

Създават се и обединения
Предстои да бъдат учредени и сдружения на рибарите, които по този начин ще могат да усвоят около 4 млн. евро за различни проекти по свое усмотрение. Плановете са да има четири такива сдружени в България. Едно от обединенията ще бъде базирано по Северното Черноморие, второто ще бъде по южното крайбрежие. Други две ще обединя
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Вто 14 Апр 2009, 08:44    Заглавие:  

Разглеждаха възможности за рибарско пристанище в Силистра
BLITZ - 07 Април 20:12
Министърът на земеделието и храните Валери Цветанов и ръководният екип на Изпълнителната агенция по рибарство и аквакултури проведоха днес съвместна среща с представители на рибарския сектор в Силистра, на която обсъдиха въпроси в областта на сладководното рибовъдство.
По време на срещата бяха разгледани възможностите за изграждане на рибарско пристанище в града, както и необходимостта да се създаде локална браншова организация на рибарите, която да поддържа реален диалог с представителите на министерството.
Цветанов подчерта, че с мярката за вътрешно-териториалния риболов по Оперативната програма за развитие на сектор “Рибарство“ ще се подпомогне устойчивото развитие на риболова в река Дунав и изграждането, разширяването, оборудването и модернизацията на рибарски съоръжения на брега на реката. Мярката е насочена и към модернизирането на риболовния флот на река Дунав. По мярката безвъзмездна финансова помощ ще се предоставя и за проекти за инвестиции на борда на риболовни кораби.
Експерти от Изпълнителната агенция по рибарство и аквакултури представиха възможностите за кандидатстване по двете мерки по приоритетна ос 2 по Програмата - “Аквакултура, преработка и маркетинг“: мярка 2.1 “Производствени инвестиции в аквакултурата“ и мярка 2.5 “Риболов във вътрешни водоеми“.
Те информираха, че безвъзмездната финансова помощ по мярката за риболова във вътрешни водоеми е в размер на 60 на сто от размера на одобрените и реално извършени инвестиционни разходи. 75 на сто от подпомагането ще бъде осигурено от Европейския фонд по рибарство (ЕФР) и 25 на сто - от държавния бюджет на Република България.
В следващите две седмици експертите от Изпълнителната агенция по рибарство и аквакултури ще обиколят градовете по поречието на река Дунав и ще консултират рибарите по места по прилагането на Програмата. /БЛИЦ

Общност на сладководните риби иска министър Цветанов

DarikNews - 08 Април 08:40
Да бъдe създадена общност на сладководните рибари по река Дунав, препоръча при посещението си в Силистра министърът на земеделието и храните Валери Цветанов. Той и негови колеги от Изпълнителната агенция по рибарство и аквакултури започнаха разяснителна кампания във връзка с предстоящото отваряне на мерките по Оперативната програма «Рибарство и аквакултури”. До края на май ще бъдат готови наредбите за кандидатстване по програмата. От Силистра до Видин ще бъдат изградени рибарски пристанища, но броят им зависи от желанието на рибарите, каза министър Цветанов. Министерството се е договорило с Тракийския университет да помага в писане на проекти. Ще се избягват всякакви консултанти, които вече рекетират рибарите по морето срещу 25 хиляди лева за проект, съобщи министърът и допълни: «По тази програма няма да се краде!”.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Сря 29 Апр 2009, 15:33    Заглавие:  

Отговорът май е ясен...

Опасни или златни са кейовете по Южното Черноморие?
22.04.2009
Над 20 мостика се рушат, застрашават сигурността на туристите, подготвят ги за старо желязо



Над 20 моста по Южното Черноморие са опасни и представляват реална опасност за туристите, които се разхождат по тях и се наслаждават на морето. Занемареното им състояние може да удари туристическите атракциони и препитанието на местните лодкари, които предлагат на летовниците разходки в морето. Подобни мостици има пръснати по цялото крайбрежие, а най-големият проблем е, че за много от тях дори не се знае кой ги стопанисва. Подобни съоръжения с изпочупени парапети и дъски, със старчащи железа и разклатени стълби има в почти всички крайбрежни селища - Обзор, Влас, Слънчев бряг, Поморие, Черноморец, Приморско, Царево. Причината за окаяното им състояние е, че в съществуващия от 2000 година Закон за морските пространства няма наредба, която да регламентира как се експлоатират мостовете, пристанищните съоръжения и други, каза зам. областният управител Георги Николчев. Така години наред мостчетата, които по документи се водят на частни организации, остават занемарени, а няма ред, по който собствениците им да бъдат задължени да се грижат за тях. Някои от съоръженията пък са напълно изоставени и могат да станат причина за инциденти с фатални последствия. Подобен изоставен мост има в Свети Влас, където държавата дори не знае кой е собственикът, казаха от областна управа. Опасност крият и трите моста в Слънчев бряг, където проблемът става още по- голям заради факта, че те се използват за пристан на привлекателните за летовниците корабчета за разходка. На ден през тях преминават десетки хора, а рушащите им се части се превръщат в реална заплаха за сигурността на туристите. Изпълнителният директор на „Слънчев бряг“ АД Малина Стратиева заяви, че мостовете ще бъдат бракувани и продадени за старо желязо, а корабчетата и лодки за разходки ще имат пристан, след като държавата изгради в морето ново модерно съоръжение.
„За този проблем има закон, който не е само за Слънчев бряг, а е за цялото крайбрежие. Всеки един мост, който по старата наредба, когато всичко беше държавно, е функционирал нормално, в момента трябва да бъде пристанище. Законът не е уредил тези допълнителни мостици. Те са собственост на Слънчев бряг АД, отдадени са под наем, концесионерът не може да действа съгласно действащия закон. Този проблем е от 5 години. Никой собственик на тези съоръжения не може да ги поддържа и те стават опасни. Това се отнася за цялото Черноморие. Мястото е изключителна държавна собственост. Мостовете, като наш материален актив, ги бракуваме, понеже са от 1968 година и понеже пречат, ги продаваме като старо желязо. Една фирма ще ги демонтира и ще приключи въпросът. Когато държавата построи пак такъв мост, ще има къде да спрат корабчетата. Не може всеки да си вземе лодка и да си прави каквото си иска, както беше досега“, каза Стратиева.
Мостовете в Слънчев бряг са три – единият се намира пред хотел „Бургас“, другият пред „Виктория палас“ и третият е централният. Намеренията да бъдат демонтирани предизвика острата реакция на бизнесмените, които ги стопанисват, защото ще удари доходоносния бизнес на десетки местни хора. Един курс от Несебър до Слънчев бряг струва 15 лева в едната посока, а собствениците на лодки плащат за кей от 3000 до 6000 лева на сезон. Лодките, които возят туристи, са около 40 на брой и на ден по тези съоръжения стъпват стотици хора. Единият от стопаните на мостиците, Цветан Георгиев, вчера заяви, че няма представа, че този сезон съоръженията ще бъдат бракувани. Той все още не е подписал договор за наем и очаква това да се случи най-късно следващия месец. Георгиев заяви, че не се притеснява, че бизнесът му ще бъде провален това лято и смята, че разходките по море ще продължат. „Но не е никак добре, ако съоръженията бъдат премахнати. Няма да има къде да спират лодките. Непрекъснато съм правил ремонти и съм наливал пари в тях, но просто релсите вече са стари. Смятам, че конструкцията може да бъде спасена, макар че желязото е изтъняло като цяло“, каза Георгиев. Той е в бизнеса от 2002 година, а стопанисва кея от 2004 година.
Мостът в Слънчев бряг не за първи път предизвиква скандали, преди три години именно Георгиев се скара със собствениците на лодки, като им поиска пари, за да ползват съоръженията. Мотивът му тогава беше, че те са в лошо състояние и имат нужда от ремонт. Ожесточена война за централния кей в Слънчев бряг пламна преди началото на сезона през 2006 година, като причината беше, че от него десетки несебърлии печелят солидни суми пари всеки сезон. В разразилия се публичен конфликт стана ясно, че мостът носи около 40 хил. лева печалба на лодка. Спорът стана причина морските превозвачи в Несебър да се разделят на враждуващи лагери, а спорът беше кой да бъде привилегированият, който ще държи в ръцете си бизнеса с атрактивните разходки по море. Най-голям е интересът именно към централния кей, тъй като там се събират най-много хора. Георгиев е наемател на този мост и още тогава заяви, че иска да му направи ремонт, който щял да струва около 70 хил. лева. “Искам да видят, че съм стриктен наемател и че се грижа за моста и разчитам така да го получа и другата година”, каза Георгиев пред “Черноморски фар”.
Кейовете се преотдават всяка година чрез граждански договори на различни физически лица.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Нед 03 Май 2009, 02:37    Заглавие:  

Пристан с.Варвара.


Снимки Преслав Панчелиев, сп."Клуб ОКЕАН".
Много готино и закрито рибарско пристанче, всичко е като нарисувано и е на 2 метра от пътя.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Нед 03 Май 2009, 02:40    Заглавие:  

Пристан с.Резово

Снимки Преслав Панчелиев, сп."Клуб ОКЕАН".
Като си представя, че тука едно време са приставали и казашките чайки и ме обзема велико чувство!

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

И тук си имат пристан

Click to see if image is larger

Гордо развятото турско знаме, нашето сигурно го е издухало вятъра.

Click to see if image is larger

Камбаните на малкия параклис

Click to see if image is larger

Всъщност се вее - но не там дето трябва

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Нед 03 Май 2009, 02:42    Заглавие:  

Още 2 от Резово

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Нед 03 Май 2009, 02:43    Заглавие:  

Пристан Синеморец

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger


Пясъчната коса, следващият път - отблизо!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Пет 09 Апр 2010, 11:31    Заглавие:  

Сарафово с рибарски кей

Местите рибари вече ще могат да кандидатстват за финансова помощ по оперативните програми.
Бургаският квартал Сарафово вече има регистрирано рибарско пристанище. Така двата обособени кея за лодкостоянки вече са с официален статут, съобщи председателят на Комисията по транспорт, информационни технологии и съобщения в НС Иван Вълков.

Предназначението на пристанището е за швартоване, домуване или престой на рибарски кораби и разтоварване на улови от прясна риба и аквакултури, без да се извършва обработката им на място.

„Това решение е чакано с години от местните рибари. Още през 2008 г. около 80 човека се обединиха в рибарско сдружение и водеха истинска борба с представителите на предходното правителство за узаконяване на пристанището”, коментира Иван Вълков, който се ангажира със случая още докато беше общински съветник от ГЕРБ в Бургас.

„Сега рибарите ще могат да кандидатстват за финансова помощ по оперативна програма за развитие на рибарството. Пристанището е залегнало и в устройствения план на Бургас и морската градина в Сарафово”, съобщи още народният представител от ГЕРБ.

По думите му с новия статут на кея може да бъде реализирана довеждащата инфраструктура. Ще има възможност да бъдат прокарани ток, вода, както и да се построи път. Така местните рибари ще имат по-голяма сигурност и удобства
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Пет 09 Апр 2010, 11:39    Заглавие:  

Ахелой вече било град, не вилна зона. Божееее.
След като нас9нимам каквото има там, ще направя отделна тема.


Ваканционно селище и яхтено пристанище в Ахелой

http://aheloi.hit.bg/

Местоположение: с. Ахелой, община Поморие
Инвеститор:
Изпълнител:
Фаза на изпълнение: идейна фаза
Основни характеристики: РЗП 12000 кв.м

Информация за обекта:
"Към това изключително амбициозно задание екипа ни е подходил с идеята да не се наруши цялостта и облика на залива, а да се направи комплекс допълващ и обогатяващ средата.
Функционално проектът съдържа яхтено пристанище, вилно селище, пристанищна администрация и търговски обекти. Всеки един от подобектите е решен в рамките на цялостния облик на комплекса.
Градоустройственото решение развива средата и я прави едно прекрасно място за релакс и водни спортове."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 2 [17 Мнения]   Иди на страница: 1, 2 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » ФОРУМ ЗА МОРСКИ ТУРИЗЪМ
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1026s ][ Queries: 12 (0.0049s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker