Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 03 Мар 2021, 01:02
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » КРИЛЕ - РЕТРО АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Ретросалон
Строим Нюпор 24.
Модератори: Penio
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 12 [171 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12 Следваща
Автор Съобщение
Леко


Регистриран на: 29 Юли 2006
Мнения: 119

МнениеПуснато на: Съб 14 Мар 2009, 23:20    Заглавие:  Строим Нюпор 24.  

Здравейте!
Заформи се идеята за нов самолет.В България сме имали два трофейни Нюпор 24 ,пленени от французите през Първата Световна война.Включени са и са използвани в Българската армия.Идеята за изтребител отдавна ми се мота в главата,а това е самолет с малки размери и може да се построи сравнително бързо.

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
kapitan

Регистриран на: 01 Май 2004
Мнения: 704
Местожителство: Sf

МнениеПуснато на: Нед 15 Мар 2009, 00:14    Заглавие:  

А защо не някой от нашите изтребители от онова време? Не го казвам като заяждане, просто личното ми виждане е, че тези двата са известни само с това, че един летец ги строшава и двата при опит да полети с тях /и загива втория път/, а с други типове нашите летци за записали златни страници в историята, като те не са нещо много по-големи на габарит, струва ми се?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Леко


Регистриран на: 29 Юли 2006
Мнения: 119

МнениеПуснато на: Нед 15 Мар 2009, 01:19    Заглавие:  

Причините да се спра на този самолет са:
Биплан-който много лесно решава проблемите с якостта.
Нормална схема на управление-оказа се че е много важно.
Достъпни материали.
Капотиран мотор-може да се скрие съвременен авиационен боксер.
Като тегло се побира в ултра лекия клас.
За него имам пълна работна документация.
Мога да изреждам още,но и това стига.
Колкото до значимите български самолети,дано сме живи и здрави,ще стигнем и до тях Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
me4o_puhh


Регистриран на: 12 Яну 2004
Мнения: 1325
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Нед 15 Мар 2009, 08:24    Заглавие:  

Съдейки по това което сте направили с Албатроса, пожелавам ви успех със следващата реликва златни ръце имате.
Поздрави

_________________
AviationListOnLine Photographer
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
pgp000
Гост


МнениеПуснато на: Нед 15 Мар 2009, 18:25    Заглавие:  

Ако позволите - съвременен мотор може да се скрие и в един Роланд, но все пак това си е мое мнение. Иначе документацията си е основателна причина.

Желая успех и се надявам да ни позволите да следим как върви работата с по някоя снимка от време на време!
Върнете се в началото
Alexxx


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 778

МнениеПуснато на: Нед 15 Мар 2009, 19:39    Заглавие:  

Предния път имахте употреба на прахови бои за боядисване на някои от металните елементи, можете да разчитате на мен за такива, произведени от Dupont, ако се налага.

Поздрави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Леко


Регистриран на: 29 Юли 2006
Мнения: 119

МнениеПуснато на: Нед 15 Мар 2009, 21:23    Заглавие:  

Роланд е доста голям самолет.Тялото е дървен монокок.Мотора е с водно охлаждане.Като тегло е доста над нормите за ултралекия клас.За направата му са нужни сериозни финанси.Колкото до праховото боядисване-приемаме помощ всякаква.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Alexxx


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 778

МнениеПуснато на: Нед 15 Мар 2009, 22:41    Заглавие:  

Леко написа:
Роланд е доста голям самолет.Тялото е дървен монокок.Мотора е с водно охлаждане.Като тегло е доста над нормите за ултралекия клас.За направата му са нужни сериозни финанси.Колкото до праховото боядисване-приемаме помощ всякаква.


Само кажете по РАЛ каква боя Ви е необходима и ще помогнем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
pach

Регистриран на: 27 Юни 2007
Мнения: 726
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 16 Мар 2009, 09:09    Заглавие:  

Това с документацията май е основният аргумент!!!
Така се трупа опит (колкото повече - толкова повече) - някой ден се надявам и чисто наш самолет да спретнете!!!
Пожелава ви много здраве и успех в това дело!!!
Very Happy

_________________
Всичко ново е добре забравено старо!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
kapitan

Регистриран на: 01 Май 2004
Мнения: 704
Местожителство: Sf

МнениеПуснато на: Пон 16 Мар 2009, 09:31    Заглавие:  

Добри аргументи, несъмнено! Хубава работа, при това може да е многоцелеви - да е с френски надписи и да представя опонентите ни, или да е с българските кръстове и да е един от различните видове, които сме имали /макар и за кратко/ на въоръжение
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Леко


Регистриран на: 29 Юли 2006
Мнения: 119

МнениеПуснато на: Вто 17 Мар 2009, 23:49    Заглавие:  

Идеята за вражески самолет е много готина.Само за миг си представи Български и Френски самолет във въздушен бой-сеира ще е много голям Smile
Относно боята-всички метални части под обшивката са сиви,а всички външни-бели.
Уточнихме типа двигател-HIRTH-F30ES-102 к.с.Пристигна и плата за обшивката-термо свиваем киконит.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Леко


Регистриран на: 29 Юли 2006
Мнения: 119

МнениеПуснато на: Сря 18 Мар 2009, 19:14    Заглавие:  

Пристигна авиационния шперплат.Aвстрийски е и е чист като кадастрон.Отрязахме и първото ребро Smile

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
kapitan

Регистриран на: 01 Май 2004
Мнения: 704
Местожителство: Sf

МнениеПуснато на: Сря 18 Мар 2009, 19:37    Заглавие:  

Айде, да върви по мед и масло! Very Happy

Ето от мен снимки на двамата "нашенци". Единият е малко по-шарен, а другият, не знам защо, почти няма маркировки? Question Виждам само кръговете отгоре на крилата. Да е замазан от нашите? Но тогава защо стоят кръговете и също техническите надписи и серийни номера? Както и да е, ето ги /по-късно поне единият се подвизава и с кръстове/:

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
super mystere


Регистриран на: 17 Фев 2004
Мнения: 593
Местожителство: България

МнениеПуснато на: Пон 23 Мар 2009, 17:49    Заглавие:  

Желая Ви успех момчета в благородната идея, която надявам се един ден да я видя във въздуха.
Тук ще повторя капитана:
Да Ви върви по мед и масло.
Поздрави!

_________________
"Човек дори и добре да живее - умира.
И друг се ражда.
И нека родения по късно, като види тази колона да си спомни за онзи, който я е направил" Хан Омуртаг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Иван
[Moderator]


Регистриран на: 27 Юни 2004
Мнения: 1930
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 24 Мар 2009, 16:13    Заглавие:  

Страхотна идея Idea Surprised ! Самолетът наистина е може би най-лек за направа на реплика. И все пак, би било чудесно да го последва български Roland D.III. Не е речено, че трябва да е тежък дървен монокок. Една силова тръбна ферма чудесно може да се скрие под декоративна черупка от стъклопласт и смоли. Верно е, че трябва да се направи калъп за оформяне на черупката, но има моделна глина. Хората правят цели автомобили и лодки. Редови 6-цилиндров мотор Walter Minor 6.III, какъвто все още може да се намери в Чехия, чудесно се вписва в носа на Roland. Може би ще се наложат някои малки промени за въздушното охлаждане, но всичко е възможно да се реши. Има и по-нови варианти на този мотор.
_________________
КОЙТО МОЖЕ - ПРАВИ! КОЙТО НЕ МОЖЕ - ДАВА АКЪЛ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 12 [171 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » КРИЛЕ - РЕТРО АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Ретросалон
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1044s ][ Queries: 12 (0.0041s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker