Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
САЩ прехвърлят в Украйна изтребители Ф-35! Искат военни бази на черноморското крайбрежие · Иран показа задържането на британския танкер (АТРАКТИВНО ВИДЕО) · Алжирски фенове срутиха статуя на Шарл дьо Гол · Жегата взе жертви в САЩ · Три причини да се страхуваме от $70-трилионния дълг на САЩ · Почина Буги Барабата ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 21 Юли 2019, 10:32
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » Авиофотография » Снимки от България 2006-2010 г.
Учение "Среща през април" 2009 (REUNION APRIL 09)
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 3 [38 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3 Следваща
Автор Съобщение
pach

Регистриран на: 27 Юни 2007
Мнения: 726
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 21 Апр 2009, 07:44    Заглавие:  

NORD-Cc написа:
Вчера,четворка А-10 маневрираше над РПУ-МВР Сливен...


Така , така , те там си знаят защо ...!!!!
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

_________________
Всичко ново е добре забравено старо!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
T-72
[Admin]


Регистриран на: 16 Яну 2004
Мнения: 10067
Местожителство: Burgas

МнениеПуснато на: Вто 21 Апр 2009, 08:45    Заглавие:  

еххх аз на следващият ден се прибрах.. язък
никога няма да забравя деня когато от прозореца на хола гледах ф-15

_________________
Кръвта вода не става!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
a_godumov

Регистриран на: 04 Яну 2008
Мнения: 103

МнениеПуснато на: Вто 21 Апр 2009, 11:44    Заглавие:  

Аз пък съм бил през цялото време в града, ама не съм разбрал. Казаха ми, че някакви самолети са "обикаляли" над центъра ама си помислих, че е било някаква грешка. Жалко, че не ссъм го видял...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Чет 23 Апр 2009, 21:49    Заглавие:  

http://www.youtube.com/watch?v=tcXCubqEWv0&NR=1
Интересно е защо дърпа лоста към себе си след атаката, а не прибягва към вираж...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
su27
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1248

МнениеПуснато на: Пет 24 Апр 2009, 09:35    Заглавие:  

За да превърне скоростта във височина Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Пет 24 Апр 2009, 13:01    Заглавие:  

Летеца трябва да изпълни противоракетен маньовър, не му трябва височина...Така не променя нищо,само усложнява нещата!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
su27
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1248

МнениеПуснато на: Пет 24 Апр 2009, 16:28    Заглавие:  

Ама тисериозно ли мислиш ,че ще получиш отговор на въпроса си? Very Happy
Скороста е живот, виж каква е максималната скорост на А10. Самолет който може да се изполва само при пълно въздушно превъзходсво, което включва да са издухали всякакъв вид РК, за да може да действа по останалите цели, където може да понся попадения от леко и тежко стрелково оръжие и да се прибира. При тази ситуация единствеата заплаха си остава ПЗРК. Да не говорим , че не случайно последни в статистиката на А10 са унищожените ракетни установки. Забележи и височината от която стреля и дължината на откоса... задълбах извън темата...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Пет 24 Апр 2009, 19:14    Заглавие:  

su27 написа:

Самолет който може да се изполва само при пълно въздушно превъзходсво, което включва да са издухали всякакъв вид РК, за да може да действа по останалите цели, където може да понся попадения от леко и тежко стрелково оръжие и да се прибира. При тази ситуация единствеата заплаха си остава ПЗРК.

Именно - ПЗРК.Остави превъзходството на страна...говорим за чисто тактически действия гарантиращи безопасно излизане от атаката...Наскоро гледах клип със Су-25 в Грузия.Там Су-тата бяха изкарвани на пределни ъгли на атака и подложени на големи претоварвания.Принципа би бил един и същ...даже Су-25 е къде къде над А-10 от всяка гледна точка.Наскоро разговарях с един колега,които бе захванал един F-15 и осъществил симулация на пуск.Намекна ми,че Су-25 е по-добър от 29-ката при хоризонталните маневри и минималния вираж е около 500 метра...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Пет 24 Апр 2009, 20:58    Заглавие:  

A-10 pilots take to Bulgarian skies during joint exercise
BEZMER AIR BASE, Bulgaria (AFNS) -- U.S. and Bulgarian air force pilots are honing their close air support and combat search and rescue skills during a joint training exercise April 7 to 28 here.
While the exercise was a reunion for Bulgarian and American partnership efforts, this is the first time the 81st Fighter Squadron from Spangdahlem Air Base, Germany, has trained in Bulgaria.
"It was not decided until February to come here, and essentially the Bulgarians agreed immediately knocking down all of the road blocks to make it happen," said Col. David Wilmot, U.S. defense and air attache to Bulgaria. "The amazing part was that even though it was a late add-on by the U.S. Air Force, the Bulgarian government did not hesitate."
Bulgaria offers many unique training opportunities for the A-10 Thunderbolt II pilots.
"It is an excellent place to perform our mission and to practice low altitude training," said 1st Lt. Priscilla Giddings, 81st FS pilot. "For the past week, we have been the only aircraft airborne, so we have a huge operating area. We can fly from the surface up to 24,000 feet running though all of our training requirements."
The opportunity to train with the SU-25 Frogfoot, an aircraft designed for the same purpose as the A-10, is something the pilots appreciate.
"It has been an amazing opportunity," Lieutenant Giddings said. "They perform together very well because we have similar airspeeds, limitations and capabilities."
In addition to flying with the SU-25s, the pilots have also participated in training scenarios with Mig-29 Fulcrums and AS-532AL helicopters.
"Some of our compatriots who fly air-to-air never get this opportunity," said Lt. Col. Timothy Hogan, 81st FS commander. "It has been very unique for us to be here and sit down to discuss tactics, techniques and procedures. It is fantastic."
Colonel Wilmot believes the Airmen who deployed here will leave with more than just increased technical expertise.
The most important part of this is what the pilots, maintainers and other Airmen are going to learn about each other and the relationships they will build, Colonel Wilmot said. "This is going to go a long way in solidifying the relationship between the two countries."
If the 81st FS is invited back to Bezmer, Maj. Benjamin Griffith is just one of the pilots here who said he would jump at the chance to return.
"I think any A-10 pilot would jump at the opportunity to come back to Bezmer and accomplish this exercise again," he said. "The training here is really outstanding in terms of weather, lack of airspace restrictions, freedom of movement and a range we could use on a daily basis to deploy weapons -- all of these are available at Bezmer."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Пет 24 Апр 2009, 21:07    Заглавие:  

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
a_godumov

Регистриран на: 04 Яну 2008
Мнения: 103

МнениеПуснато на: Пет 24 Апр 2009, 21:21    Заглавие:  

Имам две неща да кажа. Първо това е 81 Изтребителна Ескадрила. Обаче идват с А-10. Явно нещо не разбирам нещата. Да не би освен A-10 да имат и други самолети в ескадрилата или има някаква друга причина да са обозначени като изтребителна ескадрила? И второ - много е готина пилотката, дето се е качила на борд 249 Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
nick_wolf1


Регистриран на: 03 Яну 2005
Мнения: 1727
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 24 Апр 2009, 21:28    Заглавие:  

В USAF няма "ударни" ескадрили. Дори F-111 и F-117 се водеха във "FS" ескадрили. В бомбардировъчни "BS" ескадрили са B-52, B-1B и B-2.
Всъщност вече и в USMC и USNAVY, откакто не са на въоръжение А-6 и A-7, не останаха чисти ударни "VA" ескадрили, а откакто свалиха F-14 и чистите изтребителни ескадрили "VF" станаха "VFA".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Пет 24 Апр 2009, 21:31    Заглавие:  

81st Fighter Squadron [81st FS]
The 81st Fighter Squadron was originally constituted as teh 81st Pursuit Squadron (Interceptor) on 6 Jan 1942. The unit was activated on 15 Jan 1942. It was redesignated: 81st Fighter Squadron on 15 May 1942; 81st Fighter Squadron (Special) on 28 May 1942; 81st Fighter Squadron (Single Engine) on 21 Jan 1944; 81st Fighter Squadron, Single Engine, on 28 Feb 1944. The Squadron was inactivated on 7 Nov 1945. Redesignated 81st Fighter Squadron (All Weather) on 13 May 1947, the unit activated in the reserve on 12 Jul 1947. It was redesignated: 81st Fighter Squadron, Jet, on 20 Jun 1949; 81st Fighter-Interceptor Squadron on 1 Mar 1950, and ordered to active service on 1 Jun 1951, but inactivated on 2 Jun 1951. Redesignated 81st Fighter-Bomber Squadron on 15 Nov 1952, it was activated on 1 Jan 1953. The unit was redesignated: 81st Tactical Fighter Squadron on 8 Jul 1958, and the 81st Fighter Squadron on 1 Oct 1991.

A-10s of the the 40th Air Expeditionary Group at Gioia del Colle deployed from the 81st Fighter Squadron, Spangdahlem Air Base, Germany, and the 74th Fighter Squadron, Pope AFB, NC. The 40th AEG flew missions supporting NATO's Operation Allied Force.

A Spangdahlem Air Base pilot received a one of the military's highest medals here next week for an act of heroism during Operation Allied Force, NATO's air campaign against Serbian forces in Kosovo. A Silver Star Medal was presented to Capt. John A. Cherrey, an A/OA-10 pilot with the 81st Fighter Squadron. The medal was presented for Cherrey's action against an armed enemy of the United States near Novi Sad, Serbia, on March 27 and 28, 1999. Cherrey earned the medal for courageously and repeatedly risking his life to rescue a fellow American pilot who was shot down over hostile Serbian territory on 27 March 1999. As the overall Combat Search and Rescue Task Force Mission commander, Cherrey flew into the teeth of the Serbian Air defenses, battling constant communication jamming and intrusion, deteriorating weather, repeated targeting of his aircraft by deadly SA-3 and SA-6 surface-to-air missiles, and the threat of enemy aircraft only a few miles from the downed F-117A stealth fighter pilot's location. At extreme risk to his life, Cherrey overflew unknown Serbian territory while fully exposed to surface-to-air threats, until he positively identified the pilot and his location. Cherrey deceived enemy radar and concealed the intended pickup site by maneuvering his formation away from the downed pilot's position and into the SA-3 and SA-6 lethal ranges. Critically low on fuel, Cherrey refused to abandon his post. With impeccable courage, he stayed in an increasingly hostile environment to be close to the downed pilot until the rescue.

When the Communications Squadron, Spangdahlem AB, Germany deploys, it relies on its Air Expeditionary Force Communications Package (formerly Wing Initial Comm Package) to establish all comm systems. This robust capability includes secure and non-secure Internet access, land mobile radios, UHF/VHF ground-to-air radios, cellular phone service, secure messaging systems, telephone switches, facsimile, visual information and postal services. All in all, it's a comm package that rivals base level services. The 52nd's AEF CP was built from scratch in 1997 and currently employs 14 full-time people. It had its first taste of real world missions in late 1998 and early 1999 during Operation Allied Force, providing vital communications to the 81st Fighter Squadron's A/OA-10s deployed to Gioia Del Colle, Italy. Typically, 10 to 20 augmentees are pulled from their primary work centers to support a deployment.

Six A-10 Warthogs and 110 people from Spangdahlem Air Base, Germany, participated in a 10-day multi-national combat search and rescue exercise. CSAR 99-02, which ended 10 December 1999, was designed to hone the skills of search and rescue units in NATO. The A-10s and people from Spangdahlem's 81st Fighter Squadron flew missions associated with the exercise over Bosnia. The overall objective was to practice intense search and rescue techniques, particularly unplanned ones, with varying operations similar to Allied Force. Though Spangdahlem A-10s have participated in similar training, Haave said, CSAR 99-02 was a complex exercise, involving a wider range of scenarios and more people than before in the southern European theater. The exercise involved people and aircraft from several allied countries, including French and Italian helicopters, Spanish and Canadian F-18s, and British and French Airborne Warning and Control System aircraft.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
BDG


Регистриран на: 11 Сеп 2006
Мнения: 657
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Пет 24 Апр 2009, 21:31    Заглавие:  

NORD-Cc написа:


Click to see if image is larger


Това чудо какво е?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
nick_wolf1


Регистриран на: 03 Яну 2005
Мнения: 1727
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 24 Апр 2009, 21:33    Заглавие:  

Машина за зареждане на снарядния барабан на А-10. По единия ръкав "източва" празните гилзи, през другия "налива" пълните снарядиSmile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 3 [38 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » Авиофотография » Снимки от България 2006-2010 г.
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0792s ][ Queries: 12 (0.0047s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker