Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Последен пристан: МиГ-17ПФ борд 18 село Оризари · ВИДЕО: АБВ иска оставката на зам.-министър Запрянов заради преговорите за F-16 · Президентът: Заплахата за демокрацията у нас не идва от Българската армия · НАСА тества първия марсиански хеликоптер · Отличиха победителите в Никулденския конкурс за рибарски разказ · NGSW-T отива в армията на САЩ ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 23 Апр 2019, 04:01
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Ryanair
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 5 от 6 [85 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6 Следваща
Автор Съобщение
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 22 Яну 2014, 17:22    Заглавие:  

Поредният цирк:

http://flyingactive.com/content/230-delayed-passengers-%91take-plane-hostage%92.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 20 Фев 2014, 15:38    Заглавие:  

Както е печално известно, FR е абониран за съдилищата....
Този път раутата се очертава да е по-дебелжка: пасажерите са държани цяла (!) нощ в самолета принудително без каквото и да е обяснение от страна на АК, като нито им е било позволено да си тръгнат, нито са им осигурени каквато и да е храна или напитки. Накрая се наложило да се извика полиция, които освободили „задържаните” (самолета в крайна сметка не излетял изобщо).
Според европейското законодателство, в слуая (тоест при каквото и да е забавяне над 3 часа) АК е длъжна да осигури храна и напитки, а при анулиране (какъвто е бил и финалният резултат) – и минимум EUR250 компенсация (последното зависи от доста неща, вкл. и от далечината на полета).
Че това никога не се случва, отдавна е ясно и никой не се надява спечелване на делото единствено на тази база – във своите билети (договори) FR се подсигурил почти за всичко, а и MOL не веднъж е показвал, че пет пари не дава за европейското законодателство.
Адкокатите обаче твърдят, че най-същественото в случая е нарушаването на човешките права (принудителното задържане на пасажерите цяла нощ в самолета).
Този път и част от пресата е настроена доста подигравателно, щом се появиха заглявия като „Без особена симпатия – получаваш това, за което си платил” и „Следващия път опитайте с TAP (Air Portugal) или British Airways (полета е бил или всъщност е трябвало да бъде по маршрута STNOPO – Лондон/Порто)”.
Появиха се и фланелки с надпис „никога не съм летял с Ryanair и се гордея с това”.


http://www.youtube.com/watch?v=ASDuLY3F4v0&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DASDuLY3F4v0&app=desktop
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 26 Фев 2014, 09:30    Заглавие:  

MOL: Като намерим подходяш самолет, ще започнем полети до Америка на цена от EUR 10.

http://www.independent.ie/irish-news/flights-to-us-will-cost-just-10-on-ryanair-oleary-30041838.html

Журналистите хукнаха да търсят коментари, както от специалисти, така и от така наречената му конкуренция, но никой не пожела да каже и дума по отношение цитирана PR изява (казано по нашенски - убий простака с мълчание).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Съб 29 Мар 2014, 22:07    Заглавие:  

http://www.ihateryanair.org/ryanair-cabin-crew-instructed-to-steal-passengers-change/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Съб 29 Мар 2014, 22:24    Заглавие:  

http://www.rte.ie/news/2010/0326/129233-ryanair/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пон 14 Апр 2014, 15:50    Заглавие:  

FR (Ryanair) най-после се усетиха, че имиджа им е тотално в канала и щат не щат, трябва да направят нещо.
Като начало префасонираха изцяло сайта си (което не може да се отрече, че е най-доброто, което АК е правила от декади насам, защото стария беше кошмарен). В новия вече липсват лавини от подвеждащи реклами за полети от 0,01 паунда, което е определено напредък. Обещават се и 2 вместо един безплатен багаж (очевидно иде реч не за чекиран, а кабинен) и премахване на безкрайния списък с такси, с който не можеха да се оправят дори печени счетоводители. Доколко ще се окаже вярно, ще си проличи.
Във всеки случай донякъде това се очакваше.
FR с години оглавява неизменно класациите за най-лоша АК в света, а след множеството разобличени откровени лъжи (касаещи най-вече тарифите, които се оказваха десетократно по-големи от предварително промотираните), не всичко живо се хващаше на въдицата. Не помагаше и стила на MOL (Майкъл О`Лиъри), който цинично се надсмиваше над оплакванията, наричаше в прав текст пътниците „пълни идиоти” и заявяваше безцеремонно, че хич не му пука дали този и онзи няма да лети никога повече през живота си с FR – други ще дойдат - обещавай ниски цени и тълпите от кандидат пасажери са ти доживотно в кърпа вързани.
Още повече, че 2014-та не е 1985-та, когато FR бяха пионери на „ниско”тарифния фронт и се състезаваха само със редовните АК. На днешния пазар има и EasyJet, и Vueling, и Norwegian (списъка е безкраен). Последните очевидно проумяха, че е необходим някакъв баланс и третирането на пътниците като плебс не е най-удачният вариант, ако искаш да се задържиш на пазара.
MOL има все още силни карти. Компанията му натрупа немалко пари, тоест разполага с достатъчно оборотни средства (наскоро закупи една от най-големите британски туроператорски фирми, което несъмненно ще му помогне още повече в бизнеса), за разлика от други НТА. Има и изградена солидна мрежа, което също не става за 1 или 2 години (конкурентите му ще трябва доста да се напънат за да го достигнат). Радва се и на солидна политическа подкрепа въпреки гестаповския си стил и арогантно поведение (дали им плаща, има ли значение – зад гърба му са).
Но пропукване има.
А и си беше крайно време.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 18 Авг 2014, 14:08    Заглавие:  

Ryanair вече с плащания през PayPal

Споразумението влиза в сила от днес 18 август.

Ryanair, Europe’s favourite low fares airline, today (18 Aug) launched a new payment partnership with PayPal, providing customers, business travellers, travel agents and corporate travel departments with even more ways to book and pay for the lowest fares on the Ryanair.com website.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 26 Ное 2014, 09:56    Заглавие:  

Ryanair обяви стратегическо партньорство със сайта за хотелски резервации booking.com
Пътниците на авиокомпанията с достъп до 550 000 хотела

На 24 ноември 2014 г. Ryanair, водеща европейска нискотарифна авиокомпания, обяви че стартира стратегическо партньорство с booking.com, световен лидер в он-лайн резервациите на хотели и места за пренощуване.Това ще позволи на пътниците на авиокомпанията да резервират възможно най-широкият набор от хотелски услуги на най-добри цени, при пътуване с най-ниските цени по най-гъстата авиомрежа в Европа. Резервицицте ще се правят директно от сайта Ryanair.com.
Партньорството между Ryanair и booking.com ще донесе на клиентите им:
• Най-добре цена за какъвто и да е вид собственост
• 550,000+ хотела и места за настаняване в 209 държави
• 25 типа настаняване и над 40 млн. прегледа от ползватели на сайта
• Възможността да си резервирате хотел за дестинацията до която ще летите директно през сайта Ryanair.com.

Това е най-новата инициатива, част от програмата “Always Getting Better”, по която досега бяха реализирани нов уеб сайт, нов ап за мобилни бордни карти, регистрационната система “My Ryanair” и новите категории резервации Family Extra и Business Plus. Така Ryanair предлага доста повече от само ниски цени.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 28 Ное 2014, 14:50    Заглавие:  

RYANAIR стартира повсеместно използване на електронни бордни чанти

Ryanair, Europe’s favourite airline, today (27 Nov) launched Electronic Flight Bags (EFB) for all pilots, across its entire fleet of 300 Boeing 737-800 aircraft, which will see Ryanair pilots using iPads in place of traditional flight manuals.

As part of its “Always Getting Better” programme, Ryanair pilots now have full electronic use of Boeing’s Onboard Performance Tool (OPT), which includes take-off performance calculations, as well as instant access to the most up to date electronic flight manuals, which will further improve time management and productivity, reducing dependency on paper products.

These two applications are the first in a suite of products that Ryanair is preparing to roll out over the coming months, including electronic charts and load sheets, subject to testing and approval from the Irish Aviation Authority.

Over the coming months, Ryanair plans to remove paper from the flight deck, eliminating 15kgs of manuals from each cockpit, and with Ryanair operating over 550,000 flights annually, creating fuel savings, while also eliminating more than 10 million pages of paper documentation, reaffirming Ryanair’s position as Europe’s greenest and cleanest airline.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 10 Дек 2014, 12:49    Заглавие:  

Ryanair с 91% полети навреме през ноември 2014 г.

На 9 декември от авиокмпанията публикуваха данни за удовлетвореността на клиентите си:
• 91% от над 39 000 полета са пристигнали навреме, като данните са леко надолу спрямо ноември 2013 г. заради по-лошото време.
• По-малко от 1 оплакване от 1,000 пътника
• По-малко от 1 багаж с проблеми на над 2000 пътника
• Над 99% от оплакванията за загубени багажи им е отговорено до 7 дни от оплакването
Ryanair е превозила над 6,3 млн. пътника през ноември 2014 г. като над 91% от полетите са пристигнали навреме. Пътниците на авиокомпанията имат вече право на втори багаж с размерите на малка чанта, могат да правят по-бързи регистрации през новия уеб сайт на авиокомпанията, както и с новия app. Те също така могат да пътуват с мобилни бордни карти, да се наслаждават на „тихи полети”, да резервират места в салона и да ползват личните си мобилни устройства във всеки етап на полата.

Ноември 2013 2014
Полети навреме 93% 91%
Оплаквания на 1000 пътника 0.73 0.70
Загубен багаж на 1000 пътника 0.32 0.44
% на отговорените оплаквания до 7 дни 99% 99%
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 23 Дек 2014, 10:55    Заглавие:  

BULGARIAN Families bookING summer 2015 holidays earlier than ever as ryanair prepares for record christmas & 2015

Ryanair, Europe’s favourite airline, today (22 Dec) revealed Bulgarian families are booking their summer 2015 holidays in record numbers and earlier than ever, with more customers booked on its Bulgarian summer routes at Christmas than in any other year.
Ryanair was the first airline in Bulgaria to launch its summer 2015 schedule (3 months earlier than 2013), with better timings and the lowest fares, and Bulgarian customers can choose from 2 routes from Plovdiv Airport next summer, while enjoying allocated seating, a free second carry-on bag, reduced fees, a new website and a brand new app with mobile boarding passes.
Families are also making great savings thanks to Ryanair’s Family Extra service, which offers:
50% allocated seating discounts on children’s seats*
50% off checked-in bags for children*
Discounted priority boarding*
50% off travel insurance for children
Reduced infant fees (now just €20/£20)
A free 5kg infant bag allowance
Bottle warming and baby changing facilities on board
Two free pieces of infant equipment (buggy, booster seat, car seat, travel cot, carried in the hold)
An approved car seat on board when a seat is booked
A Fly & Save bonus – get 20% off your third family flight when your family fly twice.
(*when booked by an adult)

Ryanair will carry over 3.5m customers between 20th December and 6th January, an increase of 500,000 customers over 2013, with flights operating up to 16.40hrs (GMT) on Christmas Eve and resuming at 07.40hrs (GMT) on St Stephen’s Day, to ensure everyone gets home for Christmas.
Ryanair’s Katarzyna Gaborec-McEvoy said:
“No one will bring more families together this Christmas than Ryanair and as we prepare for our busiest ever Christmas period, when we’ll carry over 3.5m customers, more and more Bulgarian families are booking their summer 2015 holidays earlier than ever. The combination of the route choice to London Stansted and Frankfurt Hahn, lowest fares and our summer schedule going on sale earlier than ever has seen more Bulgarian families booked on summer routes at Christmas than ever before. Families are also making great savings thanks to our Family Extra service, which offers half-price seats and bags for children, as well as 20% off a third family booking when two are made, making Ryanair the ideal choice for families, as we continue to deliver so much more than just the lowest fares.”
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 07 Яну 2015, 13:30    Заглавие:  

RYANAIR с ръст от 20% при пътниците за 2014 г., стигнаха 6 милиона

На 5 януари 2015 г. авиокомпанията обяви ръст от 6 млн. пътници през 2014 г. в сравнение с 2013 г., т.е. с 20% за 1 година. Показателят "запълненост на местата" също е нараснал значително - от 81% на 88%, ръст от 7%.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 15 Яну 2015, 10:49    Заглавие:  

30 години нискотарифни полети, основателят Ryanair празнува

На 14 януари 2015 г. се навършиха 30 години от първия полет на първия нискотарфен авиопревозвач през 1985 г.

За този период авиокомпанията постигна:
От 1 полет (Waterford до London Gatwick) до над1,600 маршрута днес

От 2 държави свързани през 1985 г. до над 30 в Европа и Северна Африка

От 4 полета дневно до 1,600 полета дневно днес

От 1 самолет до над 300 днес и поръчани още 380

От 1 база до 72 бази днес

От началните 51 човека екип до над 9,500 авиационни професионалисти днес от над 45 националности

От превозвани годишно 5000 пътника до малко под 90 млн. днес, а общият им брой надхвърля 750 млн.

През 2014 г. Ryanair превози над 86 млн. пътника, като те спестиха над 10.1 млрд. евро спрямо полети с традиционни авиокомпании. През 2014 г. бяха открити нови 8 оперативни бази и започнаха полети до и от 19 нови летища. Бе стартирана програмата “Always Getting Better” . Така пътниците могат вече да си избират място в самолета при регистрация, могат да превозват безплатно втори ръчен багаж, ползват намалени цени, стартира новия сайт на авиокомпанията, бе пуснат нов app за смарт-телефони с който могат да се получават мобилни бордни карти, бяха стартирани услугите Family Extra и Business Plus, с което Ryanair стана идеална авиокомпания за пътувания на семейства, бизнесмени и за ваканционни пътувания.


През 2015 г. ще има нови подобрения.

За отпразнуване на 30-тия си юбилей авиокомпанията ще пусне 100 000 места за цялата си европейска мрежа на цена от 19,99 евро. Те ще важат от януари до март. Те са налични за резервация от 15 януари!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 05 Фев 2015, 08:45    Заглавие:  

Януарският трафик на Ryanair с ръст от 30% (1,3 млн. пътника) до почти 6,00 млн. пътника

Коефициентът на използване на местата е вече 83% след ръст от 12%. През януари 2014 г. превозените пътници са били 4,6 млн., през януари 2015 г. са 5,98 млн.. Запълняемостта на местата от 71% през януари 2014 г. сета вече е 83%.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 04 Мар 2015, 12:02    Заглавие:  

Ryanair чака оферти за акциите си в AerLingus

Ryanair said Tuesday it will consider any offer for its stake in Aer Lingus, which is currently being pursued for a takeover by British Airways owner IAG. London-listed International Airlines Group is drumming up support for its 1.35-billion-euro ($1.51-billion) bid for Aer Lingus but needs the support of Ryanair, which holds almost 30 percent of the former Irish national carrier. IAG is also looking to convince the Irish government to sell its 25.1 percent stake, with Dublin stating it needs further commitments on connectivity and employment. Ryanair chief executive Michael O’Leary said Tuesday that the group had not been approached directly by IAG about selling its stake — but indicated it was open to an offer.

“We’ve always said the stake is for sale. What would comprise an offer that’s acceptable to the board of Ryanair, I can’t comment on,” O’Leary told reporters at a press conference in London. “Our position is: our stake is available for sale, if someone comes up with the right offer that the board considers to be acceptable.”

Back in January, the Aer Lingus board said it was “willing to recommend” a takeover approach worth 2.55 euros per share — subject to certain conditions. O’Leary added Tuesday that Ryanair would also be seeking assurances over IAG’s future plans for Aer Lingus — particularly on the issue of competition. Ryanair had previously made three separate bids for Irish rival Aer Lingus, all of which failed on competition grounds.

“One of the big areas of discussion between ourselves and IAG will be what kind of competition remedies will IAG have to offer up to the European Commission in order to allow a takeover to take place,” said O’Leary.

The outspoken CEO was in London to launch the next phase of Ryanair’s customer service improvement programme. “If they (IAG) can persuade the Irish government to accept their offer then I think the next logical step is they’ll come and talk to us,” he added. “If they can’t persuade the Irish government or can’t get the Irish government to make a decision — which is a likely outcome — I think they will still then have the option of coming to talk to us.”
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 5 от 6 [85 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0785s ][ Queries: 12 (0.0048s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker