Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Крайнодесни националисти от пет държави учредиха съюз в София · Косово: 200 000 броя незаконно оръжие! Трябва да се легализират · Най-малко 207 жертви в Шри Ланка, посолството ни в Делхи съдейства на българи · Екзитпол: Зеленски е избран за президент на Украйна · Сняг затрупа Израел в навечерието на Пасха · Почерненото семейство иска 1 милион лева кръвнина от Лютви Местан ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пон 22 Апр 2019, 07:06
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Авиокомпания easyJet
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 7 [93 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пет 24 Апр 2009, 12:52    Заглавие:  Авиокомпания easyJet  

Авиакомпания EasyJet планирует предоставлять пассажирам возможность заключения брака на борту самолета

Обсудить новость в форуме

4 мая 2009
/AVIA.RU/
4 мая, AVIA.RU – Авиакомпания EasyJet планирует предоставлять пассажирам возможность заключения брака на борту самолета во время полета, сообщает издание Postimees.ee.

Авиакомпания также планирует оформить пилотам лицензий на проведение свадебных церемоний.

Молодожены все чаще заинтересованы в нетривиальных способах вступления в брак и готовы нырять под воду, прыгать с парашютом, играть свадьбу на футбольном поле или в небесах, сообщает издание.

«Если пилоты получат право регистрировать браки, сродни тому, которое есть у капитанов кораблей, то летчики EasyJet будут одновременно занимать две должности», - говорит капитан Джеффри Хассен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пон 01 Юни 2009, 19:46    Заглавие:  

Easy Jet не получила право заключать браки на небесах

1 июня, AVIA.RU – Авиакомпания Easy Jet вынуждена отказаться от планов регистрировать браки своих пассажиров на небесах, об этом сообщает сегодня издание The Daily Telegraph.

Авиакомпания не получила добро на свой запрос в городской совет. В нем сотрудники перевозчика просили представителей местных властей предоставить пилотам EasyJet юридическое право регистрировать браки в самолете. Представители авиакомпании выразили сожаление, что реализовать этот проект им не удалось.

Ведь, по их данным, идея его возникла после многочисленных просьб пассажиров регистрировать новые семьи в полете на борту лайнера.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пон 26 Окт 2009, 21:19    Заглавие:  

Крайно неразумна икономическа политика води ръководството на компанията "Easy Jet". Не се съобразяват с икономическата ситуация и правят необосновани икономически разходи. Дори известният шеф на "Ryanair" Майкъл О'Лири известен с арогантното си поведение, коригира своите планове за развитие. Ако в следващите три месеца ръководството на компанията "Easy Jet", не вземат спешни мерки за овладяване на ситуацията, до една година компанията ще фалира.
_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Чет 05 Ное 2009, 16:27    Заглавие:  

Цитат:
Крайно неразумна икономическа политика води ръководството на компанията "Easy Jet". Не се съобразяват с икономическата ситуация и правят необосновани икономически разходи. Дори известният шеф на "Ryanair" Майкъл О'Лири известен с арогантното си поведение, коригира своите планове за развитие. Ако в следващите три месеца ръководството на компанията "Easy Jet", не вземат спешни мерки за овладяване на ситуацията, до една година компанията ще фалира.

Дали шефовете са осъзнанали, на къде водят компанията или са закъсали за оборотни средства? Следващите им ходове ще покажат......
Нискотарифната Easyjet намалява билетите си с до 30%
05 ное 2009
Ройтерс
Английската нискотарифна компания Easyjet ще намали с до 30% цените на самолетните си билети по всички дестинации за период от пет дни, съобщиха от дружеството. Отстъпката ще важи, ако клиентите си купят билети от 6 до 10 ноември. Общият брой на местата, които ще се предлагат с намаление, е 11 млн. за цяла Европа, от които 30 хил. за България.
Периодът, в който могат да се използват закупените промоционални билети, е 4 януари - 30 март 2010 г. Всички намалени цени на билети се прилагат автоматично в системата на онлайн покупка и ще бъдат валидни за всяко самолетно място, всеки полет и във всеки ден от периода на промоцията. От София компанията лети до Лондон, Мадрид, Милано и Манчестър.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Марко Марков на Чет 26 Ное 2009, 22:58; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пет 06 Ное 2009, 22:13    Заглавие:  

easyJet с две отличия от “British Travel Awards 2009”
06 Ноември 2009
BBC
Четвъртата по големина европейска авиокомпания easyJet бе определена вчера за „Най-добра обикновена авиокомпания” и „Най-добра икономична класа”, по време на церемонията по връчване на английските „Оскари” за пътуване - наградите „British Travel Awards 2009”.
Пол Симънс, генерален директор на easyJet за Великобритания, коментира признанието: “Да бъдеш определен за най-добра нискотарифна авиокомпания за втора поредна година е затвърждаване на начина, по който обществото гледа на easyJet. По-специалното тази година за нас обаче, е допълнителното признание за авиокомпания, предлагаща най-добра икономична класа. В тази категория ние сме класирани преди обичайните заподозрени - т.нар. „авиокомпании с наследство”. Това показва нашата водеща роля в момента и предопределя неспокойни времена за високотарифните гиганти”.
„British Travel Awards” сe определят като „Оскарите” в травъл индустрията с традиционно годишно участие в тях на над 90 000 души, които пътуват и дават своя глас в най-голямата и престижна английска програма за награди.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Сря 25 Ное 2009, 01:20    Заглавие:  

ЕasyJet открива 10 нови дестинации през 2010 г.
INSURANCE.BG
24/11/2009
Десет нови дестинации ще открие през 2010 г. нискотарифната авиокомпания easyJet, обявиха днес от превозвача. Те са Лондон (Станстед) – Каляри, Сардиния; Манчестър – Хелзинки; Париж - Хелзинки; Париж – Катания, Сицилия; Париж – Агадир, Мароко; Милано – Казабланка, Мароко; Милано – Агадир; Милано – Опорто, Порто; Милано - Малта; Ливърпул - Малта.
С откриването на новите дестинации easyJet вече ще лети по 449 маршрута от 112 летища в 28 държави.
Едновременно с това авиокомпанията ще се сдобие с 6 нови самолета Airbus 319 и ще разполага вече с 185 въздухоплавателни средства.
ММ

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Чет 26 Ное 2009, 22:54    Заглавие:  

Продължава да бъде управлявана неразумно компанията easyJet. Днес в Лондон компанията се реши на един не особено чист ход спрямо конкурентите. Скривайки се зад екологични изисквания с привидно благородна цел /и аз съм горещ привърженик на тези идеи/ компанията поиска да премахне конкуренцията, която е с по-стари самолети, чрез въвеждане на екологични норми подобно на леките автомобили.

easyJet настоява за законодателство за по-чисти и екологични самолети
26 ноември 2009
Авиокомпанията предлага стандартите за въглеродни емисии да бъдат въведени на три етапа

Европейската нискотарифна авиокомпания easyJet стана първият авиопревозвач, който поиска строги, задължителни законодателни стандарти за вредните емисии в самолетната индустрия, които да доведат до 40% намаление на емисиите въглероден двуокис (CO2) при следващото поколение самолети за гражданската авиация.
По време на пресконференция днес в Лондон Анди Харисън, главен изпълнителен директор на easyJet, коментира, че авиацията се нуждае от глобално решение. "Първият инстинкт на правителствата е да облагат с данъци, но това няма да доведе до устойчива авиация, тъй като растежът на индустрията е концентриран в Китай и Индия. Стъпката за промяна на технологиите е в процес на подготовка и ние се нуждаем от стриктно законодателство за стандарти на емисиите, което да бъде въведено колкото е възможно по-скоро", посочи той.
Харисън изтъкна, че военните времена са довели до най-големите постижения в авиационните технологии. По думите му, сега правителствата трябва да гарантират, че борбата с климатичните промени ще осигури следващите големи постижения в авиацията.
"Ние настояваме за законодателство за по-чисти и екологични самолети, които да спрат индустрията от използване на стари и неефективни самолети. Ако оставим старите самолети на земята и използваме нови екологични самолети, можем да намалим общите емисии в индустрията и да се борим с климатичните промени", категоричен беше той.
Тъй като повечето самолети се произвеждат в Европа и Америка, стриктни стандарти за емисии още при източниците на производство ще доведат до глобални екологични ползи, като новите самолети бъдат използвани в бързо разрастващите се пазари в Китай и Индия. Минимални стандарти за ефективност, касаещи шума от въздухоплавателните средства, дизеловите двигатели, хладилниците и много други продукти, са вече внесени на законодателно ниво. Международната организация за гражданска авиация ИКАО и европейските лидери трябва да разширят обхвата на тези стандарти и за емисиите, отделяни от самолети, смята още Харисън.
Стандартите за въглеродни емисии биха могли да бъдат въведени на три етапа, като се започне със самолети за къси разстояния, за които сега се използват самолети Airbus A320 и Boeing 737, които са вече на над 20-годишна възраст. Авиокомпания еasyJet предлага след 2015 г. всеки нов вид самолет да отговаря на стандартите за въглеродни емисии, а след 2024 г. авиокомпаниите да не могат да добавят към флотилията си нови самолети, които не отговарят на тези стандарти.
Друго предложение на е след 2030 г. авиокомпаниите да не могат да оперират със самолети, които не отговарят на стандартите.
Съгласно предложението на авиокомпания еasyJet, ИКАО трябва да стартира процеса и да гарантира глобален обхват и постигане на консенсус за създаване на стандарти и времеви срокове за типовете самолети. Тези стандарти трябва да се прилагат за всички развити страни, а правителствата биха играли активна роля във финансирането на проучвания и развитие на процесите.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Съб 02 Окт 2010, 10:24    Заглавие:  

Пътниците избраха easyJet за най-добра ниско-тарифна авиокомпания
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Сря 20 Окт 2010, 19:20    Заглавие:  

easyJet отчита успешна финансова година въпреки стачките и вулкана
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пон 22 Ное 2010, 13:42    Заглавие:  

Авиокомпания easyJet навършва 15 години
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Сря 16 Фев 2011, 13:50    Заглавие:  

Arrow easyJet превозва 50 милиона пътници годишно
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Сря 20 Апр 2011, 12:46    Заглавие:  

Прогрес в развитието на системата за вулканична пепел AVOID на easyJet


Една година след затварянето на европейското въздушно пространство заради вулканична пепел, авиокомпания easyJet обявява прогрес в развитието на своята система за вулканична пепел AVOID (Airborne Volcanic Object Identifier and Detector). Компанията призовава авиационната индустрия да работи съвместно за предотвратяване на бъдещи затваряния на европейското въздушно пространство, породени от вулканична дейност.

Иън Дейвис, ръководител на техническия отдел в easyJet, заявява: „Миналата зима ние бяхме информирани, че тежките снеговалежи са еднократно събитие и то се повтори отново след 10 месеца. Не можем да предсказваме с точност кога може да изригне друг вулкан и да изпрати вулканични облаци в небето над Европа, но можем да кажем със сигурност, че ще се случи в даден момент. Нашата индустрия е по-добре подготвена днес, отколкото беше през миналата година, но се нуждаем да отидем още по-далеч. easyJet има своята роля в този процес, партнирайки си с д-р Фред Прата и неговия екип за усъвършенстване на технологията AVOID. Ние призоваваме за по-голяма подкрепа от останалата индустрия и за други нови решения за справяне с вулканичната заплаха”.

Развитието на системата от миналата година се свежда до:

* инвестицията на easyJet за усъвършенстване на технологията AVOID
* разработване на готов прототип на AVOID за тестване в реални условия с вулканична пепел
* подготовка на сертификационен документ съобразно Европейската агенция за авиационна безопасност (EASA)
* искане към Европейската комисия за финансиране на проекта AVOID

Системата AVOID по същество представлява метео радар за пепел. Създадена от д-р Фред Прата от Норвежкия Институт за Въздушни Изследвания (Norwegian Institute for Air Research –NILU), системата включва инфрачервена технология, инсталирана на борда на самолета, която осигурява картинни образи на пилотите в кабината и на центъра за контрол на полетите на компанията. Тези образи ще позволят на пилотите да виждат облак от пепел до 100 км в далечина, на височина между 5 000 фута (1.524 км) и 50 000 фута (15.24 км). По този начин те ще могат да правят промени в летателния полет, избягвайки всеки подобен облак. Концепцията е много подобна на метеорологичните радари, които са стандарт за авиокомпаниите днес.

На земята, информацията от самолета, получена от AVOID, може да се използва, за да се пресъздаде точен образ на облака от вулканична пепел, с данни в реално време. Така ще има ясна представа каква част от въздушното пространство остава „отворено”, което в друг случай би било блокирано за полети. Така ще се намалят прекъсванията на полетите, което е в полза на пътниците.

Следващата фаза на проекта е изпробване на оборудването чрез реални полетни тестове в близост до вулканична пепел. Др. Прата и неговият екип наблюдават понастоящем вулканична активност в Далечния Изток и Аляска. Тестването се очаква да бъде осъществено през следващите няколко месеца. Междувременно системата AVOID ще бъде включена в сертификационния процес на агенцията за авиационна безопасност. Разговорите с Европейската комисия продължават за финансиране на изследователската дейност и развитието на системата AVOID.

В края на този процес системата AVOID ще бъде готова за масова употреба. easyJet вярва, че ако 100 самолета в Европа (20 от които на авиокомпанията) бъдат екипирани с оборудването AVOID, това би предоставило обширно покритие на континента, позволяващо на авиокомпаниите да предоставят информация на властите в подкрепа на новите процеси и процедури, въведени след изригването на Ейяфятлайокутъл през 2010 г. Тази жизнено важна информация ще позволи на авиокомпаниите да продължат да летят безопасно в съответствие с изискванията на гражданските въздухоплавателни администрации за безопасни полетни зони*

Видео материали за новата технология

* В непредвидените случаи на вулканична пепел в ИКАО (Международната асоциация за гражданска авиация), са определени три нива на замърсяване, които са описани по-долу. Всички примерни нива на концентрация на вулканична пепел са обект на променливо равнище. „Определените размери” се отнасят към хоризонтални и вертикални граници:

1. Зона на ниско замърсяване: Въздушно пространство от определени размери, където вулканичната пепел може да бъде регистрирана при концентрации равни или по-малки от 2x10-3 g/m3, но по-големи от 2x10-4 g/m3.
2. Зона на средно замърсяване: Въздушно пространство от определени размери, където вулканичната пепел може да бъде регистрирана при концентрации по-големи от 2x10-3 g/m3, но по-малки от 4x10-3 g/m3.
3. Зона на високо замърсяване: Въздушно пространство от определени размери, където вулканичната пепел може да бъде регистрирана при концентрации равни или по-големи от 4x10-3 g/m3, или зони на замърсено въздушно пространство, за които няма налични ръководства за вулканична пепел

Преди са използвани други имена за дефиниране на зони с различни концентрации на вулканична пепел, като „Повишена зона за процедури” (EPZ), „Времево ограничена зона” (TLZ) и „Забранена за полети зона” (NFZ). Тези наименования вече са премахнати.

Пълен документ за изискванията за нивата на замърсяване с пепел

За easyJet:
easyJet е номер 1 въздушно-транспортна мрежа в Европа, благодарение на своето водещо присъствие в топ 100 маршрутите и дейността си на 50-те най-големи европейски летища. easyJet лети до повече от 550 маршрута между 130 летища в 30 държави. Повече от 300 милиона европейци живеят в рамките на един час разстояние с кола от летищата, до които лети easyJet - повече от всяка друга авиокомпания. easyJet приема устойчивостта отговорно. Компанията инвестира в най-новите технологии, оперира ефективно и запълва повечето от своите места, което означава, че всеки пътник на easyJet е отговорен за 22% по-малко въглеродни емисии от всеки друг пътник на традиционна авиокомпания, ако летят по един и същ маршрут.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 27 Ное 2012, 16:31    Заглавие:  

Авиокомпания еаsyJet започва през тази седмица процеса за подбор на 20 студенти в своята европейска програма за кариерно развитие през 2013 година.

еаsyJet търси високо мотивирани хора, които имат желание да придобият разнообразен и безценен опит, работейки за една от водещите европейски авиокомпании. Двугодишната програма предлага възможности за завършващите студенти да работят в различни звена на компанията, от „Операции”, „Финанси” и „Управление на проекти“ до „Информационни технологии”, „Търговска дейност”, „Маркетинг” и „Човешки ресурси”.

Българинът Николай Стойчев със специалност „Управление на въздушния транспорт” от британския университет „Cranfield”, продължава своето развитие в авиокомпанията, след като през миналата година бе избран за един от 17-те таланта, които авиокомпанията нае. Николай работи в отдел „Полетни операции“ и е единственият български служител в easyJet.

Кандидатите трябва да попълнят своите молби за кандидатстване онлайн на кариерния сайт на компанията http://careers.easyjet.com/graduates/ до 16 декември 2012 г.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 28 Ное 2012, 14:07    Заглавие:  

easyJet стартира своята програма за подбор на студенти през 2013 година

Авиокомпания еаsyJet започва през тази седмица процеса за подбор на 20 студенти в своята европейска програма за кариерно развитие през 2013 година. еаsyJet търси високо мотивирани хора, които имат желание да придобият разнообразен и безценен опит, работейки за една от водещите европейски авиокомпании. Двугодишната програма предлага възможности за завършващите студенти да работят в различни звена на компанията, от „Операции”, „Финанси” и „Управление на проекти“ до „Информационни технологии”, „Търговска дейност”, „Маркетинг” и „Човешки ресурси”.
Алита Бенсън, директор човешки ресурси в easyJet, заявява: “Ние сме ангажирани да инвестираме и създаваме възможности за професионално развитие на наскоро завършилите студенти - нещо, което считаме, че е особено важно в днешната трудна икономическа среда. Търсим група от изключителни личности, които не само имат отлично академично образование, но и имат желание да почерпят от всичко, което компанията ще им предложи“.

В програмата на easyJet, завършващите студенти могат да се учат от водещи в бранша професионалисти, да участват в решававащи бизнес проекти, да изградят мрежа от контакти вътре в компанията. Всеки участник в програмата е прикрепен към определен ментор, който му дава бизнес ориентирани и кариерни съвети. През своята първа година, европейската програма отличи easyJet като една от най-големите компании-работодатели за студенти, в 35-то издание на проучването на JobCrowd за 2012/2013 година.

еasyJet реализира своята програма за студенти от 2 години и вече има 30 висшисти от 9 страни в Европа, работещи в компанията. Програмата е част от по-широк подход и съвпада със стратегията за привличане на млади хора към авиокомпания, която набира около 1000 души на възраст 18-25 години всяка година.
Кандидатите трябва да попълнят своите молби за кандидатстване онлайн на кариерния сайт на компанията http://careers.easyjet.com/graduates/. Там може да се намери повече информация за програмата.

Факти за програмата
Краен срок за кандидатстване 16 декември 2012 г.
Степен на образование 2.2 минимум (за англ. стандарт) или европейския еквивалент
Сектори(s) Счетоводство и финансов мениджмънт, човешки ресурси и подбор на персонал, туризъм и пътувания, информационни технологии, логистика, транспорт и снабдяване, мениджмънт и бизнес, маркетинг, реклама и ПР
Ползи Пенсионно осигуряване, възможности за пътуване с авиокомпанията, други придобивки
Тип на заетост Постоянна
Месторабота Летище Лондон Лутън
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 08 Яну 2013, 16:26    Заглавие:  

easyJet изпраща 2012 г. с 6,7% ръст на пътниците

Водещата световна нискотарифна авиокомпания е превозила през месеца на коледните и новогодишни празници 4 339 836 пътници, с 4,9 % повече спрямо декември 2011 г. На годишна база увеличението в броя на пътниците на easyJet възлиза на впечатляващите 6,7%, спрямо 2011 г.

Статистиката е валидна за цялата въздушно-транспортна мрежа на easyJet в Европа, Средния Изток и Северна Африка.

Месец Декември 2012 Декември 2011 Промяна
Пътници1 4 339 836 4 135 562 4,9%
Затовареност2 87,9% 85,6% 2,3 пп*

На годишна база към Декември 2012 Декември 2011 Промяна
Пътници1 59 204 632 55 471 760 6,7%
Затовареност2 88,9% 87,5% 1,4 пп

Бележки:
1. Брой на постигнатите места за полет. Това са всички резервирани места, независимо дали пътниците са се появили за полет; тъй като easyJet е авиокомпания, която не възстановява средства при неявяване за полет, след като полетът е обслужен, клиентът не може да очаква възстановяване на средства. Постигнатите места също включват местата, предоставяни за промоционални цели, както и местата за бизнес пътувания на персонала на компанията.
2. Брой на пътниците, като процент от общия брой пътнически места. Затовареността на един полет е средна стойност, независимо от дестинацията, дължината на полета и т.н.
*ПП – процентен пункт
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 7 [93 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0932s ][ Queries: 12 (0.0042s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker