Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Индия заплашила Пакистан с "майката на ядрените бомби"? · Големият десантен кораб "Цезар Куников" аварира по време на учение · Иран помете ЦРУ и МИ-6! Разбити шпионски мрежи на двете агенции · Зеленски призна, че е гласувал за Порошенко /ВИДЕО - ДЕБАТИ/ · В Благоевград: 7 г. затвор за петимата експолицаи, виновни за смъртта на Чората · Военноморската група на НАТО влезе в Гдиня, на 90 km от базата на Балтийския флот ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 20 Апр 2019, 06:40
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Авиокомпания easyJet
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 5 от 7 [93 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 18 Ное 2014, 12:41    Заглавие:  

Финансови резултати на авиокомпания easyJet за годината, приключила на 30-ти септември 2014 г.

2014 2013 Промяна
Общо приходи (млн. британски. лири) 4,527 4,258 +6.3%
Печалба преди данъци (млн. британски лири) 581 478 +21.5%
Нетен маржин преди данъци (%) 12.8% 11.2% +1,6 ppt
Печалба на акция (британски пенса) 114.5 101.3 +13,0%
Предложен дивидент за изплащане, нормален - (пенс за акция) 45.4 33.5 +35,5%
Възвращаемост на инвестирания капитал (%) 20.5% 17.4% +3,1ппт

Стимулиране на търсенето, преобразуване и доходност на европейския пазар
• Общият приход от място е нараснал с 1,2% на отчетна база и с 1,9% при постоянен валутен курс, до 63.31 лири, като това се дължи от части на дигитални инициативи и на инициативи за управление на приходите, както и на постоянния фокус върху разпределението на капитала. През втората половина на годината приходът от едно място при постоянен валутен курс е нараснал с 1,9 %.
• Превозените места са се увеличили с 5,1% до 71,5 милиона.
• Затовареността на полетите е увеличена с 1,3 процентни пункта до 90,6%, а броят на пътниците е нараснал с 6,6% до 64,8 милиона.

Поддържане на ценово предимство
• Общият разход за място (изключвайки горивата) е намалял с 1,2% на отчетна база, но се е повишил с 0,6% при постоянна валута, до 37,70 лири. Увеличенията в разходите за единица място са повлияни от завишените такси на регулирани летища. През втората половина на годината разходът за едно място при постоянен валутен курс се е увеличил с 0,7%.
• еasyJet реализира устойчиви икономии в размер на 32 милиона лири, от които само 18 милиона са направени през второто полугодие.
• CFM беше избран за бъдещ доставчик на двигатели за самолети от настояща и нова генерация, което ще спомогне за реализация на еднократни икономии.
Изграждане на силна транспортна мрежа
• Откриване на нови бази в Хамбург и Неапол през годината и обявяване на нови в Амстердам и Порто.
• easyJet започна да използва бившите слотове на Flybe на летище Лондон Гетуик на 30 март 2014 г.
• Опции и права за покупка на 35 А320 самолета, които биха допринесли за изгодни възможности за растеж на компанията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 24 Ное 2014, 15:40    Заглавие:  

Потребителското отношение и лоялност на клиентите на easyJet достигнаха рекордни нива
Авиокомпанията започва тестова програма за лоялни клиенти


Водещата европейска авиокомпания easyJet съобщи, че делът на резервациите от настоящи клиенти се е увеличил на 57%, в сравнение с 50% през 2010 г. Това означава, че над 37 милиона пътници извършват повторни резервации за пътуване с easyJet всяка година спрямо 25 милиона преди 4 години, което представлява увеличение с 50%. Цифрата при бизнес пътниците е още по-голяма - 62%. Лоялността на пасажерите поддържа ръста на приходите и контрола на разходите на easyJet, тъй като е много по-рентабилно да се запазват настоящите клиенти, отколкото да се привличат нови.
За да развива тази тенденция, авиокомпанията стартира тестова програма за лоялни клиенти, с която да възнагради най-редовните пътници. Програмата, която се провежда през последните три месеца и включва над 15 000 пътници във Великобритания, Франция и Швейцария, е добре възприета от тестова група - 91% споделят, че програмата е привлекателна за тях. Ползите за участниците включват повишаване на гъвкавостта на резервациите, гаранция на цената и специален телефонен номер за обслужване.
 
Изпълнителният директор на easyJet Каролин Маккол споделя: „Клиентите изпробват нашите услуги, харесват ни и се връщат при нас. Това е свидетелство за печелившата ни формула от ниски цени и приятелско обслужване, съчетани с ненадминатата ни мрежа. Популярни нови инициативи като фиксираното настаняване означават, че много хора изпробваха за първи път да летят с нас и ние сме абсолютно фокусирани върху лоялността, така че те да ни изберат отново след всеки полет. Ние се вслушахме в нашите пътници, за да разберем какво най-много ценят и да отразим това в тестовата програма. За разлика от традиционните авиокомпании, нашата програма за лоялност дава на пътниците ползи, които те наистина ценят".
  
Нарастването на лоялността през последните няколко години се дължи на редица инициативи. еasyJet има популярната програма за членство еasyJet Plus, която предлага на клиентите неограничен избор на места в самолета, Bag Drop гише и Speedy Boarding, както и предстоящи въведения като добавянето на Fast Track сигурността на основните летища в началото на 2015 г. Всичко това дава възможност на пътниците да пътуват спокойно през летищата и на борда на самолетите.
В цяла Европа, членството EasyJet Plus е нараснало с 14% през последните 12 месеца, като нивата на задържане на клиентите в компанията са се покачили с над 30% за същия период. Потребителското признание за стойността от членството е особено популярно в страни като Испания и Португалия. easyJet участва и в трите водещи програми за лоялност - Nectar, RBS Your Points и Emirates Skywards - които дават възможност на членовете им да използват полетите на еasyJet чрез своите точки. еasyJet превозва повече от 65 милиона пътници годишно по над 700 маршрута в 32 страни.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 25 Ное 2014, 11:48    Заглавие:  

Днес между 12-12.30 ч. над центъра на София ще се проведе уникален двоен парашутен скок.

„Летящият” българин Иво Нинов ще полети с wing suit костюм, изпълнявайки за първи път подобен скок над столицата. Заедно с него ще скочи и един от най-опитните парашутисти в България – Драгомир Недков, имащ повече от 8000 скока зад гърба си. Двата скока са организирани от най-големия електронен магазин в Централна и Източна Европа eMAG, представящ мащабната си промоционална кампания Black Friday.

Заповядайте в зоната на НДК, за да се насладите на уникалния wing suit полет и уменията на двамата професионалисти във въздуха над София. Ако желаете повече информация за демо скоковете или искате да разговаряте с Иво Нинов и Драгомир Недков, ще Ви очакваме при зоната за приземяване на поляната зад музея „Земята и хората”.

Очакваме Ви!

Заб. Предвиденият времеви диапазон за скока зависи от метеорологичните условия и може да бъде удължен в зависимост от промяна в облачността или силата на вятъра.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 02 Дек 2014, 15:16    Заглавие:  

Програмата за кариерно развитие на easyJet стартира за четвърта поредна година

Водещата европейска авиокомпания easyJet започва тазгодишния подбор на студенти за своята програма за кариерно развитие през 2015 година. Стартирайки през 2011 г. и в момента карайки своята четвърта по ред година, програмата представлява двугодишен цикъл, който осигурява на одобрените кандидати практически опит в ключови отдели на авиокомпанията като „Операции”, „Финанси”, „Инженерен отдел“, „Информационни технологии”, „Търговска дейност”, „Маркетинг” и „Човешки ресурси”, с възможност за постоянна работа след завършването й. Студентите могат да кандидатстват на адрес http://careers.easyjet.com/graduates/ за местата за прием през 2015 година.
Програмата предлага на завършващите своето обучение студенти възможност да трупат опит в дейностите на авиокомпанията, както и да се включват в по-дългосрочни бизнес проекти. За период от две години те получават полезен търговски и оперативен опит чрез подкрепата на определен ментор.
Алита Бенсън, директор човешки ресурси в easyJet, заявява: „Щастливи сме да започнем подбора на студенти за нашата програма за 2015 година. Търсим хора, които имат толкова страст към авиацията, колкото и към обслужването на клиенти. Ние сме напълно ангажирани с отглеждането на нови таланти като осигуряваме изобилие от възможности за тяхното развитие“.
„еasyJet е динамично и забавно място и продължаваме да имаме реален растеж в момент, когато мнозина в авиационната индустрия изпитват затруднения. Програмата е отлична възможност за талантливите студенти да се учат от лидерите в индустрията и да развиват кариерните си умения" – добавя тя.
Ким Макдонъл, мениджър работа с клиенти, който започва работа след изкарване на тази програма, споделя: „Беше много лесно за мен да взема решение да кандидатствам. Винаги съм искал да работя в авиационната индустрия и в края на моята магистърска програма през 2011 г., аз вярвах, че кариерната програма за развитие на еasyJet може да ми предложи най-много. Работих в разнообразни отдели и бях в състояние да управлявам растежа и развитието си - нещо, което в много голяма степен насърчават да правиш в еasyJet с помощта на твоя ментор.
Научих много за бизнеса, преминах страхотни обучения и работих върху различни бизнес проекти. След като завърших програмата, заех нова нова постоянна роля в екипа за работа с клиенти. Широкият спектър от опит, който натрупах по време на програмата означава, че мога наистина да помогна, да добавя стойност за бизнеса и за нашите клиенти, които летят с нас всеки ден“.
През последните 2 години еasyJet е получила над 3000 кандидатури. 42 студенти са участвали в програмата до момента и са назначени на постоянна работа от Европа и страни като Великобритания, Португалия, Италия, Гърция, Испания и Германия.
Крайният срок за подаване на документи е 11 януари 2015 година и одобрените кандидати ще бъдат поканени на финален етап за оценка в тренировъчната академия на еasyJet във Великобритания.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 22 Дек 2014, 15:04    Заглавие:  

easyJet ще подобри рекорда за най-много пътници, пътуващи към дома тази Коледа

Неделя (21 декември) ще бъде най-натовареният ден в празничната полетна програма на еasyJet с над 170 000 пътници, които се очаква да летят тогава;
Рекордните общо 1,5 милиона пътници ще летят с еasyJet по време на Коледния период

Предстоящият уикенд тази седмица се очаква да бъде най-натовареният коледен период в историята на easyJet, като пикът ще бъде в неделя, когато над 170 000 пътници ще летят с 1200 полета. Рекордните общо 1,5 милиона пасажери ще летят с над 11 000 полета на еasyJet между 20-29 декември т.г.
Само от Великобритания, над 100 000 са хората, които ще пътуват в неделя до или от британските летища на еasyJet със 740 полета, реализирайки още един рекорд за най-много пътници на еasyJet в рамките на един ден по време на Коледните празници.
Белфаст и Единбург оглавяват списъка с най-популярните дестинации за много семейства, които се прибират у дома. Единбург остава предпочитан и за посрещане на Нова година. Женева допълва челната тройка, тъй като е изключително популярна за ски туристите, които предпочитат да изкарат своята почивка на ски в Алпите.

Софи Декърс, директор за английския пазар в еasyJet, заявява: "Свидетели сме на голямо търсене в мрежата ни от над 700 маршрута с пик в неделя, 21 декември. Това ще бъде нашата най-натоварена Коледа, тъй като повече пътници от всякога ще пътуват с нас или към дома, или на почивка. Тази година не прави изключение с Коледния период като един от най-натоварените през годината. Независимо дали хората летят, за да посетят приятели или своите семейства, или включват ски почивката в своите планове, летейки през Женева, ние правим всичко възможно да превърнем тяхното коледно пътуване в толкова лесно и достъпно, колкото е възможно".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 07 Яну 2015, 13:04    Заглавие:  

Превозените от easyJet пътници през декември 2014 г.

Месец Декември 2014 Декември 2013 Промяна
Пътници1 4 634 977 4 490 538 3,2%
Затовареност2 88,4% 87,9% 0,5 пп*
На годишна база към Декември 2014 Декември 2013 Промяна
Пътници1 65 348 876 61 332 803 6,5%
Затовареност2 90,8% 89,3% 1,5 пп*

Бележки:
1. Брой на постигнатите места за полет. Това са всички резервирани места, независимо дали пътниците са се появили за полет; тъй като easyJet е авиокомпания, която не възстановява средства при неявяване за полет, след като полетът е обслужен, клиентът не може да очаква възстановяване на средства. Постигнатите места също включват местата, предоставяни за промоционални цели, както и местата за бизнес пътувания на персонала на компанията.
2. Брой на пътниците, като процент от общия брой пътнически места. Затовареността на един полет е средна стойност, независимо от дестинацията, дължината на полета и т.н.
*ПП – процентен пункт
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 09 Яну 2015, 09:56    Заглавие:  

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 28 Яну 2015, 10:45    Заглавие:  

Резултатите на easyJet за първото тримесечие на финасовата 2015 г., започнало на 1 октомври 2014 г.

Акценти:
Стимулирано търсене и приходи в Европа
Увеличение на самолетните места с 2,9% до 16.6 милиона. Превозените пътници са нараснали с 4,1% до 14,9 милиона, а затовареността на полетите се е увеличила с 1 процентeн пункт до 89,7%.
Общият приход е нараснал с 34 милиона английски лири до 931 милиона, а приходът от едно място е нараснал с 0,8% на отчетна база до 56,16 английски лири за място, или с 3,7% при постоянен валутен курс. Ръстът в прихода от едно място се дължи на внимателното разпределение на капацитета в мрежата, на управлението на приходите, на реализирането на някои дигитални инициативи и на ръст в приходите от бизнес пътници.

Поддържане на ценово предимство
Годишният разход за едно място се очаква да бъде спрямо планираните нива и да нарасне с 2% на постоянна валутна база. През тримесечието разходът за едно място (без горивото) е намалял с 0,2% на отчетна база и е нараснал с 3,7% на постоянна валутна база.
Увеличаването на разхода за едно място при постоянен валутен курс се дължи основно на предвидените увеличения на таксите на регулирани летища, главно в Германия и Италия, на разходите за екипаж, свързани с изграждането на устойчиви операции по повод отварянето на нови бази, на маркетингови разходи за кампания за бизнес пътниците и на увеличението на разходите по поддръжката, свързани с планираното остаряване на флота.
Разходът за едно място (с включено гориво) е намалял с 2% на отчетна база и е нараснал с 1,6% на постоянна валутна база.

Изграждане на силни позиции в мрежата (номер 1 и 2)
Компанията продължава да увеличава честотите на маршрутите, като например от Женева до Лондон Гетуик, и да свързва съществуващи точки в мрежата като Амстердам и Хамбург.

Дисциплинирано използване на капитала
Стабилен баланс с високи парични наличности от 913 милиона англ. лири към 31 декември 2014 г.

Перспективи
С направени резервации за първата половина на годината, чийто нива са аналогични с тези през 2014, easyJet очаква да отчете загуби преди облагане с данъци между 10-30 милиона лири за полугодието, приемайки нормалните нива на смущения в дейността, спрямо 53 милиона лири загуби, отчетени през същия период на предходната година.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 06 Фев 2015, 10:04    Заглавие:  

еasyJet представя нова ливрея на самолетите по повод своята 20-годишнина

Click to see if image is larger

Водещата европейска авиокомпания еasyJet представя нова ливрея на своите самолети. Това е първата промяна на външния вид на емблематичната окраска в бяло и оранжево, откакто easyJet.com замени телефонния номер за резервации върху фюзелажа на самолетите през 1998 г.
Има две основни промени в дизайна на новата окраска. Популярният оранжев цвят на еasyJet се удължава като визуален елемент от опашния вертикален стабилизатор на самолета върху неговото тяло, за да се създаде по-голямо пространство за логото на еasyJet, което е с 15% по-голямо, отколкото преди. Втората промяна е свързана с оранжево райе върху фюзелажа на самолета, което отразява криейтива на рекламата на еasyJet. Това дава възможност логото на еasyJet да бъде използвано на фона на оранжевия цвят - в съответствие с изискванията на марката – и придава на самолета лъскав, по-модерен вид. Разширението от уеб сайта на авикомпанията ".com" отпада от визията.

Авиокомпанията в момента има флот от 226 самолета Airbus A319 и А320. Новата ливрея ще бъде приложена върху всички нови доставки на самолети от април 2015 г. - easyJet има направена поръчка за 197 нови Airbus А320, по-голямата част от които ще заменят по-възрастните A319 във флота. Останалите по-нови самолети, използвани сега в експлоатация, ще получат новата ливрея при следващото им пребоядисване, обикновено на всеки 6 години. Взети заедно това означава, че 29 самолета ще полетят с новата визия до края на 2015 г., а 50% от целия авиопарк ще разполага с нова премяна до края на 2017 г.
Специален екип е необходим, за да се пребоядиса един самолет – процес, който отнема 7 дни средно. easyJet направи специално видео за този процес, което може да бъде свалено и видяно на този адрес: http://mediacentre.easyjet.com/stories/8950.

По време на 19-годишната история на еasyJet е имало само два самолетни „стила“. Единият, видян през 1995 г. на първия самолет на еasyJet, се е различавал от всички други самолети по това време – като е рекламирал на фюзелажа телефонния номер за резервации с гигантски букви. Другият, който влезна в употреба през 1998 г., показва на фюзелажа сайта на компанията easyJet.com, отразявайки важната стъпка, която авиокомпанията предприе тогава към онлайн резервациите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 06 Фев 2015, 11:54    Заглавие:  

Статистика за превозените от easyJet пътници през януари 2015 г.

Месец януари 2015 януари 2014 Промяна
Пътници1 4 022 253 4 021 678 0,0%
Затовареност2 85,1% 85,4% (0,3) пп*
На годишна база към януари 2015 януари 2014 Промяна
Пътници1 65 349 451 61 475 841 6,3%
Затовареност2 90,8% 89,4% 1,4 пп*
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2015, 13:08    Заглавие:  

Готови за излитане – мобилното приложение на еasyJet вече и с Apple Watch

еasyJet, водещата авиокомпания в Европа, разработи приложение за Apple Watch, което ще бъде активно за старта на дългоочаквания умен часовник на 24 април. В допълнение към неговата точна функционалност за времеизмерване, Apple Watch е проектиран да предлага персонализирани известия на пътниците, като експерти от индустрият вярват, че един от най-вълнуващите аспекти на технологията ще бъде способността да даде на потребителите ключова информация по по-лесен и достъпен начин.
Часовникът ще се свързва безпроблемно с приложението на еasyJet, предоставяйки персонализирана полетна информация и съдържание в реално време, което пътниците най-често проверяват за своите пътувания. Друга от ползите е свързана с бордните карти в Passbook, които ще дадат възможност за бърза и удобна употреба в рамките на летището. Услугата ще бъде достъпна на пет езика след нейния старт.
Друга важна функционалност на Apple Watch ще информира и напомня на пътниците на еasyJet за ключови моменти от пътуването. Това включва информация преди заминаване, детайли за чекиране, актуални нива на местните валутни курсове, метеорологичните условия в съответната дестинация и статуса на полета в реално време – последното базирано на успеха на популярния инструмент на еasyJet за проследяване на полети „Flight Tracker”. Умното устройство дори ще показва на потребителя кога настъпва времето за качване на борда на самолета с удобна функция за обратно броене. Тези полезни известия ще бъдат изпращани директно на Apple Watch и потребителят ще усеща леко почукване при тяхното получаване.
Пасажерите ще имат възможността директно чрез часовника да туитват и постват в Facebook по време на различни етапи от пътуването. Това би могло да включва и отброяването до заминаване, както и споделяне на времето в съответната дестинация.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 13 Мар 2015, 14:47    Заглавие:  

easyJet предоставя на притежателите на клубни карти еasyJet Plus услугата за бързо преминаване през проверките за сигурност на 35 летища

Водещата европейска авиокомпания еasyJet обяви днес, че притежателите на годишните клубни карти easyJet Plus ще могат вече да се възползват от нейната услуга за бързо преминаване през проверките за сигурност на 35 европейски летища от 19 март 2015 г.

Картодържателите могат да използват придобивката на летищата в Абърдийн, Атина, Базел, Белфаст, Брюксел, Будапеща, Каляри Сардиния, Кьолн, Дюселдорф, Единбург, Фаро, Женева, Глазгоу, Хамбург, Лисабон, Ливърпул, Лондон Гетуик, Лондон Лутън (от октомври 2015), Лондон Саутенд, Лондон Станстед, Лион, Мадейра, Манчестър, Милано Малпенса, Москва, Мюнхен, Неапол, Нюкасъл, Ница, Париж Шарл де Гол, Париж Орли, Порто, Прага, Талин и Венеция. Скоро ще бъдат добавени още летища.

За да се възползват от предложението членовете на програмата трябва да въведат своя номер от картата, докато резервират полет на уеб-сайта на компанията или на мобилното й приложение. Също така от 19 март те могат да пътуват с втори допълнителен малък ръчен багаж като допълнение към основния ръчен багаж с максимален размер 56x45x25см.

Годишното членство в easyJet вече предлага разнообразие от ползи, сред които фиксирано настаняване с допълнително пространство за краката и места в предната част на самолета за всички резервации, което обикновено струва до 15.99 лири на полет; отделни гишета за багаж на всяко летище и еasyJet Plus приоритетно качване в самолета. Настоящите картодържатели ще се възползват от новата услуга веднага. Хората, които желаят да закупят годишна карта могат да направят това чрез сайта easyJet.com на цена от 170 лири.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 01 Апр 2015, 09:17    Заглавие:  

еasyJet с 2 нови бази – Амстердам и Порто

Водещата европейска авиокомпания еasyJet откри днес своята нова база на летище Скипхол в Амстердам и представи плановете си за развитие, чрез базиране на четвърти самолет на летището от октомври 2015 г. Новата база осигурява работни места, по-голям избор на дестинации и успешната комбинация от ниски цени и любезно обслужване на еаsyJet. С разполагането на допълнителен самолет ще бъдат създадени около 40 нови работни места и общо техният брой на летището ще нарасне до 160.
Изпълнителният директор на компанията Каролин Маккол пристигна на летището тази сутрин със специален самолет с новата ливрея, декориран с прочутото холандско лале. За да се отбележи празничния повод, самолетът е бил обграден на стоянка с гигантска оранжева холандска дървена обувка – един от символите на страната. Г-жа Маккол откри линията в присъствието на летищните власти на Скипхол, местния кабинен екипаж на авиокомпанията и партньори от бранша.
Скипхол е първата дестинация на еasyJet извън Великобритания още от 1996 г. и днес свързваме Амстердам с Лондон 108 пъти седмично - един блестящ пример за силата на нашата мрежа. С постоянни самолети тук може да предложим повече дестинации както за бизнес пасажерите, които летят до градовете, така и за туристите, които пътуват за почивка. Около една трета от пътниците ни до Амстердам пътуват по работа и сме сигурни, че нашата подобрена европейска мрежа ще направи пътуването по-лесно и по-достъпно“ – споделя изпълнителният директор на авиокомпанията.
Откриването на базата в Амстердам позволява на еasyJet да въведе девет нови дестинации: Корфу, Дубровник, Хамбург, Ибиса, Ница, Олбия, Палермо, Тулуза и Венеция, с което общият брой на дестинациите от Амстердам става 29. По-рано тази седмица авиокомпанията обяви, че ще открие линия от Амстердам до Милано Линате, която е удобна за бизнес пътниците поради близостта на летище Линате до центъра на Милано.

Миналата седмица еasyJet откри своя 25-та база в Порто, Португалия. Два самолета на авиокомпанията са базирани на летището и компанията планира да удвои маршрутите, които предлага от региона. През това лято ще бъдат открити три нови маршрута от Манчестър, Бристол и Лондон Лутън до Порто.
еasyJet започва дейността си в Португалия през 1999 г. и лети до 48 дестинации в Европа в момента, като е третата по големина авиокомпания в страната с 12% пазарен дял и повече от 4 милиона превозени пътници през 2014 г. Превозвачът лети до Фаро, Фуншал, Порто и Лисабон, а от 29 март вече свързва Лисабон с Понта Делгада (Азорски острови).
Тя ще допринесе за създаването на 80 нови работни места по местното трудово законодателство, както и ще поддържа допълнителни такива на летището и в съседните региони. По-важното е, че ще се даде възможност на easyJet да подобри връзките на региона с останалата част на Европа и да улесни пътуването за тези, които искат да летят до и от този прекрасен град.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 13 Май 2015, 20:22    Заглавие:  

easyJet обяви финансовите си резултати за шестмесечието, приключило на 31 март 2015 г.

Доказаната стратегия на компанията осигурява рентабилност през полугодието


2015 2014 Промяна
Общо приходи (милион англ. лири) 1,767 1,702 3.8 %
Печалба / загуба преди данъчно облагане (милион англ. лири) 7 (53) 112.9
%
Нетен марджин преди данъци (%) 0.4 (3.1) +3.5 ппт
Печалба / загуба на акция (британски пенса) 1.3 (10.4) +11.7 пенса


Стратегическо развитие:

Управление на търсенето, преобразуване и възвръщаемост в Европа
• Общият приход от място е нараснал с 2.6 % при постоянна валута и с 0.2% на отчетна база, до 54.91 лири, в резултат на стриктното разпределение на капацитета, подобряване на затовареността на полетите, силно търговско представяне през октомври месец, великденския период и услугата за фиксирано настаняване на борда на самолетите.
• Средната затовареност на полетите се е повишила с 0.7 процентни пункта до 89.7%, докато капацитетът е нараснал с 3.6% до 32.2 милиона места.

Поддържане на ценово предимство
• Общият разход за място (изключвайки горивата) е нараснал с 2.9 % при постоянна валута и е намалял с 1.4 % на отчетна база до 38.66 лири. Увеличението в разхода за едно място се дължи на очакваните повишения на таксите на регулирани летища главно в Германия и Италия, по-високите разходи за прекъсвания на дейността през второто тримесечие и разходите, свързани с изграждането на устойчива експлоатация преди откриването на нови бази за екипажите.
• еasyJet реализира спестявания в размер на 21 милиона лири през този период.
• От май 2016 г. доставките на нови самолети ще включат Еърбъс А320 в конфигурация със 186 места; настоящият флот от 180-местни A320 ще бъде преоборудван от зимата на 2016 г. Очаква се 186-местните A320 да реализират спестявания в разхода за едно място от 2%, спрямо досега изполваните 180-местни самолети.
• Договорът за компонентна поддръжка, подписан с AJW Group, ще реализира спестявания в разходите за поддръжка на самолетите от октомври 2015 г.

Изграждане на силна номер 1 и 2 позиция в мрежата
• easyJet откри нови бази в Амстердам и Порто и достигна до цифрата 26 бази в цялата мрежа.

Стриктно използване на капитал
• За първотo шестмесечие на финансовата година, приключващо на 31 март 2015 г., еasyJet е изплатила 180 милиона лири дивидент или по 45,4 пенса на акция на своите акционери, като е разпределила 40% от годишната печалба след данъци за 2014 г.
• еasyJet завърши първата половина на финансовата година с 976 млн. англ. лири кеш, което представлява намаление със 93 милиона, в сравнение с миналата година. Нетният кеш към към 31 март 2015 г. е 416 милиона лири, в сравнение с 449 милиона към 31 март 2014 година.

Каролин Маккол, изпълнителен директор на easyJet заявява:
„еasyJet реализира рекордно представяне през първата половина на годината, като продължава да изпълнява своята стратегия за лесно и достъпно пътуване за пътниците. Печалбата през този период отразява нашите потребителско ориентирани инициативи и силния завършек на ски сезона, както и ползите, която получихме от по-ниските цени на горивата и благоприятните движения на валутните курсове.
Тъй като влизаме във важния летен сезон, вече направените резервации са в съответствие с миналата година и както прогнозираме, пътниците се възползват от по-ниските цени. еasyJet продължава да бъде добре позиционирана да постига приходи и печалба през тази година, доставяйки устойчива възвръщаемост на акционерите заради атрактивната си мрежа, лоу-кост модел и силен баланс."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 05 Юни 2015, 13:21    Заглавие:  

еasyJet представи вчера на паневропейско събитие в Милано Малпенса своите последни инженерни и дигитални иновации. Основните акценти в нововъведенията на авиокомпанията са:

- Успешни тестови инспекции на самолетите от автоматизирани дрони, които се планира да бъдат въведени през 2016 г.;
- 3D принтиране за производство на резервни части за самолетите;
- Ново сътрудничество с Airbus, което ще предостави полетна телеметрия за предизвестяване на технически неизправности преди тяхното възникване, с цел минимизиране закъсненията на полетите;
- Редица дигитални иновации, които ще улеснят пътуването на пътниците

Тестовете доказват, че предварително програмираните дронове биха могли да намалят часовете време (в сравнение с проверката от човек), през което самолет не може да оперира, в следствие на удар от светкавица.

Употребата на 3D печат ще позволи заменянето на части в кабината като облегалки за ръцете. 3D принтирането ще е част от следващото поколение двигатели, които еasyJet е поръчала. LEAP двигателят включва 3D принтирани части, включително дюзи в турбината, перки на карбоновия филтър и керамично-матрични компоненти.

В сътрудничество с Airbus, авиокомпанията ще проучва решение за прогнозиране на техническата поддръжка, вкл. услуги и eSolutions, които могат да получават информация в реално време от самолета чрез ACARS системата за предаване на данни. Информацията се анализира и заедно с потенциалните неизправности се изпраща до оперативните екипи на авиокомпанията, които могат да отстранят възникналите откази веднага след приземяването на самолета или да планират поправка в рамките на редовното техническо обслужване на машината.
Също толкова важни, колкото вътрешните за компанията иновации, са и някои нови дигитални разработки, създадени, за да улеснят пътуването на пасажерите, като ново приложение за iPhone, Apple Watch и др.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 5 от 7 [93 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1502s ][ Queries: 12 (0.0087s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker