Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Рискът от война е голям, заяви иранският външен министър! Някои хора я искат · Калин Манолов: Делото за т. нар. Възродителен процес още не е прекратено · МВР със супермодерна лаборатория за криминалистика, микроскоп сравнява гилзи · Зоран Заев сподели престижна награда с българския премиер · Митрополит Гавриил: Свръхлибералният скандинавски подход към децата е страшен · Асад към кюрдите: Американците ще ви продадат на Турция! Ние ще ви защитим ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пон 18 Фев 2019, 08:02
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Авиокомпания и самолети AIRBUS
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 10 от 12 [172 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 8, 9, 10, 11, 12 Следваща
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 20 Фев 2015, 09:36    Заглавие:  

Израелската а/к ARKIA тръгва на дълги разстояния и се обвързва с Airbus A330-900neo

ARKIA - израелски авиолинии подписаха споразумение с Airbus за четири A330-900neo. Ангажиментът прави ARKIA първия клиент на Airbus за широкофюзелажни самолети в Израел и първия клиент за този вид в региона. Самолетът ще помогне ARKIA да разширят своите дейности на дълги разстояния. A330-900neo е икономически най-ефективния размер в категорията си, защото предлага намаляване на разхода на гориво с 14% за място, което представлява увеличение на диапазона на летене до 400 морски мили и възможно най-ниски разходи за поддръжка.

A330-900neo на ARKIA ще се присъедини към четирите A321neo, поръчани по време на авиошоуто във Фарнбъроу през 2012. Концепцията на Airbus „Cross Crew Qualification” позволява на пилоти и инженери бързо да преминават от A320 с една пътека, към A330 с двойна пътека. Авиокомпаниите могат да работят и да поддържат двата типа с една и съща база пилоти и инженери. A330neo разполага с най-новите, 4то поколение системи за развлечение и осветление IFE. Нещо повече, той предлага свързаност на земята с мобилна телефония и достъп до интернет услуги, както и успоредно на борда безжични услуги, които позволяват на пътниците да имат достъп до Wi-Fi съдържание и услуги на своите лични електронни устройства.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2015, 15:44    Заглавие:  

Боядисаха първия А350XWB за Vietnam Airlines

Click to see if image is larger

Първият широкофюзелажен авиолайнер A350 XWB на Vietnam Airlines бе изведен от бояджийския цех в Тулуза. Самолетът е лизингован от AerCap. Престои самолетът да влезе във финалния етап на производството - монтиране на двигатели, завършване на вътрешните интериор, наземни и полетни изпитания. Самолетът трябва да бъде доставен в средата на 2015 г.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2015, 16:19    Заглавие:  

ALC поръча още 55 самолета Airbus

Лизинговата компания, базирана в Лос Анжелис 55 самолета Airbus - 25 A330-900neo и 30 A321LR, които са най-новите и с нисък разход на гориво модели в моделното семейство на европейския авиопроизводител.

ALC е стартовия клиент на A330neo, с поръчка за 25 A330-900ne по време на авиоизложението Фарнбъро 2014. ALC бе и първия клиент и за новия A321LR с поръчка за 30 самолета от типа през януари 2014 г., като така увеличи бройката на поръчаните А321neo от 60, поръчани на Фарнбъро 2014 до 90 броя.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2015, 17:22    Заглавие:  

Turkish Airlines поръчва още четири товарни самолета A330-200

Turkish Airlines подписа фирмена поръчка за покупката на четири товарни самолета A330-200F за нуждите на Turkish Cargo, част от Turkish Airlines. Допълнителните самолети ще помогнат за по-нататъшната експанзия на компанията на пазара за карго полети. Turkish Airlines вече работи с пет A330-200F и допълнителната поръчка ще даде възможност да отговори на засиленото търсене на пазара на товари.
“Товарните самолети A330-200F демонстрират изключителна надеждност и ефективност по време на нашите товарни превози. С оглед на това ние избрахме да разширим нашия товарен флот с още A330-200F,” каза Д-р. Темел Котил, главен изпълнителен директор на Turkish Airlines. “
“Трета поръчка на A330-200F от престижен клиент като Turkish Airlines е истински вот на доверие за този самолет, който ще помогне развитието на карго бизнеса на компанията…“ каза Джон Леахи, оперативен директор клиенти на Airbus. “Семейството на A330 е най-ефективното сред многообразието от самолети в семейството, A330-200F не прави изключение, със своята гавкавост, надеждност и ефективност.”

Turkish Airlines работи с най-големия Airbus флот в страната с общо 139 самолета Airbus. Те включват 91 тяснофюзелажни, два товарни A310, 17 A330-200, 18 A330-300, пет A330-200F и шест A340.
Самолетите Airbus разполагат с уникална кабина и оперативно сходство, което позволява на авиокомпаниите да използват идентичен пилотен състав, кабинен екипаж и инженери за поддръжка, осигурявайки оперативна гъвкавост, която като резултат намалява значително разходите.

A330-200F може да носи оперативен товар от 65 до 70 тона, на разстояние до 4 000 мили. С единични разходи, сходни с по-големите товарни самолети, това е идеалната машина за обслужване на нови линии и за развитие на мрежи с минимален риск. Технологично напреднал дизайн и непрекъснати подобрения съпътстват програмата от нейното начало и правят A330-200F днес най-модерният и ефективен среден клас товарен самолет.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 14 Май 2015, 21:03    Заглавие:  

Първият A350 XWB за авиокомпания TAM придобива завършен вид

Първият A350-900 за авиокомпания TAM Airlines напредва към финалната си форма в производствената линия на Тулуза, Франция, където получи крила , хоризонтално и вертикално оперение, основен колесник и конус на опашката на фюзелажа.

Конструкцията на A350 XWB е направена от 70% съвременни материали, 53% от които композитни и включва най-новите иновации, осигурявайки допълнителна ефективност за авиокомпаниите. Специално крилата са проектирани да се адаптират по време на полета и да променят във въздуха формата си за максимално аеродинамична ефективност през различните фази на летене. Това допринася за намаляване на разхода на гориво и емисиите на CO2 с 25%, в сравнение с предишното поколение конкурентни самолети.

TAM ще бъде първата авиокомпания в Северна и Южна Америка, която ще лети с A350 XWB и четвърти оператор на този самолет в целия свят. Доставката на първия A350 XWB TAM е насрочена за края на тази година. TAM има общо 27 поръчани A350 XWB.

A350 XWB е най-новото попълнение към водещата на пазара продуктова линия широкофюзелажни самолети на Airbus. Предлагайки на клиентите променящ пазара разход на гориво, изцяло новият среден клас на далечни разстояния A350 XWB има карбонов фюзелаж и крила, и поставя нови стандарти по отношение на пътническия комфорт, оперативната ефективност и рентабилност.

До края на април 2015 година A350 XWB е спечелил 780 поръчки за 40 клиенти от целия свят.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 20 Май 2015, 13:18    Заглавие:  

Първият А350XWB за Singapore Airlines на линията за окончателно сглобяване

Airbus has begun final assembly of the first A350-900 for Singapore Airlines at its facilities in Toulouse, France. The aircraft is the first of 70 A350 XWBs ordered by the airline and is scheduled for delivery in the first quarter of 2016. The A350 XWB will form a major part of the future Singapore Airlines fleet and will be operated on the carrier’s medium and long-haul routes.

Caption: Singapore Airlines’ first A350 XWB at the Airbus final assembly line

The aircraft is now in the initial fuselage section joining phase. Following this, it will move in before the end of the month to the next assembly station for wing junction, start of cabin installation and first power-on.

The A350 XWB is Airbus’ all-new mid-size long range aircraft family and the latest member of the manufacturer’s leading widebody family. The A350 XWB is the world’s most modern and efficient aircraft in its size category and is setting new standards in terms of flight experience for passengers, operational efficiency and cost-effectiveness for airlines.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 29 Май 2015, 13:25    Заглавие:  

Първият 242-тонен А330 е за авиокомпания Delta

Click to see if image is larger

Първият авиолайнер А330 с максимално излетно тегло от 242 тона бе доставен на 28 май 2015 г. на американската авиокомпания Delta air lines на церемония в централата на Airbus в Тулуза. Delta избра двигатели GE CF6-80E1 за своя нов A330-300. Още 10 авиокомпании имат поръчки за новия вариант на А330.

Airbus стартира през 2012 г. еволюционните изменения в моделното семейство А330 (A330-200 и A330-300) - нов аеродинамичен пакет, подобрени двигатели и като опция за А330-300 нов централен горивен резервоар. С това се увеличава радиуса с 500 морски мили до 6100, намалява се с 2% горивната консумация. Самолетът получи сертификация от European Aviation Safety Agency (EASA) през април 2015 г., а в началото на май 2015 г. и от Federal Aviation Administration (FAA)

Delta Air Lines е най-големият клиент на А330 в Северна Америка. Флотът й е съставен от 57 А319 и 69 А320, 11 А330-200 и 21 А330-300. Авиокомпанията има поръчани още 9 А330-300 и 45 А321. През 2014 г. Delta поръча 25 А350-900 и 25 А330-900neo.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 10 Юли 2015, 09:52    Заглавие:  

Японската Peach Aviation и Airbus представят „FlySmart” за iPad

Нискотарифната японска авиокомпания Peach Aviation, избра “FlySmart with Airbus” за iPad, като решение за програмата Airbus Electronic Flight Bag (EFB).
Пилотите на Peach Aviation ще настроят всичките си летателни наръчници за Airbus на iPad. Също така те ще могат да изчисляват представянето на самолета с оптимизирани и точни резултати на всяка писта от оперативната им маршрутна мрежа.

Шиничи Иноуе, представляващ директор и главен изпълнителен директор на Peach Aviation, казва: "FlySmart с Airbus” ще ни позволи да реализираме оптимизирани операции и да премахнем хартията и по този начин да намалим свързаните с това разходи. Ние считаме това решение за истински актив за нашите бъдещи операции за по-нататъшно подобряване на качеството на нашето обслужване ".
В допълнение, Peach Aviation също ще се възползват от услугата за оценка и помощ, наречена „APPROVE4Flight” и предоставена от Airbus Flight Operations Services Ltd.

Тази услуга подкрепя на място комплексното обслужване, включително с анализ на съществуващата организация и процеси, както и с определянето на план за действие на Peach Aviation, базиран на препоръки на Airbus Flight Operations Services и на най-добрите практики.
Дидие Lux, старши вицепрезидент на Airbus - обслужване на клиенти, казва: "Ние сме щастливи да приветстваме Peach Aviation като нов клиент на „FlySmart с Airbus”. Уверени сме, че това споразумение ще отвори нови перспективи в Япония за по-нататъшно разширяване на използването на Airbus е-решения и услуги, предоставени от Airbus Flight Operations Services в целия регион. "
Peach Aviation оперира с 15 самолета А320 и ще получи още 5 допълнителни A320, с начало на доставките от юли 2015.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 09 Сеп 2015, 14:33    Заглавие:  

Airbus започва производството на първия A330neo
Първите метални части за A330neo са на път за Тулуза и Нант


Първият A330neo оживява една година след старта на програмата, с първото "изрязване на метала", което е в ход към производствените мощности в Тулуза и Нант. Механична обработка на първия пилон на двигателя започна през лятото в завода на Airbus в Сент-Елои (Тулуза), докато в завода на Airbus в Нант стартира производството на първата централна кутия на крилото на A330neo.

Ребро 1 на първата централна кутия на крилото на A330neo, произведено в Нант използва иновативен „Isogrid” дизайн с 330 триъгълни джобове, които му позволяват да посрещне всички изисквания за твърдост, здравина и леко тегло.

Изцяло новият скелет, произведен в Сент-Елои е ключов елемент в иновативния дизайн на A330neo, в неговото последно поколение с гориво-ефективните двигатели Trent 7000 прикачени към крилата. Изработен от лек титан, в скелета на A330neo се използва авангардна аеродинамика, материали и дизайнерски технологии, водещи началото си от A350 XWB. Новият пилон на A330neo ще бъде оборудван с обтекатели изработени от композитни материали и титан за осигуряване на оптимална аеродинамика.

A330-800neo и A330-900neo са двата нови представители на семейството широкофюзелажни на Airbus с първоночални доставки през 2017. A330neo съчетава последно поколение двигатели Rolls-Royce Trent 7000 с аеродинамични подобрения и нови функции на кабината. Ползващи се от безконкурентните икономичност, гъвкавост и висока надеждност на A330, A330neo намалява разхода на гориво с 14% за едно място, което го прави най-ефективното широкофюзелажно въздухоплавателното средство на пазара. В допълнение към по-високата икономичност на гориво, операторите на A330neo също ще се възползват от увеличения обхват от 400 морски мили и разбира се от всички други оперативни предимства на фамилията Airbus.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 11 Сеп 2015, 09:04    Заглавие:  

50-ият A330 за Air China успешно завърши първия си полет

Първият A330-300 за Air China с по-висока маса за излитане e 50-ият A330 доставен за авиокомпания за Air China. На 7 септември 2015 г. първият за компанията A330-300 с увеличено до 242 тона максимално тегло за излитане, завърши успешно първия си полет в Тулуза, Франция. Самолетът ще бъде доставен на китайския превозвач през септември в специална празнична ливрея "50ти A330 за Air China".

Air China е водещия превозвач на Китай, един от най-динамичните авиационни пазари в света. Първия си A330, компанията представи през 2006 и оттогава стана запазената марка за ширикифюзелажен самолет на Air China, подкрепящ бързия растеж на превозвача, както по вътрешни, така и по международни линии. Air China оперира с флот от 169 самолета Airbus, включващи 120 A320 и 49 A330

A330 с по-високо, 242 тона максимално тегло за излитане, е платформата за бъдещия A330neo и е конкретен пример за иновативната стратегия на Airbus. Благодарение на най-новите подобрения на двигателя, както и на аеродинамичен пакет, A330 с 242 тона максимално тегло за излитане предлага разширен обхват до 500 морски мили и до 2% намален разход на гориво.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 18 Сеп 2015, 13:09    Заглавие:  

Първи полет за първия A350XWB за Finnair

Click to see if image is larger

Първият A350 XWB за Finnair извърши първия си полет в Тулуза на 17 септември 2015 г. Самолетът в момента е в последната фаза на производство, която включва наземни и летателни тестове. Доставката е планирана в следващите седмици.

Finnair ще стане първата авиокомпания в Европа, която ще оперира с A350XWB и ще бъде негов трети оператор в света. Finnair поръча общо 19 A350XWB и ще лети с този флот по избрани далечни дестинации, започвайки с линията Хелзинки - Шанхай.

A350XWB е най-новият представител на линията широкофюзелажни самолети в семейството на Airbus. Той е най-модерният и ефективен в света самолет, който наложи нови стандарти за пътниците по време на полет, както и оперативна и разходна ефективност за авиокомпаниите. A350XWB има към момента (август 2015 г.) 782 поръчки от 40 клиенти.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 30 Окт 2015, 10:17    Заглавие:  

Крупен успех за Airbus - CAS поръча 30 A330 и 100 A320

China Aviation Supplies Holding Company (CAS) подписа General Terms Agreement (GTA) с Airbus за придобиване на 30 самолета A330 и 100 A320. Тридесетте A330 са част от фирмена поръчка, подписана през юни 2015. GTA беше подписан в Пекин от Ли Хай, президент и главен изпълнителен директор на CAS, и Фабрис Брежиер, президент и главен изпълнителен директор на Airbus, в присъствието на премиера на Китай и канцлера на Германия Ангела Меркел.
„Благодарни сме на CAS, един от нашите най-дългогодишни и постоянни клиенти, за доверието в Airbus и в универсалния A330, както и в най-продавания A320” заяви Фабрис Брежиер, президент и главен изпълнителен директор на Airbus. „С тези 30 A330 общият брой на поръчките на CAS през тази година за популярния широкофюзелажен Airbus се затвърждава на 75 броя. Силното търсене в Китай на A330 е основен двигател за решението да се създаде Център за завършване и доставка на A330 в Тиендзин, Китай, непосредствено до линията за финално сглобяване на A320. Досега в завода на Airbus в Китай са сглобени и доставени повече от 240 тяснофюзелажни самолета Airbus. Това ще ни даде възможност да бъдем още по-близо до нашите клиенти и да изведем нашето дългогодишен взаимноизгодно партньорство с Китай до нови висоти” допълни Фабрис Брежиер.

Подробности в бр 11/2015 декември 2015 г. на "АВИОбизнес"-"Клуб КРИЛЕ"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 30 Окт 2015, 19:08    Заглавие:  

Airbus увеличава производството на A320 до 60 на месец до средата на 2019 г.
Остава засилен интересът към водещите в света тяснофюзелажни самолети


В отговор на продължаващото силно търсене на бестселъра от фамилията A320, Airbus решиха да ускорят производството на тяснофюзелажни самолети до 60 на месец до средата на 2019 г. Решението е в резултат на задълбочени проучвания на производствените възможности и на готовността на линиите за доставки на Airbus.

Компанията ще разшири капацитета си в Хамбург със създаването на допълнителна производствена линия. Успоредно с това ще интегрира дейностите за обзавеждане на кабината за А320, в Тулуза, към финалната поточна линия в Тулуза, и по този начин ще хармонизира производствения процес във всички линии за финално производство на A320 в света.

“Нарастващото търсене на самолети с една пътека и впечатляващия запас на типовете CEO и NEO ни накара да вземем това решение за увеличаване на производството”, каза Дидие Еврард, изпълнителен вицепрезидент програми. “Убеден съм, че имаме най-висококвалифицираните екипи и вземаме правилните решения, за да се движим постепенно към степента на най-високата производителност, постигната някога в историята на гражданската авиация.”

A320 са най-продаваните в света тяснофюзелажни самолети, с продуктова линия с повече от 12 200 поръчки от пускането им и с над 6700 самолета, доставени до повече от 300 оператори по целия свят. Благодарение на най-широката си кабина, всички членове на семейството на A320 предлагат несравним комфорт във всички класи и 18” седалки по стандарт на Airbus в икономичния клас. С един самолет в четири размера (A318, A319, A320 и A321), семейството на A320, с места от 100 до 240 пътници, безпроблемно покрива изискванията на сегмента самолети с една пътека за интензивни близки полети и за по-дълги далечни отсечки.

Семейството на A320neo включва най-новите технологии, включително последно поколение двигатели и Sharklet аеродинамични наставки на крилата, които заедно осигуряват повече от 15% икономия на гориво от първия ден на експлоатация и 20% до 2020 г с допълнителни иновации на кабината. С над 4300 поръчки, получени от повече от 75 клиенти от стартирането си през 2010 г., семейството на A320neo заема 60% пазарен дял.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 03 Дек 2015, 09:31    Заглавие:  

Airbus работи върху самолет със сменяеми кабини
Той ще е готов за излитане по-бързо след последния си полет

Публикувано: 3 дек. 2015, 09:16 | Обновено: 3 дек. 2015, 09:16

Airbus патентова нова технология за самолети, чийто пътнически корпус може да се сменя. Компанията иска да спести време при качването на пътници и да намали престоя на машините на летището, съобщава cars.bg. От Airbus споделят, че в момента се губи доста време за подготвянето на кабината за новия полет, след като самолетът кацне на летището. Освен това се губи много време за разтоварване на багажа.

Новата кабина ще бъде позиционирана в зоната за чакане и ще позволи на екипажа да настани пътниците си още с пристигането им на изхода. Щом самолетът е на терминала и е преминал през технически преглед, кабинета се полага върху тялото, а веднага след това машината е готова за полет.

Според Airbus в момента основният проблем са летищата, които ще трябва да преработят терминалите си, за да обслужват новите самолети. Именно затова компанията все още не споделя дали патентът ще влезе в експлоатация./БЛИЦ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пет 04 Дек 2015, 18:10    Заглавие:  

Airbus работи върху самолет със сменяеми кабини
http://www.pan.bg/view_article-1-325915-Airbus-raboti-vyrhu-samolet-sys-smenyaemi-kabini.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 10 от 12 [172 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 8, 9, 10, 11, 12 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0703s ][ Queries: 12 (0.0057s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker