Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 26 Яну 2021, 05:19
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Авиокомпания и самолети AIRBUS
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 11 от 12 [178 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11, 12 Следваща
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 18 Дек 2015, 17:00    Заглавие:  

TAM Airlines става първи оператор на A350 XWB за Северна и Южна Америка
Най-ефектовното широкофюзелажно тяло предлага на пътниците нов вид преживяване


LATAM Airlines Group, която включва LAN Airlines и TAM Airlines, получи своя първи A350 XWB в Тулуза, Франция. TAM ще стане първата авиокомпания в Северна и Южна Америка, и четвърта в света, която оперира с новата машина. Самолетът на TAM е конфигуриран в две високи класи, с 348 места, от които 30 Premium Business Class и 318 Economy. LATAM има общо за групата 27 поръчки на A350 XWB. Превозвачът ще започне да извършва търговски полети с A350 XWB през януари 2016 между Сао Пауло и Манаус, Бразилия. Това ще бъде последвано от линиите от Сао Пауло до Маями през март, и до Мадрид през април.
"Добавянето на този самолет към нашия флот не само доказва ангажимента ни да поддържаме една от най-младите и най-модерните флотилии в света, но също така укрепва отношенията ни с Airbus, истински партньор, с когото растем през последните десетилетия ", каза Роберто Aлво, главен изпълнителен директор на International & Alliances, LATAM Airlines Group.

“A350 XWB ни дава най-доброто, допълвайки нашия съществуващ екологично ефективен флот с най-доброто в областта на авиационната технология, за да осигури още по-високи нива на комфорт за нашите пътници ", каза Клаудиа Сендер, главен изпълнителен директор на TAM S.A.

"A350 XWB символизира мисията на Airbus да са иновативни и да осигуряват пазара с водещия самолет в света ,” каза Фабрис Брежие, президент и главен изпъллнителен директор на Airbus. "Предлагайки неповторимо преживяване по време на летене и оперативна производителност, A350 XWB е перфектното решение в подкрепа на стратегията на TAM за дълги разстояния в Европа и в Съединените щати ".

През годините Airbus и TAM развиват заедно своето партньорство, за да изградят днешния динамичен авиационен пазар в региона. През 1998, TAM става Airbus оператор на A330-200. Заедно, LAN & TAM са поръчали близо 380 самолета Airbus, повече от 250 от които са в действие. Днес, LATAM е най-големият клиент в Южното полукълбо и един от водещите 10 клиенти на Airbus в света.

A350 XWB е последно поколение самолет, най-новият представител на модерното, комфортно и ефективно семейство на широкофюзелажните. Богатият спектър на A350 XWB се отличава с най-модерния аеродинамичен дизайн, фюзелаж и крила с карбонови нишки, плюс нови горивно-ефективни Rolls-Royce Trent XWB двигатели, което съвкупно намалява с 25 процента изгарянето на гориво и емисии със значително по-ниски разходи за поддръжка. За пътниците, предоставя нови нива на комфорт по време на полета, с възможности за по-широка кабина, която предоставя повече лично пространство във всички класове, включително и 18-инчови широки седалки като стандарт в икономична класа.

С доставката на TAM, през 2015 Airbus са доставили 13 A350 XWB за четирима клиенти от четири държави. Airbus са записали общо 775 фирмени поръчки от 41 клиента по целия свят, което прави A350 XWB един от най-успешните широкофюзелажни самолети досега.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 12 Яну 2016, 14:27    Заглавие:  

Airbus с рекордни резултати през 2015 г.

Европейският авиопроизводител Airbus надмина поставените си цели за 2015 г., доставяйки най-много самолети в своята история. Акцентите:
• Най-много доставени самолети досега – 635;
• Нетни поръчки за общо 1,036 самолета, като броя на поръчаните машини нарастна с 401 машини;
• Общи резултати: рекордно за индустрията приключване на годината с поръчки за общо 6787 самолета.
Airbus надмина оценката си за продажби през изминалата година, постигайки нов рекорд с доставени 635 самолета на 85 клиенти, всеки 10-ти, от които е нов. Тези доставки включват 491 броя от моделното семейство A320; 103 от широкофюзелажния A330; 27 от огормния A380 и 14 иновативния A350 XWB. Това производствено постижение означава, че доставките на Airbus през 2015 г. нарастват за 13-та поредна година, надминавайки изненадващия за края на предходната 2014 година рекорд, поставен с 629 доставени самолета.
Airbus също получи 1,036 нетни поръчки от 53 клиенти, като трябв ад асе отбележи, че всеки 8-ми от тях е нов. Поръчаните през 2015 г. включват 897 тяснофюзелажни и 139 широкофюзелажни. Отминалата 2015 г. завърши с нов рекорд в авиоиндустрията – общ брой на поръчани самолети от 6787 машини на обща стойност от 996,3 долара милиарда по каталожни цени.

Подробности в сп. "Клуб КРИЛЕ" бр. 2/2016
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 17 Яну 2016, 10:03    Заглавие:  

Иран ще купи 114 самолета ”Еърбъс”
Мануел Насименто - 16 януари 2016, 20:59

Иран ще закупи от компанията "Еърбъс" 114 самолета, след като бъдат отменени санкциите срещу Техеран, съобщи иранският транспортен министър Абас Ахмад Ахунди, цитиран от ТАСС и БТА. "Има постигнато споразумение с европейския концерн "Еърбъс" за закупуване на 114 самолета след отмяната на санкциите", заяви Ахунди. По думите му те ще бъдат закупени за най-големия авиопревозвач в страната "Иран ер". Говорител на "Еърбъс" каза, че компанията няма да води търговски преговори с Иран, докато това не бъдат вдигнати санкциите.

Организацията за гражданска авиация на Иран нееднократно е заявявала, че страната се нуждае да закупи до 500 пътнически самолета в близките 10 години, както и да ремонтира сегашните си самолети.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 21 Яну 2016, 15:44    Заглавие:  

Доставиха първия A320neo на Lufthansa

Lufthansa Group, най-големият авиационен клиент и оператор на Airbus, бележи днес важна крачка в историята на авиацията с доставката на първия A320neo, най-продаваният в света и най-горивно ефективен самолет с една пътека.
Оборудван с двигатели с напълно обновената технология Pratt & Whitney PurePower® Geared Turbofan™, A320neo поставя нови, дори по-високи стандарти в ефективността на самолетите, като намалява още от първия ден емисиите, шума и с 15% разхода на гориво, в сравнение със сегашното поколение самолети, и прогресивно с 20% до 2020.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 02 Фев 2016, 16:07    Заглавие:  

Comlux поръчва три Airbus ACJ320neo

Comlux The Aviation Group обяви твърда поръчка за три самолета Airbus ACJ320neo превръщайки се в най-големия клиент на новото семейство корпоративна джетове на Airbus. Поръчката затвърждава лидерството на Comlux в сделките за корпоративни джетове Airbus. Достявките ще започнат в края на 2018 г. Comlux избра двигатели за самолетите CFM International LEAP-1A. Кабината ще бъде от Comlux America, в Indianapolis, първият независим оторизиран център на Airbus за корпоративни джетове.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 10 Фев 2016, 16:38    Заглавие:  

Airbus подкрепя глобално споразумение за CO2 стандарт
Голямо постижение за намаляване на CO2 емисиите, отделяни от пътнически самолети


Airbus приветства стандарта за CO2 емисии за търговски самолети, предложен от Международната организация за гражданска авиация (ICAO), авиационния комитет за опазване на околната среда (CAEP) на 8-ми февруари 2016 г. в Монреал, Канада. Споразумението на ICAO "CO2 стандарт " е резултат от дейността на работна група от експерти от правителствата и наблюдатели, и ще бъде одобрен по-късно тази година от Съвета на ICAO.

Целта на този стандарт за сертифициране е да се намали отделянето на CO2 емисии от авиацията чрез насърчаване на въвеждането на гориво-ефективни технологии в разработването на самолети, подмяната на по-старите машини с по-нови и по-ефективни. Това е част от по-всеобхватни действия, насочени към преодоляване на въздействието на авиацията при изменението на климата, включващи подобрения в извършването на полетите, внедряване на устойчиви реактивни горива, намаляване на шума и други емисии, заедно с развитието на глобален пазар, базиран на договорените мерки за авиация от Общото събрание на ICAO през октомври 2016.

Airbus инвестира значително в подобряването на екологичните показатели на своите продукти и услуги, последователно достигайки до най- ефективния екологичен самолет на пазара, който посреща и надхвърля изискванията на околната среда. A320neo намалява емисиите на CO2 с 15%, нараствайки до 20% до 2020 г.; A350 XWB намалява въглеродните емисиите с 25% в сравнение със самолета, който замества. През 2017 г., A330neo ще предложи намаляване с 14% на CO2 емисиите, а А380, който е в експлоатация от 2007 г. насам, показва намаляване с 40% на CO2 емисиите в сравнение с предишното поколение големи самолети. Airbus ще продължи да се стреми да удовлетворява и да надминава амбициозните изисквания за отделянето на емисии както за настоящите, така и за бъдещите самолети.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 16 Фев 2016, 09:04    Заглавие:  

Singapore Airlines и Airbus подписаха договор за сервизно обслужване на A380 Flight Hour Services Tailored Support Package (FHS-TSP) - Персонализираното обслужването обезпечава отличното оперативно представяне


Singapore Airlines (SIA) подписа договор с Airbus ‘Flight Hour Services - Tailored Support Package’ (FHS-TSP), за да интегрира и да предостави пълна техническа поддръжка за 19те самолета A380 във флота на SIA. Съгласно този 10-годишен договор, Singapore Airlines ще се възполват от опита и знанията на Airbus в областта на поддръжка, инженеринг, надеждност и управление на веригата за доставки, в партньорство с неговото филиално дружество MRO SIA Engineering Company (SIAEC).

Дидие Лукс, ръководител обслужване клиенти на Airbus заяви: “Изборът на Airbus FHS-TSP от Singapore Airlines за флота A380 отбелязва значитело признание на нашата способност да предоставяме персонализирани и конкурентни услуги с добавена стойност". Той допълва: “Този най-нов израз на доверие от страна на Singapore Airlines за нас е изключителна чест и също така разширяване на сътрудничеството ни със SIA Engineering Company.”

Договорът FHS-TSP осигурява пълна поддръжка на компоненти, линейно и базово техническо обслужване, както и техническо управление в Сингапур. Обхватът на това споразумение гарантира наличността на самолети, точно времево представяне, техническо и логистично обслужване, и поддръжка. Освен това този договор FHS-TSP замества съществуващия такъв за осигуряване на компоненти за A380 FHS-Components, подписан с Airbus през юли 2007 г. Към днешна дата Singapore Airlines има FHS-TSP действащ договор за A330. Избраните договори на Airbus FHS, ще покрият сега повече от 245 самолета A320, A330, A380 и A350.

Airbus произвежда най-модерното и всеобхватно семейство самолети в света с капацитет от 100 до 500 места. Има продадени над 16,300 машини за повече от 380 клиенти. Освен това чрез “Услуги от Airbus”, Airbus предлага на своите клиенти пълен цикъл на поддръжка. Порфолиото покрива цялостно обслужване до най-пълните интегрирани решения. Това включва: пакети Flight Hour & Tailored Support, надграждане, обучение, e-решения, инженеринг и поддръжка, летателни операции, управление и контрол на въздушното движение и управленски услуги.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 16 Мар 2016, 16:47    Заглавие:  

A320neo на авиокомпания IndiGo се представи на откриването на деня на индийската авиация

Първият A320neo на IndiGo баше представен в деня на окриването на авиационното шоу в Хидерадад. Самолетът беше показан пред официалните лица от индийския парламент, изпълнителните директори на IndiGo и Airbus, и пред гостите на шоуто. Машината беше доставена на 11 март след осем часов директен полет от Тулуза до международното летище в Делхи.

IndiGo, най-голямата по брой превозени пътници авиокомпания в Индия, е най-големият клиент на Airbus A320neo с поръчани между 2011 и 2015 г. с 430 самолета.

A 320neo има вградени редица иновации, включително последно поколение двигатели и устройства на крилата, тип Sharklet , които заедно доставят 15% горивна ефективност от първия ден и 20% до 2020 г.. Това е еквивалент на 5 000 тона по-малко въглероден двуокис на самолет на година. До сега Airbus е спечелил над 4,500 поръчки за A320neo.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 18 Мар 2016, 12:26    Заглавие:  

Най-бързо развиващата се икономика в света изисква над 1600 нови самолета
Индия е на път да се превърне в третият по големина авиационен пазар до 2034


Предпочитанието на Индия към самолети Airbus беше затвърдено през 2015 с 250 фирмени поръчки, което вдигна пазарния дял до 70 процента. Днес 56 процента от флота на Индия са самолети Airbus, опериращи с водещите индийски превозвачи. Това включва и първия A320neo в региона на Азия.

Ръстът на въздушния трафик се стимулира от фактури като урбанизация, нарастване на материалните възможности, увеличаване на средната класа, туризма и търговията. Населението на Индия е с тенденция да надмине Китай до 2025г и според Oxford Economics, броят на индийската средна класа ще достигне 600 милиона, два пъти повече от САЩ. До 2034, индийските пътници ще летят средно четири пъти повече, отколкото днес.

В резултат, трафикът обслужващ индийския пазар ще се увеличи 8.4 на сто годишно през следващите 20 години, доста над средните за света 4.6 на сто. Вътрешният трафик в Индия ще расте по-бързо с 9.3 процента, превръщайки Индия във водещ световен нововъзникващ авиационен пазар. "Авиацията в Индия има светло бъдеще. Заедно с растящата индустриална мощ на Индия идва и икономическо развитие, създаването на благосъстояние и нарастването на броя редовни и летящи за първи път пътници. Airbus предлага най-пълния набор самолети с капацитет от 100 до над 600 места, за да служи на индийската общност и на нарастващото търсене ", каза д-р Киран Рао, вицепрезидент маркетинг и стратегии на Airbus.

Според най-новите прогнози на Airbus за глобалния пазар през следващите 20 години, между 2015 и 2034, Индия ще изисква над 1,600 нови пътнически и товарни самолети, за да посрещне нарастващото търсене. На стойност US $ 224 милиарда, те ще включват 1230 нови самолети с една пътека и 380 широкофюзелажни пътнически и товарни. До 2035 г. индийските градове с над един милион пътници на въздушен транспорт месечно, ще се увеличат повече от три пъти.

Пълната продуктова гама на Airbus включва най-продавания A320, популярния A330 и новия A350 XWB в средния клас, категорията широкофюзелажни и флагмена A380 в сегмента на най-големите самолети. В пазара на товарните Airbus сега предлага новия A330-200F и A330 в програмата от пътнически до товарни (A330P2F).

Индия 20 години, акценти:
∙ Над 70% флот в действие и поръчки, 56% от тях оперативен флот
∙ 8.4% годишен ръст в пътническия трафик (световен мащаб средно 4.6%)
∙ Необходимост от нови самолети: 1,200+ с една пътека, близо 400 широкофюзелажни US$224 милиарда
∙ Броят на средната класа в Индия, нараства с 50% до 600 милиона до 2024
∙ Населението нараства до1.4 милиарда до 2024 – изпреварвайки Китай, като най-многобройната нация

Основни послания:
∙ При нас работят 400 квалифицирани инженери и подкрепяме 6,000 индийски работни места
∙ Натрупаните поръчки ще достигнат общо US$2 милиарда до 2020
∙ Всеки самолет Airbus от продуктовата линия е в известна степен ‘Made in India’
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 23 Мар 2016, 16:01    Заглавие:  

Полетя първият Airbus, произведен в Съединените щати

Първият самолет Airbus от завода в Съединените щати полетя за първи път. A321 за JetBlue излетя от Mobile Aeroplex в Мобил, Aлабама, в 9:36, за изпълнение на своя тестови полет и се приземи успешно в 13:02ч.

Самолетът беше управляван от тест пилотите Марк МкМакулинс и Брус Макдоналд. Те бяха придружени от инженерите на тестови полети Тиери Крос и Ник Пичони и инженерите за наземни тестове и кабинни специалисти Александър Гентч и Майк Джонс. Полетът продължи 3 часа и 26 минути, през които бяха проведени тестове на системите, двигателите и производителността.

Повече от 300 служители, които работят на обекта аплодираха излитането.
" Производството на всеки самолет е вълнуващ момент, но този е особено специален," каза Даръл Тейлър, вицепрезидент и генерален мениджър на производствената база на Airbus U.S. "Екипът в Мобил работи усилено и аз съм горд, че тяхното умение и талант ни доведоха до този момент. Заедно ние изпълняваме обещанието, което направихме на град Mобил, щата Алабама и региона на Персийското крайбрежие - създаваме нов център за производството на търговски самолети в САЩ. Това е само първият от много самолети, които ще дойдат. "

След първия полет, самолетът ще премине до крайния етап на производство още няколко седмици , преди да бъде доставен на JetBlue.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 24 Мар 2016, 17:51    Заглавие:  

Airbus пуска нова марка кабина “Airspace by Airbus”
A330neo открива нова глава в преживяването по време на полет с Airbus
Повишава удобството на пътниците и оперативността на авиокомпаниите


Airbus стартира своя нов кабинен бранд “Airspace by Airbus”. В сърцето на тази нова философия Airbus свързва комфорта на пътниците с оперативното представяне на своите клиенти -авиокомпаниите. Като представя най-доброто от Airbus в иновациите и дизайна на кабината, въздушното пространство ще предлага изискана и гъвкава среда, която да подсили собствената идентичност на авиокомпаниите. Airbus също така пуска нова кабина за предстоящия A330neo, който претворява въздушното простарнство на Airbus и е вдъхновен от своя широкофюзелажен събрат в експлоатация - новият A350 XWB.

Др. Kиран Рао, изпълнителен вице-президент маркетинг и стратегии на Airbus, коментира: “ Историята на успеха на Airbus е базирана на иновациите, които винаги включват кабината като ключов двигател. С чудесната обратна връзка от клиентите на A350 XWB и технологията в кабината на A350, заедно с характеристиките на A330neo, ние сме горди да съберем нашите принципи за кабинен дизайн в нова марка– "Airspace by Airbus.”

Той допълва: “Новият A330neo е ракета носител, която зеадно с A350 XWB дава пътя на ново семейство кабини Airbus. Те ще вдъхновят авиокомпаниите и ще им дадат възможност да изведат на следващ етап личния летателен опит на своите пътници, като в същото време оптимизират ефективността на пространството в техните самолети.”

Обхващайки четири основни измерения: комфорт, атмосфера, услуги и дизайн, кабините ще са по-релаксиращи, вдъхновяващи, красиви и функционални. Те ще стимулират уникални преживявания за пътниците. Например, те ще оценят по-големите въздушни контейнери за събиране на отпадъци, просторните и съвременни санитарни помещения, по-широките седалки и пътеки, както и пространството за краката под седалката. Освен това, елементите от дизайна ще бъдат последователно разпознаваеми във всички кабини - примерите включват най-новата LED технология околно осветление, прави линии, изчистени форми и повърхности, а също и уникални, адаптивни площи. Като цяло, тези характеристики в комбинация създават естетически издържан и приятен дизайн и не само "усещане", но и реално пространство, което изпълва съвсем новата кабина на A330neo.

Airbus произвежда най-модерното и всеобхватно в света семейство самолети и непрекъснато инвестира в нови иновации. Машините са с капацитет от 100 до над 600 места и от тях 16 300 са продадени на повече от 380 клиенти по целия свят. Airbus има производствени съоръжения във Франция, Германия, Великобритания и Испания, както и филиали в САЩ, Китай, Япония, Индия и в Близкия Изток.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 30 Мар 2016, 16:34    Заглавие:  

Флотът на Латинска Америка ще се увеличи двойно до 2034
Дългосрочната прогноза предвижда устойчивост и потенциал за растеж на авиацията в региона


Според последната прогноза на Airbus Global Market Forecast (GMF), Латинска Америка ще се нуждае от 2,540 пътнически и товарни самолети между 2015 и 2034, за да посрещне растежа на региона в дългосрочен план. Това търсене включва 1,990 с една пътека и 550 широкофюзелажни като A330, A3350 XWB и A380, които възлизат на US$330 милиарда. Това търсене ще означава, че пътническият и товарен флот, експлоатиран от авиокомпаниите в региона ще се увеличи повече от два пъти до близо 3 000 самолета през следващите 20 години. Днес 53 процента от флота на Латинска Америка е Airbus, управлявани от водещите превозвачи в региона. Това включва първия в Америка A350 XWB, доставен през януари на LATAM Airlines Group, с оператор TAM.

Трафикът в Латинска Америка ще нараства средно с 4.7 процента годишно през следващите 20 години, над средните за света 4.6 процента. Двигатели на този растеж са регионалните авиокомпании, които бележат годишен ръст 5.0 процента, поставяйки ги в групата та топ три най-бързорастящи авиокомпании в света.

Урбанизацията на района е водещ фактор, задвижващ този растеж, тъй като Латинска Америка е един от най-урбанизираните региони, вторият в света след Северна Америка, където около 80 процента от населението живее в градовете. Последователният икономически растеж също ще ускори бързото нарастване на трафика в региона; според GMF, в следващите 20 години, годишният БВП на Латинска Америка се очаква да нараства с 3.6%, над световния показател от 3,2%. Освен това, пътниците от Латинска Америка ще играят важна роля в растежа на трафика, като ползват средно два пъти повече полети до 2034 от тези сега.

“Дългосрочната експанзия на линии в Латинска Америка е неизбежна и ние вече виждаме авиокомпании, които реагират като избират по-големи, с по-широк обхват самолети като
A350 XWB и A380, които започнаха да функционират в региона от 2016,” каза Рафаел Алонсо, президент на Airbus за Латинска Америка и за Карибите. "Ние също така сме свидетели как топ авиокомпании в региона модернизират флотите си с A320neo, което им позволява да са по-ефективни дори и в по-неблагоприятна икономическа среда. "

По време на представянето на доклада-прогноза на Airbus за световния пазар на Латинска Америка, по време на пресконференция на авиошоуто FIDAE (Feria Internacional del Aire y del Espacio) в Чили, Aлонсо добави: "До 2034 ще видим девет от 91 мегаполиси в света, разположени в Латинска Америка, включително Сантяго, което го прави водещ световен нововъзникващ авиационен пазар. В дългосрочен план, ние сме
оптимисти за перспективите пред Латинска Америка и за разрастването на нейната авиация, което ще остави своя отпечатък на световната сцена.”

В момента, пазарът на дълги разстояния предоставя солидна възможност на латиноамериканските превозвачи, регистрирайки връщане на пазарен дял. Днес, водещите европейски и северноамерикански авиокомпаниите превозват мнозинството от трафика на дълги разстояния към и от региона, съответно 83 процента и 75 процента. Всъщност, според GMF, потоците трафик между Южна Америка и Западна Европа, и между Южна Америка и САЩ се очаква да бъдат два от най-големите международни транспортни потоци до 2034.

По същия начин, в рамките на региона и на вътрешния пазар на Латинска Америка също има огромен потенциал за растеж, предвид, че се очаква трафикът да се увеличи близо три пъти в следващите 20 години, като нараства благоприятно с 5,3%. Пътниците в Северна Америка и Европа могат да разчитат на най-малко един полет на ден, който да ги свързва с 20-те най-големи града в техните региони, докато в Латинска Америка
тази цифра е по-малка. Само 43 процента от 20-те водещи населени места в региона са свързани с един дневен полет, оставяйки останалата част от градовете в региона с по-малко от една връзка седмично или изобщо без връзка.

Нискобюджетните превозвачи в региона (LCC) са нараснали значително през последните 15 години, когато през 2003 г. представляваха само 10 на сто от въздушния трафик в Латинска Америка до почти 40 на сто днес. Преди, концентриран изключително в Бразилия и Мексико, моделът на LCC се очерта в други ключови пазари като Колумбия и Чили.

С близо 1000 продадени и натрупани повече от 400 в запас, над 600 самолета Airbus са в действие из цяла Латинска Америка и Карибския басейн. От 1990 г. Airbus е осигурил 63 процента от нетните поръчки в региона и само през последните 10 години е утроил своя действащ флот.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 07 Апр 2016, 12:16    Заглавие:  

Изложението Aircraft Interiors Expo 2016 (AIX) в Хамбург представя последните тенденции в самолетния интериор

A350 XWB СПЕЧЕЛИ НАГРАДАТА ЧЕРВЕНА ТОЧКА ЗА "BEST OF THE BEST" ИНТЕРИОР
Кабинният интериор на A350 XWB наскоро спечели престижната награда Red Dot Award 2016 за продуктов дизайн "Най-добър сред най-добрите". Връчвайки наградата на Стефан Зонтаг, ръководител кабинна визия и продуктов дизайн на Airbus, професор д-р Петър Цек, основател и президент на Red Dot, коментира: "Вие показахте висока компетентност с представянето си и тази година сте сред най-добрите в индустрията. Вашият продукт се отличава с един от най-забележителните в света през 2016 г дизайнерски проекти. "Журито на Red Dot се състои от 41 независими дизайнери, професори и специализирани журналисти. Тази година само 1.5% са спечелили най-високото отличие: "Най-добър сред най-добрите". Водещият на пазара със своя дизайн на кабината, A350 безпроблемно съчетава външния вид с функционалните изисквания, за да създаде прост, но изискан интериор, както за авиокомпаниите, така и за пътниците. Кабината е изпълнена в "уникалния дизайнерски стил на Airbus - въздушно пространство “Airspace by Airbus”, безпогрешно разпознаваемо със запазената марка Airbus.

AIRBUS ПРЕДПРИЕМА МОДЕРНИЗАЦИЯ В БИЗНЕС КЛАСА НА А330 ФЛОТА НА MALAYSIAN AIRLINES
Малайзия Airlines (MAS) е договорил с Airbus обновяване на бизнес класа в кабините на своя A330 флот. В момента всички 15 A330 на Malaysia Airlines са в процес на постепенна модернизация, която завършва през четвъртото тримесечие на 2016 г. Новите седалки в бизнес класа ще предлагат 44 инча ширина и дължина 76 инча. Седалките са с 90% увеличено общо пространство и имат пряк достъп до пътеката, поради разпределение в конфигурация 1-2-1 и 1-2-2, допълнително пространство за багаж и лични вещи. Всяка седалка е оборудвана с развлекателна система с 16-инчов сензорен екран. Скоро произведените A330 ще имат 27 места в бизнес класа и 263 в икономична класа.

DELTA СТАВА ПЪРВИЯТ ОПЕРАТОР НА A320, ПРЕДЛАГАЩ ПОВЕЧЕ ПРОСТРАНСТВО НАД ГЛАВАТА
Неотдавна Delta Air Lines стана първият клиент, който приема доставката на самолет от семейството на A320 с "подвижни" отделения за вещи. Новият A321 с подвижни кошници, позволява да се съхраняват 60% повече чанти в сравнение с традиционния с"фиксирани" кошове. Повече пътници ще намерят пространство за вещите си по-близо до своето място. Авиокомпанията е и първата, която лети със "Space-Flex v2" - оптимизирана конфигурация на задната кабина, която интегрира две тоалетни и четири колички. В комбинация с оптимизираната тоалетна "Smart-Lav" също инсталирана в тези нови самолети - Delta може да събере 192 места в кабина, оформени в два класа, без да прави компромис с комфорта на пътниците.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 11 Апр 2016, 16:39    Заглавие:  

TAP Portugal потвърден като първи оператор на A330neo с кабина "Airspace by Airbus"

Първа доставка на новия A330neo с кабина "Airspace by Airbus" през 2017 г. Осигурява на TAP гъвкаво пространство, върху което ще проектира своя собствен бранд

Aircraft Interiors Expo (AIX) 2016 – TAP Portugal подписа договор с Airbus, за да стане първи оператор на новия самолет A330neo и следователно първият оператор, който ще лети с кабина с марката "Airspace by Airbus" в A330neo. През 2015, авиокомпанията подписа голям договор за обновяване на флота с Airbus, който включваше поръчка на 14 A330-900. Пътниците скоро ще могат да преживеят за първи път полет с новата кабина Airbus, когато тези самолети навлязат в експлоатация около края на 2017.

Трей Урбан, търговски директор на TAP Portugal, каза: "Ние сме изключително горди да бъдем първата авиокомпания, която лети с кабина "Airspace by Airbus" в новия A330neo. Заедно с нашите пътници и екипажи очакваме с нетърпение да изпитаме преживяването от полет в тази кабина с иновативен нов дизайн. Освен това, новата кабината представлява едно вълнуващо и гъвкаво платно, върху което можем да проектираме марката TAP. "

Щастливи сме да потвърдим, че TAP ще бъдат първата авиокомпания, която ще въведе във въздушното пространство новата Airbus кабина в A330neo. Разработена с пътниците в сърцето и с авиокомпаниите в мислите, концепцията "Airspace by Airbus" обхваща четири стълба: комфорт, атмосфера, обслужзане и дизайн и ще гарантира, че кабините Airbus продължават да са еталон в преживяванията за пътниците и стойност за авиокомпанията".

Акцентите в кабината на TAP ще включват: нова зона за посрещане, най-новите LED-базирани системи за осветление с 16,7 милиона възможни цветови вариации; по-големи багажни отделения, нови съвременни тоалетни, последно поколение IFE и свързаност. Кабината гарантира пътниците да се чувстват добре, докато емблематичните елементи остават разпознаваеми.

Връзката между Airbus и Португалия датира от 1987, когато TAP, тогава Air Portugal, поръча три Airbus A310. Днес TAP е изцяло клиент на флот Airbus и най-големият в Португалия с 61 самолета в действие, от които 43 от семейството на A320 и 18 широкофюзелажни, с още два A330, които ще влязат в действие през юни, за да подкрепят експанзията на компанията на дълги разстояния. TAP има също заявки за последно поколение A320neo и A330neo.

A330-800neo и A330-900neo са двата нови във фамилията широкофюзелажни на Airbus, представени през юли 2014, с първи доставки, които ще започнат от края на 2017. В допълнение към новия интериор на кабината, A330neo има последно поколение двигатели Rolls-Royce Trent 7000 и аеро динамични подобрения. Възползвайки се от безконкурентната икономичност, гъвкавост и висока надеждност на A330, A330neo намалява консумацията на гориво с 14% за място, което го прави най-разходно ефективен в средния клас широкофюзелажни самолети.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 20 Апр 2016, 13:59    Заглавие:  

Garuda Indonesia ще получи 14 A330neo
Новите самолети ще подкрепят бизнес развитието на компанията


Garuda Indonesia потвърди поръчка на Airbus за покупка на 14 самолета A330-900neo, новата версия на най-продавания широкофюзелажен самолет A330, който ще поддържа растежа и бизнес експанзията на компанията в бъдеще. Сделката беше подписана на церемония в Лондон, в присъствието на Президента на Индонезия, Негово превъзходителство Джоко Уидодо и британския премиер Дейвид Камерън.

Garuda Indonesia планира да използва A330neo за развитие на мрежата си от средни и дълги линии със самолет, който предлага най-усъвършенстваните технологии едновременно с много по-ефективна оперативност. Поръчката замества и разширява съществуваща предишна за седем самолета A330-300, A330neo ще бъде доставян от 2019 нататък.

“С удоволствие съобщаваме, че продължаваме нашата дългогодишна връзка с Airbus. И Garuda Indonesia, и Airbus напълно разбират целта на сделката като дългосрочна стратегия за спечелване на глобално предизвикателство,” каза Ариф Уибодо, главен изпълнителен директор на Garuda Indonesia.

Ариф обясни, “A330neo представя по-ефективно бъдеще за Garuda Indonesia. Тази преструктурирана поръчка, вярваме ще продължи нашия ангаживент да осигуряваме най-модерната, комфортна и отлична услуга за въздушен превоз на всички клиенти, както и да засили устойчивия позитивен растеж и бизнес развитието на компанията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 11 от 12 [178 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11, 12 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1198s ][ Queries: 13 (0.0108s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker