|
В момента е: Вто 26 Яну 2021, 04:28 Часовете са според зоната UTC + 2 |
Авиокомпания и самолети AIRBUS
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Страница 12 от 12 [178 Мнения] | Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12 |
Автор | Съобщение | ||
---|---|---|---|
Dimitar Stavrev
[Admin] Регистриран на: 08 Ное 2007 Мнения: 12545 Местожителство: София |
Airbus доставя първия си самолет произведен в САЩ JetBlue получава A321 от екипа на Airbus в Мобил, Алабама Първата доставка на самолет от завода на Airbus U.S. Manufacturing Facility в Съединените щати беше извършена на 25ти април в Мобил, Алабама. Целият екип служители от американската поточната линия се събра, за да предостави своя първи завършен продукт Airbus A321 на JetBlue. Присъстваха мениджъри от Airbus, висшето ръководство на JetBlue, включително председателят и главен изпълнителен директор Робин Хайес и официални лица от района на Персийския залив. ''Изключително съм горд да бъда тук, за да участвам в тази първа доставка от Moбил", заяви Джон Лийхи, главен оперативен директор клиенти на Airbus. "Тръгнахме от нулата с това съоръжение преди три години и да предадем първия, произведен в Алабама, A321 днес е невероятно постижение. Това е свидетелство колко добре е изпълнен този проект и колко силна е била работата в екип тук в Мобил, както и в цялата система на Airbus. Механизмът на произвадство на Airbus в САЩ събра всички най-добри аспекти от други наши монтажни линии по целия свят и показва как хората на Airbus работят ръка за ръка и в партньорство, за да доставим този чудесен самолет на нашите клиенти." Airbus обяви своя ангажимент с изграждането на поточна асамблираща линия в Мобил, Алабама през 2012 и след по-малко от година преряза лентата на това съоръжение за $600 милиона. Официално фабриката беше открита през септември 2015. Днешният доставен самолет А321 на JetBlue извърши успешно първия си полет на 21 март 2016. В допълнение към доставения днес A321 на JetBlue има поръчани още девет самолета А320 от семейството, които се произвеждат в завода. Airbus очаква доставка на четири самолета от завода в Мобил до края на 2017 г. Първоначално те ще бъдат A320 с опция Current Engine (CEO), а от края на 2017 ще започне прехода към вариант New Engine (NEO). Добавяйки стотици нови работни места, проектът Airbus донесе на местната общност в Мобил среша с много доставчици и нови съоръжения в региона, които предоставят още заетост и паралелен тласък на местната икономика. Airbus е горд да се похвали, че 87 процента от новите служители са от района, близо една трета от тях са американски военни ветерани. Демонстрирайки мотото "Слънцето никога не залязва над Airbus" - самолети Airbus сега се произвеждат денонощно, 24 часа на ден, в заводите в: Мобил, Алабама; Хамбург, Германия; Тулуза, Франция; и Тиендзин, Китай. |
||
|
|||
![]() |
|||
Dimitar Stavrev
[Admin] Регистриран на: 08 Ное 2007 Мнения: 12545 Местожителство: София |
Ethiopian Airlines получи първия си A350 XWB Това е първият оператор от Африка ![]() Ethiopian Airlines получиха доставката на първия си самолет Airbus A350-900, който отвори нова глава за Източноафриканския превозвач, който става първи оператор в Африка на A350 XWB. Новият самолет на авиокомпанията е на лизинг от AerCap и пристигта в Адис Абеба на 29 юни, 2016. A350-900 е с 343 места, 30 в бизнес клас и 313 в икономичен. Кабината се отличава с простор, спокойствие, красив интериор и осветление, които допринасят за отличните нива на комфорт и настроение, поставяйки нови стандарти в преживяванията на пътниците по време на полет. Ethiopian Airlines има поръчани общо 14 Airbus A350 XWB – най-модерните широкофюзелажни самолети в света за полети на дълги разстояния. Дванайсет от тях са директна поръчка от Airbus, два са на лизинг от AerCap. С новите машини превозвачът ще развива мрежата си от маршрути, свързвайки Адис Абеба с дестинации в Азия и Америка. |
||
|
|||
![]() |
|||
Dimitar Stavrev
[Admin] Регистриран на: 08 Ное 2007 Мнения: 12545 Местожителство: София |
Airbus получи поръчки за $ 35 милиарда по време на Farnborough Air Show 2016 ![]() Затвърждават се лидерските позиции на Airbus и стабилността на индустрията. Авиокомпаниите преминават към A321neo – безспорният шампион в "средния пазар" По време на авиошоуто във Фарнбъроу 2016, Airbus спечели поръчки за $35 милиарда, които обхващат общо 279 самолета от семейството в сегмента с една пътека и широкофюзелажни. Сделките покриват фирмени поръчки за 197 машини на стойност $26.3 милиарда и ангажименти за още 82 за $8.7 милиарда. Забележителен е лъвският дял, който моделът A321neo взе сред самолетите с една пътека - с фирмени селекции от три авиокомпании за 140 бройки, което потвърждава тенденцията на търсене от страна на авиокомпаниите на по-големи самолети с една пътека. В сегмента на ширикофюзелажните, Airbus спечели фирмени поръчки за 10 самолета на стойност $ 3.4 милиарда, включващи два A330-300 и осем A350-1000. В допълнение към тези нови заявки за широкофюзелажни, изложението започна с DHL Express програма за A330-300 от пътнически до товарни модификации, в партньорство с EFW и ST Aerospace. Джон Лийхи, оперативен директор клиенти в Airbus, каза: “Поръчките ни през тази седмица във Фарнбъроу потвърждават една стабилна индустрия, в която ние отново надминаваме нашия конкурент. Това, че компаниите търсят по-големия A321neo показва, че този самолет е безспорен шампион в "средния пазар". " Airbus е водещият световен производител на пътнически самолети, с капацитет от 100 до над 600 места. Airbus има проекти и производствени съоръжения във Франция, Германия, Великобритания и Испания, както и филиали в САЩ, Китай, Индия, Япония и в Близкия изток. Освен това, компанията предлага чрез разрастваща се международна мрежа, най-висок стандарт на обслужване на клиентите, както и обучение. |
||
|
|||
![]() |
|||
Dimitar Stavrev
[Admin] Регистриран на: 08 Ное 2007 Мнения: 12545 Местожителство: София |
Airbus откри интернет страницата “I Fly A380”: Избери. Полети. Обикни A380 Летенето с иконичния двуетажен самолет сега е въпрос на избор, не шанс! ![]() A380 е любим на пътниците, 60% от тях са готови да положат допълнителни усилия, за да летят с него*. Отворената от Airbus преди седмица страница: iflyA380.com, е уникално място в интернет за пътниците, които искат да преживеят пътуване с двуетажния иконичен самолет. “Като водеща световна авиационната компания ние проучваме нови дигитални възможности IflyA380.com илюстрира това трансформиращо пътуване.", каза Марк Фонтейн, директор дигитални трансформации на Airbus. "Системите за резервация днес не позволяват на пътниците да избират предпочитания от тях самолет и ние решихме да запълним тази липса като улесним достъпа на всички до емблематичния A380. За първи път, услугата резервация поставя типа самолет сред критериите за избор на полет. Това е безспорна победа за Airbus A380, това е победа за операторите на авиокомпании, и това е победа за пътниците." Резервационната програма ще се хареса на туристите, тъй като е единственото място, където всички 13 оператора на A380 могат да представят услугите на борда, които предлагат и дестинациите, които обслужват. Вдъхновяващата информация за всеки град ще помогне в избора на следваща ваканция. Лесно е: потребителите посочват своите летища - отправна и крайна точка, градове, дати и клас на пътуването, брой пътници и натискат "търсене". След това могат да кликнат върху желания полет и да преминат безпроблемно в сайта на избраната авиокомпания, която им позволява сигурна и надеждна резервация, без допълнителни разходи за полет. Операторите на A380 съпътстват и подкрепят развитието на този резервационен помощник. A380 е най-големият пътнически самолет в света и предлага на пътниците най-плавния и най-тихия полет с места за 544 пътници в удобно конфигурирани по стандарт. А380 е най-добрата възможност за генериране на приходи, стимулиране на трафика и привличане на пътници, по маршрути до 8200 морски мили. А380 е единственият самолет, който има два цели дека, което му позволява да предложи по-широки седалки, коридори и повече пространство. Над 130 милиона пътници, вече са изживяли полет на борда на А380. Днес 230 летища по света могат да приемат А380 и на всеки три минути един A380 излита или каца. |
||
|
|||
![]() |
|||
CsO
![]() Регистриран на: 15 Апр 2017 Мнения: 263 |
Arelis & Carlos един от онези от 2016 самолети на Vueling, снимах го при полет му за Барселона. ![]() _________________ Серебро: Журавли |
||
|
|||
![]() |
|||
Preslav
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Яну 2006 Мнения: 42507 |
СПИСАНИЕ КРИЛЕ ДИРЕКТНО ОТ ТУЛУЗА: Airbus A220 - най-новият член на моделното семейство на А320. C Series на Bombardier станаха Airbus А220 http://www.pan.bg/view_article-1-438010-Airbus-A220-naj-noviyat-chlen-na-modelnoto-semejstvo-na-a320-C-Series-na-B.html |
||
|
|||
![]() |
|||
Fuzzy_Logic
Регистриран на: 08 Юли 2006 Мнения: 2382 |
Първият от петте Beluga XL се приземи на ПИК на летище Тулуза-Бланяк в 14:41 часа, местно време, след като успешно изпълни първия си полет от 4 часа и 11 минути. Екипажът от изпитатели за този първи полет беше съставен от капитан, Кристоф Кай, втори пилот, Бернардо Саез-Бенито Ернандес и бордния инженер-изпитател Жан-Мишел Пен. По време на полета инженерите-изпитатели Лоран Лапиер и Филип Фуко контролират системите, параметрите и характеристиките на самолета в реално време от станцията, намираща се в самолета. След първия си полет Beluga XL ще премине през летателна изпитателна програма от около 600 часа за период от 10 месеца, за да получи типов сертификат за въвеждане в експлоатация, планирано за текущата 2019 г. Програмата Beluga XL стартира през ноември 2014 г., за да отговори на изискванията на Airbus за транспортен капацитет, в резултат на очаквания ръст на производството на A350 XWB, както и на тяснофюзелажни самолети. Пет самолета ще бъдат произведени в периода от 2019 до 2023 г., за да заменят постепенно петте Beluga ST. Самолетът ще работи по 11 дестинации, за да транспортира големите по размери компоненти за самолетите на Airbus. М. ГЕНОВ Източник: Avia News Снимка: © Airbus/ JB Accariez ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Fuzzy_Logic
Регистриран на: 08 Юли 2006 Мнения: 2382 |
|
||
|
|||
![]() |
|||
Flankerivo
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Апр 2005 Мнения: 11126 Местожителство: София |
Преоткриват топлата вода с тази редовно изпитвана през определени времеви интервали схема. ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Fuzzy_Logic
Регистриран на: 08 Юли 2006 Мнения: 2382 |
Всички опитват и американците, и европейците, и руснаците, но да видим на кого ще са най-здрави гащите и ще посмее да рискува с нещо различно от стандартния варел с крило. |
||
|
|||
![]() |
|||
Flankerivo
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Апр 2005 Мнения: 11126 Местожителство: София |
Засега всичко е по старому. Класически фюзелаж с максимално удължено крило (ала МС-21) е най-модерната тенденция в гражданската авиация. ЦАГИ обдухваше преди 2, 3 години няколко концептуални модела като горния на снимката с различно разположение на двигателите (отгоре, отдолу, отзад), но там не става дума за гражданска авиация, а за военно-транспортна и разни схеми за ПАК-ДА проекта. |
||
|
|||
![]() |
|||
Fuzzy_Logic
Регистриран на: 08 Юли 2006 Мнения: 2382 |
Има ли схемата предимства за военно-транспортната значи в голяма степен ще става и за гражданската авиация. Руснаците също имаха подобни схеми преди време. Не ми се рови по списанията да търся. Балансът между консерватизъм и иновации е добра еволюционна стратегия, но понякога се налагат и революции. |
||
|
|||
![]() |
|||
Flankerivo
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Апр 2005 Мнения: 11126 Местожителство: София |
Вярно. И на мен ми омръзна липсата на иновации в тоя бранш, но жестоката оптимизация на разходите в гражданската авиация вече маса години не позволява дори поглед извън шаблонния модел при проектирането. Схемата интеграл с плавно преливане фюзелаж-крило за ВТА може да увеличи обсега при еднаква с досегашните излетна маса, обаче нарастват експлоатационните разходи поради различно разположение на силова установка и другите агрегати. Предполетното обслужване и поддръжка се забавят в пъти. При гражданската авиация такова решение те изхвърля от пазара, защото той не търпи революции, а изключително плавни и леки еволюции. Затова и буквално най-мощния център за изследване на аеродинамиката в Европа ЦАГИ изследва тези схеми основно за военните. Никой няма илюзиите за нещо повече и летящите кремвирши ще продължат да возят пътници. |
||
|
|||
![]() |
|||
Страница 12 от 12 [178 Мнения] | Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12 |
Предишната тема :: Следващата тема |
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети |
[ Time: 0.0892s ][ Queries: 13 (0.0157s) ][ Debug on ] |