Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ПРЕЗИДЕНТЪТ РАДЕВ: МАКЕДОНИЯ - ПО НАЙ-БЪРЗИЯТ НАЧИН В НАТО! · 38 години по-късно: Български чадър 2 срещу оръжейния търговец Гебрев · АНАЛИЗ: ВАРШАВСКИЯТ ДОГОВОР БИЛ 6 ПЪТИ ПО-СКЪП ОТ НАТО!!! 12 ПРОЦЕНТА ОТ ДОХОДА НА СТРАНАТА ОТИВАХА ЗА ВЪОРЪЖАВАНЕ! · В Алжир демонстрираха патрулен автомобил за дълбоко разузнаване Nimr Ajban LRSOV · ДОЙЧЕ ВЕЛЕ: БЪЛГАРИЯ ИМАШЕ ТРИ СЕКРЕТНИ ПОДЕЛЕНИЯ ТЪПКАНИ С ЯДРЕНО ОРЪЖИЕ!!! · Папа Франциск идва при българските католици ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 16 Фев 2019, 12:11
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Авиоотряд 28 с нови самолети
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 4 [52 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4 Следваща
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 03 Юни 2009, 11:27    Заглавие:  Авиоотряд 28 с нови самолети  

Днес, 3 юни 2009 г., Министерството на Транспорта и Авиоотряд 28 представиха новите самолети предвидени да обслужват държавните мъже на България. Самолетите са А319, произведени през 2007 г. и са летели в Air Berlin. Машините са лизинговани от МТ от авиокомпания BHAir, като 75% от средствата за закупуването им от предишния собственик са осигурени от "Дойче Банк". Цената е 44,2 млн. евро на самолет, лизингът е за 5 години и освем придобиването включва и такса за обслужване. След последната, 60-та вноска, машините стават собственост на МТ. Двата самолета са обсолютно идентични и са с регистрации LZ-AOA и LZ-AOB. Екипажите са преминали подготовка в Тулуза и в момента преминават такава на борда на самолетите на BHAir. Подробности в предстоящия бр. 7/2009 на "Клуб КРИЛЕ" - "АВИОбизнес".

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Официалните представители от МТ, АО28, BHAir и "Дойче банк"
Click to see if image is larger

Другият "близнак"
Click to see if image is larger

Седалките в първа класа
Click to see if image is larger

Единият пилот Емил Бухов
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 03 Юни 2009, 11:36    Заглавие:  

Ами чудесно е, че имаме нови самолети, ама за 90 млн. евро можеше да ги докарат малко по-представителни.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 03 Юни 2009, 12:01    Заглавие:  

Онуфри, какво разбираш по-представителни - може би някой бизнес джет от висок клас?
Дайте да мислим реално - самолетите са унифицирани със самолетите на всички основни авиокомпании в страната, с тях броят на "Еърбъс"-ите в България става почти 20 ("България Ер" - 6 и с тенденция към увеличение, BHAir и Air Via с по 4, а последната чака още 1 догодина, WIZZ Air - 3). Това означава по-лесно поддръжане на правоспособността на пилотите от Авиоотряд 28, използване при нужда на еднотипен самолет от някоя от авиокомпаниите, намаляване на разходите за поддръжка и обучение ("Луфтханда Техник София" и ИВТ с предстоящия FFS за семейството "Еърбъс" 320). Самолетите са нови, преминали са обслужване, осигуряват конфорт, както за правителствените мъже/жени, така и за придружаващите ги лица (бизнесмени, журналисти, чиновници). Определано сделката е много добра, навреме и след години ще се разберат икономическите ползи от избраната схема. Вярно, всички съжаляваме за Ту-154М, прекрасен самолет, но за съжаление липсата на типов сертификат и трудното му обслужване като само 1 от вид в България и трудното осигуряване на нальот на пилотите го обрекоха след извеждането на Ту-154 от другите български авиокомпонии.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 03 Юни 2009, 12:08    Заглавие:  

Ами точно това, че е един прост стандартен пътнически салон и нищо повече. Иначе аз самия съм доволен от избора - добра, модерна и утвърдена машина, висока съвместимост и ниски разходи. Обаче никъде не видях работно място, комуникационна или офис-техника, една проста маса дори!
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 03 Юни 2009, 12:19    Заглавие:  

Онуфри,
като човек вещ технически и високо образован си наясно, че това е "Еърбъс" и всякакви промени по салона се съгласуват с производителя и по думите на главния инженер на АО28 времето за изработване на технологията за промените и даването на необходимите разрешетелни за промени и модификации е 6 месеца. Вярно е, че в момента няма дори преграда и спецкомуникации, но за това се мисли и предстои да се случи. Не ме карай сега да разказвам всичко, че после каво ще четете в новия брой - стари неща ли?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 03 Юни 2009, 12:27    Заглавие:  

Затова ли нямат разрешение за полети? Щом предстои - радвам се! Иначе да са честити на хората в АО28 Very Happy !
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 03 Юни 2009, 12:53    Заглавие:  

Бръм-биииб! Грешна информация - миналата сряда и четвъртък самолетите са облетяни от пилоти и инженерния екип на АО28. Имат си всичко по авиониката и комуникациите необходимо за полети, включително са изпълнили кацане в напълно автоматичен режим. Дооборудването е свързано със спецсвръзки и т.н.т.
Ама стига толкова, няма да има какво да четете!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 03 Юни 2009, 14:17    Заглавие:  

А тогава защо пак с LZ-BTZ ще се лети Wink ? Машините хубаво са облетяни и са годни, ама нямат разрешение за експлоатация като правителствени самолети.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 03 Юни 2009, 14:50    Заглавие:  

Проблемът е, че екипажите все още се обучават практически, виж по-горе. Вероятно до месец ще започнат полети за правителствени нужди. Няма такова нещо като разрешение за правителствени полети, пилотите или имат сертификат за този тип самолет или не. Същото е и за самолетите.
Така, че брате Онуфрие, стига търси под вола теле.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
kapitan

Регистриран на: 01 Май 2004
Мнения: 704
Местожителство: Sf

МнениеПуснато на: Сря 03 Юни 2009, 15:19    Заглавие:  

Години наред в тази болна държава измират десетки дечица, разни голтаци даряват по левче, за да се опитват да ги лекуват на частни начала Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

http://save-darina.org/

А "държавните мъже" не спяха да ръсят милиони евро за обновяване на наземния и въздушния си служебен транспорт Evil or Very Mad Както казваше една съседка, куче да им яде главата! Evil or Very Mad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
pach

Регистриран на: 27 Юни 2007
Мнения: 726
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 03 Юни 2009, 15:29    Заглавие:  

Да са ни честити новите....
Ясно е ,че не може със стари самолети , та не тях визирам за финансовата криза...

_________________
Всичко ново е добре забравено старо!

Последната промяна е направена от pach на Сря 03 Юни 2009, 16:00; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 03 Юни 2009, 15:45    Заглавие:  

Още малко снимки

Поглед към кабината
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Що се отнася до нужни ли са или не - проблемът с болните деца, липсата на линейки, лекарства и хилядите други неправди не е в новите А319 на АО28. Все пак с тях се представя държавата ни при пътувания, в чужбина не ги интересува Доган, Сополан или бат-Бойкан е на власт. Като дойдеш с стар и очукан самолет или ако той не може да излети олекваш при едни преговори.
Горните въпроси имат отношение защо търпим да има кражби от политиците, но това е за друга част от форума, така че моля, който има да казва нещо по това да го прави в "Общи теми", все пак това е разделът за Гражданска авиация.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
kapitan

Регистриран на: 01 Май 2004
Мнения: 704
Местожителство: Sf

МнениеПуснато на: Сря 03 Юни 2009, 17:04    Заглавие:  

Това е само една малка брънка от голямата верига! Верига която ни дърпа към дъното. То не бяха самолети, автомобили, ремонти на административни сгради, капитално строителство..... Говоря за "легалните" разходи, за откраднатото и извлеченото чрез кръгове, братя, сестри, вуйни и обръчи... за това просто не отварям дума. Едвали ни е необходимо лустро за 40 милиона евра, за да тежим при преговори. Което беше важно, отдавна е договорено - парите от Европа са ни гарантирани. "Малкият" проблем е, че ние една част просто не изискваме, друга част губим заради неусвояване, трета част спират заради кражби, няколко части изчезват в нечии джобове.... и така.... Съжалявам, че така се отклоних от темата, но действителността е ужасна.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
NEO


Регистриран на: 12 Юни 2006
Мнения: 2121
Местожителство: Велинград

МнениеПуснато на: Сря 03 Юни 2009, 18:24    Заглавие:  

Twisted Evil Такааа, бравоо, бравоо. Предлагам следващата стъпка да е купуване на Ролс Ройс Фантом 5, а някой от морските да препоръча подходящ модел "правителствена" яхта. Много харесвам самолети AIRBUS, но някак си на тези хич не мога да се зарадвам.
_________________
Click to see if image is larger PANZERLIED http://www.youtube.com/watch?v=YPzTGx96P6U
NEOфенщина https://www.youtube.com/watch?v=Dug-YEIvoe8
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
zdravko_dimitrov1986


Регистриран на: 10 Ное 2008
Мнения: 106

МнениеПуснато на: Сря 03 Юни 2009, 18:37    Заглавие:  

Хоп много се извинявам - и аз пуснах една такава тема без да съм видял тази.
Виноват.
Сега по темата - по новините казаха, че всеки един от самолетите струва по 40млн доларчета.
С тези пари цялата ни авиация щеше да лети, лети, лети до скъсване, но нейсе.
Нека да им е удобно на политиците, дано и тях ги търсяят като А380, а дано.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 4 [52 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0641s ][ Queries: 12 (0.0031s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker