Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Пентагонът потвърди смъртта на сина на Осама бин Ладен · Иран мисли да освободи танкера "Стена Имперо" · Две турски военни колони са пресекли границата и са се отправили към Идлиб · Зловещи подробности за мъжа, убит в леглото до любовницата си · Борис Джонсън ще е една от звездите на предстоящата среща на Г-7 · Зеленски зове Канада да не допуска Русия обратно в Г-8 ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пет 23 Авг 2019, 04:22
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Boeing 787 Dreamliner
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 7 [105 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Чет 22 Ное 2012, 23:40    Заглавие:  

Arrow LOT получиха B787 Dreamliner
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Съб 15 Дек 2012, 12:05    Заглавие:  

QR 787 "на трупчета":

http://www.bloomberg.com/news/2012-12-13/qatar-airways-boeing-787-grounded-with-same-fault-as-united-jet.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Вто 15 Яну 2013, 22:00    Заглавие:  

Поредният:

Arrow Пореден инцидент с Boeing Dreamliner на летището в Токио

и предишните:

Нов "Боинг" се запали след кацане в Бостън

С видео:Сериозен инцидент на земята с Вoeing 787-8 Dreamliner

Последната промяна е направена от Preslav на Сря 16 Яну 2013, 09:19; мнението е било променяно общо 3 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 15 Яну 2013, 22:20    Заглавие:  

Preslav написа:
[/url][/size]


Nedei da dava6 takviz ereti4ni saob6teniq tuk.
Sa6tite se pi6at non stop v airliners.net i zqla Amerikaq ili pone 90% ot US 4atarite, se zapenvat da oprovergavat kak vsi4ko bilo politika i boikot na pustite Boeing ili US hater-i.
V zaklju4nie - Boeing e vsq i vsjo.
Dori Chikago_Seatlle_Everret obqvi ofizialno, 4e problemite s 787 bili normalni. Ma baUUUUUUUUU....
Razbira se, bezkraini rakoplqskaniq.
Vsi4ki znaem, 4e e taka.
Inak 6a zemat na izgorqt na klada.
Ako se otnasq za EADS, BAe, all Chinese and Russian ac, ATR i taka natatak - te prosto ne struvat, to si e aksioma.
I tova otdavna vsi4ki znaem.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 16 Яну 2013, 08:50    Заглавие:  

Dreamliner-ът съвсем го закъса

Японска авиокомпания спря всички полети на своите ”Боинг 787”
Производителят оправдал проблемите с началния етап на експлоатацията на новия тип самолет


Японската авиокомпания "Ол нипон еъруейз" ("All Nippon Airways") обяви, че спира полетите на 17-те самолета "Боинг 787 Дриймлайнър", които притежава. Това решение било взето след като самолет "Боинг 787" на авиокомпания "Ол нипон еъруейз" със 129 пътници и осем души екипаж кацна принудително на японско летище, тъй като пилотите установили неизправност в акумулаторното отделение, предаде Асошиейтед пре, цитирана от БТА. Самолетът, изпълнявал полет от Убе в западната част на Япония за Токио, кацнал на летището в Такамацу. При инцидента няма пострадали. Причините за аварията се разследват.

Това е поредният инцидент в Япония със самолет от този тип през последните две седмици, посочва АП.

Американски правителствени експерти разследват какви са причините за малък пожар (в отделението за аварийно захранване на празен "Боинг 787" на авиокомпания "Джапан еърлайнс" (Japan Airlines) на летище Лоугън в Бостън, САЩ), изтичане на гориво (което забави полет от Бостън за Токио седмица след първия инцидент) и други проблеми с най-новия самолет на "Боинг", в който са използвани авангардни технологии.

На 9 януари "Ол нипон еъруейз" отмени вътрешен полет за Токио, след като бордовите компютри регистрирали неизправност в спирачната система. Два дни по-късно бе съобщено за малък теч на гориво и пукнато стъкло на пилотската кабина на други два самолета от същия тип.

"Джапан еърлайнс" също обяви, че спира временно използването на "Боинг 787" за международни полети. Япония бе първата страна в света, която започна да използва новите самолети. От фирмата производител коментирали, че "в началото на експлоатацията на нов тип самолет винаги могат да възникнат различни технически проблеми", предаде АП.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9962
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 16 Яну 2013, 09:44    Заглавие:  

Вече поизлизат от рамките на нормалните детски болежки. Любопитно ми е как се решава проблем с теч на гориво при "карбонов" фюзелаж на пътнически самолет. А извън рамките на настоящите проблеми: доколко са се постарали да изследват сериозно издръжливостта на натоварвания на един такъв планер (или е като почти всичко "ново" - обгърнато от маркетинг, но с малка добавена стойност и кратък жизнен цикъл) и ще преживява ли нормално гръмотевиците? Все си мисля, че в Airbus са на далавера с 350-ицата, понеже са втори и имат вече наблюдения (на гърба на Boeing) на настоящите и евентуални бъдещи проблеми.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Сря 16 Яну 2013, 10:11    Заглавие:  

Arrow Нов пореден инцидент с Boeing 787 Dreamliner във въздуха
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9962
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 17 Яну 2013, 08:44    Заглавие:  

Не знам доколко е вярно, но в името на клюката един цитат от форума на paralay (става интересно):

"Вот что мне написал в Фэйсбуке один американский коллега: "Там упоминается интересный случай: треснуло стекло.
Это может означать, что деформации рамы этого стекла (читай - пластикового корпуса самолёта) далеки от расчётных.
И вот это уже очень серьёзно. Я уже говорил здесь, что когда проектировали крылья, то сначала не учли необходимости крепления на них двигателей? Что могли не учесть с корпусом, интересно..."
...
"787 был первым лайнером, который до последнего проектировали исключительно в цифровом виде, чтобы сэкономить. Неучтённость двигателей на крыльях стала одной из причин задержек выпуска. Причём, это вылезло когда уже модель в натуральную величину стали продувать в реальной аэродинамической трубе. Оказалось, что жёсткость крыла с двигателями совсем не такая, как без них. Соответственно и геометрия другая. Другая аэродинамика".
...
"Еще немного фана.
Есть у меня одногруппник, который в определённый момент перебрался в Москву из Екатеринбурга и устроился работать в Боинг под Люксофтом. Прислали им код на С++, который должен работать долго и нудно, но при этом валится от нехватки памяти и разыменования нулевых указателей. Некий набор функций с кучей int/float/double параметров (около 20 в каждой функции) для моделирования обтекания.
Параметры передаются по указателям, так как функции меняют их значения.

Интересное:
Вызывающий код аллокирует память под каждый из параметров при помощи функции malloc, затем вызывает функцию с этими указателями. По возврату из функции память не освобождается, так как данные нужны дальше.
Результат абсолютно предсказуем: сначала память засирается крошечными объектами, а потом malloc начинает возвращать null. В зависимости от того, что работало параллельно этому, возникают непредсказуемые крэши.

Как самый простой выход, было предложено иметь параметры на стеке и брать адрес параметра при передаче: int my; foo(&my);
Ответ: нифига, будем внимательно деаллокировать память".

Това за грешните изчисления за крилата съм го срещал още преди 2 години в англоезичен източник. Тогава си помислих, че е просто измишльотина, но какво ли не измислят производителите с цел редукция на издръжките...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Чет 17 Яну 2013, 14:28    Заглавие:  

"Проблемът" стана проблем...

Arrow FAA спира от полети всички американски В 787
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 17 Яну 2013, 15:39    Заглавие:  

Забраниха полетите на ”Боинг 787” в цял свят

Японският ”Дриймлайнър” бил с почти нов акумулатор

Полетите на "Боинг 787 Дриймлайнър" (Boeing 787 Dreamliner) са забранени в цял свят по решение на Федералното авиационно управление (ФАУ) на САЩ заради проблеми с акумулаторите в Япония, съобщи Европейската агенция за авиационна безопасност (ЕААБ). Такова решение е нещо много рядко, коментира говорител на базираната в Кьолн агенция, като подчерта, че единствено страната производител на самолета има право да взима такова решение на световно равнище, предаде Франс прес, цитирана от БТА.

Общо 50 самолета "Боинг 787 Дриймлайнър" има по света. "Еър Индия" притежава шест такива самолета, "Ол нипон еъруейз" и "Джапан Еърлайнс" в Япония - съответно 17 и 7, "Етиопиън еърлайнс" в Етиопия - 4, чилийските "Лан Еърлайнс" имат 3, полските "Лот" - два, катарските авиолинии - 5, а "Юнайтед еърлайнс" в САЩ - шест.

Първи вчера японските авиокомпании "Ол нипон еъруейз" и "Джапан Еърлайнс" обявиха, че спират полетите на самолетите на своите "Боинг 787" след инциденти.

Снощи ФАУ нареди на всички регистрирани в САЩ оператори на самолети "Боинг 787" да спрат полетите им до второ нареждане заради инцидентите с модела. Заповедта се отнася единствено до компанията "Юнайтед еърлайнс". Тя е единствената американска авиокомпания, която притежава "Боинг 787".
"Поради инцидента с акумулатор по време на полет на "Боинг 787" в Япония, ФАУ ще издаде директива за избягване на потенциален риск от пожар и иска от операторите временно да спрат полетите на този модел самолет", се казва в изявление на контролния орган на въздухоплаването в САЩ.

"Преди нови полети регистрираните в САЩ оператори на самолети "Боинг 787" трябва да докажат на ФАУ, че акумулаторите са безопасни. Управлението ще си сътрудничи с производителите и превозвачите за прилагането на коригиращи мерки, за да може флотът от 787 да възобнови полетите възможно най-скоро и при пълна безопасност", заяви федералната агенция.

Чилийските авиолинии “ЛАН еърлайнс” съобщиха, че временно прекратяват полетите на своите самолета след препоръката на САЩ, предаде АФП, цитирана от "Фокус". Решение за спиране на полетите на "Боинг 787" взеха и властите на Индия. "Еър Индия" е поръчала общо 27 самолета, като останалите 21 трябва да бъдат доставени до 2016 г.

Европейската агенция за авиационна безопасност (ЕААБ) последва примера на САЩ и нареди да бъдат спрени от полети и да бъдат подложени на преглед самолетите "Боинг 787" Дриймлайнър, предаде по-късно Асошиейтед прес.
В момента само полският въздушен превозвач "ЛОТ" е с "Боинг 787". Междувременно "Ол нипон еъруейз" обяви днес, че акумулаторът на самолета "Боинг 787", който вчера извърши аварийно приземяване в Япония, е бил надут от прегряване и от него изтичал електролит. Йонно-литиевият акумулатор е бил сменен неотдавна, след като оригиналният се оказал с проблеми.

"Нормалният цикъл за смяна на тези акумулатори е веднъж на 2 години", призна говорител на компанията, но с оригиналния акумулатор е станала авария в края на миналата година и затова бил сменен. Всички машини "Боинг 787" на този авиопревозвач са произведени преди по-малко от 2 г., като първата от тях беше закупена през 2011 г. "Оригиналният акумулатор е бил сменен на 17 октомври 2012 г., тъй като не могъл да задейства двигателите на токийското летище", уточни компанията.

Инцидентът е пореден в страната със самолет от този тип през последните две седмици. Американски правителствени експерти разследват какви са причините за малък пожар в отделението за аварийно захранване на празен "Боинг 787" на авиокомпания "Джапан еърлайнс" на летище Лоугън в Бостън, САЩ, което забави полет от Бостън за Токио и други проблеми с най-новия самолет на "Боинг", в който са използвани авангардни технологии.

На 9 януари "Ол нипон еъруейз" пък отмени вътрешен полет за Токио, след като бордовите компютри регистрирали неизправност в спирачната система. Два дни по-късно бе съобщено за малък теч на гориво и пукнато стъкло на пилотската кабина на други два самолета от същия тип.

Японският производител на акумулатори Джи Ес Юаса (GS Yuasa) съобщи, че разследването на акумулаторите на "Боинг 787" може да отнеме седмици предвид сложността на системата, в която е интегриран компонентът и множеството засегнати компании. Засега не се знае дали проблемът е в акумулатора, или в електрическата система, в която е интегриран той от френската група Талес (Thales), допълни говорител на японския производител. Той уточни, че Джи Ес Юаса не оставя директно акумулатори на Боинг, а ги доставя на Талес, която ги сглобява в общо електрическо трансформаторно устройство.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9962
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 17 Яну 2013, 17:17    Заглавие:  

Никел-металхидридни, литиево-йонни и не нам си кви още батерии са един вид безумие да се използват в авиацията. Заради тях сектор "електрически возила" в автомобилостроенето тъпче на едно място от години и няма близки и средносрочни перспективи за поне малка революция. Та този вид или подобни батерии дори (макар и рядко) се взривяват в ръцете, очите, ушите на потребителите на мобилни телефони. Има достатъчно съвременни двигателни установки за запуск на самолети (граждански и военни), които са леки. С това батерийно know-how режат клона под себе си. Добра трева пушат в Boeing. А дали и бъдещия подобен Airbus няма да използва същата идея...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 17 Яну 2013, 17:52    Заглавие:  

Mda clown
Osven 4e i interesno, pukankite tazi ve4er nqma da mi stignat.
Laza estestveno - az pukanki rqdko qm ama tova si e narizatelno vse pak.
AN i JL v edin moment edva li ne bqha vonovni.
Sega kogato i FAA kaza - SUS - Thales bil kriv. Vaprosa s bateriite.
Poddostav4ika sire4 - zabelezete oba4e - ne i proizvoditelq - GS Yuasa, koito e dzapanski.
Ostava i Chicago da si izgori mostovete epten s japan, pri polozenie, 4e sa6tite proizvezdat ba6 baq ot planera i krilata.
No ima i edno dobro ne6to.
Prozenta na amerikanzite, koito kakanizeha 4e ide re4 samo za Boengomraztzi, a ima vse pak dosta svestni i obektivni takiva, ot 90% spadnaha drasti4no.
Pove4e ot drasti4no bih kazal.
Da obi4a6 samoletite i da kaze6 4e na Boeing im be6e kraino vreme da slqzat na zeqmata, verno...malko si e heitarsko..... Embarassed
Oba4e.
Kazvam go.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Чет 17 Яну 2013, 19:58    Заглавие:  

Най-добре - да се види наистина какъв е проблемът, по-бързо да го отстраняват и да дават напред.
Само че конкуренцията в момента е с едни крила напред.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9962
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 18 Яну 2013, 10:41    Заглавие:  

Ще го видим и А-350 колко е читав. Като се има в предвид, че едните гледат другите, вторите гледат пък първите. Копират един от друг какви ли не решения, умни, тъпи. Но да заместиш с батерийки спомагателната силова установка, това е меко казано безумие. И ролята на тези батерии да захранват цялото оборудване в cockpit-a, това адекватно ли е при сегашното ниво на технологиите?! Едната японска авиокомпания дори призна, че са заменили поради дефект някакви батерии миналата година, много преди изтичане на срока им на действие. И с цел още злорадстване: не е ли раничко да се пука стъкло в кабината на пилотите? Любопитно ми е каква технология използват при остъкляване на "пластмасов" самолет.

Най-вече липсата на трети сериозен производител на широкофюзелажни пътнически самолети води до някаква степен регрес и деградация в сектора. И скоро няма да има трети. Китайците са много, много назад. Защото два производителя са все още монопол, каквото и да си говорим.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 22 Яну 2013, 16:24    Заглавие:  

Flankerivo написа:
Ще го видим и А-350 колко е читав.


Аз не защищавам, нито фаворизирам 350.
Но като цяло, в последните години върху Ербъс се изля доста черен PR, обоснован или не.
Първо, 340 (във всичките деривати) се сочеше като ултра провал, което не е съвсем вярно, защото се забравя коя година се появи 777 и, че де факто 340 беше проектиран с цел да се спре хегемонията на 744 - задача с която той се справи повече от успешно. А и се даваха подвеждащи сравнения за разхода на гориво 340/777, като едва ли не първите гълтаха 2 пъти повече керосин. Това не е вярно дори за серията 345, а що се отнася до 343 и особено 346, то разхода на гориво в сравнение с 777 е с 3 до 6 % по висок (в зависимост от мисията). Не че някой спори като цяло по темата - ако трипъл севън не предлагаше по-ниски експлотационни разходи, едва ли щеше да се окаже в крайна сметка победител.
По 388 се изля също не по-малко помия. Първо заради безкрайното забавяне на EIS, а в последствие и на доставките, проблемите със софтуера KATIA, после щото бил "грозотия", трето че бил всичко друго, но не и икономически оправдана разработка и Ербъс никога нямало да си възвърнат инвестициите в проекта, четвърто, пето и десето няма да изброявам. Дори инцидента със самолета на QF, за който в крайна сметка вина носят RR, беше приписан изцяло на Ербъсци.
Що се отнася до 350.....Повечето от нас са гледали подигравателните клипове в мрежата касаещи NON-XWB проекта. Жлъч изляха и "капацитети" като Richard Aboulafia и Steven Udvar-Házy. Да приемем, че са били прави - в крайна сметка Ербъс разбра, че с трици маймуни не се ловят и премина от варианта ултра опресняване на 330 към изцяло нова разработка, промотирана вече като XWB. Не, че в медиите нещата кой знае колко се промениха....Сега пък XWB не бил толкова мега авангарден като 787, модернизацията на 777 (77X), щяла да го бие по всички параграфи......Съвсем йезуитски GE отказа да разработи двигатели за варианта 1000......Да продължавам ли - може роман да се напише, но защо да се повтарят едни и същи неща.
Конкурса KC-X да го споменавам ли изобщо.....Там пък си беше жива подигравка.
Боинг, напротив - беше и продължава като цяло да е фаворизиран, като с 787 лично по мое мнение направо се стигна едва ли не до истерия......То летяща чиния, N-то поколение и така нататък.....
Та....пак повтарям - време им беше и на юнаците от Сиатъл, да слязат малко на земята.

Последната промяна е направена от Almasy на Сря 23 Яну 2013, 19:05; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 7 [105 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1194s ][ Queries: 12 (0.0101s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker