Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Бунтовници предизвикаха голям пожар с дрон · Бабата на убитата Криси: В линейката не се качи лекар при детето ми да даде първа помощ. То дишаше, то говореше ВИДЕО · Възпитател открадна 100 000 лв. от ученик · Кой ще ме избави от тялото на тая смърт? /Римляни 7:23/ · Оперират по спешност Жан-Клод Юнкер · НАСА хранила хлебарки със скали от Луната ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 18 Авг 2019, 00:37
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Boeing 787 Dreamliner
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 4 от 7 [105 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Автор Съобщение
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9922
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 22 Яну 2013, 16:53    Заглавие:  

Съдбата на четиридвигателния А-340 беше решена банално от... вече вечната криза (постоянно повишаващи се цени на горивата). Два на четири, ясно е кой има предимство. И може би не е проблема само в разхода, защото четирите двигателя не харчат два пъти повече от два. Все пак става дума за сравнимо тегло на самолетите с разлика в тягата. Четирите са с по-малка тяга и съответно по-нисък разход. Експлоатацията обаче на двойно повече силови установки вече е сериозен проблем за потребителите. Скъпичко...

PR и маркетинг са силните страни на отвъдокеанците. С медии печелят войни и на политическата, и на търговската сцени. Прав си, на Boeing отдавна трябваше да им се случи случка, за да поусетят реалността, но понеже два участника са си монопол в чиста форма, въпреки числото "2", то бързо ще потулят проблемите с някакво решение. Зад тях седи и FAA, все пак Boeing e един от големите символи на могъществото на САЩ и никой няма да допусне усложняване на ситуацията. Всичко е театър.

Дупе да им е яко на възнамеряващите да навлязат на пазара на широкофюзелажни самолети в средносрочен и дългосрочен план... Шансовете им са миниатюрни, въпреки добрите бизнес планове, чистите намерения, милиардите в пари. Например Китай вече и не мечтае за широкофюзелажни самолети собствена марка, след като повече от 5 години не може да реши проблемите с демоде регионалния си самолет (ала B-727), а конкурентите отскоро летят и навлизат в сериозно производство. В това отношение китайските намерения засега отпадат от сцената. Бих казал, че и руснаците са разколебани. Уплашени са за съдбата на иркутския яковлевско-сухойски MS-21. Подписаха мемо-та за съвместна работа с китайската страна по създаването на друг "голям" самолет. Бразилци и канадци знаят правилата на играта и дори не си и помислят за този сектор.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9922
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 23 Яну 2013, 12:54    Заглавие:  

Малко интересно четиво за батериите и авиацията.

http://aviaglobus.ru/2013/01/23/5319/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 23 Яну 2013, 17:27    Заглавие:  

Неколкократно вече се спомена, че Ербъс са твърде дипломатични във изказванията си по отношение на проблемите със 787, може би наистина поради факта, че XWB се проектира с подобен тип батерии, макар и на друг производител и твърде по "скромни" по мощност предвид това, че е предвидено със тях да се захранва единствено аварийното осветление, за разлика от 787, където са накачулени доста повече системи.
B днешното си интервю в DER SPIEGEL , обаче Enders (EADS), въпреки че запазва добрия и благопожелателен тон, все пак не успя да пропусне леко да "клъвне":
".....ние искрено се надяваме, че нашите американски колеги ще се справят бързо с проблема и 787 ще се върне във въздуха, където му е мястото. С нашия 330, а в най-скоро време и с XWB и без това им правим живота достатъчно труден...."
Laughing thumbup
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 24 Яну 2013, 15:15    Заглавие:  

Flankerivo написа:
.......иркутския яковлевско-сухойски MS-21......


Всъщност какво се случва с този самолет Question
Никъде нищо повече не излиза за него - пълен "туман"
Единственото което открих е, че серийното производство ще се забави с 3 години - тоест от 2017-та - във 2020-та.
Нямаше никаква информация обаче за евентуален отказ от проекта.
Напротив - цитираше се поява на първи чуждестранен клиент, ако се не лъжа някаква лизингова компания от Малайзия (вярно, само MOU), пък и уж абсолютно твърд контракт с PW за двигателите.
Ама вече сме коментирали колко може да се вярва на нета.........
Та почвам и аз да си задавам въпроса ще го бъде ли изобщо или не.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9922
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 24 Яну 2013, 16:38    Заглавие:  

Ще излезем от рамките на темата: за повечe детайли по настоящето състояние на проекта можеш да цъкнеш форума на paralay. Има и всякакви клюки.

Производството няма да се забави с три години. Отдавна се знае, че планът е за сериен старт в интервала 2016 - 2017 г. Пък и такива проекти не се изпълняват току така лесно за година-две-три. Иркут към момента се снабдява ударно с ново оборудване - станчета, освобождава площи за бъдещото производство, строи жилища за служители, черпи опит от младежкото развитие на SSJ-100, сключва договори за оборудване, което по-ефективно и ефикасно да обработва "карбоновите" елементи на планера. Наскоро сключиха договор с някаква македонска фирма (което ме изненада доста) за такова оборудване (била световен лидер в областта!!! Хм, само ние в БГ ли нищо не правим!!! ). Вече е сглобен и експериментален отсек на опашната част на самолета, който към момента е подложен на натоварвания във вражеската Рига. Само се надявам да не планират употребата на литиево-йонни акумулатори, защото бат' Boeing знае..., и да не се хвърлят сляпо в усиленото внедряване на спорни революционни технологични решения, защото в средносрочен план развитие ще имат обмислени, не прекалено скъпи и технологично сложни проекти, осигуряващи на и без туй едва оцеляващите в световен план авиопревозвачи досегашната степен на сигурност при полетите, лесна поддръжка на авиопарка, намалени с до 10% експлоатационни разходи. Всичко над 10% е лъжа и измама, защото виждаме каква е цената на бройка B-787. Дори се чудя как авиокомпании като японската ANA, полския LOT и редица други си позволиха да закупят този скъп авангарден самолет. Кой им плати сметката?! И как ще си плащат лизинга?!

Думата ще има А-350, който има щастието да бъде втори и опцията да избегне сериозната болест.

http://paralay.iboards.ru/viewtopic.php?style=12&f=20&t=737&start=300
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 26 Фев 2013, 09:24    Заглавие:  

ANA (launch customer), които първи "паркираха" 787 (преди директивата на FAA), очевидно не таят големи надежди, че проблема ще бъде решен скоро.
Прогнозата на FAA, както и на JL (Japan Air Lines) е, че самолета ще полети след 30-ти март.
NH (All Niponn Airways) обаче, явно са доста по-песимистично настроени, след като публично обявиха, че флотилията им ще остане на земята минимум до 31 Май.

http://www.flightglobal.com/news/articles/ana-extends-787-suspension-to-31-may-382683/

Последната промяна е направена от Almasy на Чет 21 Мар 2013, 11:04; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9922
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 26 Фев 2013, 11:42    Заглавие:  

A този престой на доста скъпия самолет до юни месец колко мислиш, че ще им струва на фона на яката мизерия, в която са всички световни авиопревозвачи? Много, ама много скъпо. Загубите се измерват с часове престой, а тук става дума за няколко месеца. Правенето на самолети не е като правенето на поредния смартфон или таблет, но явно едно ново поколение авиоинженери са прекалили с фентъзито или ненаучната фантастика.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Съб 16 Мар 2013, 13:54    Заглавие:  

Arrow Започват изпитания за връщане на Боинг 787 в небето
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 21 Мар 2013, 11:23    Заглавие:  

Натиска върху Боинг нараства.

NH (All Niponn Airways), лоялен клиент от създаването си, настоява за кеш компенсации във връзка с престоя на флотилията си от 17 броя 787 на земята и канцелирането на 3600 полета до края на май.
Обикновено когато се касае за компенсации, те се изразяват в намаление на цената за бъдещи доставки, отдаване на "безплатен" лизинг на машини с подобен капацитет и обсег на действие (например 767) или дори като "подарък" някоя и друга тяснофюзеляжна машина (73Х).
Макар от авиокомпанията да признават, че не са финализирани преговорите за компенсациите, последното говори за втърдяване на политиката на превозвача.
Подобно е и изявлението на AI (Air India).


http://news.airwise.com/story/view/1363787902.html

http://www.reuters.com/article/2013/03/20/boeing-787-india-idUSL6N0CCF2I20130320
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 08 Апр 2013, 14:45    Заглавие:  

Boeing извърши успешен финален тест на модифицираните литиево-йонни батерии на 787 Dreamliner

На 5 април компанията осъществи изпитателен полет пред Федералната авиационна адмистрация на САЩ FAA със самолет LN86, сериен самолет предназначен за полската авиокомпания LOT Polish Airlines.

Ако резултатите от теста са добри и системата докаже че работи безпрлоблемнно и сигурно при нормални и извънредни режими на полета, данните ще бъдат изпратени на FAA и на японското бюро за цивилна авиация (JCAB) за потвърждание.

Самолетът LN86, известен и като ZA272, изпълни полет с представител ина FAA на борда. Полетът е стартирал от летище Пайн Фийлд, Еверент, щата Вашингтон в 10,39 местно време. Полеттъ е продължил над крайбрежието на щатите Вашингтон и Орегон, като е достигната максимална височина от 43 000 фута (13 106 m). Самолетът каца обратно на базовото си летище.

След като се получи одобрение за модифицирането на батериите от стран ана регулиращите органи, вероятно в следващите 2 седмици, Boeing ще издаде сервизен бюлетин с детайлно описание на нужните модификации които ще са задължителни за да се получи от регулаторните органи разрешение за възобновяване на полетите. След това FAA и JCAB ще ревизират директивите си за авиационна безопасност, с които самолетите 787 бяха приземени принудително през януари след 2 последователни инцидента със самолети от този тип на японсикте авиокомпании All Nippon Airways и Japan Airlines.

След това специалисти от Boeing заедно с такива от авиокомпаниите-оператори на Dreamliner ще инсталират промените в системата на батариите. Първите самолети ще са на стартовия клиент ANA в Япония, където инженери от Boeing вече са започнали подготвителните работи в очакване на решението на регулаторните органи.

Промените по всеки самолет ще отнемат по 5 работни дни. След това ще започнат опреснителните курсове за пилотите и се очаква че Boeing 787 Dreamliner ще започне редовни полети в началото на юни 2013 г.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Нед 21 Апр 2013, 19:17    Заглавие:  

Arrow Одобриха промените на акумулаторите на “Боинг 787 Дриймлайнер”
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 06 Юни 2013, 14:06    Заглавие:  

Случка в airliners.net.......

Появи се тема "PBJ: японските пилоти не са убедени че, 787 е безопасен"

Темата е стартирана от Bogi в 16.17 на 05.06
Само след 11 отговора, темата е заключена, а съдържанието и напълно изтрито Mr. Green
Сакън да не се каже нещо лошо за пустия му 787 toothy10
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9922
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 06 Юни 2013, 14:51    Заглавие:  

Чадър над черния PR, разбираемо. Airliners.net се държи от хамериканци. Но не е нужно да го казва Пешо или Гешо, или японски пилот. Няма нищо издръжливо, в чието устройство да се съдържа литиево-йонна батерия. А и как замазаха нещата от Boeing?! Просто отделиха акумулаторите на разстояние един от друг и ги облякоха в защитни ризници, не позволяващи на самозапалила се батерия да пренесе заразата на колежките си. А самозапалването и произволното вдигане на температура са нещо неизбежно при тази тъпа технология. Ама едно е телефона, дет го размятаме наляво надясно и не ни е много еня дали ще работи утре, а друго е пътнически самолет. Защо няма пробив при електромобилите?! В батериите е отговора.

Или нещо друго - преимуществото на 787 е в теглото, съответно намален горивен разход на пасажерокилометър. Но стойността на постоянно заменяните батерии и други "авангардни" технологии под формата на резервни части е...а ма...та на смисъла на намаления разход на пасажерокилометър за авиокомпаниите. А и самата стойност на един брой 787 е зверска. Дори се чудя как джуджета като Полските авиолинии са си позволили да го закупят, но фукнята е голяма работа. Да са първите с тоя самолет, пък после ако ще и потоп да идва за икономическото им състояние. Тва полският национализъм е болестно състояние.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 12 Юни 2013, 15:56    Заглавие:  

Пореден инцидент с “Боинг 787 Дриймлайнер“ в Япония
Ekip News - 12 Юни 16:31

Неизправност на единия от двигателите отмени полет на “Боинг 787 Дриймлайнер“ в Япония. Това е четвъртият пореден инцидент с машина на американския самолетостроител от началото на месеца. При инцидента няма пострадали, а пътниците са прехвърлени на други полети. Машината, собственост на авиокомпанията „Ол Нипон Еърлайнс”, не успя да излети заради повреда в десния двигател.

Самолетът е трябвало да извърши вътрешен полет от префектура Ямагучи за Токио. Пътниците, които се разминали само с уплаха от инцидента, са били качени на други полети по същата дестинация.

Във вторник авиокомпанията “Джапан Еърлайнс“ забави с 6 часа полета Токио-Сингапур – пак със самолет “Боинг 787“, поради авария в антиобледителната система.

В понеделник пък превозвачът “Ол Нипон еърлайнс“ беше принуден да спре излитането на друг “Дриймлайнер“ поради повреда в датчика за налягане и температура на входа на единия от двигателите.

От 1 юни, когато японските авиокомпании подновиха полетите с “Боинг 787 Дриймлайнер“, това е четвъртата поява на неизправност при тези машини. В средата на януари бяха преустановени всички полети на самолета по света, след като машина на “Ол Нипон Еърлайнс“ извърши принудително кацане поради запалване на акумулатора. След проверка от Федералното управление на гражданската авиация на САЩ дадоха разрешение за възобновяване на полетите, след което същото направи и японското министерство на транспорта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9922
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 12 Юни 2013, 16:26    Заглавие:  

Детските болежки са неизбежни при този до някаква степен авангарден продукт (заради множеството иновации).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 4 от 7 [105 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0655s ][ Queries: 12 (0.0045s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker