Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Ген. Димитър Шивиков и Андрей Слабаков влизат в листата на ВМРО · Хванаха мъж с туби с бензин в катедралата Свети Патрик · Първи качествени изображения на китайския "клонинг" на руския изтребител Су-35 · 35 американски бронеавтомобили Hummer пристигнаха в Одеса · За 1 май НАТО с юбилейна мисия за защита на балтийското небе от руснаците · Военен експерт: руският флот може да реагира незабавно на корабите на НАТО в Балтийско море ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пет 19 Апр 2019, 02:22
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Историята на БГА БАЛКАН - текст и снимки
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 5 [73 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5 Следваща
Автор Съобщение
airburner


Регистриран на: 02 Дек 2006
Мнения: 692

МнениеПуснато на: Сря 17 Мар 2010, 00:51    Заглавие:  

Click to see if image is larger
http://www.airliners.net/photo/Balkan---Bulgarian/Tupolev-Tu-134/1666791/M/

_________________
Малко снимки

И още малко тук
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
airburner


Регистриран на: 02 Дек 2006
Мнения: 692

МнениеПуснато на: Пет 26 Мар 2010, 23:41    Заглавие:  

Click to see if image is larger
http://www.airliners.net/photo/Balkan---Bulgarian/Tupolev-Tu-134/1673104/M/

_________________
Малко снимки

И още малко тук
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
airburner


Регистриран на: 02 Дек 2006
Мнения: 692

МнениеПуснато на: Съб 10 Апр 2010, 10:26    Заглавие:  

Красавец Smile
Click to see if image is larger
http://www.airliners.net/photo/Balkan---Bulgarian/Tupolev-Tu-154B-2/1681942/M/
Click to see if image is larger
http://www.airliners.net/photo/Balkan---Bulgarian/Ilyushin-Il-18D/1681943/M/

_________________
Малко снимки

И още малко тук
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Чет 01 Юли 2010, 00:01    Заглавие:  

Да припомним една черна дата - 11 години се измнаха от това безумие:

Цитат:
На 30 юни 1999 г. - Българското правителство продава 75 % от националния превозвач авиокомпания Балкан на израелската фирма Зееви Груп.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
AiBOJ


Регистриран на: 16 Авг 2004
Мнения: 348
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 06 Юли 2010, 00:08    Заглавие:  

LZ-BAB в Бургас

отвън...

http://planepictures.net/netshow.php?id=944235

вътре Sad

http://planepictures.net/netshow.php?id=955453


не е ли жалка тази картинка? Добър стопанин ли е летище Бургас?

Предполагам съдбата на останалите самолети от музея е същата?! Не може ли нещо да се направи за да не "изгние" историята на българската гражданска авиация?

_________________
AiBOJ

Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheel blocks
there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Вто 06 Юли 2010, 07:43    Заглавие:  

Брутално!
Нали имаше проект за музей в Бургас? Бившия мин. на траспрота Мутафчиев обеща открити и закрити площи, какво стана?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
AiBOJ


Регистриран на: 16 Авг 2004
Мнения: 348
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 09 Юли 2010, 10:00    Заглавие:  

Проект си има, но самолетите се разпадат Sad. Но от музей до музей също има разлика Smile
_________________
AiBOJ

Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheel blocks
there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
airburner


Регистриран на: 02 Дек 2006
Мнения: 692

МнениеПуснато на: Вто 12 Окт 2010, 18:03    Заглавие:  

Случайно намерих едно календарче по случай 50 г авиокомпания Балкан.
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

_________________
Малко снимки

И още малко тук
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Чет 04 Ное 2010, 12:24    Заглавие:  

Може и да не е на "Балкан".
На летище Бургас
Click to see if image is larger

и на летище Варна.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Чет 23 Дек 2010, 08:00    Заглавие:  

На летище Варна

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пет 18 Фев 2011, 11:41    Заглавие:  

ХОРА ОТ УБО ГРЪМНАЛИ ЛИЧНИЯ ПИЛОТ НА ТАТО ГЕН. ПЕТЪР ЕВСТАТИЕВ?

16 септември 2008, 19:09

Юлиан Чернев

Click to see if image is larger
Уникална снимка от 1955 г. Първи полет до Берлин с Ли-2. Командир на екипажа е бъдещият директор на БГА “Балкан” Евстатиев (фуражката в центъра на първия ред).

Въздушният ас се застрелял в слепоочието уж заради 300 долара, взети назаем от директора на “Булер” Михаил Донски, осъден за финансово-валутни престъпления.
Миналата седмица в столичен седмичник бяха изнесени обвинения срещу покойния генерален директор на БГА “Балкан” преди 10 ноември генерал Петър Евстатиев. Според журналиста Красимир Луканов точно той бил човекът, виновен за смъртта на баща му и още 29 души, загинали на 21 декември 1971 г. при катастрофата на летище София. Бащата на бившия кадър на “Хоризонт” е известният летец от времето на соца Борис Луканов. Той е бил първи пилот на злополучния Ил-18, който се разбива на пистата няколко минути след излитането. Луканов-син твърди, че баща му е бил мишена на атентат, маскиран като обикновен авиоинцидент, защото заплашил Евстатиев, че “ако не отиде да се предаде доброволно”, той щял да го направи. По негови данни генералът се забъркал в корупция покрай “богомолските” полети в арабските страни и си присвоил 3000 долара. Същата версия – поне що се отнася до “присвоената” от Евстатиев сума, повтаря и бившият пилот Людмил Тасев, представен като очевидец на трагедията, понеже я наблюдавал от ... балкона на собственото си жилище /?!/. Родителят на журналиста възнамерявал да изобличи биг боса на гражданската авиация пред “органите” и за да му затвори устата, той го погубил. Часове преди фаталния полет до Алжир “някой” дочул разговор между Луканов и генерала. Петър Евстатиев уж наредил на пилота да се качва на необлетения самолет и да потегля, в противен случай щял да бъде уволнен. В интерес на истината въпросната машина е била на основен ремонт, приключил броени часове преди полета. Били са нужни още поне 2 облитания, за да я пуснат. Но “отгоре” нареждат “спецполетът” /каквото и да означава това/ да се състои. Явно в очите на Красимир Луканов “злодеят Евстатиев” нарочно е пренебрегнал инструкциите и е заповядал да се лети на всяка цена. Откъде обаче генералът е узнал, че самолетът е технически неизправен, така и не става ясно – поне в светлината на “разкритията” на журналиста. До последно не може да се разбере дали “мишена” не е бил вторият пилот Васил Драганов, който според легендата също се заканил, че ще огласи злоупотребите на Евстатиев, “където трябва”, и даже се готвел за лична среща с Тодор Живков веднага след завръщането си от Алжир.
Животът и смъртта на Петър Евстатиев, който според официалната версия се самоубива през 1975 г., продължават да са обвити в мистерия. За съжаление съпругата на покойния личен пилот на Тато не е между живите, починал е и един от синовете му – Румен. До редакционното приключване на броя не успяхме да открием за коментар другия му син – Евгени Евстатиев. Успяхме обаче да разговаряме с дългогодишни спецове от БГА “Балкан”, които са познавали добре генерала. Всички те без изключение са единодушни, че той е бил професионалист от изключителна класа, честен и доблестен мъж, който е посегнал на живота си /ако това отговаря на истината/, за не бъде разследван и евентуално съден заради престъпленията на друг високопоставен служител от системата на ДС и външната търговия. И недоумяват кому е било нужно да се раздухва такава позорна за паметта на покойния генерал хипотеза.
Ето какво довери пред репортер на “ШОУ” 81-годишният радист Борис Шабедин – Шабето, живата история на родната гражданска авиация, който стотици пъти е летял с шефа на авиотряд 28.
“Петър Евстатиев е човекът, който е оставил най-дълбоки впечатления у мен по време на 40-годишната ми работа в БГА. С качествата, които притежаваше, той беше ръководител от първа величина”.
На същото мнение е и някогашният високопоставен служител на БГА “Балкан” и представител на компанията в няколко западни столици през 70-те години Георги Ботев, чиято съпруга Пепа Върбанова пък е една от най-известните и опитни стюардеси.
“Петър Евстатиев беше най-добрият и способен летец на всички времена за българската авиокомпания. Той ме беше приел за стюард – поначало негова беше идеята да се въведат стюарди, както бе отдавна в западните авиокомпании. По-късно Петър Евстатиев стана представител на авиокомпанията в Париж за около 4 години, а когато се върна, бе назначен за генерален директор на БГА “Балкан”. След време го изтеглиха, за да оглави правителствения отряд /т.нар. авиотряд 28 – б.ред./. Стана личен пилот на Тодор Живков и политбюро. Заради отговорния пост го направиха генерал от Държавна сигурност. По времето, когато вече от няколко години бях в Лондон, до мен стигна ужасната новина, че най-добрият български летец, командир на правителствения отряд, генералът от ДС Петър Евстатиев, се е самоубил.

Теглил си куршум в главата, когато оперативна група на Държавна сигурност отишла в дома му да го арестува!

Обвинението, разпространено чрез слухове, било, че косвено е участвал или е знаел за финансово-валутните престъпления на Михаил Донски – тогавашен търговски директор на българската чартърна авиокомпания “Булер” и негов близък приятел. Разбира се, всичко остана забулено в мъглата на табутата около тъмните афери на ДС. Михаил Донски получи присъда от 11 години, от които “излежа” 2-3 на плувния басейн на “Левски Спартак” – клуб на МВР. А впоследствие стана официален представител на западногерманската туристическа фирма ТУИ “ТУРОПА”. И досега си живее разкошно на Златни пясъци, в Шведския хотел, на Пампорово... Необяснимо, нали?”, пита се и досега Георги Ботев.
Покойната Роза Георгиева, дългогодишен кадър на авиотряд 28, огласи приживе своята версия за смъртта на ген. Евстатиев. Тя й била разказана от неин познат лекар от “Пирогов”.
“Един ден д-р Стоянов най-неочаквано ме попита дали познавам летеца Петър Евстатиев. “Разбира се, че го познавам. Той не ми е само колега, а и приятел. Изключителен пилот. Сега е командир на правителствения отряд. Да не е болен?” – “В реанимацията е, сега идвам оттам. Прострелял се е в слепоочието”. – “Не е възможно! Не!” Щях да повярвам, ако някой го е застрелял, но да се самоубие! – “Странно... И според мен с два куршума....”, добави д-р Стоянов. Уж тайно бяха докарали Петър Евстатиев, а цял “Пирогов” говореше за него. Така и не дойде в съзнание, за да го разпитат. Умря на деветия ден. Ако е истина, тайната за неговата смърт се криеше в 300-тата долара, които взел назаем от човек, доскоро закрилян от властта, но сега подсъдим. И Пешо Евстатиев предпочел да се гръмне, вместо да приеме унизителните разпити и подозрения. Въпрос на чест. И плати 300-тата долара с цената на 49-годишиня си живот. Мълвата разнасяше какви ли не истории, разкрасяваше ги със сюжети за разкрити шпионски мрежи, чужди разузнавания, пикантни любовни връзки, дори игрални домове.

Шушукаше се, че е сложил край на много разкрития, свързани с високопоставените.

Естествено е - на повечето хора им се струва неправдоподобно едно самоубийство за 300 долара – само честта не е в състояние да го направи приемливо. Но аз помня неговото достойно поведение – не допускаше и сянка върху доверието, което колегите изпитваха към него. Достойнство излъчваха дори рапортите му пред правителствените лица. Посрещаше ги на самолета без онова гадничко превиване на кръста – спокойно ги канеше на борда и вдъхваше увереност у всички, че животът им е в сигурни ръце”, довери в началото на 90-те години Роза Георгиева, когато самоубийството на ген. Евстатиев още беше тема-табу.
Колеги на покойния Татов пилот обаче са на мнение, че той е станал жертва на инсценирано самоубийство, подобно на това на Иван Тодоров – Горуня, а по-късно и на УБО-шефа ген. Илия Кашев. “Според очевидци – персонала на болницата, той е бил застрелян от УБО. В Правителствена болница медицинска сестра е видяла прострелна рана в тялото от лявата страна...”, твърдят авиоспецовете. Дали Петър Евстатиев е издъхнал в “Пирогов” или в Правителствена болница, остава загадка, която може да разбули само следователят по случая, приключил го като самоубийство, и евентуално близките на въздушния ас.

Юлиан Чернев

ДОСИЕ

- Петър Евстатиев е роден на 15 юни 1926 г. в село Априлово, Софийско. Завършва НВВУ “Г.Бенковски”. Негов инструктор е Стефан Стойнов – бивш военен летец, на служба в гражданската авиация от 1948 г., който по-късно става командир на самолетите Ил-14. Освен Евстатиев той е обучил и великолепния пилот Любен Антонов, който загива през 1966 г. при катастрофата край Братислава.
През 1948 г. Петър Евстатиев постъпва на работа в ТАБСО. Лети на Ли-2 като втори пилот, а от 1952 г. е командир на Ли-2 и инструктор. Когато се въвеждат самолетите Ил-14, става командир на звено. Завършва курс за Ил-18 в Школата за военно-летателна подготовка в руския град Уляновск. Като командир на Ил-18 лети от 1962 г. Инструктор-командир на първия полет от София до Ню Йорк /1967 г./ Бил е главен директор на ТАБСО, директор в стопанско обединение БГА, командир на правителствено звено и зам.-генерален директор на БГА “Балкан”, гласи служебната справка за генерала. /Според неговия бивш подчинен Георги Ботев Евстатиев е бил генерален директор на БГА “Балкан”, което може би е неточност/.

- Ил-18, пилотиран от бащата на журналиста Красимир Луканов – Борис Луканов, се разбива на пистата на летище София и избухва в пламъци в 23,10 часа на 21 декември 1971 г. Втори пилот е Васил Драганов, щурман Тани Танев, борден радист Георги Янакиев, командир на сменен екипаж Иван Кокаланов /той оцелява/, борден механик на сменен екипаж Иван Иванов, стюардеса Аврора Пиндарева /младата жена е дъщеря на известния карикатурист Теню Пиндарев и наскоро е сключила брак с актьора и бъдещ шоумен Миодраг Иванов/. Аеропланът е превозвал официалната делегация за дните на българската култура в Алжир. По непотвърдени данни /естрадният изпълнител Христо Кидиков го бил чул от колегата си Борис Годжунов/ Тодор Живков също е трябвало да пътува в този самолет, но в последния момент се качва на друга машина. Загиват 30 човека. Между тях е естрадната звезда Паша Христова, половината оркестър “София” с ръководител Николай Арабаджиев – Фучо, за когото изпълнителката на “Една българска роза” е възнамерявала да се омъжи повторно, солисти на танцовия ансамбъл към столичното читалище “Аврора”, служители на Столична голяма община ... Мистър Сенко изпуска самолета, народната певица Янка Рупкина оцелява, спасяват се също Борис Годжунов и Мария Нейкова. От ДС обаче ги предупреждават да мълчат. След много години изпълнителят на “Надежда” довери, че това вероятно не е била катастрофа, а планирано покушение от висши чинове в БГА “Балкан”, които искали да прикрият далаверите си. Певецът го научил от своя близък приятел Ники Нейков /съпруг на Мария Нейкова/, чийто баща бил ДС-офицер.

- “Преди полета е извършен регламентиран преглед на самолета. Заменяно е управлението на елероните. При тази операция са били допуснати и някои недостатъци и грешки от страна на ръководителя и на изпълнителския инженерен състав. Това дава основание да се допусне, че може би този преглед да не е извършен качествено, включително неточно да са свързани въжетата към веригите на звездата на воланите /щурвалите/. И това е най-вероятната причина за катастрофата...”, пише в книгата си “Катастрофите – мъртвите и виновните”, бившият пилот Цветан Цаков. Той обаче уточнява, че истинската причина за трагедията остава недоказана, тъй като “от останките на самолета не е могъл да бъде възпроизведен предполагаемият образ на дефекта, причинил катастрофата”. Но Цаков уточнява и друго важно нещо. Че катастрофата през декември 1971-ва е третата в рамките на една година. Черната серия стартира на 18 януари, когато край Цюрих се разбива Ил-18 на БГА “Балкан”. На 17 септември същата година Ан-24 катастрофира край софийското село Бели Искър. Ето защо Петър Евстатиев просто е нямало как /нито е имал мотиви/ да “повреди” или да даде нареждане да бъдат “повредени” и другите два аероплана. Да не говорим пък какъв чутовен злодей трябва да бъдеш, за да ликвидираш при трите катастрофи общо 92-ма човека!

- За бившия кадър на БГА “Балкан” Георги Ботев главните “виновници” за катастрофите са ужасните условия на работа в хангарите на столичното летище, където се извършват ремонтите и прегледите на самолетите. Сградата и пистата на аерогара София са били построени от германците още през 1939 г. Когато у нас за първи път пристига Индира Ганди, на мястото на първия досег на нейния БОИНГ 707 няколко блока от пистата се разпукват и огъват. “Именно тази архаична единствена писта на софийското летище стана арена на три самолетни катастрофи – с Ил-18, Ан-24 и Як-40, по различно време, но и трите на БГА “Балкан”. Ил-18, тази летяща таратайка, е в експлоатация от 1962 г. При друг тип самолети, при прецизна поддръжка годините не са чак толкова много, но... Трябва да си работил на летище София, трябва да си надниквал поне веднъж в хангарите и ще ти стане ясно, че с отвертки и разпиляно работещи и човъркащи техници, на студ или пек, с омазнени работни комбинезони, корави и лъснали като кюнци, не се поддържа такава сложна техника. Само един дежурен инженер проверява работата на 20-30 техници и се разписва върху протокола за ремонт...”, описва антиусловията, “допринесли” за катастрофите в БГА “Балкан” през 70-те и 80-те години Георги Ботев.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Нед 29 Май 2011, 15:19    Заглавие:  

На летище Русе преди години.
Снимката е от Русе-онлайн.

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Вто 28 Юни 2011, 16:44    Заглавие:  

Arrow 64 години Българска Гражданска Авиация


---------------------------------------------------------------------

Днес в културно-информационния център на авиацията и ВВС в София бе отбелязана 64-та годишнина от първия полет на Дирекция "Въздушни съобщения" осъществен на 29 юни 1947 г. по маршрут София-Бургас-София.
На тържеството присъстваха командващия на ВВС генерал-майор Константин Попов, Бернд Фрекман, изп. директор на "Луфтханза Техник София", Светослав Станулов, председател на АБА, Кирил Ерменков, бивш министър на транспорта и над 100 ветарани от гражданската авиация и ВВС.

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
TU5


Регистриран на: 30 Май 2006
Мнения: 39
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 28 Авг 2011, 22:55    Заглавие:  

Preslav написа:
Arrow 64 години Българска Гражданска Авиация


---------------------------------------------------------------------

Днес в културно-информационния център на авиацията и ВВС в София бе отбелязана 64-та годишнина от първия полет на Дирекция "Въздушни съобщения" осъществен на 29 юни 1947 г. по маршрут София-Бургас-София.
На тържеството присъстваха командващия на ВВС генерал-майор Константин Попов, Бернд Фрекман, изп. директор на "Луфтханза Техник София", Светослав Станулов, председател на АБА, Кирил Ерменков, бивш министър на транспорта и над 100 ветарани от гражданската авиация и ВВС.



И по случай този хубав празник,нека ви разкажа,и покажа какво ще е останало от БАЛКАН по случай 65 години Българска Гражданска Авиация!
А именно ето какво,на фона на величествената сграда на РВД:

Click to see if image is larger

И още малко прекрасни експонати за бъдещ музей....

Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

Има и краченца.....


Click to see if image is larger

и перчици....


Click to see if image is larger

А ето как изглеждаха самолетите преди да ги "оправят"


Click to see if image is larger

С какво и на кого пречеха самолетите просто недоумявам.Надявам се че не е свързано със строежа на новата кула на РВД,защото тя е на съвсем друго място.
За съжаление също е положението в северният район-там "умните" от военното министерство вече са нарязали и Ту-134,също така са подготвени и останалите Ан-26

Нашите приятели от Скорпион Еър,притежаваха също така и един страхотно запазен Ан-12,ама като казвам запазен,имам предвид точно това!
И понеже вече не е годен да лети,решили че е излишен и го продали за малка сума на някакъв украинец,който в процеса на рязане е казал следното:
"Странно,вие тука нямате ли намерение да правите музей...защото този самолет е много подходящ.!?!?"
Не знам дали това са били точните му думи,но смисълът им е подобен!
След като научих всички тези неща,и видях останките от историята на БАЛКАН,в изблик на ярост просто вдигнах телефона и почнах да въртя по министерства,в отчаян опит да потърся помощ.
Но след като се свързах с МТ,от там ме препратиха към ГВА.Там говорих с един любезен господин,на име Бамбов,който гордо ми заяви,че ,цитирам:
"Крайно време беше тази скрап да бъде нарязана,защото перона на летището е тесен,и нвече нямало място за нищо.Никъде по европейските летища нямало такива бараки."
След като аз бях готов да ревна в ибзлик на безпомощност,му казах че може би някой ден като се започне музей на авиацията на летището,или поне в близост на него няма да има какво да сложим,и това ще е жалкото,той ми отговори :
"На никое международно летище няма музей"
Аз лично се сещам веднага за музея до летище Никола Тесла в Белград-един наистина страхотен музей.Там имат и наш Месершмит 109Г,предаден след 1944г.Хората си го пазят и съхраняват,а ние -давайте да режеме и потопяваме историята.
Ех Уважаеми Господин бамбоф,от такива хора като вас авиацията в България е на това ниво.Трябваше да ви сложат за директор на ГВА,за да можете и вие някой ден да приберете някоя и по-тлъста комисионна,като например от даването на лиценз на Голдеър за наземен оператор,срещу скромната сума от 350 000$ рушветче.....
Има искра надежда,говорих със секретарката на зам.министъра Камен Кичев,надявам се като бивш служител на авиокомпания,и след като видях в интервюта как ревностно защитаваше Летище София от нападките на онази евроселянка Антония Първанова,все пак да помогне в спасяването на макар и малкото останало!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
TU5


Регистриран на: 30 Май 2006
Мнения: 39
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 28 Авг 2011, 23:28    Заглавие:  

И понеже съм набрал скорост,ще попиша и попоказвам още малко.
Ще засиля ужаса , чуството за безпомощност и яростта ви с още малко снимки:

Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

Това са снимки с нарязаната 134 за тъпият Биг Брадър,предполагам си спомняте последната реалити помия която излъчиха.
От тогава ги мразя тия.
От Балкан на летището е останало само BTZ което до последно се ползваше от отряда за борба с тероризма,и цялото е надупчено от Калашниците на командосите Laughing
И в заключение ще ви кажа-повече няма да се занимавам,ще си правя моделите на граждански самолети-тях такива като бамбов не могат да ми ги нарежат.
Жалко само че когато децата ни попитат -"Татко,дядо на какъв самолет е летял?" ние ще отговаряме: "Еми не помня вече,а и ги нарязахме за скрап щото пречеха,а трябваше и да се изкарат парички малко от паметта на дядо ти.Той вече го няма и нищо не може да каже,а колегите му които са още живи,те вече са много стари и не помнят,изкуфели старци са,и не заслужават някой да си спомня за тях.Балкан го оправи един циганин,Костов се казва.Ние синко,сме единствената държава от източният блок, която нарочно и умишлено си фалира националният превозвач,също така тогава оставихме много хора без работа и не им платихме заплатите.Сега национален превозвач е една фирма на едни варненски мутри,те се грижат за това България да се представя достойно на европейските летища.Сине,вземи да запалиш черната S-класа и да идеш в Биад,да послушаш малко чалгичка,да посваляш манекенки,току виж срещнеш и великият Евродепутат Слави Бинев,той също обича да ходи там,може да ти каже за някое еврофондче за източване,и да изкараш повече от колкото от скрап от самолети.Не ме разпитвай повече за историята-тя е минало,и вече не е от занчение.Ние имаме само 1300г. история,не като САЩ,цели 200г.те са прости и имат страхотни музей,а ние сме велики и имаме скрап!"

То малко като монолог се получи,ама толкова съм изперкал вече,че не ми дреме!

Приятели на Българската Авиация,бъдете здрави,обичайте спомените и снимките,защото само те ще ни останат!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 5 [73 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0842s ][ Queries: 12 (0.0062s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker