Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
САЩ експулсира китайски дипломати! Опитали са да влязат в американска военна база · Италиански журналист описва схемата за трафик на боклук в Източна Европа · Франция предава масов убиец на Аржентина · Мицотакис към Германия и ЕС: Вземете мигранти директно от гръцките острови · Германски депутати искат бежански лагери по границите на ЕС · Откриха масов гроб с 643 цивилни в Ирак ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 15 Дек 2019, 20:55
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
C - 17 Globemaster III - Най новата придобивка на ВВС
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 6 [80 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6 Следваща
Автор Съобщение
мимоно

Регистриран на: 09 Юли 2009
Мнения: 47

МнениеПуснато на: Чет 13 Авг 2009, 09:31    Заглавие:  

Интересни снимки от вътрешността на C-17 борд 01 в база Папа

http://www.airliners.net/photo/Hungary---Air/Boeing-C-17A-Globemaster/1562144/L/

http://www.airliners.net/photo/Hungary---Air/Boeing-C-17A-Globemaster/1562311/L/

на тази втората ако се загледате, на една от седалките на десния борд има някой от нашите ВВС или поне е със същия камуфлаж.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 13 Авг 2009, 13:09    Заглавие:  

мимоно написа:
Интересни снимки от вътрешността на C-17 борд 01 в база Папа

http://www.airliners.net/photo/Hungary---Air/Boeing-C-17A-Globemaster/1562144/L/

http://www.airliners.net/photo/Hungary---Air/Boeing-C-17A-Globemaster/1562311/L/

на тази втората ако се загледате, на една от седалките на десния борд има някой от нашите ВВС или поне е със същия камуфлаж.


Ами баш на наш човек намяза. Прочее ако искаш още снимки от вътрешността на нещото(верно американски, не орташкия) - само кажи

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
fixxxer


Регистриран на: 14 Яну 2006
Мнения: 476

МнениеПуснато на: Чет 13 Авг 2009, 16:01    Заглавие:  

Емо Николов.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42493

МнениеПуснато на: Чет 13 Авг 2009, 20:25    Заглавие:  

Искаме Тъндъре. Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 13 Авг 2009, 20:36    Заглавие:  

Preslav написа:
Искаме Тъндъре. Rolling Eyes

Mи като искате ша ви са даде Very Happy
Опашката е от мераклии да се покачат в кокпита. За съжаление на втория ден не ми издържаха нервите, а и опашката беше двойно по-голяма. Тъкно си имам повод да завторя RIAT Very Happy
Click to see if image is larger


Една малко тъмничка но поне можете да видите отвътре гледката към рампата и как точно се затваря рампата
Click to see if image is larger

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
мимоно

Регистриран на: 09 Юли 2009
Мнения: 47

МнениеПуснато на: Чет 13 Авг 2009, 20:43    Заглавие:  

Бая народ събира. Мен ще ми е за втори път да питам Embarassed ама все пак да си питам. Значи нямаш снимки от кокпита?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
мимоно

Регистриран на: 09 Юли 2009
Мнения: 47

МнениеПуснато на: Чет 13 Авг 2009, 20:49    Заглавие:  

fixxxer написа:
Емо Николов.


А някакви снимчици не е ли пращал? Twisted Evil
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 13 Авг 2009, 20:57    Заглавие:  

мимоно написа:
Бая народ събира. Мен ще ми е за втори път да питам Embarassed ама все пак да си питам. Значи нямаш снимки от кокпита?

Уви на тая машина нямам. И сам виждаш каква беше опашката а след два километра разходка(дължината на цялата експозиция беше 3.2 километра) не ми се висеше. А на втория ден опашката беше двойно по-голяма.
Снимки от кокпит имам само на МС-130Р и на КС-135 обаче там сериозно се издъних(не смених обектива на апарата) и с 24-70 каката пилот успя да ми хване само физиономията.
На първата снимка между другото тъплата пречи да се види стойката за носилки

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
мимоно

Регистриран на: 09 Юли 2009
Мнения: 47

МнениеПуснато на: Чет 13 Авг 2009, 21:25    Заглавие:  

Thunderchief написа:
мимоно написа:
Бая народ събира. Мен ще ми е за втори път да питам Embarassed ама все пак да си питам. Значи нямаш снимки от кокпита?

Уви на тая машина нямам. И сам виждаш каква беше опашката а след два километра разходка(дължината на цялата експозиция беше 3.2 километра) не ми се висеше. А на втория ден опашката беше двойно по-голяма.
Снимки от кокпит имам само на МС-130Р и на КС-135 обаче там сериозно се издъних(не смених обектива на апарата) и с 24-70 каката пилот успя да ми хване само физиономията.
На първата снимка между другото тъплата пречи да се види стойката за носилки



Виждат се малко. В дясно до кабинката на лоудмастъра над главите на хората се вижда горната част заедно със всичките кабеляци и маркучи. Ама ако не ми беше казал нямаше да обърна внимание. Има монтирани и спомагателени панели с изходи за кислород, захранване 28 и 115 волта. Това което се вижда са три аеромедицински станции, на която се закрепват по три носилки. Има възможност за още 9 допълнително да се монтират. Общо събира 36 носилки като за всяка има спомагателен панел.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42493

МнениеПуснато на: Пет 25 Сеп 2009, 00:32    Заглавие:  

"Боинг" передал консорциуму НАТО второй ВТС C-17 "Глоубмастер-3"

МОСКВА, 23 сентября. (АРМС-ТАСС). Компания "Боинг" объявила о передаче Организации по управлению воздушными перевозками НАТО (NAMO) второго из трех заказанных в рамках проекта "Инициатива по усилению потенциала стратегических военно-транспортных перевозок" SAC (Strategic Airlift Capability) стратегического военно-транспортного самолета C-17 "Глоубмастер-3".

Как планируется, в ближайшее время самолет с бортовым номером SAC-2 выполнит перелет на авиабазу "Папа" и войдет в состав созданного тяжелого авиатранспортного крыла. Официальная церемония передачи НАТО первого самолета C-17 состоялась 14 июля текущего года.

Реализация проекта SAC началась в сентябре 2006 года, когда 13 стран НАТО подписали протокол о намерениях организовать совместную закупку и эксплуатацию ВТС C-17. В середине 2007 года НАТО официально одобрило решение о создании для приобретения и поддержки самолетов от имени НАТО и стран консорциума Агентства по управлению воздушными перевозками (NAMА).

В ноябре 2008 года NAMА от имени государств-участников программы SAC направило американскому правительству письмо о предложении и принятии предложения, предусматривающее приобретение двух ВТС C-17 "Глоубмастер-3". Согласно данному документу, два самолета C-17 будут приобретены НАТО у компании "Боинг", а третий будет выделен из состава ВВС США.

Агентство по оборонному сотрудничеству и безопасности (DSCA) МО США уведомило Конгресс о возможной продаже НАТО двух ВТС C-17 "Глоубмастер-3", а также связанных с контрактом услуг и оборудования общей стоимостью около 700 млн дол в мае 2008 года.

Проект совместной закупки C-17 связан с нехваткой военно-транспортных самолетов, ограничивающую возможности НАТО по доставке крупногабаритных грузов для выполнения военных или гуманитарных миссий. Планируется, что закупаемые самолеты будут применяться для обеспечения поддержки операций НАТО, сил ООН и Европейского Союза в интересах любой из стран-подписантов, а также для решения других международных задач.

В число участников программы входит 12 государств: Болгария, Эстония, Венгрия, Литва, Нидерланды, Норвегия, Польша, Румыния, Словения и США, а также две страны, не входящие в НАТО - Финляндия и Швеция.

Финансирование проекта будет осуществляться за счет взносов стран- участниц проекта и средств НАТО. В дальнейшем страны ежегодно будут компенсировать расходы на эксплуатацию самолетов в зависимости от их налета. При необходимости проведения ремонта и модернизации они будут финансироваться из созданного оперативного фонда.

Планируется, что оставшийся самолет SAC-3 будет передан НАТО в начале октября 2009 года. Пилотироваться самолеты будут многонациональными экипажами. До момента завершения подготовки пилотов, ВВС США направило в состав авиакрыла около 50 военнослужащих ВВС и приняло на себя командование им. В общей сложности в штат нового подразделения будут входить около 140 военнослужащих из стран-участниц консорциума. "Боинг" уже разместил на авиабазе "Папа" технический центр для оказания помощи в поддержке самолетов численностью 14 человек.

По информации "Боинга", рекомендованное время эксплуатации ВТС C-17 составляет 1000 летных часов в год, что позволит использовать закупленные самолеты в течение 30 лет.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Чет 01 Окт 2009, 11:49    Заглавие:  

http://www.af.mil/shared/media/photodb/photos/090727-f-1014w-388.jpg
Airmen representing the U.S. and 11 partnering nations stand in front of a C-17 Globemaster III for the multinational Heavy Airlift Wing at Papa Air Base, Hungary. The organization that will provide strategic airlift worldwide for humanitarian, disaster relief, and peacekeeping missions in support of the European Union, United Nations and NATO. (Department of Defense photo/Master Sgt. Scott Wagers)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
мимоно

Регистриран на: 09 Юли 2009
Мнения: 47

МнениеПуснато на: Чет 15 Окт 2009, 21:13    Заглавие:  

Последният трети C-17 вече е в базата в Папа. До края на годината остават два месеца и половина, а аз още не съм видял C-17 с унгарска регистрация да кацне в България. МО -то дали има намерение да използва часовете който сме си платили или както досега някой пак ще каже: "Това е поредната необммислена сделка на предишното раководство"?

http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=13&item=912
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
chapraz


Регистриран на: 02 Авг 2009
Мнения: 63

МнениеПуснато на: Пон 02 Ное 2009, 01:10    Заглавие:  

Ето една снимка от официалното предаване на третия самолет C-17 от завода на Боинг на HAW. Пилотите за този полет са от Полша, Румъния, САЩ, Холандия и България. С това и последния самолет пристигна в базата в Папа, Унгария от където ще изпълнява полети за нуждите на страните участнички в проекта.

Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от chapraz на Съб 05 Дек 2009, 01:57; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Ginev


Регистриран на: 15 Май 2007
Мнения: 1337

МнениеПуснато на: Пон 02 Ное 2009, 09:26    Заглавие:  

Снимка: chapraz
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Mig-28


Регистриран на: 17 Апр 2009
Мнения: 981
Местожителство: Pld

МнениеПуснато на: Сря 11 Ное 2009, 17:23    Заглавие:  

Някой знае ли защо превозиха модернизираните ни БТР-60ПБ до Афган със Ан -124 при положение, че вече би трябвало да имаме на разположение С-17 за превоз на тежка техника.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 6 [80 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0754s ][ Queries: 12 (0.0035s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker