Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ВИДЕО ОТ ДНЕС : B-2 най-опасният бомбардировач в света · Тайната падна: Ето защо западните оръжия бяха безсилни в Саудитска Арабия · Вижте ракетите, които взривиха пазара на петрола /ВИДЕО/ · 11-годишна прогонила въоръжен апаш в хранителен магазин /ВИДЕО/ · Мадуро готов да преговаря с опозицията · Братя Григорови за шпионския скандал: Бърка се шпионаж със слугинаж ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Do 19 Sep 2019, 06:45
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » ОБЩА СТАЯ » ОБЩ АРХИВ » Общи приказки
Трагедията в Македония - случаят "Илинден"
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 7 von 7 [97 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Autor Nachricht
vh1


Anmeldedatum: 06.08.2009
Beitrдge: 1805
Wohnort: Русе

BeitragVerfasst am: Mo 28 Feb 2011, 10:13    Titel:  

Започвам от критериите....НАШ ЧОВЕК...а какъв капитан е и какъв опит има? Гладен бил и му е нужен тоя поминък. А дали може да го практикува? Дали е достатъчно подготвен?
Навремето имах проблем като капитан на учебния кораб...не съм имал достатъчно плавателен стаж...(пак опряхме до критерии)
А колкото до адекватното заплащане - това е проблема и точно той е в основата......И точно в развитието на грешките е проблема. Грешка е младок без достатъчно проплавани часове, години и т.н. да вземе в свои ръце живота на нищо неподозиращи пътници.
Нима ще оспорим, че да превозваш пътници трябва да си малко по-опитен от другите? Или това няма значение?
Съжалявам, че по тоя начин засягам интересите на ваканционните капитани, но смятам, че с това не трябва да се шегуваме и е много сериозен въпрос. И това, че не са ставали произшествия не означава, че трябва да сме спокойни!
Не е достатъчно да имаш 20 БРТ и да управляваш лодка (корабче) с туристи. Карай си твоята лодка, прави си удоволствието с приятели, но да поемаш отговорност за пътници е почти безумие (безумие на тоя дето разрешава това)
Така поставен въпроса не е ли достатъчно да се замислим за критериите, които да се прилагат при определяне кой и кога да може да изпълнява тая дейност?
И накрая, всички сме ГОЛЕМИ КАПИТАНИ докато не ни дойде до главата такъв случай........и започнем да търсим вината някъде другаде.........
Моето мнение си е за мен, но ми се струва, че трябва да се замислят повече хора в тая насока и затова пиша. Грешка ли е, че поставям така въпроса? Трябва ли да чакам да има потърпевши, че да ги питам дали съм прав?

Колкото до опита...човек се учи не само от собствените си грешки, а е добре да разбере и опознае всеки случай.
Разбрал съм, че добрия капитан не е тоя, който може да излезе от всяка трудна ситуация, а тоя, който предвижда ситуациите и прави така, че да не изпада в трудна ситуация. Това му помага и когато изпадне и в непредвидена такава....
Опита не се състои в големи аварии и поражения...
Затова има добри, посредствени и лоши капитани....

_________________
Click to see if image is largerClick to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Sea Dog
[Moderator]


Anmeldedatum: 10.12.2005
Beitrдge: 3529
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: Mo 28 Feb 2011, 11:18    Titel:  

Имам усещането, че си пиша с двама човека.............


Zitat:
Започвам от критериите....НАШ ЧОВЕК...а какъв капитан е и какъв опит има? Гладен бил и му е нужен тоя поминък. А дали може да го практикува? Дали е достатъчно подготвен?
Навремето имах проблем като капитан на учебния кораб...не съм имал достатъчно плавателен стаж...(пак опряхме до критерии)


Къде видяхте определяне по метода "наш човек" ??? Къде ???
Това, че вие на времето сте имали проблем от подобен характер, не ви дава право да поставяте всички под един знаменател. Още повече, след като не познавате реалната ситуация !!
Критериите за заемане на определена длъжност, на плавателно средство с определени характеристики е описано в наредба (знаете коя), и свободните съчинения по темата са безмислени. Няма "наш", няма "ваш" - или отговаряш на изискванията или не.

Zitat:
А колкото до адекватното заплащане - това е проблема и точно той е в основата......


Zitat:
Пак до заплата опряхме....точно това няма да ни оправи


Последно, кое от двете е вярно ???

Zitat:
Грешка е младок без достатъчно проплавани часове, години и т.н. да вземе в свои ръце живота на нищо неподозиращи пътници.
Нима ще оспорим, че да превозваш пътници трябва да си малко по-опитен от другите? Или това няма значение?


Има значение, но си има и правоспособност, според която имаш право или нямаш право да возиш пътници. Останалото е морална дилема, която е несъвместима както с нормативната база, така и с "изкарването на насъщния".

Zitat:
Съжалявам, че по тоя начин засягам интересите на ваканционните капитани, но смятам, че с това не трябва да се шегуваме и е много сериозен въпрос.

Не е достатъчно да имаш 20 БРТ и да управляваш лодка (корабче) с туристи.


Нищо не засягате, защото по същество нищо не казвате.
За 20 брт. - според разпоредбите на МА е достатъчно, ако качваш до 10 човека. А корабчета с този тонаж трудно ще ги претовариш. В случай, че това все пак става - проблема е административен - разрешение и контрол.
За превоз на хора над 12 човека, се искат други документи, за които се иска определен стаж и правоспособност, които мога да извадя по надлежния ред и на 25 години - това прави ли ме по-малко подготвен, от трети или втори пом. кап. на големите кораби (за нуждите на сезонния превоз Варна - Галата, разбира се) ??

_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
vh1


Anmeldedatum: 06.08.2009
Beitrдge: 1805
Wohnort: Русе

BeitragVerfasst am: Mo 28 Feb 2011, 12:01    Titel:  

Zitat:
Критериите за заемане на определена длъжност, на плавателно средство с определени характеристики е описано в наредба (знаете коя), и свободните съчинения по темата са безмислени. Няма "наш", няма "ваш" - или отговаряш на изискванията или не.

Точно това имам предвид де...точно тия критерии...
Zitat:
Това, че вие на времето сте имали проблем от подобен характер, не ви дава право да поставяте всички под един знаменател. Още повече, след като не познавате реалната ситуация !!

Много добре съм запознат...поне такава ми е работата...и виждам дори отстъпления в изискванията...
Zitat:
Цитат:
А колкото до адекватното заплащане - това е проблема и точно той е в основата......


Цитат:
Пак до заплата опряхме....точно това няма да ни оправи

Не си разбрал...проблема ни е в заплащането, той е в основата, но това няма да оправи нещата...може би не съм се изразил правилно...
Zitat:
За превоз на хора над 12 човека, се искат други документи, за които се иска определен стаж и правоспособност, които мога да извадя по надлежния ред и на 25 години - това прави ли ме по-малко подготвен, от трети или втори пом. кап. на големите кораби (за нуждите на сезонния превоз Варна - Галата, разбира се) ??

Прави те, разбира се, след като не си практикувал занаята...а това може и с изпит да се провери...
Всъщност не се заяждам, а търся причините за произшествието. За мен са само субективни. Като се почне от "дострояването" на надстройката, претоварването с пътници, неадекватното поведение в ситуацията от капитана и задълженията на наблюдаващия орган за безопасността на това начинание. Дори нямам предвид какво е по нашето черноморие....

_________________
Click to see if image is largerClick to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
vh1


Anmeldedatum: 06.08.2009
Beitrдge: 1805
Wohnort: Русе

BeitragVerfasst am: Di 05 Jul 2011, 10:27    Titel:  

Не знам какво да кажа....мен ми се струва много малко!
Та това са 15 невинни хора!
Zitat:
"Според съда Сотир Филевски не се придържал към наредбите за корабоплаването и лекомислено сметнал, че няма опасност като качва на борда на кораба над 50-те български туристи. "

Тук разковничето е "лекомислено".
При такава работа нямаш право да си лекомислен!!!!!!
И още...лекиомислие проявява само неподготвения...мога да кажа незнаещия....или както му казваме "лабавия капитан".............

_________________
Click to see if image is largerClick to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42470

BeitragVerfasst am: Di 05 Jul 2011, 17:13    Titel:  

Arrow Минимални присъди за трагедията на кораба “Илинден“
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42470

BeitragVerfasst am: Fr 06 Apr 2012, 13:57    Titel:  

Arrow Потвърдиха присъдите по делото „Илинден"
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42470

BeitragVerfasst am: Mo 12 Nov 2012, 10:06    Titel:  

Arrow Роднините на загиналите на “Илинден” са завели иск от 10.5 млн. лв.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 7 von 7 [97 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » ОБЩА СТАЯ » ОБЩ АРХИВ » Общи приказки
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0703s ][ Queries: 12 (0.0057s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker