Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
НОВАТА ЛАДА НИВА 2019 4X4 SUV ВИДЕО · ДАМИ КАНЯТ : Шаума с включване от фитнеса · ЗА ЛЕКА НОЩ : ФЕНОМЕНАЛНАТА ЛОЛА АСТАНОВА · Адвокати се надигнаха срещу задължение да докладват клиентите си на ДАНС · ЯДРЕНИЯТ АРСЕНАЛ НА ПЕТАТА РЕПУБЛИКА · Ватиканът подготвя конференция за борба с педофилията в църквата ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 19 Фев 2019, 02:19
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Новини за други авиокомпании и самолети
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 8 от 9 [132 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9 Следваща
Автор Съобщение
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 12 Фев 2014, 01:07    Заглавие:  

- VietJet превърна в твърда поръчка MoU за до 92 самолета производство на Airbus (42 x 320neo, 14 x 320ceo, 7 x 321ceo плюс 29 опции). В допълнение, АК ще вземе на лизинг още 7 машини 320ceo
- Binter Canarias с твърда поръчка за 6 х ATR 72-600
- Boeing проучва възможностите за наследник на 757, ползвайки за база някои от спецификациите на разработвания, но канцелиран WB 787-3. NB машината е без аналог дори и в днешно време. (единствено 321ceo се доближава по характеристики). Програмата обаче не е стартирана официално и е твърде вероятно да не види изобщо бял свят. Първо 757 е нишов самолет, второ твърде възможно е тази ниша изцяло да бъде заета от 321neo, ако Airbus постигне заложените параметри
- въпреки добрите пазарни позиции заети от DL (Delta) и доста помръкналата последните години слава на AA (American Airlines), последната продължава да бъде любимата АК на американците. Същите оприличават бранда DL като добра и удобна алтернатива, но все пак с доста по-евтин продукт и ако цените биха били идентични, повечето предпочитат AA
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 18 Фев 2014, 12:23    Заглавие:  

- сравнително новата АК Hunnu Air, ще започне полети ULNCDG (Улан-Батор – Париж) със тяснофюзеляжна машина (319). Причината е, че вероятният пътникопоток едва ли ще е достатъчен за да запълни WB самолет. Дължината на трасето (7044 км) ще наложи и междинно кацане за дозареждане с гориво (най-вероятно Перм). Ако линията се окаже успешна и деманда расте, Hunnu Air ще вземе на лизинг 332, които ще заменят 319 (http://www.ch-aviation.com/portal/news/25654-mongolias-hunnu-air-to-go-long-haul-to-paris-cdg-this-summer)
- и при С-серията не всичко върви по вода – първо, говори се вече за ново забавяне на програмата (EIS вече веднъж беше отложен). Второ, QR които са с LoI за модела и бяха надежда за крупна поръчка, не се изключва да се преориентират към 319. КЕ (които имат вече твърда поръчка) също публично изказаха притесненията си, както от забавянето, така и от малкия брой поръчки (още повече, че са единственият азиатски клиент закупил самолета). Трудности има и със софтуера на FBW, който е нова разработка (при SSJ няма такъв проблем, тъй като ползва отдавна проверен FBW - идентичен с този на серията 318/19/20/21 – производство на Thales). Не на последно място – след като Republic заземи 27 броя от флотилията си от ERJ, поръчката им за С-серията вече не изглежда чак толкова сигурна
- слух: OZ (Asiana) в преговори за 388
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Нед 23 Фев 2014, 10:52    Заглавие:  

- Dreamjet е нова АК, която възнамерява да последва примера на British Airways и да открие полети Париж-Ню Йорк, със самолет конфигуриран само в бизнес класа. Макар, че седалището на превозвача е на летище Бурже, не е обявено още от кое парижко летище ще стартира полета (не се изключва и CDG). Самолета ще бъде 752
- TG (Thai Airways) отново на загуба. Компанията обявява спешен план за реконструктуриране, вероятно включващо и масивни съкращения. Най-катастрофални са загубите до западното крайбрежие, конкретно LAX (Лос Анжелиз). TG се слави с доста добър сървиз, включително в най-евтината (икономична класа), но често цените са по-високи отколкото на конкуренцията, а това не помага, особено като се има в предвид, че Тайланд е дестинация, привличаща не най-богатите туристи (почивка от Германия в Тайланд може да бъде по-евтина отколкото примерно на Санторини или Виареджо)
- Republic вече официално обяви, че може да канцелира своята поръчка за 40 бройки от С-серията (конкретно версията CS300). АК се слави и със най-ниските заплати в САЩ, което доведе до масово напускане на пилоти в последно време
- QF (Qantas) прекрати JV със SA (South African Airways) по линиите JNBSYD (Йоханесбърг-Сидни) и JNBPER (Йоханесбърг-Пърт) за да угоди на EK (Emirates), с които пък имат JV за полетите до половината Европа. От тук нататък полетите, предлагани от мрежата на QF до Южна Африка няма да са нон-стоп, а с трансфер през DXB (Дубай). Според специалистите това е поредният пример, как за да се увеличат печалбите на определен превозвач (в случая – ЕК), се върви против интереса на пасажерите, тъй като преките полети JNBSYD и JNBPER са с дължина съответно едва 11044 и 8326, а през Дубай – 18428 и 15416 км. SA разбира се ще продължи да предлага съответните нон-стоп полети, но не се знае дали от тук нататък ще бъдат рентабилни (достатъчен брой пътници). Докато JV със QF съществуваше, полети със трансфер и до други градове в Австралия (CNS, MEL, ADL) или далечния изток можеше да се закупят на адекватни цени, сега Qantas ще продава самостоятелно съответните връзки, оскъпявайки над двойно досегашните цени. Твърде е вероятно South African Airways да бъде принудена да се откаже от преките връзки с Австралия, което съответно ще пренасочи целия пътникопоток през Дубай.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 05 Мар 2014, 20:08    Заглавие:  

http://www.reuters.com/article/2014/02/27/kazakhstan-airline-idUSL6N0LW1M220140227
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9648
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 07 Мар 2014, 12:02    Заглавие:  

Рогозин усомнился, стоит ли разворачивать в РФ производство канадских самолетов Bombardier

Вице-премьер Дмитрий Рогозин усомнился, стоит ли разворачивать в России производство самолетов Bombardier. Таким образом он отреагировал в своем микроблоге в Twitter на новость о том, что власти Канады решили выслать из страны всех находящихся в ней русских военнослужащих.

"Стоит ли нам тогда разворачивать у себя производство самолетов Bombardier? Может, предпочесть европейский аналог? Или наконец наш авиапром начнет разрабатывать и строить собственную современную конкурентную технику?" - написал зампред правительства.

В январе 2014 года губернатор Ульяновской области Сергей Морозов сообщил. что канадская компания Bombardier совместно с госкорпорацией "Ростех" построит в Ульяновске завод по сборке самолетов Q400. Предполагалось, что предприятие разместится на территории Портовой особой экономической зоны. Общий объем инвестиций в проект составит около $100 млн, одна половина этой суммы будет потрачена на создание инфраструктуры, вторая - на оснащение предприятия и обучение персонала.

Меморандум о намерениях строительства в Ульяновской области завода по производству региональных турбовинтовых самолетов канадской компании Bombardier совместно с госкорпорацией "Ростех" был подписан на международном авиасалоне МАКС-2013 в Жуковском. Окончательное решение об адресе размещения предприятия принято по итогам наблюдательного совета с участием резидентов в январе 2014 года.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Съб 22 Мар 2014, 10:30    Заглавие:  

Само след 15 месеца опериране IA (iraqi Airways) връща на Boeing взетия от Air Austral 77L.
Още в началото раутата беше съмнителна, но IA демонстрираше самочувствие и дори заяви, че се готви да вземе още машини от серията 777 (не беше уточнено кой вариант).
Както и се очакваше, ситуацията се оказа от сериала "барабар Петко с мъжете", още повече, че се касаеше за ULR варианта на 777 - нишова машина, която завлече доста амбициозни АК, дори такива гиганти като AI (Air India).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Нед 23 Мар 2014, 22:01    Заглавие:  

COMAC ARJ21 в Петропавловск, Камчатка:

http://aviaforum.ru/attachment.php?attachmentid=430229&d=1395401129
http://aviaforum.ru/attachment.php?attachmentid=430230&d=1395401392

Финализиране на тестовете за екстремни студове.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 01 Апр 2014, 12:14    Заглавие:  

- Airbus още на времето успя да получи значителни поръчки за най-дългата версия на серията 320 (321), но все пак прекия конкурент – 739NG, макар и не толкова успешен, не се продаваше зле. С новите варианти обаче, европейците „избиха рибата” в съответната ниша, за което свидетелстват и наличните до момента твърди поръчки: 573 за 321NEO при едва 184 за 739MAX. Последното означава, че Airbus е успял в по-голяма степен до доближи характеристиките до модела 757, който и вече не се произвежда и за чийто пазарен дял се борят 321 и 739. Твърде вероятно това е и причината, поради която Lion Air, първоначално заявила 201 броя 739MAX, бързо бързо префасонира голяма част от поръчката във варианта 738MAX
- след доста дълго мълчание по отношение на С-серията, Bombardier публикува графика, с която онагледява „безконкурентните” CASM на новата си машина в сравнение с останалите производители на регионални самолети (случайно или не, в графиката не присъстват нито руснаците с техния SSJ, нито китайците или японците). Мимоходом се споменава и стопираната за в момента сделка с Rostec по отношение на Q400, която отново се очертава като не 100%-во сигурна (http://airinsight.com/2014/03/21/bombardier-investor-day-aerospace-summary/)
- AF (Air France) смени слогана си, който гласеше „Правим небето най-доброто място на земята” със следното: http://corporate.airfrance.com/en/press/news/article/item/air-france-france-is-in-the-air/
- LA (LAN Airlines), част от консорциума LATAM с намерение за купи MX (Mexicana). Всъщност иде реч само за бранда, разбира се, защото самата АК отдавна отдавна не оперира (макар и на книга официално още да съществува, тъй като правно фалита не е финализиран изцяло). Донякъде стъпката е логична, тъй като след колапса на MX, AM (Aeromexico) практически остана без конкуренция (нискотарифни превозвачи като Interjet или Volaris в случая няма как да влязат в съображение), което не води до подобряване на продукта, нито до ниски цени
- SU (Aeroflot) с изключително добри финансови резултати за 2013-та година – нарастване на печалбата с 41.9%. Трафика също е нарастнал с 16.4%. Все пак от АК признават, че по показателя разход на гориво има още много какво да се желае. Окончателното пенсиониране на IL9 (Il-96-300), което беше обявено още през средата на миналата година и чийто последен полет ще бъде този месец, е една от надеждите за повишаване на икономичността. Самолета, обичан от пилотите и люто ненавиждан от счетоводителите, все още лети по определени дестинации, най-вече SVOIST и SVOLCA. Интересното е, че именно последните месеци затовареността на конкретните линии е пълна, като в случая, за това допринасят и редица авио ентусиасти от целия свят, които не желаят да пропуснат шанса да са летели поне веднъж с класическата машина (информационният отдел на SU е бил засипан с молби за потвърждения, че така и така този ден полета със сигурност ще бъде осъществен с IL9, както е и по разписание и няма да изживеят разочарование да се окажат на борда на примерно 320). Подобни са и случаите с пенсионирането на D10 (DC-10-30), чиито последни граждански полети, осъществени от BG (Biman Bangladesh) бяха изкупени месеци предварително и разбира се Concorde

Последната промяна е направена от Almasy на Сря 30 Апр 2014, 05:57; мнението е било променяно общо 2 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9648
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 01 Апр 2014, 12:44    Заглавие:  

Almasy написа:
COMAC ARJ21 в Петропавловск, Камчатка:

http://aviaforum.ru/attachment.php?attachmentid=430229&d=1395401129
http://aviaforum.ru/attachment.php?attachmentid=430230&d=1395401392

Финализиране на тестовете за екстремни студове.


На първо леймърско четене този самолет мяза на родителя си (на кой друг иначе), обаче с муцуна на ретро passenger jet края на 40-те до края на 50-те години на миналия век. Остъклението е като на Б-737 първите серии. Не виждам много перспективи пред него с оглед остарялата аеродинамична схема, непозволяваща оптимизация на издръжките и upgrade. Но като за първа рожба на китайското гражданско самолетостроене, да не хейтърствам прекалено... поживем, увидим...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 04 Апр 2014, 19:52    Заглавие:  

DL (Delta) очевидно са се постреснали от постоянно помръкващия имидж на продукта си, след като се решиха на подобни стъпки:
http://news.delta.com/index.php?s=43&item=2314
Мненията за DL всъщност в последно време са доста разнопосочни. АК направи доста за разширяване на мрежата си, пунктуалността е на добро ниво (минимум закъснения и отменени полети), Слави се и с висока статистически безопастност. Качеството на обслужването обаче (включващо доста неща, вкл.кетъринг) в последните години постепенно, но твърдо вървеше в една посока – надолу. След обединението със NW (Northwest) нещата още повече се влошиха, макар че мегакомпанията (вече) спечели доста (покриваше брой дестинации, илюзорен само преди година).
Последното разбира се, увеличи броя на пътниците неимоверно, а DL просто „цъфтеше“ на фона на останалите американски АК (Ъмерикън дори влезе в процедура от защита от банкрут). Очевидно за босовете формулата на успеха вече беше ясна – ценови диапазон, приближаващ се повече към долната граница, съчетано с икономии, икономии, икономии…..
От превъзходни обаче, с година на година, печалбите станаха добри, а в последно време дори задоволителни. Увеличения брой пътници е неоспорим, обаче се оказа, че се дължи основно на търсачките, даващи най-евтината тарифа за определена дата. Броя на „регулярните“ или „често пътуващи“ е спаднал, а те са по-значим финансов фактор. Пътуващите в бизнес класата почнаха също да се чумерят. Като се прибави, че пресата и социалните мрежи (за което вече стана дума) започнаха да наричат DL нискотарифна АК, смятания за панацея бизнес модел, вече не изглежда чак толкова розов. Участието в алианса SKY TEAM доста помага, но има пасажери, които точно проверяват дали в съответния ден/час, полета примерно до дестинацията CDG е на DL или AF (Air France) и едва тогава букират. По отношение пък на азиатските им партньори пък и дума да не става – техните самолети се пръскат по шевовете, а тези на DL не чак толкова.
Не, че повечето им американските им конкуренти правят нещо по различно – настоящата UA (United), резултат от обединението на „старата“ UA и CO (Continental), вместо да запази добрия си предишен продукт, го смъкна до нивото на CO (оприличен като доста по-„евтин“, поне според повечето пасажери).
При всички случаи обаче, това е първата стъпка в обратна посока. Но би трябвало да има още доста (особено що се касае до външния пазар), защото и след нея, всеобщото мнение е, че предлаганото от DL е твърде постно, в сравнение с конкурентите им JL, SQ или BA (и много други).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 11 Апр 2014, 09:08    Заглавие:  

- AZ (Alitalia) официално канцелира поръчката си за 358 (A350-800). Това е много лоша новина за Airbus, тъй като заявките за варианта вече се броят на пръсти. Концерна неотдавна заяви, че проучва варианта за леко удължаване на 358, за което обаче не разполага с много време, ако иска да се вмести с обявения EIS. Докато 359 и 35J обаче могат да се похвалят с значителни заявки, 358 вече наистина е на кантар (отдавна циркулират слухове за подобно развитие на нещата, като на клиентите, поръчали модела бъдат направени значителни отстъпки за 359 – ситуация вече случила се с Boeing и техния 783). Друг вариант е значително отлагане на EIS във времето и съответно опит за максимален ъпгрейд на характеристиките. От Airbus засега отказват всякакъв коментар по въпроса
- AZ (Alitalia) боледува хронично декади. Италианскато правителство многократно инжектира крупни суми в превозвача, което обаче не помогна и болника кажи-речи вече е на смъртно легло. EY (Etihad), който отдавна не крие апетита си към АК, заяви твърдо, че ако инвестира, държи на пълен контрол, нещо от което италианците е нормално да са ужасени. Последните очевидно вече съжеляват, че не позволиха само преди няколко години подобна стъпка на AF\KL (Air France / KLM)
- DL (Delta), която е вече в почти открита война с EK (Emirates), публикува в уеб страницата си официално привествие към решението на италиански съд, да не позволи нон-стоп полети MXPJFK (Милано/Ню-Йорк) на близкоизточния превозвач (http://news.delta.com/index.php?s=20295&item=124414). Всъщност разрешение е вече издадено (незнайно как – вероятно иде реч за не по-малко подкупни от българските италиански политици), но важи само за 18 месеца. Решението на съда, което де факто изключва продължаването му, беше посрещнато с безкрайни овации в цяла Европа, тъй като е първия случай на открито противопоставяне на близкоизточните акули (най вече ME3 – EK, EY и QR), които буквално съсипват АК на стария континент (че дори вече и американските, което обяснява в случая реакцията на DL). Обвиненията, че така се върви срещу пазарния принцип в случая са смехотворни, защото историята показа, че ME3, дори първоначално да стартират с ниски цени до определена дестинация, в последствие (вече добили монопол над сегмента, след като са докарали до фалит или отказване на конкурентите си да летят до там), си правят каквото искат и от ниски цените стават баснословни
- LH (Lufthansa), за пореден път доказва, че последното към което се стреми е унификация (за разлика от повечето днешни АК): докато 320NEO ще бъдат моторизирани с CFM LEAP-1A, 321NEO ще са конкурентните PW1199G
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 16 Апр 2014, 15:58    Заглавие:  

- прогнозата на архиконкурентите (Boeing/Airbus) за продажби през 2014-та е почти еднаква – стабилни, но вероятно по-слаби от 2013-та
- AF/KL (Air France/KLM) преразглежда вижданията си по отношение на карго бизнеса и е твърде възможно да се откаже напълно от него. За 2013-та, АК е загубила 202 милиона евро от карго операции. BA (British Airways) очевидно са с подобна нагласа, след като наскоро прекратиха съвместния си карго бизнес с GSS. От големите европейски АК (изключват се изцяло карго операторите), единствено LH (Lufthansa) възнамерява да увеличи участието си в сферата
- Окончателно: Boeing се отказва от каквото и да е опресняване на 757. Това означава, че на ринга засега в съответната ниша остават само 321NEO и 739MAX (преимуществото поне в момента на първия е неспоримо). При груба сметка за евентуалния деманд, чисто нова разработка е също много малко вероятна (клоняща към нулата)
- ЕК (Emirates) е платила безумна сума (конкретна цифра не се споменава) на Пеле и Роналдо за рекламен клип (http://www.youtube.com/watch?v=OFbryriZ3is)
- FR (Ryanair) стъпи и на вътрешния гръцки пазар. Освен, че отдавна лети от Обединеното Кралство до дестинации в Гърция (RHO, HER, JMK, JTR, SKG), FR създава своя база на Елефтериос Ванизелос (ATH airport) и започва вътрешни полети. А3 (Aegean) въпреки, че наскоро се обединиха с OA (Olympic) и добиха още по-голямо самочувствие, явно са се подплашили, щом въведоха тарифата “light”, при която цената на билета драстично пада, но се позволява единствено кабинен багаж (заемка от нискотарифните АК). Разбира се, остава и класическата тарифа, при която чекирания багаж е безплатен. Атаката на FR на гръцка почва също не е особено изненадваща, поради две причини. Първо, реално А3 наистина е без конкуренция (вътрешен пазар). Второ, Райън Ер загуби голяма част от позициите си на испанския, португалски и френски пазари (от които в по-предни години натрупа огромни печалби) и е повече от естествено да търси „девствени” територии (където бранда Ryanair, заедно с имиджа си е сравнително малко познат)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 30 Апр 2014, 17:11    Заглавие:  

- UL (SriLankan) вече официално са членове на OW (One World). Дори за нула време мацнаха и логото на един от самолетите си (https://www.flickr.com/photos/suresh_atapattu/14043137526/)
- клюка: DL (Делта) се ослушва много внимателно по отношение на цените на 343 (втора ръка). Последните не са никак високи, още повече, че не малко компании поетапно пенсионират самолета. Купуването на самолети секънд хенд не е ново за DL (последната кажи-речи изкупи всички налични 717 в света). Има и икономическа логика, защото макар и разхода на гориво да е по-висок от този на 777, все пак е много, много по-нисък от на 744, с които DL също оперира (наследени от NW). Ако компанията се реши на подобна стъпка, половин дузина 343 спокойно биха изтикали няколко години до доставките на чисто новите 787/330, а и и дават възможност да отложи още следващата си поръчка за WB машини (DL е известна и с мудното вземане на решения за поръчки на нови самолети)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 01 Май 2014, 23:11    Заглавие:  

- „модата“ на хвърчила, конфигурирани само със премиум салон продължава – QR (Qatar Airways) започва полети (QR 15/16) DOHLHR на 15 май със 319 имащ единствена класа - J (BIZZ). На 17 юни пък гореспоменатия превозвач започва полети по същата линия със 388 (QR3/4).
- JJ (TAM Brazil) премахва първа (F) класа от своите самолети, поради ниското натоварване. От тук нататък, самолетите на АК ще предлагат C, Y+ и Y класа
- сега пък пилотите на AF (Air France) се готвят за стачка – синдиката им (SNPL) обяви 28 дневна такава за периода от 3-ти до 30-ти май. Интересното е обаче, че новината не се посреща със особена симпатия от пресата и обикновения французин, които смятат френските пилоти за твърде разглезени. В блога си местен журналист вече е заявил „че не желае повече да играе по свирката на хора, на които едно Ферари в гаража им не стига и сега искат да прибавят и едно Ламборджини“
- родилните мъки на С-серията продължават но най-после самолета успя да премине границата от 200 поръчки (конкретно - 203 броя до днешна дата от общо 18 купувача)
- AF/KL (Air France/KLM) със загуба от 608 милиона EUR за Q1. Обмислят се доста промени, като едната е вече споменатото цялостно преразглеждане на карго дивизията (евентуалното и закриване). Обмисля се и JV със AB (Air Berlin), както и ново предложение към AZ (Alitalia), ако продажбата им на EY (Etihad) се осуети. Компанията вече подписа 15-годишен контракт със CI (Air China) за поддръжката на двигателите GE90 на 20-те им 777 на стойност над $1 billion
- NH (ANA) също поднови униформите на екипажите си (http://www.youtube.com/watch?v=VYUk9FcQz9k&feature=youtu.be). Компанията реши да заложи на класиката и практичността, с което не изненада почти никой
- DL (Delta), която не толкова отдавна купи 49% от VS (Virgin Atlantic), увеличи дяла си и в AM (Aeromexico), който е вече 9.1%
- AI (Air India) се присъединява официално към SA (Star Alliance) през юли
- UA (United) също със крупна загуба за Q1. АК веднъж вече беше на границата на фалита
- затова пък AS (Alaska) отчете масивно нарастване на печалбите за същия период
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 06 Май 2014, 07:11    Заглавие:  

- QR (Qatar Airways) вече обяви първите дестинации за все още недоставените 388 и 359 – SYD (Сидни за 388) и PER (Пърт за 359). Изобщо Австралия е под пряката атака на ME3 в последните години - EK и EY отдавна летят до Сидни, Мелбърн и Брисбейн а от тази година вече и до Пърт – ЕК с 388, EY съответно с 789. Географската локация на AUH, DXB и DOH позволяват перфектни връзки с Европа, което направи така наречения Kangaroo Route почти изцяло владение на ME3
- 350XWB който би трябвало да влезе в експлоатация тази година, се очаква да има значително по-малко „детски болести“ от програмите 388 и 787 (http://www.spiegel.de/international/business/successful-a350-tests-suggest-airbus-has-learned-from-past-errors-a-966811.html)
- BI (Royal Brunei) поръчва 320neo (7 твърди поръчки плюс 3 опции). Самолетите ще бъдат с двигатели на PW. За в бъдеще парка на АК ще се състои само от 2 самолета – WB 787 и NB 320
- след като NH (All Nippon Airways) не повтори „грешката“ на JL (Japan Air Lines) да поръча 350XWB и се ориентира към 779, японските страхове, че ще изгубят позициите си като най-привилегирован доставчик на Boeing отпаднаха – в проекта 77Х вече е включена и Fuji (http://www.reuters.com/article/2014/04/15/us-fuji-heavy-inds-boeing-idUSBREA3E03M20140415). И все пак 35% дял, както е със 787 няма да бъдат достигнати и по-скоро ще иде реч за около 1/5 участие (http://www.reuters.com/article/2014/04/28/us-japan-777x-workshare-idUSBREA3R0NX20140428)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 8 от 9 [132 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1032s ][ Queries: 12 (0.0051s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker