Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Sat 31 Oct 2020, 02:34
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Новини за други авиокомпании и самолети
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 3 of 10 [137 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, 5, ..., 8, 9, 10 Next
Author Message
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42500

PostPosted: Tue 08 Feb 2011, 00:45    Post subject:  

ЕК блокира сливането на Олимпик еър и Еджиън еърлайнс


Еврокомисията не одобри сливането на двете най-големи гръцки авиокомпании Олимпик еър и Еджиън еърлайнс, съобщи днес на брифинг в Брюксел еврокомисарят по конкуренцията Хоакин Алмуня.
Брюксел продължава да настоява двата авиопревозвача да предоставят убедителни доказателства, че сливането им няма да се отрази отрицателно на местния пазар на авиационни услуги.
По думите на Алмуня обединението не би било от полза и за чуждестранните превозвачи с полети до гръцки летища.
Подобно обединение би довело до намаляване на конкурентоспособността на пазара по основни направления, както и до недобри последствия за пътниците заради очакваното повишение на цените за превоз.
Това ще ощети пътуващите още по-чувствително при сегашната криза, посочи Алмуния.
Операцията по сливането „би предизвикала полумонопол в Гърция, а оттам повишаване на тарифите и понижаване на качеството на услугите, предлагани на гърците и туристите между Атина и гръцките острови, смята той.
Двете компании заедно контролират над 90% от гръцкия пазар на въздушния транспорт и ЕК разглежда като „малко реалистична” възможността друга компания да достигне подобен мащаб, за да „упражнява натиск върху тарифната политика”.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42500

PostPosted: Sun 03 Apr 2011, 23:35    Post subject:  

Посетете културните забележителности на Кьолн за Великден с Germanwings
Дата: 30.03.2011

Единственото копие на прочутата гробница на Тутанкамон ще гостува в немския град за великденските празници

Немският град Кьолн ще бъде домакин на една от най-посещаваните и пленителни експозиции „Тутанкамон – гробница и богатства” по време на великденските празници. Експозицията е единственият дубликат на впечатляващата гробница и нейните богатства. Българските туристи могат лесно да достигнат до Кьолн с директните полети от София на ниско-тарифната авиокомпания Germanwings.
Гробницата на древния египетски фараон Тутанкамон, заедно с неговите богатства, е открита през 1922 г. от археолога Хауърд Картър. Неговото откритие предизвиква световна сензация, а историята на Тутанкамон пленява посетителите и до днес. В Кьолн туристите ще имат възможността да видят за пръв път гробницата триизмерно в нейното автентично състояние.

За любителите на културните забележителности Кьолн предлага и разнообразие от интересни възможности за културен туризъм. Прочутата Кьолнска катедрала, включена в списъка на Юнеско за световно културно наследство, привлича 6 милиона посетители годишно и е най-известната забележителност в Германия. Немският град впечатлява туристите със своите 36 музея и 100 художествени галерии, които предлагат голямо разнообразие от експозиции и изложби. Градът е прочут още с филхармонията и операта си, привличащи посетители от цял свят.

Повече информация за културните събития по време на великденските празници в Кьолн можете да намерите на ww.cologne-tourism.com. Пътниците могат да закупят изгодни билети от София до Кьолн на www.germanwings.com.

Germanwings – нискотарифният авиопревозвач за Европа
Germanwings е една от най-успешните ниско-тарифни авиокомпании в Европа. Компанията предлага полети на изгодни цени до повече от 70 дестинации в Европа от шестте си бази в Кьолн/Бон, Щутгарт, Берлин – Шьонефелд, Хамбург, Хановер и Дортмунд. Компанията оперира нова флотилия, която се състои от 30 самолета Airbus A319.

Carré Noir
Надежда Христова
тел.: 0896 786 795
E-mail:n.hristova@carrenoir.bg
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42500

PostPosted: Thu 25 Aug 2011, 13:50    Post subject:  

Arrow "Ильюшин Финанс" купува до 20 самолета Bombardier
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Tue 01 Nov 2011, 10:55    Post subject:  

Марко Марков wrote:
От "Embraer" "клекнаха" в Китай

Сега, очаквам китайците да се възползват максимално от ситуацията по техният начин?



И аз тъй мисля......
Няма и да се изненадам кой знае колко, ако MOL поръча ARJ21.
Май на Boeing им писна да му продават кон за цена на кокошка, а Airbus направо го отрязаха.
За да пробият в Европа китайците със сигурност ще му предложат сладка сделка.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Tue 01 Nov 2011, 11:20    Post subject:  

Preslav wrote:
ЕК блокира сливането на Олимпик еър и Еджиън еърлайнс


Еврокомисията не одобри сливането на двете най-големи гръцки авиокомпании Олимпик еър и Еджиън еърлайнс, съобщи днес на брифинг в Брюксел еврокомисарят по конкуренцията Хоакин Алмуня.
Брюксел продължава да настоява двата авиопревозвача да предоставят убедителни доказателства, че сливането им няма да се отрази отрицателно на местния пазар на авиационни услуги.
По думите на Алмуня обединението не би било от полза и за чуждестранните превозвачи с полети до гръцки летища.
Подобно обединение би довело до намаляване на конкурентоспособността на пазара по основни направления, както и до недобри последствия за пътниците заради очакваното повишение на цените за превоз.
Това ще ощети пътуващите още по-чувствително при сегашната криза, посочи Алмуния.
Операцията по сливането „би предизвикала полумонопол в Гърция, а оттам повишаване на тарифите и понижаване на качеството на услугите, предлагани на гърците и туристите между Атина и гръцките острови, смята той.
Двете компании заедно контролират над 90% от гръцкия пазар на въздушния транспорт и ЕК разглежда като „малко реалистична” възможността друга компания да достигне подобен мащаб, за да „упражнява натиск върху тарифната политика”.


Абе....Те не се сляха, ама общо взето си играят пак заедно. OA продава в сайта си полети на А6.....А и до оставим това. На практика конкуренция няма. ATHRHO летях с А6, RHOATH - с OA - цените са едни и същи. Кажи речи същото се отнася и за полета ATHJMKATH - ако цената на OA е по ниска на отиване, компенсират с връщането и като направиш баланса - все тая. В последния случай избрах А6 по простата причина, че летяха със 319, а ОА с DH8 (не съм му фен на Q400, колкото и да го фалят Bombardier). А цената за 30 минути полет - 185 евра и то във най-евтиния вариант, със букиране 3 месеца предварително - кажи речи за същата сума литнах до Лисабон миналата година. Верно, че ултракъсите полети са най скъпи, ама ОА/A6 определено прекаляват Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Joined: 08 Nov 2007
Posts: 12545
Location: София

PostPosted: Thu 14 Feb 2013, 10:32    Post subject:  

Сливане роди най-голямата авиокомпания в света
News.dir.bg - 14 февруари 2013, 08:45

Управителните съвети на "Американ еърлайнс" и на "Ю Ес еъруейз" одобриха поотделно сливането на двете авиокомпании, с което се създава най-голямата авиокомпания в света, предадоха ДПА и БТА.

Сделката ще бъде обявена официално днес, а документите с подробностите ще бъдат внесени в нюйоркския съд за банкрутите, съобщава в. "Уолстрийт джърнъл".

"Американ еърлайнс" обяви несъстоятелност през ноември 2011 г. и продължи да функционира по силата на член от закона за банкрутите, който гарантира на компаниите защита от кредиторите докато реорганизират дълговете си.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Mon 25 Feb 2013, 12:32    Post subject:  

Краят на една епоха - последният произведен Ту-154 Crying or Very sad :

http://en.rian.ru/business/20130219/179566443.html


Няма да забравя първия си полет (LO131) с него по линията SOFWAW преди около 25 че и повече години......
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Tue 26 Feb 2013, 10:58    Post subject:  

Bombardier е в преговори с руската държавна корпорация Rostech относно евентуален joint venture за сглобяването на Q400 в Уляновск.
Последното ще позволи на локалните превозвачи да избегнат високите такси за импорт.
Проучването показва че руския пазар ще се нуждае от приблизително 400 бройки регионални самолета до 2020 г.

http://atwonline.com/aircraft-engine...er-jv-talks-build-q400-russia-0221

Собствен коментар:
Bombardier явно я закъсва съвсем с Q400.
За разлика от ATR, които „пипнаха” многократно основните си версии 42 и 72, DH8 Q400 не е модернизиран от самото му представяне на пазара. За последното със сигурност допринася и С-серията, която се явява основен приоритет на канадците поне на настоящия етап.
В последните 3 години ATR отчитат рекорд в продажбите. Според сайтовете на двата производителя, настоящите поръчки за Q400 са едва 38, при съответно 210 за конкурента ATR.
Това явно кара канадците да търсят всевъзможни начини за пласиране на регионалния си самолет, чиято производствена линия (ако продължава така), почти е заплашена от затваряне в не толкова далечно бъдеще......
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42500

PostPosted: Wed 27 Feb 2013, 15:15    Post subject:  

Arrow "Американ еърлайнс" и "Ю Ес еъруейз" образуват най-голямата авиокомпания в света
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42500

PostPosted: Thu 28 Mar 2013, 21:17    Post subject:  

Arrow Русия може да изнася за ЮАР самолети МС-21
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Mon 01 Apr 2013, 22:35    Post subject:  

Preslav wrote:
Arrow Русия може да изнася за ЮАР самолети МС-21


Гони ме скептицизъм.
И не само защото МС-21 е все още на хартия.
То и по отношение на Ройвалк и модернизациите на Cheetah (преоборудване със съвременни руски двигатели) надеждите бяха големи.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Joined: 08 Nov 2007
Posts: 12545
Location: София

PostPosted: Tue 09 Apr 2013, 08:50    Post subject:  

Cyprus Airways спира полетите
Европейският съюз призова правителството да прекрати всякаква форма на парични потоци към компанията

Възможно е кипърският национален превозвач Cyprus Airways да спре операциите си, каза министърът на комуникациите Тасос Мицопулос. Причината е, че компанията има големи загуби, а държавата не може да я подкрепи с финансов ресурси, нито има правни форми за това, съобщава “Български новини”. Европейският съюз вече постави пред Кипър въпроса за държавната помощ за авиокомпанията и призова правителството да прекрати всякаква форма на парични потоци към нея, тъй като това противоречи на европейското законодателство.

Възможно най-скоро трябва да се намерят други начини за подкрепа на компанията, за да може тя да продължи да работи, каза транспортният министър. Той заяви, че всички правомощия за това са в Съвета на директорите на превозвача и изрази надежда, че в кратките срокове, в които проблемът трябва да се реши, бордът ще постигне споразумение с потенциален стратегически инвеститор. В момента интерес към Сyprus Airways проявяват компании от Близкия Изток и Китай, дори бе съобщено, че сделката с китайския инвеститор е пред финализиране. /БЛИЦ
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Joined: 08 Nov 2007
Posts: 12545
Location: София

PostPosted: Mon 13 May 2013, 10:42    Post subject:  

Литна нова българска авиокомпания--“Балканиан Еъруейз”
Пловдивчанинът Даниел Димов предлага частни и бизнес полети
Публикувано: 13 май 2013, 11:38 | Обновено: 13 май 2013, 11:38

Пловдивчанинът Даниел Димов, който живее в Париж, влиза в бизнес авиацията. Той регистрира собствена авиокомпания „Балканиан Еъруейз”. Седалището й е Пловдив и предлага частни и бизнес полети.
Към момента флота на „Авиокомпания Балканиан Еъруейз” се състои от 4 самолета- Embraer Phenom 100 , Cessna Citation , Learjet 60 , Diamond DA42 TwinStar, съобщава Pan.bg.

Основната услуга, която „Авиокомпания Балканиан Еъруейз” предлага, е организирането и провеждането на чартърни полети по предварителна заявка, като маршрутът и разписанието се определят от клиента.

Даниел Димов е първият българин, който притежава новия модел на "Embraer Phenom 100 Jet", който струва повече от 2 600 000 милиона евро. B началото на септември 2012-та година чрез строителния си холдинг е купил "Cessna 500 Citation I" за 315 000 евро.
Младежът вече е подал документи в транспортното министерство, с което иска концесия върху летище Горна Оряховица

В плана за летището влиза още изграждането на технически център за частни самолети.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Thu 30 May 2013, 16:13    Post subject:  

CY (Сайпръс Еъруейз) която не за първи път е под реална заплаха да "хлопне кепенците", вече е тотално във фалит.
Последното не е все още факт само заради наистина последния напън на правителството да намери чужд инвеститор, който да изкупи поне част от акциите (максимум до 49% ако инвеститора е извън ЕС) и съответно да влее свежи капитали. Самото правителство притежава 69.2% от акциите.
Интерес са проявили инвеститори от Близкия изток и Китай, както е посочено в по-преден постинг.
Мълвата е дори, че още утре ще бъде подписан евентуален договор.
Част от останалите предположения:
- 50% от персонала си "заминава по-живо по-здраво"
- само 5/6 от самолетния парк ще бъде запазен
- спиране на полетите до LHR (продажбата на слотовете ще спести доста пари)
- част от 320 ще бъдат върнати на лизингодателите
- намялаване на броя на креслата в бизнес класата
- увеличаване на кооперацията с AZ
- тоталния план предполага поне EUR 30 милиона икономии
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Mon 24 Jun 2013, 16:37    Post subject:  

Легендата DC-10 си отива окончателно (официално потвърдено).....
Последният граждански полет предстои за бъде извършен на 30-ти Ноември по маршрута AUHCGPDAC (но ще кацне в Дака на 1-ви декември) от BG (BIMAN Bangladesh).
Билетите от сега се разграбват (основно от aviation ентусиасти, разбира се) и едва ли до дни, ще остане и едно свободно място.

Малка вметка: колко от нас (ако един се намери - пак добре), могат да си позволят да се изръсят еди колко си евра (никак не малко, ако се включат и свързващи полети, че и хотели, че и джобни), ей така само и само заради единия кеф да летят с последния полет на определена машина..... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 3 of 10 [137 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, 5, ..., 8, 9, 10 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0795s ][ Queries: 13 (0.0091s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker