Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
САЩ подозират Иран в саботаж · Президентът на Австрия уволни всички министри · Захариева: Германия разчита на България · КФН: 10 лв. обезщетение за пътник в катастрофиралия до Своге автобус е незаконно, законът е предвидил 50 000 · Турски бронемашини Kirpi II в Либия · Европа се оказа "между два огъня" в търговската война на САЩ и Китай ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 22 Май 2019, 00:38
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Новини за други авиокомпании и самолети
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 7 от 9 [132 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Следваща
Автор Съобщение
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 21 Ное 2013, 14:15    Заглавие:  

Ербъс засега закърпи положението с 388 благодарение на ЕК, но какво се случва със С-серията?
Bombardier продължава да бъде оптимистично настроен (поне медийно) и да твърди, че интереса расте, но последното някак си не корелира с факта, че тотала е 177 – цифра, по-малка от тази на Сухой и техния SSJ, съпоставено по отношение на EIS / влизане в експлоатация.
Вярно, в листата се мъдрят уважавани имена като LH Group (самолетите са предназначени всъщност за LX), GF (Gulf Air) и KE (Korean Airlines), но определено очакванията бяха по-големи.
Само преди 2 дни IA (Iraqi Airways) поръча 5 машини, но общо взето за 2013-та, единствената значителна (32 бройки) поръчка дойде от Илюшин Финанс, което и не беше новост, защото MoU имаше отдавна. А поръчката на Луфти датира още от 2009-та година. Големите американски АК, смятани до голяма степен за праймъри таргет, също някак си (поне засега) не показват въодушевление.
Затова и пресконференцията в Дубай беше чакана с нетърпение, и от журналисти, и от специалисти. Bombardier обаче я отмени, и голямата въпросителна остана.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9822
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 21 Ное 2013, 14:56    Заглавие:  

C-серията стана нагледен пример как един нововъзникнал конкурент може да се намеси сериозно на пазара и да обърка сметките. Разбира се, пазар има за всички. Ще има купувачи и на C-серията, но проблемът е, че C-серията засега отстъпва по технически параметри на SSJ-я и логичното решение е канадците да се напънат и да го усъвършенстват.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 26 Ное 2013, 11:53    Заглавие:  

LH & OS (Луфти & Оустриън) прекратяват на 29 Март code-sharing със ТК (Turkish Airlines), тъй като последното вече не само че не носи печалба, а и загуби, след рязката експанзия на ТК, както по отношение на дестинации в Германия/Австрия (Търкиш лети до къде ли не вече в Германия директно от Истанбул и доста други турски градове, като възнамерява да открие в скоро време и линии до не толкова значителни дестинации, като Мюнстер и Ерфурт), така и в световен мащаб.
Дори се предлага абревиатурата МЕ3, придобила популарност през последните години и която в буквален превод означава Меddle East 3 (или голямата близкоизточна тройка – ЕК, ЕY и QR ), да се преименува на МЕ4 (в случая, включващо и ТК).
И трите АК (LH & OS и ТК) са членки на SA (Star Alliance).
Във всеки случай се очертава от „първи приятели” в недалечно минало, ТК и LH Group да се превърнат в „първи врагове”.
Погледнато от друга гледна точка обаче, Луфти върши досущ същото със друг член на алианса (LOT), чиито самолети по далечните дестинации са полупразни, именно поради изтичането на пасажерски поток през Мюнхен и Франкфурт.....
Още повече, че билет примерно от Загреб или Дубровник до Ню Йорк през Истанбул с ТК е 50% по-евтин, отколкото с LH през Мюнхен/Франкфурт или OS през Виена.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 28 Ное 2013, 14:34    Заглавие:  

Сливането на AA/US (American Airlines/US Airways) най-после одобрено.

http://www.frequentbusinesstraveler.com/2013/11/judge-gives-green-light-for-american-air-exit-from-bankruptcy-and-merger-with-us-airways/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 28 Ное 2013, 16:10    Заглавие:  

LO (LOT) дава част от своите 787 на лизинг на AY (Finnair).
Причината е лошото финансово състояние на превозвача от една страна, а от друга – незадоволителното затоварване на самолетите по дългите дестинации, особено през зимния сезон. Стана дума в предишен постинг и за друг болен въпрос – изтичането на пътникопоток към хъбовете на Lufthansa, още повече, че цените на LOT напъследък не са от най-ниските (макар и да се признава, че сървиза в много отношения е превъзходен).
LO има 5 броя 787, които използва по 4 маршрута:
WAW-JFK 4x седмично
WAW-ORD 4x седмично
WAW-PEK 3x седмично
WAW-YYZ 4x седмично
LO също оперира чартърни полети за Rainbow Tours:
WAW-BKK веднъж седмично
WAW-CMB през седмица
WAW-CUN през седмица
WAW-VRA през седмица
Нещата обаче доста са зазляли и ръководството на LO се опитва всячески да намали разходите, като един от начините очевидно се оказва лизинга на миришещите още на фабрика и фойерверки аероплани.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9822
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 28 Ное 2013, 16:21    Заглавие:  

Що бе, готини са... и струват колкото изтребител от 5-то поколение. Да ги ползват със здраве! Нали са леки и пестът нафта, би трябвало да са оптимизирали некой и друг разход с тия машинки. Или викаш това е поредният авангарден модел самолет, изцвъкан от съвременното пишман-инженер-поколение, който е dedicated за авиокомпании като арабските, които не се самоиздържат, а се финансират с нефтодолари. Нещо от типа на безумния А-380. Имам вътрешното чувство, че след великолепните семейства на А-320, 340, B-737, 747, 777, двата гиганта не само, че тъпчат на едно място, ами дори нещо по-лошо - промотират "странни", особени проекти за самолети на близкото бъдеще или настояще. Все машини с голям потребителски риск, добавящи немалки експлоатационни трудности за авиокомпаниите. Вместо да улесняват бизнеса, двата монополиста го затрудняват в последно време.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 03 Дек 2013, 12:18    Заглавие:  

Almasy написа:
SU (Aeroflot) обмисля напускането на Sкy Team:


Отношенията между SU (Aeroflot) и ST (Sкy Team) вървят все по на зле.

http://centreforaviation.com/analysis/aeroflot-unable-to-join-skyteams-trans-atlantic-jv-but-seeks-new-option-and-jvs-to-europe--asia-141806
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 03 Дек 2013, 13:22    Заглавие:  

Flankerivo написа:
Що бе, готини са... и струват колкото изтребител от 5-то поколение. Да ги ползват със здраве! Нали са леки и пестът нафта, би трябвало да са оптимизирали некой и друг разход с тия машинки. Или викаш това е поредният авангарден модел самолет, изцвъкан от съвременното пишман-инженер-поколение, който е dedicated за авиокомпании като арабските, които не се самоиздържат, а се финансират с нефтодолари. Нещо от типа на безумния А-380. Имам вътрешното чувство, че след великолепните семейства на А-320, 340, B-737, 747, 777, двата гиганта не само, че тъпчат на едно място, ами дори нещо по-лошо - промотират "странни", особени проекти за самолети на близкото бъдеще или настояще. Все машини с голям потребителски риск, добавящи немалки експлоатационни трудности за авиокомпаниите. Вместо да улесняват бизнеса, двата монополиста го затрудняват в последно време.



LO според мен изобщо не трябваше да рискуват с чисто нов (непроверен) модел. Да не говорим, че финансовото състояние на самата АК не е „цветя и рози”. Уж щеха съдят за размера на компенсациите, не знам кво си....Най-вероятно са пили една студена вода – не са нито JAL, нито ANA и вероятността воплите им да бъдат чути са минимални.
На пазара има достатъчно секънд хенд 332 и 772, на повече от разумни цени. Дори мастити АК като Делта купуват много често по-старички машини. За мен до голяма степен случая с 787 си е изхвърляне от страна на LO, особено като се има в предвид какво се случва в последните години (хвърлиха се много пари за подобряване на сървиса, но въпреки това пътници продължиха за изтичат, с К2 (ЕuroLot) нещата не вървяха и в крайна сметка двата самостоятелни превозвача прекратиха доковорните си отношения, отрязаха се далечни дестинации като HAN).
Проамериканското лоби обаче в Полша е много силно, особено като се има предвид и броя на полските емигранти в Щатите още от време оно (ситуация, донякъде наподобяваща на Израел). И поръчката на 787...май, май не изненада много хора.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9822
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 03 Дек 2013, 14:00    Заглавие:  

LOT използваха Dreamliner рекламата от самото начало за собствено промотиране. Всяка новина около тях през последните години съдържаше и 787 в текста. Изхвърлиха се поляците стабилно, но те страдат от мания за имперско величие повече от всеки в Европа, така че нормално и очаквано. Сега ще сърбат попарата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 04 Дек 2013, 14:19    Заглавие:  

- DL (Delta) предизвика скандал, след като отмени редовен полет, за да бъде превозен с чартър баскетболен отбор. Отначало за чартърния полет бил предвиден друг самолет, но тъй като последният се оказал с проблем от механичен характер, ръководството на Делта без много да му мисли отменило полета до Атланта, като на пътниците било обяснено, че проблема е с техния самолет. За компенсация били предложени ваучери, с които да бъде закупен друг полет. В България може ми номера би минал неусетно, но „разглезените” американски пасажери по неведоми пътища научили истинската причина за проваленото си пътуване, след което гръмнал медиен скандал, а адвокатите на Делта най-вероятно ще си имат доста главоболия
- QR (Qatar Airways) разбира се отдавна лети до сновното истанбулско летище (IST). АК започна обаче и 4х седмично полети и до другото (SAW). Това едва ли ще се хареса на ТК (Turkish Airlines) чийто основен хъб е IST (SAW се използва основно нискотарифни превозвачи). Несъмнено QR ще завземе още по голям дял, за сметка на паничката на ТК
- АС (Air Canada) пред финализиране на крупна поръчка за 320NEO. Чака се единствено одобрението на акционерите, чието общо събрание ще бъде на 11 декември
- пръкна се нова АК – Malawi Airlines, която започва редовни полети от 14-ти Януари с хъб LLW. Като начало превозвача ще оперира със самолети на ET (Ethiopean Airlines), с която е подписан меморандум за тясно сътрудничество
- слух: Bombardier се пъне неимоверно да пригоди вариант от новата С-серия за TATL полети. Причината е обещанието на BA (British Airways) да замени целия си флот опериращ от LCY (London City Airport) с машини на Bombardier (включително 318 летящи до JFK), стига това да бъде постигнато
- наскоро формираният национален превозвач на Литва - Air Lituanica пред колапс. В момента все още АК осъществява полети с Е70, но основния кредитор – Estonian Air, чиито са и самолетите Ембраер, вече започна да губи търпение и полетите до Берлин и Амстердам бяха преустановени поради огромните загуби
- след обединението с AF (Air France), някога почти непостижимата като сървиз KL (KLM) започва да губи имидж. Брандовете останаха самостоятелни, но пасажерите все повече почват да губят доверие в превърналата се в иконата през 70-те години АК
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 05 Дек 2013, 11:56    Заглавие:  

- EI (Aer Lingus) ще конвертира поръчката си към Ербъс от 359 към новоразработваната 359R (Regional). Причината е, че АК няма толкова дълги линии и обсега на така наречения регионален вариант (7,000 nm) напълно я устройва за полетите и до Америка, а и дори да открие нови далечни линии, те пак ще са в обхвата на 359R (това е причината АК да се поколебае дали изобщо да не се пренасочи към 330HGW, тъй като 359 е самолет с големи, но неизползваеми за превозвача възможности, като съответно и цената му е по-висока). В допълнение на по-ниската цена в сравнение с 359, поради по-ниското MTOW, падат и летищните такси за кацане/излитане, а и се удалжава и междуремонтния ресурс на двигателите (повече цикли)
- след като съкрати служители, FlyBe реже и 30 маршрута. АК отдавна се задъхва и оцеляването и вече е под въпрос
- сравнително нови 318 отиват директно за скрап. АК предпочитат да ги продадат на фирми, които да ги разпарчетосат и съответно продават резервни части втора употреба, които могат да се ползват и от версиите 319, 320 и 321 (фюзеляжа съответно се превръща в бирени кутии), тъй като цената им случая е по-голяма, отколкото ако бъдат продадени на друга АК
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 22 Яну 2014, 17:58    Заглавие:  

- вече и двата полета до Москва (летище DME) на ЕК (Emirates) ще се осъществяват от 388. Досега се оперираше 1 х 388 и 1 х 77W дневно. Линията се оказва повече от рентабилна
- експанзията на ТК (Turkish Airlines) продължава – започва полети до BOS (Boston) и RTM (Roterdam), увеличава честотите до KUL (Kuala Lumpur), YYZ (Toronto) и YUL (Мontreal). Очаква се до края на годината да се стартира и SYD (Sydney) през BKK (Bangkok) или CGK (Jakarta)
- Ербъс проучва възможностите за леко удължаване на варианта 358 (Airbus 350-800), докато самолета е все още на хартия. Пряк конкурент на 358 е 789 (Boeing 787-9)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Нед 02 Фев 2014, 09:55    Заглавие:  

- W3 (Arik Air) се отказва от 748i. За да не изгърми вече внесеният депозит (поръчката беше твърда) се мъчи да се предоговори с Boieng той да отиде за 3 броя 77W
- строежа на новото истанбулско летище е вече под въпрос. Икономисти смятат, че мегапроекта е прекалено скъп, колкото и печеливша да е напоследък ТК (Tukish Airlines), а и турската икономика като цяло. Още повече, че трансферната конкуренция от летища като DXB, AUH, DOH (и базираните на тях акули EK, EY и QR) вече удря не само европейските АК, а и турския национален превозвач
- Boeing: 320NEO с 8% по-високи експлоатационни разходи от 737MAX. Гарантира се и по-високата иновативност на 4-тото поколение на 737, в сравнение с опреснената разработка на Airbus, които едва ли ще оставят подобен прес рилийз без съответен отговор....
- непотвърден (отново), но масово тиражиран слух: Интерджет плаща едва 50% от каталожната цена на своите SSJ. Всъщност официално потвърждение няма как и да има, защото нито една от страните няма да издаде търговската тайна
- ЕI (Aer Lingus) изкупи всички 757, бивша собственост на AY (Finnair). Причината – макар и NB, поради местоположението на DUB, както и на съответните и TATL дестинации (само по източното крайбрежие), машините могат да се използват за „тънки“ (малък брой пътници) трансатлантически полети (в случаите когато 330 се явява прекалено голям). Едновременно с това, 757 ще се ползват и по туристически ориентирани дестинации като LPA, TFS, RHO, CTA, FAO, IBZ, LCA.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 04 Фев 2014, 12:36    Заглавие:  

- IB (Iberia) превърна 8-те си опции за 330 в твърда поръчка, като прибави още 2 (общо 10). Не се споменава точно кой вариант, но най-вероятно иде реч за HGW версията. Едновременно с това IB ще вземе на лизинг 2 броя 343 за туристическия сезон (края на Март)
- LN (Libian Arab Airlines) и 8U (Afriqiyah Airways) ще възобновят полетите си на собствен метал до Европа. Всъщност и в момента 8U лети до LGW (Gatwick-London), но със самолет на TU (Tunis Air) – единичен 319 с регистрация TS-IMO
- DXB (основното летище на Дубай) с рекорд пътници за 2013-та: 66 431 533 (!). Това не е изненадващо предвид разрастването на ЕК и заетите от нея пазарни позиции. По-същественото в случая е, че най-високо е увеличението на тресферни пътници от Източна Европа (57.4%) в сравнение с другите пазари.
- KE (Korean Airlines) отличена за комерсиален клип: http://youtu.be/6HVlLUXOmA8
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 06 Фев 2014, 15:15    Заглавие:  

- Lockheed стартира цивилен валиант на донякъде античния вече Херкулес. Самолета ще бъде едно към едно последната версия C-130J (без военното оборудване) и ще се нарича LM-100J (http://www.reuters.com/article/2014/02/03/us-lockheed-transport-faa-idUSBREA121PI20140203)
- очаква се нискобюджетният VietJetAir да превърне в твърда поръчка намерението си да закупи 92 самолета, производство на Airbus на предстоящото SIN Air Show (http://www.reuters.com/article/2014/01/28/airbus-vietjet-orders-idUSL3N0L21XA20140128)
- Boeing пък ще обави поръчка от Индия за 737MAX (http://www.flightglobal.com/news/articles/boeing-to-announce-indian-max-order-at-singapore-airshow-395613/)
- китайците отдавна са с мераци да сглобяват WB машина, още повече че предоставянето на лиценз за това, ще им помогне и по отношение на собствената им разработка (за която стана дума в преден постинг). Същите вече имат не малък опит с сглобяването NB (M80 и Е45, съответно по лиценз на McDоnnel Douglas и Embraer). Airbus е отправил предложение към китайското правителство в подобна насока, но споразумение все още не е постигнато. Първо, предлаганият лиценз е единствено за кабината, второ условието е закупуване на минимум 200 машини от модела
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 7 от 9 [132 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0673s ][ Queries: 12 (0.0095s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker