Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Пентагонът потвърди смъртта на сина на Осама бин Ладен · Иран мисли да освободи танкера "Стена Имперо" · Две турски военни колони са пресекли границата и са се отправили към Идлиб · Зловещи подробности за мъжа, убит в леглото до любовницата си · Борис Джонсън ще е една от звездите на предстоящата среща на Г-7 · Зеленски зове Канада да не допуска Русия обратно в Г-8 ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пет 23 Авг 2019, 02:52
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Варианти за реализация...
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 2 [18 Мнения]   Иди на страница: 1, 2 Следваща
Автор Съобщение
theohne

Регистриран на: 22 Окт 2008
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Сря 11 Ное 2009, 23:00    Заглавие:  Варианти за реализация...  

Здравейте!
Казвам се Георги и съм ученик на 18г. Тази учебна година завършвам средното си образование. От малък мечтата ми е да бъда граждански пилот. Знам че са ви питали много пъти, но съгласете се, че форумът е огромен и трябва да луднеш, за да откриеш нужната ти информация в тема от 50 стр.
Ето как стоят нещата :
Искам да започна да се обучавам като пилот и да имам висше образование. Нямам 50 000 евро и не съм с връзки. Що се отнася до академичната и физическата подготовка ще дам всичко, на което съм способен, за да се подготвя.
Рових се къде ли не, проверих много варианти и стигнах до следното положение:

1. Луфтханза с тяхната уникална програма за летец-пилот ми отказаха да ме допуснат до изпити, защото България ще има правото да работи в ЕС 2014, а до тогава ще съм завършил обучението си там и ще трябва да си изпълнявам договора. Относно Луфтханза така стоят нещата, говорил съм с операторка, направил съм запитване и даже в сайта им го прочетох.

2. Както споменах нямам 50 000 евро или 30 000 долара съответно - USA, ЧТК и ТУ с опцията аз да си плащам отпадат. А и до колкото знам в някои училища не дават висше образование.

3. В отчаян опит да си намеря къде да стана пилот, звъннах на телефоните на Долна Митрополия. Те ми обясниха, че приемат само за военни и обучението трае 5 год. само за бакалавър. Готов съм да уча за военен и да си посветя студентските години на толкова тежко обучение, но ако е възможно след това да стана граждански пилот.

Въпросите са ми:

* Мога ли да завърша военен и ако нямам договор (защото те в момента нямат, това ми каза оператора на Долна Митрополия) и дори и да имам, след като го изпълня, да се прехвърля гражданска авиация, без да плащам 50 000 евро или 30 000 долара, или подобни суми и какви са условията. Колко струва всичко това ?

*Ако това горе е невъзможно, какви други варианти имам ? Къде има програми подобни на Луфтханза Ab-Inito, където учиш и после плащаш.

*Много ли е зле положението в Долна Митрополия, има ли на какво да с лети, какво е възнаграждението на един военен пилот и има ли въобще смисъл да ставам такъв ?

В момента е жалко, че аз като един бъдещ авиационен кадър, вместо да се занимавам с усилена подготовка за прием в тази специалност, аз се лутам и се питам, къде подяволите... ? И ако няма начин да уча за пилот, веднага след като завърша 12 клас, ще запиша нещо свързано с компютри или с математика, колкото да не остана със средно образование.

Много хора ми казват, учи ти като имаш желание, то ще стане ! Ако не станеш сега пилот, ще станеш по-нататък .... след висше или пък след като си изработиш тези пари или като дойде 2014 и като имаш възможност да кандидатстваш в Луфтханза ! Животът е пред теб !

Но аз изгарям от желание, просто всяка частица на моето тяло се бунтува против окаяното състояние на нашата авиация и глупавите политици, които ни докараха до това положение! Нямам търпение да почна да се обучавам и един ден да бъда сред най- добрите пилоти в гражданската авиация. Може би малко от вас, които четете това в момента са изпитвали същото, надявам се да ме разберете!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
grim realm


Регистриран на: 17 Мар 2006
Мнения: 1111

МнениеПуснато на: Сря 11 Ное 2009, 23:27    Заглавие:  

След нощната не съм спал цял ден и ме мързи да пиша. Но знаеш ли ? С последния абзац ме жегна.
Така:

ТУ - най-голямата грешка в живота ми !!!

Долна - тегава работа. Както всяка твоя частичка иска да лети в гражданската, така и всяка моя иска да лети на изтребител. Не кандидатствах - сам се сети защо... За договорите информацията ми е, че всеки подписва и са с големи неустойки. Щом са ти казали друго - явно тяхното инфо е по-актуално. Но от военен към граждански без тия 50 К евро - няма шанс.

Луфтханза - мерси за инфото, аз се гласях след като приключа с ТУ да се мъча. Явно няма да ме огрее, щото тогава ще ме резнат за годините.

Имаш два пътя - САЩ или някоя европейска държава. Ама държава, не територия с гранични пунктове.
И аз мисля за варианти. Аз грам не се дивкам на гражданските самолети, но поне ако летя на такива, ще мога да си купя спортно самолетче и да летя както аз си знам. Парите, които ще трябва да пръснем са адски много, но после ще се избият. НО НЕ И ТУК.

Погледни предпоследния си абзац...

Сега пак го прочети. Послушай ги тия хора. Към един връх пътят не е само един Wink
Дано след години да се срещнем на 10 000 метра в небето Very Happy

_________________
"Гледай вляво и кашляй ! " - КАМО Cool
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
theohne

Регистриран на: 22 Окт 2008
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Чет 12 Ное 2009, 00:10    Заглавие:  

Искрено се надявам и ти го пожелавам, пожелавам го и на себе си! Благодаря ти за отговора.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
apasho

Регистриран на: 10 Дек 2008
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Чет 12 Ное 2009, 23:49    Заглавие:  

Погледни в сайта нa Cathay Pacific, те имат кадетска програма - ако те приемат ти поемат изцяло обучението и издръжката, а ти си задължен да работиш за тях 5-6-7 години, докато си изработиш бонда. При това се лети на истински самолети от самото начало - 747, 777, А340, а и е една от най-престижните авиокомпании в света. Трябва да си готов обаче няколко години да живееш в Австралия и Хонг Конг. Etihad доскоро имаха подобна програма в Абу Даби, но в момента е отворена само за араби. Говори се, че през 2010 ще приемат отново чужденци. Според мен ако искаш да станеш печен пилот, както казваш, забрави за военните; първо, че там е спорно дали въобще ще станеш пилот и второ, летенето е коренно различно в гражданската авиация, самолетите са по-сложни и ако се обучаваш специално за гражданска авиация е по-вероятно да се справиш.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 13 Ное 2009, 10:30    Заглавие:  

Колеги, за Етихат забравете. Кадетската им програма е само за местни, въпреки, че всички могат да се явят. Това е обществен тайна.

Катай Пасифик имат изискване за образование от Хонг Конг, дали някой от тук се вмества?

Поздрав!

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
apasho

Регистриран на: 10 Дек 2008
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Пет 13 Ное 2009, 10:39    Заглавие:  

Ако имаш само гиманзия трябва да е от Хонг Конг, но ако имаш висше няма никакво значение откъде е. А Етихад преди две години (когато приемаха) имаха приемни изпити на всички континенти, надали целта е била да ловят арабите из цял свят.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 13 Ное 2009, 10:46    Заглавие:  

apasho написа:
Ако имаш само гиманзия трябва да е от Хонг Конг, но ако имаш висше няма никакво значение откъде е. А Етихад преди две години (когато приемаха) имаха приемни изпити на всички континенти, надали целта е била да ловят арабите из цял свят.


Това е за замазване на очите. Има кой да ми каже от прима виста за какво става дума. Но ако искате пробвайте. До сега не съм чул да са взели някой, разичен от емарати.

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
apasho

Регистриран на: 10 Дек 2008
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Пет 13 Ное 2009, 10:54    Заглавие:  

http://www.highbeam.com/doc/1P2-19345797.html

виж че има и чужденци
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 13 Ное 2009, 15:55    Заглавие:  

apasho написа:
http://www.highbeam.com/doc/1P2-19345797.html

виж че има и чужденци


Не мисля, че мога да вярвам повече на вестниците, отколкото на командир в Етихад.

Ако искате пробвайте. Но прочетете условията, защото са много неопределени.

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
apasho

Регистриран на: 10 Дек 2008
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Пет 13 Ное 2009, 17:57    Заглавие:  

Пилотите пък нямат нищо общо с приема на кадети. Виж и тая статия, където са снимани две току-що завършили англичанки: http://www.arabiansupplychain.com/article-2989-100th_cadet_pilot_joins_etihad_programme/. Ако кажеш, че и статията и снимката са изфабрикувани вече наистина не мога да те убедя, че няма конспирация Laughing . Както и да е де, важното е, че в момента наистина приемат само араби, но допреди година-две приемаха всякакви, а през 2010 се чува, че може пак да имат интервюта из цял свят.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 13 Ное 2009, 18:02    Заглавие:  

Колега, не можеш да ме убедиш. Англичанки да- за показ. Приемаха по 3-4 човека, колкото да кажат "Ето ние приемаме всякакви", но иди да видиш болшинството какви са. Понякога командирите имат общо с избора на кадети.

Без да искам да кажа нищо за никой, шанса ви за Етихад с нальот по-малък от 4000 часа е нулев.

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
apasho

Регистриран на: 10 Дек 2008
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Пет 13 Ное 2009, 19:37    Заглавие:  

За показ или за непоказ, от седем класа два са изцяло с чужденци с 0 часа. Няма какво да спорим по каква причина са приети.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 13 Ное 2009, 19:51    Заглавие:  

apasho написа:
За показ или за непоказ, от седем класа два са изцяло с чужденци с 0 часа. Няма какво да спорим по каква причина са приети.


Е добре. Аз пак казвам, че нещата не са толкова розови, колкото изглеждат.
А иначе е безмислено да се убеждаваме един друг.

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
apasho

Регистриран на: 10 Дек 2008
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Пет 13 Ное 2009, 19:58    Заглавие:  

Stoyan написа:
apasho написа:
Ако имаш само гиманзия трябва да е от Хонг Конг, но ако имаш висше няма никакво значение откъде е. А Етихад преди две години (когато приемаха) имаха приемни изпити на всички континенти, надали целта е била да ловят арабите из цял свят.


Това е за замазване на очите. Има кой да ми каже от прима виста за какво става дума. Но ако искате пробвайте. До сега не съм чул да са взели някой, разичен от емарати.


Поне вече чу, че вземат и чужденци.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 13 Ное 2009, 20:13    Заглавие:  

apasho написа:
Stoyan написа:
apasho написа:
Ако имаш само гиманзия трябва да е от Хонг Конг, но ако имаш висше няма никакво значение откъде е. А Етихад преди две години (когато приемаха) имаха приемни изпити на всички континенти, надали целта е била да ловят арабите из цял свят.


Това е за замазване на очите. Има кой да ми каже от прима виста за какво става дума. Но ако искате пробвайте. До сега не съм чул да са взели някой, разичен от емарати.


Поне вече чу, че вземат и чужденци.


Аз знам от преди 2 години, че взимат чужденци! Въпроса е, че сега не е така ситуацията.

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 2 [18 Мнения]   Иди на страница: 1, 2 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0773s ][ Queries: 12 (0.0042s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker