Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Американските военни бази в Германия: какво се знае за тях? · Припомняме 13.12.2017.БОРИСОВ : 98-99 процента от бюджета за техника в отбраната през годините отива за авиацията · Макрон: Съвременният капитализъм е деградирал · НАСА разследва първото космическо престъпление · Зад пожарите в Амазония стои световният апетит за бразилско говеждо и бразилска соя · Борис Джонсън лобира против Кристалина Георгиева ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 25 Авг 2019, 06:34
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » ПО ДУНАВА » Теми за река Дунав - проблеми, въпроси, отговори, екипажи, проекти, дунавските държави,борса
Контрабандата по Дунава
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [2 Мнения]  
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Вто 19 Яну 2010, 16:39    Заглавие:  Контрабандата по Дунава  

Цитат:

- С горивата ли са свързани смъртите на много известни хора у нас?

- Да, разбира се. Бях свидетел. Първият петролен товар от 6600 т нафта бе за Прахово с кораба “Филяши”. Пропускането бе тест. То доказа, че можем да контрабандираме без ексцесии и без да замесваме България като държава. Медиите обаче не замълчаха. А на Видинското пристанище имаше три хърватски влекача, които заради войната не могат да се приберат. Всъщност те вдигнаха шум. Оказа се, че са съобщили по радиостанциите навсякъде. Но контраразузнаването ни уби шума.

- Каква беше схемата?

- Украински шлепове от пристанище “Поти” бяха тласкани от “Филяши” към “Прахово”. По документи товарите бяха за Видин, но на устието на р. Тимок тласкачът се сменяше със сръбски, а румънският се връщаше в Калафат. За маневрата бе изпратен най-мощният сръбски тласкач. Абе, нали сме балканци. Не мина без гаф. Един път румънският капитан трябваше да спре край с. Симеоново - преди Видин, да изчака и по тъмно да мине. Вместо това, той спря направо до Видин и глупакът доплава до митницата да оформи документите и да вземе някой лев и той. Пътувах с него като шеф на фирмата под прикритие. Наредих корабът да се върне в Сомовит. Имахме конвой и той се върна до с. Симеоново, където на тласкача се качи Сърджан Попович, синът на ген. Йовица Попович. Това е връзката с Илия и Перо. Перо и Сърджан работеха заедно в Кипър и Гърция, и даваха на Илия част от печалбата
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
gogo222


Регистриран на: 11 Юни 2008
Мнения: 123

МнениеПуснато на: Вто 19 Яну 2010, 22:28    Заглавие:  

От къде и кого цитираш,интересно четиво...?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [2 Мнения]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » ПО ДУНАВА » Теми за река Дунав - проблеми, въпроси, отговори, екипажи, проекти, дунавските държави,борса
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0696s ][ Queries: 12 (0.0038s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker