Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Русия ще достави плаващи бронетранспортери на Индонезия · Американски генерал: НАТО да скрие "слабото си място" от руснаците · Двама братя от богато семейство в основата на атаките в Шри Ланка · Коя държава е по-голяма от Плутон и още изумителни факти за пътешественици · Нетаняху готов да кръсти еврейско селище от Голанските възвишения на Тръмп · След 24 години: Спипаха пилот, че не може да пилотира ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mi 24 Apr 2019, 05:56
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » ПО ДУНАВА » Теми за река Дунав - проблеми, въпроси, отговори, екипажи, проекти, дунавските държави,борса
Контрабандата по Дунава
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 1 von 1 [2 Beitrдge]  
Autor Nachricht
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42469

BeitragVerfasst am: Di 19 Jan 2010, 16:39    Titel:  Контрабандата по Дунава  

Zitat:

- С горивата ли са свързани смъртите на много известни хора у нас?

- Да, разбира се. Бях свидетел. Първият петролен товар от 6600 т нафта бе за Прахово с кораба “Филяши”. Пропускането бе тест. То доказа, че можем да контрабандираме без ексцесии и без да замесваме България като държава. Медиите обаче не замълчаха. А на Видинското пристанище имаше три хърватски влекача, които заради войната не могат да се приберат. Всъщност те вдигнаха шум. Оказа се, че са съобщили по радиостанциите навсякъде. Но контраразузнаването ни уби шума.

- Каква беше схемата?

- Украински шлепове от пристанище “Поти” бяха тласкани от “Филяши” към “Прахово”. По документи товарите бяха за Видин, но на устието на р. Тимок тласкачът се сменяше със сръбски, а румънският се връщаше в Калафат. За маневрата бе изпратен най-мощният сръбски тласкач. Абе, нали сме балканци. Не мина без гаф. Един път румънският капитан трябваше да спре край с. Симеоново - преди Видин, да изчака и по тъмно да мине. Вместо това, той спря направо до Видин и глупакът доплава до митницата да оформи документите и да вземе някой лев и той. Пътувах с него като шеф на фирмата под прикритие. Наредих корабът да се върне в Сомовит. Имахме конвой и той се върна до с. Симеоново, където на тласкача се качи Сърджан Попович, синът на ген. Йовица Попович. Това е връзката с Илия и Перо. Перо и Сърджан работеха заедно в Кипър и Гърция, и даваха на Илия част от печалбата
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
gogo222


Anmeldedatum: 11.06.2008
Beitrдge: 123

BeitragVerfasst am: Di 19 Jan 2010, 22:28    Titel:  

От къде и кого цитираш,интересно четиво...?
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 1 von 1 [2 Beitrдge]  
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » ПО ДУНАВА » Теми за река Дунав - проблеми, въпроси, отговори, екипажи, проекти, дунавските държави,борса
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0486s ][ Queries: 12 (0.0030s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker