Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Египет ще си създаде сателитна групировка в Космоса · Видео: "Локхийд Мартин" предложи на Индия съвсем нов F-21, който да се сглобява на място · Естония се готви за война · Експерти: Оставка няма, защото не вярват, че могат да спечелят изборите · БСП бойкотира пускането на Македония в НАТО (обзор) · Починаха седемте близнаци, родени наведнъж, едва 8 дни след появата им на бял свят ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 21 Фев 2019, 07:29
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Полският президентски Ту-154 се разби, Качински загина
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 6 [90 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6 Следваща
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 11 Апр 2010, 13:42    Заглавие:  

Май нещата стават ясни:

Полският посланик в София:
"Не бих искал да развивам тази тема, но много пъти съм пътувал с такива делегации и знам, че натискът върху пилота е огромен в такива случаи и той лично смята, че не трябва да се каца, но натискът е огромен", заяви дипломатът, цитиран от БТА.

На въпрос дали допуска това да се е случило и при вчерашната трагедия, посланик Папйеж отговори "абсолютно да". Запитан защо пилотът е отказал да отклони машината към резервно летище, както е бил посъветван от руските диспечери, той Папйеж посочи, че трябва да се има предвид, че на мястото на планираната церемония край Смоленск вече е имало много хора, стотици поляци, ветерани, които са чакали делегацията за отбелязването на годишнината от събитията в Катинската гора.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
TsonPen


Регистриран на: 17 Авг 2005
Мнения: 202
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 11 Апр 2010, 14:02    Заглавие:  

Не знам кое точно ти става ясно, но определено строиш тезата си на неверен факт! Точно за това говорех, не знам прочете ли какво съм написал. Пуска се една муха и изводът на масите е построен. Шефът на МЧСР Сергей Шойгу заявява, че самолетът катастрофира при ВТОРИЯ ЗАХОД! Пише го в руските форуми, вярвам, че на тях ще повярваш: "Шойгу МЧС заявил, шо самолет разбился при повторной попытке приземлиться" - http://forum.durdom.in.ua/viewtopic.php?f=1&p=886459 Само по себе си е доста наивно да се вярва, че самолет с толкова високопоставени пътници би опитвал 4 пъти да се приземи, освен ако няма възможност да достигне друго летище.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Нед 11 Апр 2010, 18:33    Заглавие:  

Държавни глави загинали при авиокатастрофи
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Нед 11 Апр 2010, 18:34    Заглавие:  

А други казват друго:

Направени са няколко опита за кацане

Докато не приключи разследването ще бъдат докадките...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
bozho

Регистриран на: 29 Юли 2004
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Нед 11 Апр 2010, 19:19    Заглавие:  

TsonPen написа:
Пише го в руските форуми, вярвам, че на тях ще повярваш: .


И защо "пише го в руските форуми" трябва да е критерий за вярност?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 12 Апр 2010, 07:00    Заглавие:  

TsoPen,
Излишино е да се влиза в безмислени спорове - един министър на извънредните ситуации едва ли е най-верния източник на информация, при това казана неизвестно къде и кога. Че е имало 4 захода бе потвърдено от свидетели на мястото на катастрофата, а и никой от полските представители НА МЯСТО, т.е. тези чакащи президента Качински на летището в Смоленск не опроверга това или не каза нещо различно. Повярвай, че от 2 дни следя информационния поток, при това не само руски, но и полски, британски и немски източници. Подробности ще има в майския брой на "КРИЛЕ", който ще излезе на 28 април. Това което каза полския посланик в София бе повторено горе долу по същото време от бившия полски президент Лех Валенса, който трудно може да мине за русофил. Като прочетеш материала, ще видиш, че това не е първи път в който президента Качински и антуража му грубо натискат екипажа на правителствения самолет да каца тук и там при условия които не отговарят на установените норми. Не е хубаво така да се говори за починал човек, но има голяма вероятност с действията си да е причинил смърта на само на съпругата си, но и на още 94 души.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
savior6

Регистриран на: 26 Фев 2009
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон 12 Апр 2010, 08:56    Заглавие: katastrofa 154
Описание на темата: katastrofa 154
 

при повторной и при второй са две различни терминологии в авиационния език. при второй смисъла на думата е че е втори заход за кацане, а при повторной че, захода е всеки следващ след първия заход.Тълкуването на изказването на щефа на МЧС че катастофата е на втория заход е просто грешно.Колегата да не се впряга.
Лека има пръст на загиналите!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
LZ4ZV


Регистриран на: 12 Ное 2007
Мнения: 22

МнениеПуснато на: Пон 12 Апр 2010, 08:58    Заглавие:  

http://kp.ru/video/420665/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
TsonPen


Регистриран на: 17 Авг 2005
Мнения: 202
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 12 Апр 2010, 11:18    Заглавие:  

Dimitar Stavrev написа:
това не е първи път в който президента Качински и антуража му грубо натискат екипажа на правителствения самолет да каца тук и там при условия които не отговарят на установените норми

Изказваш се много крайно и предварително, все едно си бил там. Появиха се много твърдения на сериозни източници в които се подчертава, че машината катастрофира още на ПЪРВИЯ заход.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
COMMANDER_KEEN


Регистриран на: 29 Яну 2004
Мнения: 2144
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 13 Апр 2010, 10:03    Заглавие:  

Чета разни неща... Rolling Eyes

Цитат:
Пилотът на разбилия се самолет може би е "действал по нечии указания", заяви днес в полския град Гданск бившият президент на страната Лех Валенса, цитиран от руската агенция. Пилотите от правителствения въздушен отряд на Полша са професионалисти с най-висока квалификация и "пилотът едва ли е могъл самостоятелно да се опитва отново и отново да кацне в мъглата", каза той.

Екипажът на самолета на полския президент няколко пъти не е изпълнил указанията на диспечера на летище „Смоленск”, заяви първият заместник-началник на главния щаб на руските ВВС генерал-лейтенант Александър Алешин, цитиран от Интерфакс.

Въпрос: Каква е причината опитни пилоти, каквито се очаква да са возещите полския президент, да откажат да се съобразят с указанията на диспечера, от когото се очаква да познава летището си и добросъвестно да предава познанията си на борда на кацащия самолет?

Йохен Мюлер пише, че преди две години (2008 г.) командирът на полския правителствен самолет е отказал кацане в Грузия, тъй като е оценил обстановката като опасна. Тогава на борда на самолета Качински е притискал капитана да кацне, заплашвайки го с военен съд за неизпълнение на заповед.

Според експерта от Техническото училище във Вроцлав Томаш Шулц (цитиран и от Ник Калчев в Mediapool), на командира на самолета е липсвала способността да се наложи (cit. Durchsetzungsfaehigkeit). Шулц напомня за случая от лятото на 2008 г., като посочва, че тогава командирът на полета се е противопоставил на нареждането за кацане в Грузия и е приземил самолета в съседна страна. Лех Качински е трябвало да бъде транспортиран до Тбилиси с кола от въпросната съседна страна. Полският държавен глава обвинил пилота в отказ да изпълни заповед на върховния главнокомандващ.

В статията се посочва, че диспечерите не са имали право да забранят на правителствения самолет приземяване на летището в Смоленск.

Бившия командир на правителствения самолет е бил уволнен заради неизпълнение на заповедта на главнокомнадващия (президент)да кацне там където иска .Отказа е от съображения за сигурност.

На президентския самолет е назначен нов по-млад и подчиняващ се на главнокомандващия командир на самолета .Катастрофата стана с него.

Дали някой не се е правил на мъж, дето не му е работа...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Боцман


Регистриран на: 03 Мар 2006
Мнения: 909
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто 13 Апр 2010, 10:30    Заглавие:  



И екипажа на полския борд 1
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Non Aliud


Регистриран на: 28 Юни 2007
Мнения: 144
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 13 Апр 2010, 12:54    Заглавие: Poland
Описание на темата: Версии
 

А в интервю руски диспечер от Смоленск казва друго - "Заход был единственным, самолет сразу разбился. "

Виж: Комсомольская правда

Разговорите са вървели лошо - на руски ОК, но освен това и на лош английски.

А защо в такива случаи не се праща и поляк-диспечер? Още повече, че летището е било военно, т.е. лишено от разни модерни екстри
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Случаен


Регистриран на: 05 Яну 2008
Мнения: 548

МнениеПуснато на: Вто 13 Апр 2010, 13:57    Заглавие:  

COMMANDER_KEEN написа:
Чета разни неща... Rolling Eyes

Цитат:
Пилотът на разбилия се самолет може би...

Дали някой не се е правил на мъж, дето не му е работа...


Боцман написа:


И екипажа на полския борд 1


Ако тези неща се окажат истината и екипажа е изпълнявал заповед "за паметта на вашите деди",строил е кацането вярвайки на уредите,но е търсил и визуално полосата вместо до последно да изпълнява сляпо кацане невъзможно за това летище,аз свалям шапка на този млад екипаж и отдавам последна почит на всички загинали.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Han Solo
[Moderator]

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3207
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 13 Апр 2010, 15:19    Заглавие: Re: Poland
Описание на темата: Версии
 

Non Aliud написа:
А в интервю руски диспечер от Смоленск казва друго - "Заход был единственным, самолет сразу разбился. "

Виж: Комсомольская правда

................


А то този вестник е един сериозен...

Цитат:
.......В 1990—2000-е от общественно-политической тематики газета заметно сместила акцент внимания на светскую хронику, жизни знаменитостей и развлечение читателя, став одним из крупнейших «таблоидов». Политический обзор в газете остался, но стал занимать меньше места..............
«Комсомольскую правду» часто критикуют за тенденциозную подачу материала и за публикацию «уток». Критики относят газету к жёлтой прессе..........

от тук http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D1%81%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0

_________________
May the Force be with You
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
tod

Регистриран на: 09 Фев 2009
Мнения: 589

МнениеПуснато на: Вто 13 Апр 2010, 15:52    Заглавие: Re: Poland
Описание на темата: Версии
 

Han Solo написа:
Non Aliud написа:
А в интервю руски диспечер от Смоленск казва друго - "Заход был единственным, самолет сразу разбился. "

Виж: Комсомольская правда

................


А то този вестник е един сериозен...

Цитат:
.......В 1990—2000-е от общественно-политической тематики газета заметно сместила акцент внимания на светскую хронику, жизни знаменитостей и развлечение читателя, став одним из крупнейших «таблоидов». Политический обзор в газете остался, но стал занимать меньше места..............
«Комсомольскую правду» часто критикуют за тенденциозную подачу материала и за публикацию «уток». Критики относят газету к жёлтой прессе..........

от тук http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D1%81%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0



натисни тук
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 6 [90 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0661s ][ Queries: 12 (0.0033s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker