Private Colleger of transportation
panair2018

Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Владимир Береану: Време е за закупуване на жълти жилетки · Интересно, но забравено · ПРИКЛЮЧИ ТРЕТИЯТ ЕТАП ОТ УЧАСТИЕТО НА ФРЕГАТА ДРЪЗКИ В ОПЕРАЦИЯ НА НАТО SEA GUARDIAN (ГАЛЕРИЯ) · Демографската криза при съседите: Сърби, раждайте деца! · Бързият влак София - Варна излезе от релси до Реброво · Болница "Лозенец" детска клиника! А студентите? ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 11 Дек 2018, 15:42
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
МиГ-29К/КУБ(MiG-29K/KUB)
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 10 [142 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 8, 9, 10 Следваща
Автор Съобщение
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пон 03 Май 2010, 06:57    Заглавие:  МиГ-29К/КУБ(MiG-29K/KUB)  

Самолетите МиГ-29К/КУ/КУБ

Click to see if image is larger
МиГ-29, борд 918 /извинявам се за лошото качество, търся по-добра/
Click to see if image is larger
МиГ-29К, борд 311
Click to see if image is larger
МиГ-29К, борд 312
Click to see if image is larger
МиГ-29КУ, борд 09/макета, може би е изглеждал така(снимката е монтаж)/
Click to see if image is larger
МиГ-29К, борд 804
Click to see if image is larger
МиГ-29К, борд 941
Click to see if image is larger
МиГ-29КУБ, борд 672

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Марко Марков на Чет 06 Май 2010, 22:35; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Чет 06 Май 2010, 17:54    Заглавие:  

Според новият договор компанията "МиГ", трябва да достави първите два самолета "МиГ-29К" за ВВС на Русия през последното тримесечие на тази година. Те са част от поръчаните 26 самолета. Освен това до края на годината компанията, трябва да достави на Индия всичките 16 палубни изтребителя по договора от 20 януари 2004 година.
_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 06 Май 2010, 19:53    Заглавие:  

Марко, самолет МиГ-29КУ не съществува (освен в болното въображение на някой тийнейджър с познания по фотошоп). Това, което си пуснал е "пипната" снимка на един най-обикновен строеви МиГ-29 изд. 9-13 от един от полковете на Западната Група Войски в Източна Германия (мисля, борд 09 от 33 иап във Витщок).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Чет 06 Май 2010, 20:31    Заглавие:  

борден написа:
Марко, самолет МиГ-29КУ не съществува (освен в болното въображение на някой тийнейджър с познания по фотошоп). Това, което си пуснал е "пипната" снимка на един най-обикновен строеви МиГ-29 изд. 9-13 от един от полковете на Западната Група Войски в Източна Германия (мисля, борд 09 от 33 иап във Витщок).

Не можах да намеря макета на самолета от аеродинамичните изпитания. За това пуснах тази снимка. За другото си прав, работата по самолета е прекратена и той не е летял. Исках да напиша статия за руските палубни самолети, но за съжаление в момента нямам време.... Very Happy

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Чет 06 Май 2010, 20:35    Заглавие:  

Click to see if image is larger
Когато излетя на 18 март 2008 година, за спарката "МиГ-29КУБ" на всякъде се пишеше, че е борд 113. По-късно много пъти съм разглеждал снимки, но никъде не съм видял борд 113. Сега се пише, че първата спарка е била борд 947, който вече не съществува, защото стана 967.
Click to see if image is larger

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Нед 09 Май 2010, 10:17    Заглавие:  

Click to see if image is larger

Докарва го на ранен 9-12 с гак.

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Нед 09 Май 2010, 13:14    Заглавие:  

King_Rat написа:
Click to see if image is larger

Докарва го на ранен 9-12 с гак.


Благодаря! Имаш ли представа, кога е правена снимката, защото истинският борд 918, би трябвало да е на съсем друго място! Very Happy

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Нед 09 Май 2010, 13:30    Заглавие:  

Нямам представа кога е правена, ама това е в Монино и едва ли ще мръдне от там.

aviarestorer.ru

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Нед 09 Май 2010, 15:07    Заглавие:  

King_Rat написа:
Нямам представа кога е правена, ама това е в Монино и едва ли ще мръдне от там.

aviarestorer.ru

Намерих този израз на посочената страница.
Миги 29-е , это преоборудованый Миг-29(18 ) для испытаний на "Нитке"

Всъщност долната снимка е направена на "НИТКА" и на нея се вижда въжето на автофиниша.
Click to see if image is larger

Шестият летящ самолет "МиГ-29/изделие 9-12/" 918 е събран през 1979 година. Направил е първият си полет на 22 май 1980 година. На него са монтирали за изпитание „РЛПК-29“ и са проведени стрелби с ракетите „К-27“, „К-73“ и „К-60М“. След 20 полета се установява, че „РЛПК-29“ не отговаря на изискванията и е върнат за доработка. До юли 1982 година със самолета са извършени 163 полета и после той се включва в изпитанията за разработка на палубни изтребители. На 21 август 1982 година със самолета от трамплина на „НИТКА“ излита А.Г.Фастовец. В края на август 1992 година самолетът е извършил повече от 300 полета. Тогава самолета е предаден на експозицията „Мосаэрошоу-92“, а след това е предаден на „Московский энергетический институт“. Смятах, че и сега е там, но може да е прехвърлен в Монино.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Нед 09 Май 2010, 16:34    Заглавие:  

Странно пиле. Конусът с тези генератори на вихри се монтира след 1986. А като цяло самолетът прилича на прототип.
1982 ми се вижда прекалено рано за К-73!


http://www.airliners.net/photo/Russia---Navy/Mikoyan-Gurevich-MiG-29KVP-(9-18)/0438235/L/

http://www.airliners.net/photo/Russia---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-29KVP-(9-18)/0999685/L/

http://www.airliners.net/photo/Russia---Navy/Mikoyan-Gurevich-MiG-29KVP-(9-18)/1492300/L/

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
BDG


Регистриран на: 11 Сеп 2006
Мнения: 657
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Нед 09 Май 2010, 16:54    Заглавие:  

Точно МиГ-29 КВП (918) е в Монино.
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Нед 09 Май 2010, 17:51    Заглавие:  

King_Rat написа:
Странно пиле. Конусът с тези генератори на вихри се монтира след 1986. А като цяло самолетът прилича на прототип.

Явно по самолета постоянно се е работило и са изпитвани разни неща..... Very Happy
King_Rat написа:
1982 ми се вижда прекалено рано за К-73!

Постановлението за въвеждане на въоръжение е от 22 юли 1984 година. Но първата стрелба с "К-73" според Р. Ангельский е от самолет МиГ-23МЛ през 1980 година и е свален безпилотен МиГ-17.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Нед 09 Май 2010, 17:55    Заглавие:  

BDG написа:
Точно МиГ-29 КВП (918) е в Монино.

Да, няма съмнение. За мен е изненада, че ако се вярва на една снимка е там....от 1995 година!? Rolling Eyes

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Нед 10 Окт 2010, 12:50    Заглавие:  

СУ-33 возвращается в строй
Независимая газета - НВО
07/10/10
В последнее время появилась информация, что выпуск Су-33 на заводе в Комсомольске-на-Амуре приостановлен. В связи с чем эксперты сделали вывод, что новые перспективные атомные авианосцы, которые собирается строить Россия, будут комплектоваться не «сухими», а «мигами», тем более что именно эту машину выбрали для своего «Викрамадитья» индийцы. Но оказывается, что это утверждение пока преждевременно. Су-33 нашим морским летчикам еще пригодятся. Тем более что они вновь стали тренироваться взлетать на них и садиться на палубу в крымских Саках, на украинском комплексе НИТКА.

Коментар:
Въпреки отделените около 5 милиарда рубли за развитие на безпилотните самолети, видим резултат няма. Дали пък на "МиГ" не е поставена задачата да развият своя не лош прототип.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Чет 25 Ное 2010, 10:45    Заглавие:  

Click to see if image is larger

Борд 312, вече модернизиран и заедно с още няколко самолета взе дейно участие в индийската програма. На него бяха изпитани цели системи от бъдещият самолет. В момента е доработен до последният вариант "МиГ-29К" и вероятно ще вземе участие в държавното приемане на изтребителите за Русия.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 10 [142 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 8, 9, 10 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0740s ][ Queries: 12 (0.0036s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker