Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Пентагонът потвърди смъртта на сина на Осама бин Ладен · Иран мисли да освободи танкера "Стена Имперо" · Две турски военни колони са пресекли границата и са се отправили към Идлиб · Зловещи подробности за мъжа, убит в леглото до любовницата си · Борис Джонсън ще е една от звездите на предстоящата среща на Г-7 · Зеленски зове Канада да не допуска Русия обратно в Г-8 ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пет 23 Авг 2019, 04:55
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Въпроси около показатели на техническо обслужване на А320
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [11 Мнения]  
Автор Съобщение
ZEro^gravity

Регистриран на: 04 Дек 2005
Мнения: 22
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 03 Май 2010, 19:25    Заглавие:  Въпроси около показатели на техническо обслужване на А320  

Здравейте някой може ли да ми даде ориентировъчни стойности на следните времеви и качествени показатели от системата за ТОиР на А320?

средна продължителност на търсене и отстраняване на единичен отказ=
средна продължителност на възстановяване на отказало изделие=

Придвиждани видове периодично ТО (форми)
А, В1, B2, C, D - периодичност (пролетяни часове и календарен срок) и продължителност

количеството на инженерно-техническия персонал
Максимално количество ИТП за предполетно обслужване, за следполетно, за транзитно

Ще съм благодарен ако ми дадете някакви ориентировъчни числаSmile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 06 Май 2010, 20:00    Заглавие:  

Да не пишеш курсов проект по въпроса (зададен от даскал, който за последно е "подновявал" знанията си през 1987 г., на Ту-154)?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ZEro^gravity

Регистриран на: 04 Дек 2005
Мнения: 22
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 07 Май 2010, 08:24    Заглавие:  

Курсов проект е да ,но за второто нямам инфомрация Very Happy.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пет 07 Май 2010, 12:27    Заглавие:  

ZEro^gravity написа:
Курсов проект е да ,но за второто нямам инфомрация Very Happy.

Според мен се подразбира. Може би човека, иска да осъвремени знанията си и ползва безплатен студентски труд! Кой, кого учи/преподава/? Very Happy

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ZEro^gravity

Регистриран на: 04 Дек 2005
Мнения: 22
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 07 Май 2010, 21:35    Заглавие:  

Е да,но ся тези дреболии не са от значение, важно е аз да се светна по въпроса за check-овете .Другите проблеми не са от моята компетенцияWink ,така че ще супер ,ако някой може да драсне 5,6 реда да ил ида подскаже поне от каде може да се прочете(някакъв източник сиреч)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 08 Май 2010, 22:51    Заглавие:  

ех... ако нещата са същите както преди няколко години, знам каква е курсовата работа, при кой преподавател и колко са му стари знанията... И ако все още е същото да знаеш, че тази задача е само и единствено използване на теоремите на Нагаждачев и правилото на Нагласьов... Иначе просто губи логичния си смисъл!
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 15 Юни 2015, 13:07    Заглавие:  

Надявам се, че това, което ще попитам сега, е по темата.

На нашите летища съм виждал едни жълти машини, чиято функция, предполагам, е да захранват самолетите с електрическа енергия по време на престоя им на летището (ако греша, ме поправете).

Можете ли да ми дадете някакви технически характеристики на тези машини, а също така марки, модели, фирми-производители и така нататък?

И един, като предполагам, глупав въпрос: Защо са необходими такива машини въобще? Не може ли на летището да има на определени за престоя на самолетите места контакти, където да се включва с кабел самолетът? Знам, че възниква проблемът със съвместимостта (115 V / 400 Hz), но в нашия завод например си имаше специална отделна мрежа на 400 Hz, захранвана от умформер, за всеки цех или група цехове, които се нуждаеха от него.

Интересувам се чисто любителиски, от любознателност. Не съм специалист по авиационна техника, нито по транспортна техника въобще.

Благодаря предварително на всеки, който се заеме да ме просвети по въпроса! Smile

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9962
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 15 Юни 2015, 13:47    Заглавие:  

Изграждането и експлоатацията на "вградена" в бетона на стоянките инфраструктура за обслужване на самолетите ще са в пъти по-скъпи от закупуването на машините и камионите, които да извършват тази работа. Добавяме към това и, че машините са мобилни и самолетите не са длъжни да се намират на точните позиции за достъп до "вградената" инфраструктура. Безсмислено е да имаш генератори и системи за токоподаване под земята - ами охлаждането, поддръжката?!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 15 Юни 2015, 16:21    Заглавие:  

Благодаря! Не че искам да споря или да откривам топлата вода – предполагам, че тези неща много хора преди нас са ги мислили и решавали. Но все пак ми се струва, че може да се ползват няколко преобразувателя на 400 Hz (сега те са чисто електронни, полупроводникови), отдалечени от самолетните стоянки. Те могат да генерират напрежение от няколко киловолта, което с малогабаритни трансформатори (при 400 Hz те са много по-малки) на място да се преобразува в необходимите 115 V. Тогава може да се изгради мрежа от кабели, трансформатори и захранващи гнезда на най-често използваните стоянки на самолетите, така че с един кабел до 100 м дълъг (примерно) да може да се захрани всеки нуждаещ се самолет. Поради много по-малката покривана площ това за едно голямо летище едва ли ще е по-скъпо от мрежата от осветителни сигнализации на пътечките за рулиране и пистите за излитане и кацане (а мисля, че и някакви радиомаяци или техни антени има по пистите, но не съм наясно). Разбира се, това би изисквало на първо място техническа и икономическа обосновка, а на второ място (ако се приеме) – стандартизация, за да може да се направи във всички летища по света, които отговарят на така стандартизираните изисквания. Хубавото е, че по самите самолети никакви изменения не са нужни. (То само това оставаше! Smile) Другото хубаво нещо е, че ще се спре замърсяването от дизел-генераторите, които сегашните захранващи машини използват. Това не е маловажно, защото те работят много часове и овоняват всичко наоколо, за разлика от самолетните двигатели, които, макар и много по-мощни, работят на земята сравнително малко време.
_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9962
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 15 Юни 2015, 16:47    Заглавие:  

Всичко опира до финансовия аспект. И все пак при авария, катастрофа, инцидент, ако всичко е свързано в една система, каквато ти описваш, то ситуацията за нещо верижно се превръща в страхотия. Друго си е да имаш запалени само самолета и машината с генератора до него. Но преди всичко става дума за пари, а по-евтино от простичкия камион няма.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 15 Юни 2015, 20:43    Заглавие:  

Уви, така е. Ако не беше проклетият икономически аспект, можеха да направят поне захранваща машина на базата на новите акумулатори, дето ги използват при електромобилите, с преобразовател ("инвертор") на 115 V / 400 Hz. Но и те са твърде скъпи, затова ще продължаваме да отравяме въздуха с изгорелите газове на дизеловия двигател на генератора Sad

Между другото, хайде "боингите" американски, нормално е да са на 115 V, ами "еърбъсите" защо не са на 230 V? Съвместимост с "по-големия чичко"?

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [11 Мнения]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1933s ][ Queries: 12 (0.0111s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker