Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Учени изследват ледник, който не се топи · Сухопътните сили и ВМС на бунт: ВВС пробутвали тайно вече отхвърлен от КЗК търг за други самолети след Ф-16 · F-22 Raptor: полет в кабината · F-16 на авиасалон Le Bourget 2019 · ВИДЕО: Авиасалон Ле Бурже 2019 · В Антарктида откриха нещо, което шокира целия свят /ВИДЕО/ ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пет 23 Авг 2019, 21:52
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
J-20 - китайският изтребител 5-о поколение
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 7 от 9 [126 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Следваща
Автор Съобщение
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9973
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 15 Яну 2018, 13:33    Заглавие:  

Така е, но музиката може, а и май задължително съдържа и известно количество не дотам добре изпълнени нотички. Very Happy За експортен лиценз се минава през специалната комисия, одобряваща downgrade-а. В противен случай ставаш предател и се отпочва съдебно разбирателство. Наистина китайците вече около 2 години се наслаждават на Су-35Експортен и двигатели към него. Всички знаем, че те го поръчаха основно заради двигателите, антенната решетка и други.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 5239

МнениеПуснато на: Нед 11 Фев 2018, 19:18    Заглавие:  

Приели са самолета на въоръжение в НОАК.


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Sharana


Регистриран на: 27 Юни 2016
Мнения: 545

МнениеПуснато на: Чет 07 Юни 2018, 21:00    Заглавие:  

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 5239

МнениеПуснато на: Чет 14 Юни 2018, 09:13    Заглавие:  

Click to see if image is larger



Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 5239

МнениеПуснато на: Нед 17 Юни 2018, 13:06    Заглавие:  

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 5239

МнениеПуснато на: Вто 24 Юли 2018, 20:16    Заглавие:  

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fuzzy_Logic

Регистриран на: 08 Юли 2006
Мнения: 1493

МнениеПуснато на: Пон 06 Авг 2018, 11:02    Заглавие:  

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9973
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 06 Авг 2018, 12:01    Заглавие:  

ГМО. Много ми харесват подфюзелажните гребньове, ултраголямото ПХО, и двете нямат място в самолет от т.нар. пето поколение. Иначе награцаните зъбчета му дават допълнителни точки по готиния.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Fuzzy_Logic

Регистриран на: 08 Юли 2006
Мнения: 1493

МнениеПуснато на: Пон 06 Авг 2018, 13:56    Заглавие:  

Контаракиловете със сигурност му компрометират плоското стелт коремче. Колкото до разположението на хор.стабилизатор въпрос на избор дали ще има по-голяма ЕОП в ППС или ЗПС и аеродинамика естествено. J-20 прилича по-скоро на прехващач (+ ударни възможности) отколкото на изтребител за завоюване на превъзходство във въздуха. Доста голям и много тлъст. Последното добре се вижда от снимката с ракетите от Sharana, но при тази схема с един основен отсек за оръжията няма как да е по-различно.
Това на по-горната снимка сигурно му е "стойката" за намаляване на скоростта след кацане. Всички повърхности са максимално отклонени.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Sharana


Регистриран на: 27 Юни 2016
Мнения: 545

МнениеПуснато на: Пон 06 Авг 2018, 14:19    Заглавие:  

Fuzzy_Logic написа:
Това на по-горната снимка сигурно му е "стойката" за намаляване на скоростта след кацане. Всички повърхности са максимално отклонени.

Да, а във въздуха са основно, за да добавят маневреност - като на Юрофайтъра и Рафала примерно, но по-големи.
Ударни възможности няма, правен е чисто за В-В. Има доста гориво в него обаче. Задачата му е да се промъква и да гърми танкери у АУАКСи без които противниковата авиация не може + да целеуказва на множеството самолети четвърто поколение. Също така срещу четвърто поколение при наличие на свой АУАКС също няма да има никакви проблеми. А при 500 планирани бройки до 2025 си е сериозен фактор. В момента вече май и третата ескадрила застъпи та 36 поне имат и продължават да ги правят на 3 завода с подготовката на още един (2 ги правят с руски двигтаели, един с китайски и четвъртата линия също с китайски, но вероятно ще я пуснат след като докарат двигателя му до по-приемливи характеристики).
С последните сними започнаха да им хвалят и качеството на сглобката.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9973
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 06 Авг 2018, 14:33    Заглавие:  

Всичко това само при условие, че приемем обсъждания от нас самолет за пето поколение. С двигател от ранно четвърто на този етап това няма как да стане. Има и много други условия, които не се покриват, но да кажем, че всеки избира собствен път на развитие и не е задължително да се следва изтърканата стелт-мантра. На този етап най-модерният изтребител на въоръжение в НОАК е Су-35Е.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Sharana


Регистриран на: 27 Юни 2016
Мнения: 545

МнениеПуснато на: Пон 06 Авг 2018, 15:17    Заглавие:  

И как реши, че Су-35 е по-полезен от J-20 при поставените задачи В-В? Су-35, който е в количество по-малко от J-20, с даунгрейднато РЕБ и Р-77-1 в експортно изпълнение как точно ще е най-модерното, което имат? Само заради един двигател, е хайде по-сериозно - не всичко е авиошоу и БВБ Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9973
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 06 Авг 2018, 15:26    Заглавие:  

Сравняваме при равни други условия - количеството не ме интересува. Самолет срещу самолет. Не знам дали даунгрейднатото РЕО на експортния не е по-добро от домашното на китайците, ти също не знаеш. Не го купиха само заради двигателя. Същото важи и за ракетите, които те съвсем отскоро продуцират. Надали са прескочили десетилетия развитие само с наливане на много пари и индустриален шпионаж.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Sharana


Регистриран на: 27 Юни 2016
Мнения: 545

МнениеПуснато на: Пон 06 Авг 2018, 16:20    Заглавие:  

Flankerivo написа:
Сравняваме при равни други условия - количеството не ме интересува. Самолет срещу самолет. Не знам дали даунгрейднатото РЕО на експортния не е по-добро от домашното на китайците, ти също не знаеш. Не го купиха само заради двигателя. Същото важи и за ракетите, които те съвсем отскоро продуцират. Надали са прескочили десетилетия развитие само с наливане на много пари и индустриален шпионаж.


1 на 1 във вакуум, където Су-35 след безаналогова маневра ще претрепе J-20 в БВБ? В един от 5 случая сигурно, но голямо сравнение.
При РЕБа никога нищо не се знае, но руснаците нямат особен интерес да им предават такива комплекси с по-разширени въможности, а не максимално орязани по софтуер. Колкото до ракетите особено развитие при руснаците нямаше - имаше придобиване на изгубени компетенции. Пари за ракети с АРГСН нямаше, после задание да се направи подобрена Р-77 с руски компоненти от 2003 с ракета готова вече към 2008, но проблемите с производство на нова техника и финансиране са винаги много остри и същата тази ракета стига до серийно производство едва 2015.

При китайците всичко се случва много по-бързо. Задачата за подобрена Р-77 (РВВ-АЕ), но с китайски компоненти се поставя още в края на 90те. Основната работа я свършват самите разработчици на Р-77, които радвайки се на финансиране най-накрая им правят ракетата, която е готова към 2003. После изпитания, създаване на производство и тн, но към края на 2007 вече е в серийно производство. След като усвояват производството (което не е в много големи бройки в началото) и пилотите получават опит с такива ракети започват подобренията. Първо е PL-12А с нов двигател за по-голям обсег, после е PL-12B с нова АРГСН и подобрена авионика. PL-12C за вътрешния отсек на J-20 е прототип още от 2012, а вече е и в производство. PL-12D с правопоточен двигател (като Метеора) е на чертожната дъска. Новите им самолети, които вече серийно постъпват с АФАР имат и PL-15, която влиза в производство в момента. Леко увеличена PL-12B с по-нов двигател и АРГСН. И да не е на заявеното ниво на AIM-120D (до 180км в сравнение с предните до 100-120км) няма как да е лош от Р-77-1 (РВВ СД), при това и в експортно изпълнение. Та да прескочат изоставането в тази област (говорим само и единствено за ракети В-В със среден обсег) им помогнаха руснаците преди 15-20 години, включително и с организирането на серийно производство. От тогава основно ъпгрейдват (двигатели и електроника, които не стоят на място), но същото правят и руснаците, просто с по-бавни темпове заради разликата във финансирането - нещо ново също не са направили.
Click to see if image is larger

Колкото до покупката на Су-35 освен двигателя е по-скоро за сверяване на часовника. Дали радара му се справя по-добре от серийните им АФАРи няма кой да ни каже.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9973
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 06 Авг 2018, 17:25    Заглавие:  

В общи линии пак си чешем езиците двамата, тъй като няма инфо нито за това, нито за онова... Не искам да споря, защото в такива моменти малко влизаме в схемата "АК-47 срещу М-16", F-16 vs MiG-29"... Едно е сигурно. Това творение с размери на МиГ-31 и уж подобни функции, хибрид между схемата на 1.42, някои дизайнерски решения на F-35 и други, за които съм недосетлив, не вдъхва доверие.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 7 от 9 [126 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0661s ][ Queries: 12 (0.0037s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker