Private Colleger of transportation
panair2018

Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Полски пистолети с паметни имена · ЗА ЛЕКА НОЩ : ЕДНА НЕЗАБРАВИМА "ЛУННА СОНАТА" · Издателство Еър груп 2000 с летящ старт на Коледния панаир на книгата · Руските военни моряци са в недоумение от американско изявление · Китай задържа бивш канадски дипломат · Египет ограничи продажбата на жълти жилетки ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 12 Дек 2018, 05:13
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » Авиофотография » Снимки от света. Авиошоутата
ИЗМИР 4-5 юни 2011 г.- 100 години Турски ВВС
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 5 от 5 [68 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Сря 29 Юни 2011, 20:30    Заглавие:  

100 години турски ВВС - НЯМАМ ДУМИ ОТНОСНО СНИМКИТЕ! Shocked

http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?197627-100th-Anniversary-of-Turkish-Air-Force-Thread
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
pgp000
Гост


МнениеПуснато на: Чет 30 Юни 2011, 10:31    Заглавие:  

Снимките и картините в първите постове са правени в различно време и бяха изложени в две от укритията. Виждам и снимки, правени кулата и от UH-1, който доста повися над базата в двата дни. Air-to-air снимките ги правиха на 3-ти вечерта над Измир.
Върнете се в началото
2C7


Регистриран на: 07 Яну 2007
Мнения: 1422
Местожителство: Центъра на просффетата

МнениеПуснато на: Пон 04 Юли 2011, 18:16    Заглавие:  

Preslav написа:
100 години турски ВВС - НЯМАМ ДУМИ ОТНОСНО СНИМКИТЕ! Shocked

http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?197627-100th-Anniversary-of-Turkish-Air-Force-Thread

Първите снимки присъстват в луксозен календар на турските ВВС, който беше раздаван безплатно на авиопразника.
Още няколко снимки от мен:
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is largerClick to see if image is largerClick to see if image is largerClick to see if image is largerClick to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

_________________
Едни снимки Smile
Още малко
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
pgp000
Гост


МнениеПуснато на: Пон 04 Юли 2011, 22:42    Заглавие:  

Eeeeee Сашо, покажи пикчър от приемателната кабина на големия радар Wink
Върнете се в началото
2C7


Регистриран на: 07 Яну 2007
Мнения: 1422
Местожителство: Центъра на просффетата

МнениеПуснато на: Съб 09 Юли 2011, 20:11    Заглавие:  

pgp000 написа:
Eeeeee Сашо, покажи пикчър от приемателната кабина на големия радар Wink

Нали ти казах, че нямам??!? (не мога навсякъде да вляза) Ти ако имаш качи, на всички ще е интересно. Ако си влизал вътре, дори и без да си снимал, може да напишеш някакви впечатления.
Първият от 30 новопроизведени (23.05.11 г.) от TAI Ф-16Д 07-1015 , блок 50+:
Click to see if image is larger
Има радиопоглъщащо покритие, вероятно като на полските Ф-16.
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
F-4E-2020 - 73-1022:
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Кабината на RF-4E 69-7512
От там се вижда KC-135R Stratotanker:
Click to see if image is larger
В самия самолет - мястото на оператора в опашката:
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Парашутите за екипажа, отляво на кабината на оператора на щангата:
Click to see if image is larger
отдясно:
Click to see if image is larger
Пилотската кабина:
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Тук се вижда малко от жълтата решетка на аварийния изход в пода:
Click to see if image is larger
А това е люкът за напускане на самолета във въздуха:
Click to see if image is larger
(входът е на пода на пилотската кабина, в задната лява част.
Поглед отдолу нагоре:
Click to see if image is larger
Поглед от КС-135 към Boeing 737-7ES Wedgetail:
Click to see if image is larger
Изглед от кабината на С-160 към същия самолет:
Click to see if image is larger
Има още, след време, ако не ви е омръзнало, пак може да кача нещо.
Освен жегата, друг проблем беше, че след 12.00 ч. самолетите във въздуха в повечето случаи бяха в контра.
Пакистански Ф-16:
Click to see if image is larger

_________________
Едни снимки Smile
Още малко
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
pgp000
Гост


МнениеПуснато на: Нед 10 Юли 2011, 12:08    Заглавие:  

2C7 написа:
pgp000 написа:
Eeeeee Сашо, покажи пикчър от приемателната кабина на големия радар Wink

Нали ти казах, че нямам??!? (не мога навсякъде да вляза) Ти ако имаш качи, на всички ще е интересно. Ако си влизал вътре, дори и без да си снимал, може да напишеш някакви впечатления.

На някой друг си казал Very Happy Не съм снимал, защото ми беше много по-интересно какво ми разказваше офицера - преподавател в тяхната академия точно по РЛС. Много общо - радарът (трикоординатен) е на три трелера: антенния, предавателен и приемателен с един оператор. Има още 3, които не бяха изложени. Мястото на оператора е общо взето сходно като компановка с това в СТ-68, само че вместо два големи кръгли екрана имаше един голям и два малки - за зумнатия сектор и доп. информация. Отново с тракбол, 4-те режима на работа бяха сходни с "нашия" радар от това, което успях да разбера. Използва се само като обзорен, не може да се спряга със ЗРК. Цифрова с-ма за предаване на данните към Центъра. Време за събиране/развръщане - 11 часа, по думите на комшията. Наскоро модернизирани, с вградена IFF с-ма.

F-16 беше С - едноместен, а не D. Покритието доколкото знам се води HAVE GLASS.

Още един поглед към шоуто - мерси!
Върнете се в началото
nick_wolf1


Регистриран на: 03 Яну 2005
Мнения: 1727
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 10 Юли 2011, 13:32    Заглавие:  

F-16 на снимките на 2С7 e D - двуместен. Вижда се на първите две снимки по относителното положение на креслото и предния край на конформните резервоари и по задния край на фанара, където липсва характерната дъга от едноместните варианти.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
pgp000
Гост


МнениеПуснато на: Нед 10 Юли 2011, 15:38    Заглавие:  

Greshkata e moq, izvineniq.
Върнете се в началото
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 5 от 5 [68 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » Авиофотография » Снимки от света. Авиошоутата
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0651s ][ Queries: 12 (0.0040s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker