Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Протест в Сливен: Присъдата на убиеца на Криси не трябва да бъде намалявана · Над 13 000 полицаи и жандармеристи мобилизирани за срещата на Г-7 · Борисов с извънредно решение след хакерския скандал · Софиянец стана внезапно крупен длъжник заради "НАП-лийкс" · ЗАМЕСТНИК-КОМАНДИРЪТ НА ВОЕННОМОРСКИТЕ СИЛИ ФЛОТИЛЕН АДМИРАЛ ГЕОРГИ ПЕНЕВ ПРАЗНУВА 50-ГОДИШЕН ЮБИЛЕЙ (ГАЛЕРИЯ) · Искри между Лондон и Брюксел за предоговаряне на сделката за Брекзит ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 20 Авг 2019, 23:01
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Организиране работата на подхода
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [3 Мнения]  
Автор Съобщение
tisho_vvs

Регистриран на: 10 Мар 2011
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Чет 10 Мар 2011, 22:49    Заглавие:  Организиране работата на подхода  

Искам да попитам освен секторно разделяне на подхода възможно ли е той да се раздели на arrival and departure approach и съответно да има РП arrival approach, който да управлява само пристигащите и още един РП departure approach, който да упралява само отлитащите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
trakon

Регистриран на: 19 Авг 2006
Мнения: 97

МнениеПуснато на: Пет 11 Мар 2011, 11:54    Заглавие:  

Да ,може( DEPARTURES / ARRIVALS ). Уточни какво по-точно те интересува-защо става това разделяне или нещо друго.
_________________
Уважаеми сънародници , моля след излизане от тунела ,не изключвайте светлината в края му.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
tisho_vvs

Регистриран на: 10 Мар 2011
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Пет 11 Мар 2011, 12:40    Заглавие:  

Благодаря за отговора. Интересувах се от това, защото ми бяха казали че подхода се разделя само на сектори, съответно може да се раздели на северен и южен сектор и РП на северния сектор управлява пристигащите и отлитащите ВС и същотто е за РП на южния сектор. А пък аз съм срещал че има отделни честоти за arrival and departure approach и съответно за тях трябва да има по един РП за тях.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [3 Мнения]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0758s ][ Queries: 12 (0.0043s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker