Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
САЩ увеличиха помощта за Украйна до 700 милиона долара · Санкт Петербург иска да приеме финала в Шампионската лига през 2021 г. · Латвия ще формира основно подразделения за спецоперации · Локомотивът на дерайлиралия в Пловдив влак бил този от инцидента при Хитрино · Меркел в Мюнхен: Светът сега е като пъзел - разпаднал се е на малки парченца · Стоян Мавродиев с горещи подробности за рекордните 1.5 млрд. евро, договорени с Китай ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 16 Фев 2019, 16:30
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Ту-22М
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 2 [17 Мнения]   Иди на страница: 1, 2 Следваща
Автор Съобщение
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Нед 03 Апр 2011, 23:38    Заглавие:  Ту-22М  

Click to see if image is larger

В Русия започнаха работите по модернизация на двигателите на самолета, чиито първи полет беше на 20 юни 1977 година. От 1983 година той е приет на въоръжение. Първоначално на машината се монтират двигатели „НК-22“. При приемането й на въоръжение на варианта "Ту-22М3" те са заменени с „НК-25“. През 1985 година се разработва модификация „Ту-22М4“ при която двигателите са заменени с по-новите „НК-32“. Сега вероятно ще бъде приложна тази схема и модернизираният двигател „НК-32“, който се разработва и изпитва за „Ту-160“, ще бъде адаптиран и за модернизацията на „Ту-22М3“. Те са значително повече и макар, че на „Ту-160“, двигателите са двойно повече, нуждите за модернизираните самолети ще бъдат повече от два пъти.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ayahuasca


Регистриран на: 20 Май 2007
Мнения: 1176

МнениеПуснато на: Пет 29 Сеп 2017, 08:55    Заглавие:  

Неуспешно излитане

https://www.liveleak.com/view?i=437_1506590772
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
I-30
Гост


МнениеПуснато на: Сря 24 Яну 2018, 07:51    Заглавие:  

Названа лучшая в мире крылатая ракета

24 января 2018
Генеральный директор корпорации «Тактическое ракетное вооружение», доктор технических наук Борис Обносов в интервью «Военно-промышленному курьеру» назвал лучшей в мире крылатой ракетой российскую Х-101.
«Она имеет непревзойденные характеристики по дальности, скорости, точности. Сегодня ни у кого нет оружия, равного этому. У Х-101 прекрасная селективность в выборе цели», — заявил эксперт.
По мнению Обносова, на ракете «стоит оригинальная, весьма сложная инерциальная система наведения, что позволяет в полете, даже не видя цели, четко рассчитать местоположение в пространстве». Оружие «само умножает скорость на время и примерно знает, сколько пролетело, в каком направлении», а также способно обходиться без GPS и ГЛОНАСС, отмечает эксперт.
Стратегическая дозвуковая крылатая ракета Х-101 разработана входящим в «Тактическое ракетное вооружение» конструкторским бюро «Радуга». При стартовой массе в две с небольшим тонны она способна доставлять боевую часть весом около полутонны на расстояние до 5,5 тысячи километров с точностью попадания в цель в пределах 15-20 метров. Также отличается применением технологий снижения радиолокационной заметности.
Върнете се в началото
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9647
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 16 Авг 2018, 12:03    Заглавие:  

Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

Дано да върнат щангата за дозареждане, колкото и да има обяснения, че е трудно да се направи в М3 варианта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Sharana


Регистриран на: 27 Юни 2016
Мнения: 527

МнениеПуснато на: Чет 16 Авг 2018, 16:53    Заглавие:  

Flankerivo написа:
Дано да върнат щангата за дозареждане, колкото и да има обяснения, че е трудно да се направи в М3 варианта.

Че тя на снимката се вижда. Като казаха, че ще я върнат в края на април нещо се съмнявах, защото за излизане от договора, според който я махнаха нищо не са казвали.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9647
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 16 Авг 2018, 21:24    Заглавие:  

На снимката виждам заглушка, а не истинска щанга, на опашката пък заглушка за РЕБ вместо безсмисленото в нали дни оръдие. Можем да го тълкуваме както си искаме. Но все си мисля, че след толкова години силно осъзнаване на липсата на дозареждане, превърнала самолета в нестратегически, е време за лек шамар на партньорите. Те не спазват никакви правила и договори, какъв салт, какви пет лева.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Fuzzy_Logic

Регистриран на: 08 Юли 2006
Мнения: 1258

МнениеПуснато на: Чет 16 Авг 2018, 22:02    Заглавие:  

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 4723

МнениеПуснато на: Пет 17 Авг 2018, 00:24    Заглавие:  

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger


Относно СНВ-3 - същият скоро изтича, а и май имаха право на до 30-на машини с щанга...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9647
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 17 Авг 2018, 07:48    Заглавие:  

Не съм чел договора, а и живеем във време, в което всяка страна тълкува споразуменията през собствената призма на интереси, та доколкото си спомням една от големите разлики между класическия Ту-22 и ограничения по салт Ту-22М3 е в тоталната промяна във вътрешното разположение на агрегатите и липсата на пространство за интегриране на горивопроводи от щангата пред кокпита до горивните резервоари в по-новия вариант на самолета. Но кой знае дали не е просто фикция на поредния писач...

С оглед на атмосферата през 80-те в СССР и сляпата и по детски наивна вяра в демократичността и благите, и мили намерения на ответната страна, широко отворените задни бузи, не бих се изненадал ако наистина са угодили на партньорската страна като себеотдайно са редистрибутирали карантиите на самолета с цел последваща невъзможност за лесно интегриране на щанга за дозареждане.

Но да не забравяме, че представеният на горните снимки екземпляр Ту-22М3М съдържа само подменено РЕО, подобно на това на Ту-160М. Тепърва този самолет ще трябва да получи подмяна на огромен брой системи, както и обещаното преди време уеднаквяване на двигателните установки с Ту-160М. Така че той не представлява последна версия на първообраза, по чието подобие ще премине модернизацията на всички останали Ту-22М3.

"В ходе глубокой модернизации на Ту-22М3М был установлен новый комплекс современного цифрового бортового радиоэлектронного оборудования (БРЭО) на отечественной элементной базе. В частности, самолет получил новое навигационное, связное, прицельное оборудование, управление двигателями и топливной автоматикой, оборудование радиоэлектронной борьбы. Замена 80% БРЭО позволила повысить точность навигации и уровень автоматизации управления самолетом, упростить его техническое обслуживание и предполетную подготовку. Бортовое радиоэлектронное оборудование Ту-22М3М унифицировано с аналогичными системами Ту-160М. Модернизированный самолет был также оснащен новой информационно-управляющей системой (ИУС) с цифровой индикацией в кабине и функциями интеллектуальной поддержки действий экипажа. Результатом проведенных работ стало значительное расширение боевого потенциала авиационного комплекса, включая повышение боевой эффективности и увеличение боевого радиуса", - отметили в корпорации."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 4723

МнениеПуснато на: Нед 23 Сеп 2018, 11:56    Заглавие:  

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 4723

МнениеПуснато на: Нед 07 Окт 2018, 19:24    Заглавие:  

Очаквано...

Бомбардировщики Ту-22М3 вновь смогут дозаправляться в воздухе, дальность их полёта будет сопоставима со стратегическими ракетоносцами - источник

03.10.2018 7:03:21

Москва. 3 октября. ИНТЕРФАКС-АВН - Ракетоносцы-бомбардировщики в ходе глубокой модернизации в облик Ту-22М3М планируют оснащать штангами дозаправки в воздухе, сообщил "Интерфаксу" осведомлённый источник.

"На новые бомбардировщики Ту-22М3М будут ставиться штанги дозаправки топливом в воздухе. После подписания в 1979 году договора с США об ограничении стратегических вооружений (ОСВ-2) эти штанги были сняты со строевых самолётов, а на новых уже не устанавливались", - сказал собеседник агентства.
По его словам, оборудование для заправки топливом в полёте установлено на первом опытном образце Ту-22М3М, выкатка которого состоялась в Казани 16 августа. А впоследствии штанги дозаправки получат все глубоко модернизированные самолёты.
"Установка нового оборудования по заправке топливом позволит значительно увеличить боевой радиус применения Ту-22М3М, дальность его полёта. Она будет сопоставима со стратегическими ракетоносцами",- отметил источник.
В настоящее время дальность полёта строевого Ту-22М3 составляет до 6 тыс. км, тогда как у "стратегов" Ту-160 и Ту-95МС - от 12 до 15 тыс. км.
Действующий договор СНВ-3 определяет параметры ядерных сил РФ и США: 2550 боевых блоков, 700 развернутых и до 800 неразвернутых пусковых установок. Действие договора распространяется на тяжёлые бомбардировщики Ту-160 и Ту-95МС.
В августе командующий дальней авиацией ВКС РФ Сергей Кобылаш сообщил "Интерфаксу", что глубокая модернизация ракетоносца-бомбардировщика Ту-22М3М позволит увеличить скорость и дальность его полёта. "Мы на эти самолёты будем ставить новые двигатели модернизированные, которые, соответственно, более экономичны и позволят увеличить и дальность, и скорость, и улучшить характеристики", - заявил С.Кобылаш, говоря о характеристиках глубоко модернизированного Ту-22М3М.
Впервые о планах по глубокой модернизации дальних ракетоносцев-бомбардировщиков Ту-22М3 стало известно в 2012 году. Тогда в Минобороны РФ заявили, что планируют до 2020 года получить около 30 самолётов в модификации Ту-22М3М. Всего, по официальным данным, у России есть более 100 ракетоносцев-бомбардировщиков Ту-22М3.

Первый полет Ту-22М3 совершил 20 июня 1977 года, с 1978 года он был запущен в серийное производство, которое прекращено в 1993 году.



http://www.militarynews.ru/story.asp?rid=1&nid=492169
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 4723

МнениеПуснато на: Вто 25 Дек 2018, 18:01    Заглавие:  

Click to see if image is larger

3 Х-22Н
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Chelyabinsk

Регистриран на: 29 Дек 2015
Мнения: 815

МнениеПуснато на: Нед 27 Яну 2019, 00:12    Заглавие:  

Видео катастрофы ТУ-22 в Мурманской области.

Интересное видео.
Самолет фактически сломался пополам.
Вероятно была какаято трещина в корпусе.
https://lenta.ru/news/2019/01/26/tu22/?utm_source=yxnews&utm_medium=desktop
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9647
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 27 Яну 2019, 08:16    Заглавие:  

Прекалено висока вертикална скорост, сблъсък с полосата, отскок с разрушение на конструкцията в най-слабата й зона. При такава видимост... Тук грешката е и на екипажа, и на наземните служби. А първото инфо от деня на инцидента беше за внезапен вертикален полъх на вятъра, който е ударил самолета в земята, но тук просто се вижда, че при тези тежки условия с почти нулева видимост самолетът кротко и стабилно се "приземява".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 4723

МнениеПуснато на: Нед 27 Яну 2019, 11:29    Заглавие:  

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 2 [17 Мнения]   Иди на страница: 1, 2 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0768s ][ Queries: 12 (0.0053s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker