Private Colleger of transportation  
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
От днес тежките нарушители на пътя ще се водят незабавно в районното управление · Последните дни на един диктатор · Ирландия блокира преговорите за Брекзит · Северна Корея: Без преговори със САЩ · Учени откриха коя е най-древната планета в Слънчевата система! · Сирийската армия се натъкна на яка съпротива край Абу-Кемал ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 19 Ное 2017, 17:48
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен военен флот
КАТАМАРАНИ във ВМС
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [2 Мнения]  
Автор Съобщение
p.n.petkov


Регистриран на: 19 Окт 2009
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Съб 29 Окт 2011, 19:26    Заглавие:  КАТАМАРАНИ във ВМС  

Това е руският катамаран проект 1239 :
[img]Click to see if image is larger[/img]

Това е устройство, което се нарича "подьомо-опускаемая колонка по схеме ТЕНДЕМ работающея под ГТД" :
Click to see if image is larger
Намира се на кърмата на кораба по двата борда. Който знае предназначението му, моля да го обясни.
Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
1159


Регистриран на: 11 Авг 2005
Мнения: 812
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Съб 29 Окт 2011, 21:24    Заглавие:  

Правилното название на пр.1239 е РКВП(Ракетный Корабьл на Воздушной Подушке).Уникалното при този проект е ,че тези кораби имат 6 двигателя.2 дизела М-511А(всеки от по 20 000 к.с)работещи на основните винтове,2 Газтурбини М-10-1 (36 000 к.с всяка)-работещи на тези "колонки" и други два дизела М-504(6600 к.с)-работещи на подемните вентилатори.Заради тези 6 двигателя РКПВ-тата могат да се движат на три главни режима(катамаран,КВП-1 и КВП-2).В първият режим "катамаран" ,корабът се движи само на дизели(на този режим максималната скорост е окоо 20 възла-един вид икономичен ход),в режим КВП-1 дизелите работят в тандем с газтурбините(максимална скорост-40 възла),при режим КВП-2 заедно с дизелите и газтурбините работят и подемните вентилатори(корабът минава в режим "въздушна възглавница" и може да достигне скорост до 50-55 възла).Надявам се,че схвана идеята на тези "колонки"-когато корабът иска да достигне максимална скорост-тези "колонки се спускат на вода и се запускат газтурбините.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [2 Мнения]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен военен флот
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.5023s ][ Queries: 14 (0.0043s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker