Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Британските изтребител-бомбардировачи Tornado се изваждат от оперативно използване (видео) · Naval Group ще достави на Аржентина 4 леки корвети/OPV, първият кораб ще е бившия LAdroit · Google Earth 3D разкри секретна военна база · Лондон призова Германия да преосмисли забраната за износ на оръжие за Саудитска Арабия · Полицаят, застрелял съпруга на любовницата си на Крит, ще лежи доживот · България ще привлича инвестиции от Саудитска Арабия чрез съвместно дружество с кралството ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 20 Фев 2019, 16:14
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Проектът ПАК-ДА
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 5 [62 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5 Следваща
Автор Съобщение
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9650
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 14 Ное 2014, 10:49    Заглавие:  

http://forums.airforce.ru/attachments/sovremennost/59085d1415869862-img_7585.jpg/
http://forums.airforce.ru/attachments/sovremennost/59084d1415869847-13.11.2014_image_2125.jpg/

НК-56
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9650
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 30 Мар 2015, 14:26    Заглавие:  

http://www.aex.ru/news/2015/3/30/132326/

Проект радара для ПАК ДА будет готов к концу 2016 года
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет 29 Май 2015, 16:44    Заглавие:  

С п е к у л а т и в е н  външен вид на ПАК ДА, както го чертаят най-често някои хора, които не са неговите конструктори
(не мога да се въздържа да го сравня с ония "самолетчета" тип "летящо крило", дето като деца ги сгъвахме от хартия) Smile:

Click to see if image is larger

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9650
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 29 Май 2015, 16:48    Заглавие:  

Тези на картинките са все свръхзвукови машинки с КИС (крило с изменяема стреловидност), а имаме едно дефинирано от говорещите глави качество - машината ще е дозвукова. Отпадат.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет 29 Май 2015, 17:26    Заглавие:  

Да, явно картинките са остарели. Ами тогава може би ще прилича донякъде на "Б-2" (Дух).
_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9650
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 29 Май 2015, 18:14    Заглавие:  

От всичко казано по темата изглежда, че се стремят да не правят аналог на B-2. Затова компановката остава пълна мистерия до ден днешен. Води се, че поне ескизен проект има, т.е. едни хора са го нарисували, други са го одобрили. Знае се, че ще използват отработени но пак-фа технологии. Но това е в рамките на логиката. Абе нищо не се знае за този проект, по който би трябвало в наши дни да тече усилена работа. Нали са царе на засекретяването.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9650
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 29 Май 2015, 19:39    Заглавие:  

Прехвърлени:

Dimitar Stavrev написа:
Ту-160 и Т50 за руските ВВС

На учение в Астраханска област командващият руските ВВС ген. Николай Бондарев е заявил че ВВС ще получат 50 новопосторени стратегически бомбардировача Ту-160, "за да се възвърнат приходите необходими за повторното запускане на поточната линия за сторителството им", като и че ВВС ще поръчат толкова ПАК-ФА Т-50, "колкото може да даде индустрията".


Flankerivo написа:
Това за новите Ту-160 е измишльотина и е извадено от контекста от страна на руските журналюги.


конструктор написа:
Това го е писал Захари Кек в американското списание "Национален интерес":

http://nationalinterest.org/blog/the-buzz/russia-set-triple-nuclear-supersonic-bomber-force-12988

Друг в въпросът откъде ще дойдат тези нови самолети. С вълшебна пръчица няма да стане. Трудно ще бъде да се възобнови производството им, но ако наистина го поискат, ще го направят.


Flankerivo написа:
Може да го пише Захари без Кекса или филанкешията, но който и да е преразказвачът, той е превел руския журналист и великите изказвания на поредната "говореща глава", този път от МО. Обсъждано е вече много пъти, Ту-160 може да бъде възпроизведен с много, много, много пари и изключителни усилия на промишлеността. Всичката тази дандания се бие неимоверно силно с ПАК-ДА проекта, който е основен и единствен в сферата на стратегическата и/или дальната авиация. Освен модернизация на Ту-160, Ту-22М3 и Ту-95, възобновяване на производство на стари машини няма да има. Спирам с offtopic-а или извънтемието.


Предиктор написа:
Аз пък съм на мнение, че пътят към ПАК-ДА е логично да мине през Ту-160. Онази технологична база която беше при СССР я няма вече. За 25 г. те не са направили нищо на основата на новата елементна база като серийни производство. Дори реализацията на Т-50 е съпътствана с безброй проблеми. Една проста аритметика, ако за начало на проекта Т-50 се счита 2002г. а за първите серийни 2016, това са близо 15 г., а двигател още няма и всичко това на опита и базата на Су-27, Миг 29, Су-47 и МиГ 1.44. Су-34 е по взаимстван технологичен процес, Ми-28 се разработва от миналия век. Ако бъдем реалисти, проект като ПАК-ДА няма на какво да стъпи и ще се проточи на 20-25-30г., а дотогава? Модернизацията на Ту- 95, Ту-22М3, Ту-160 далеч не е достатъчно като база и процес за производството на такова ново технологично изделие. Спомнете си каква технологична революция предизвиква копирането на Б-29 и превръщането му в Ту-4, в различните промишлени отрасли.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
tamerlan


Регистриран на: 09 Апр 2005
Мнения: 687

МнениеПуснато на: Пет 29 Май 2015, 19:59    Заглавие:  

Ако са решили вместо ПАК-ДА да приемат модернизирани Ту-160 - не е толкова странно. Обаче да се занимават и с двете е абсурд. Нито имат толкова ресурси, нито има някакъв смисъл.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет 29 Май 2015, 20:01    Заглавие:  

Dimitar Stavrev написа:
На учение в Астраханска област командващият руските ВВС ген. Николай Бондарев...

Главнокомандващият руските ВВС се казва Виктор Николаевич Бондарев. Журналята са го объркали с баща му. Razz

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9650
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 29 Май 2015, 20:03    Заглавие:  

Точно така. Два проекта означава двойни разходи. Все си мисля, че цялата приказка на Бондарев и другите около него е свързана с тези два ли са, три ли са планера, които седят недовършени в КАПО-то от времето на Съюза.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет 29 Май 2015, 20:04    Заглавие:  

А, това обяснява нещата. Не знаех за тях.
_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9650
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 29 Май 2015, 20:15    Заглавие:  

Обяснява донякъде, защото при цялото желание, което имат, не е никак лесно да ги достроят, иначе да са го направили успоредно с модернизацията на настоящите до ниво 160М. Така ще си и останат да събират прах.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Fuzzy_Logic

Регистриран на: 08 Юли 2006
Мнения: 1260

МнениеПуснато на: Пет 29 Май 2015, 21:57    Заглавие:  

Flankerivo написа:
От всичко казано по темата изглежда, че се стремят да не правят аналог на B-2. Затова компановката остава пълна мистерия до ден днешен. Води се, че поне ескизен проект има, т.е. едни хора са го нарисували, други са го одобрили. Знае се, че ще използват отработени но пак-фа технологии. Но това е в рамките на логиката. Абе нищо не се знае за този проект, по който би трябвало в наши дни да тече усилена работа. Нали са царе на засекретяването.


Може и да не се натискат да правят аналог на B-2, но както заявяват, че ще е дозвуков с намален ЕОП няма как да избягат от летящото крило, освен ако не са измислили нещо принципно ново за намаляване на ЕОП.
А да твърдят, че ще заменят свръхзвуков самолет (Ту-160) с дозвуков е пълен абсурд, или целта е само замяна на Ту-95 или ПАК-ДА ще е свръхзвуков с намален ЕОП - крайсерски полет на дозвукова скорост с намалена топлинна сигнатура и възможност за свръхзвуков режим с повишаване на топлинното излъчване.
Ако се решат на последния вариант мисля проектът на Т-4MC може да влезе в употреба, каквито са и част от спекулациите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Петров

Регистриран на: 11 Май 2012
Мнения: 33

МнениеПуснато на: Съб 30 Май 2015, 01:58    Заглавие:  

Предиктор написа:
Аз пък съм на мнение, че пътят към ПАК-ДА е логично да мине през Ту-160. Онази технологична база която беше при СССР я няма вече. За 25 г. те не са направили нищо на основата на новата елементна база като серийни производство. Дори реализацията на Т-50 е съпътствана с безброй проблеми. Една проста аритметика, ако за начало на проекта Т-50 се счита 2002г. а за първите серийни 2016, това са близо 15 г., а двигател още няма и всичко това на опита и базата на Су-27, Миг 29, Су-47 и МиГ 1.44. Су-34 е по взаимстван технологичен процес, Ми-28 се разработва от миналия век. Ако бъдем реалисти, проект като ПАК-ДА няма на какво да стъпи и ще се проточи на 20-25-30г., а дотогава? Модернизацията на Ту- 95, Ту-22М3, Ту-160 далеч не е достатъчно като база и процес за производството на такова ново технологично изделие. Спомнете си каква технологична революция предизвиква копирането на Б-29 и превръщането му в Ту-4, в различните промишлени отрасли.


Откровени глупости и последвали простотии след тях!
Ако имаш някакви технически познания в авиацията ще ми отговориш какво е първото което е задължително преди запуск на мотора на ТУ-4?
Т50 и сега хвърка с негов си двигател изделие 117 а по проект ще има нов 2017!
Ако успееш и да ми кажеш с каква машинка му дялкат пчелните пити имаш каса бира!

Успех с ровенето в нета Smile

За разочаровните от ПАК ДА, Това птиче трябва невидимо да достигне до разстояние за запуск на ракетите! А това е несъвместимо със свръх звукова скорост!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9650
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 30 Май 2015, 06:12    Заглавие:  

ПАК-ДА ще е повече заместник на Ту-95. С този проект се опитват да направят нов работен кон, който по подобие на Ту-95 да е по-евтин в експлоатация от изключително скъпия Ту-160. Нали едва 6, 7 броя летят при 14, 15 налични. Ясно е, че ще търсят намален размер. Отмина времето на гигантите.
Бягството от В-2 е наложително. И той е скъп, капризен, проблемен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 5 [62 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0614s ][ Queries: 12 (0.0034s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker