Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Бивш офицер от армията на Хафтар разказал за "магьосниците" на маршала · Британските специални сили загубиха дори от естонските опълченци · Демонстрация на способности от участващите в учението Platinum lion 19 (снимки) - част 1 · Руският ледоразбивач "Лидер" ще получи свръхмощна силова установка · Адвокат на Кристиян: Невинен е, да свалят обвиненията, ако искат и той да търси хакера · Четвърт век след атентата срещу еврейските институции в Аржентина виновни няма ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Fri 19 Jul 2019, 02:32
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
British Aerospace на Bulgaria Air информация и мнения
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 1 of 1 [4 Posts]  
Author Message
ilkosem

Joined: 12 Jan 2012
Posts: 10

PostPosted: Fri 03 Feb 2012, 18:46    Post subject:  British Aerospace на Bulgaria Air информация и мнения
Subject description: ВАЖНО!!!
 

Здравейте,март месец ми престой пътуване до Цюрих с България Ер.
Самолета с който ще летя е British Aerospace,видях го на снимки и не ми вдъхва много доверие.

Затова искам някой да ми каже ако е летял с него как е бил полета,удобно ли е,шумен ли е и други подробности???

Или ако някой знае да ми каже дали са ставали инциденти с него,смисъл с на България Ер???

Не летя за първи път,но летя за първи път с България Ер,затова ако знаете някой подробности как е в самолетите,споделете.


Благодаря,
предварително!!!


П.П. Всякаква информация ми е от полза!!! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Fri 08 Jun 2012, 12:06    Post subject:  

Споко.
Летял съм многократно с джъмболиното във почти всичките му варианти, както с FB (основно BOJSOFBOJ, но веднъж и SOFATHSOF), така и с други авиокомпании – Луфти (ситифлайър) по маршрута WAWMUC, Бритиш (не помня точно кое подразделение) – LGWDUB.
Мен самолетчето ме кефи – 4 двигателно е, което си е направо рядкост в днешно време, особено за регионален самолет.
Набира яко височина и за комфорт, не мисля че отстъпва на съвременните си събратя – 32S или 73NG. E…може би е малко по-шумен, ама малко.....Несравнимо е с резачките на ATR или DH8 Q400 (последния уж ултра тих – глупости на търкалета – мразя да се качвам на витлов Bombardier).
Макар и не голям, вътрешното простраство е достатъчно – не те хваща клаустрофобия, както е при CRJ – и с него не обичам да летя – а си мръднал, а си се цапардосал в нещо.
В заключение – фащай си спокойно фърчилото – нищо няма да се случи и полета ще е приятен.
А и не знам скоро да е имало сериозна катастрофа с този вид самолет, не само с машина на FB, ами и изобщо.
Мисля, че се доказъл като доста сигурен.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
slav4o1

Joined: 04 Feb 2008
Posts: 11

PostPosted: Tue 26 Jun 2012, 22:03    Post subject:  

Almasy wrote:
Споко.
Летял съм многократно с джъмболиното във почти всичките му варианти, както с FB (основно BOJSOFBOJ, но веднъж и SOFATHSOF), така и с други авиокомпании – Луфти (ситифлайър) по маршрута WAWMUC, Бритиш (не помня точно кое подразделение) – LGWDUB.
Мен самолетчето ме кефи – 4 двигателно е, което си е направо рядкост в днешно време, особено за регионален самолет.
Набира яко височина и за комфорт, не мисля че отстъпва на съвременните си събратя – 32S или 73NG. E…може би е малко по-шумен, ама малко.....Несравнимо е с резачките на ATR или DH8 Q400 (последния уж ултра тих – глупости на търкалета – мразя да се качвам на витлов Bombardier).
Макар и не голям, вътрешното простраство е достатъчно – не те хваща клаустрофобия, както е при CRJ – и с него не обичам да летя – а си мръднал, а си се цапардосал в нещо.
В заключение – фащай си спокойно фърчилото – нищо няма да се случи и полета ще е приятен.
А и не знам скоро да е имало сериозна катастрофа с този вид самолет, не само с машина на FB, ами и изобщо.
Мисля, че се доказъл като доста сигурен.


Като цяло си прав, само не съм съгласен за набора на височина, това е най-големия му проблем, моторите нямат грам душа, дори турбовитловите Q400 го бият на набор, а особено сега лятото пълен в жегите е пълна скръб Smile . За шума също не си прав - това е един от най-тихите реактивни самолети. Навремето освен с перформанса на къси полоси , това е другото нещо с което е бил "уникален" - тишината на моторите. Виждал съм даже негови стикери от едно време с мото на тях: "Have a quiet day". Сега е доста стар, но пак е по-тих от а320/737.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Wed 27 Jun 2012, 13:25    Post subject:  

slav4o1 wrote:
Almasy wrote:
Споко.
Летял съм многократно с джъмболиното във почти всичките му варианти, както с FB (основно BOJSOFBOJ, но веднъж и SOFATHSOF), така и с други авиокомпании – Луфти (ситифлайър) по маршрута WAWMUC, Бритиш (не помня точно кое подразделение) – LGWDUB.
Мен самолетчето ме кефи – 4 двигателно е, което си е направо рядкост в днешно време, особено за регионален самолет.
Набира яко височина и за комфорт, не мисля че отстъпва на съвременните си събратя – 32S или 73NG. E…може би е малко по-шумен, ама малко.....Несравнимо е с резачките на ATR или DH8 Q400 (последния уж ултра тих – глупости на търкалета – мразя да се качвам на витлов Bombardier).
Макар и не голям, вътрешното простраство е достатъчно – не те хваща клаустрофобия, както е при CRJ – и с него не обичам да летя – а си мръднал, а си се цапардосал в нещо.
В заключение – фащай си спокойно фърчилото – нищо няма да се случи и полета ще е приятен.
А и не знам скоро да е имало сериозна катастрофа с този вид самолет, не само с машина на FB, ами и изобщо.
Мисля, че се доказъл като доста сигурен.


Като цяло си прав, само не съм съгласен за набора на височина, това е най-големия му проблем, моторите нямат грам душа, дори турбовитловите Q400 го бият на набор, а особено сега лятото пълен в жегите е пълна скръб Smile . За шума също не си прав - това е един от най-тихите реактивни самолети. Навремето освен с перформанса на къси полоси , това е другото нещо с което е бил "уникален" - тишината на моторите. Виждал съм даже негови стикери от едно време с мото на тях: "Have a quiet day". Сега е доста стар, но пак е по-тих от а320/737.


Ми не знам...Сигурно си прав за набора на височина и шума.....Не съв обръщал особено внимание. По принцип много го харесвам това самолетче, и ме досмешава като съм чувал пътници да се изказват, ама с тази бръкма ли ще летим, ама няма ли да падне, ама няма ли да е Боинг...... Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 1 of 1 [4 Posts]  
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0688s ][ Queries: 12 (0.0068s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker