Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Di 04 Aug 2020, 03:59
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
British Aerospace на Bulgaria Air информация и мнения
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 1 von 1 [4 Beitrдge]  
Autor Nachricht
ilkosem

Anmeldedatum: 12.01.2012
Beitrдge: 10

BeitragVerfasst am: Fr 03 Feb 2012, 18:46    Titel:  British Aerospace на Bulgaria Air информация и мнения
Themen-Beschreibung: ВАЖНО!!!
 

Здравейте,март месец ми престой пътуване до Цюрих с България Ер.
Самолета с който ще летя е British Aerospace,видях го на снимки и не ми вдъхва много доверие.

Затова искам някой да ми каже ако е летял с него как е бил полета,удобно ли е,шумен ли е и други подробности???

Или ако някой знае да ми каже дали са ставали инциденти с него,смисъл с на България Ер???

Не летя за първи път,но летя за първи път с България Ер,затова ако знаете някой подробности как е в самолетите,споделете.


Благодаря,
предварително!!!


П.П. Всякаква информация ми е от полза!!! Very Happy
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Almasy

Anmeldedatum: 17.10.2011
Beitrдge: 794
Wohnort: Бургас

BeitragVerfasst am: Fr 08 Jun 2012, 12:06    Titel:  

Споко.
Летял съм многократно с джъмболиното във почти всичките му варианти, както с FB (основно BOJSOFBOJ, но веднъж и SOFATHSOF), така и с други авиокомпании – Луфти (ситифлайър) по маршрута WAWMUC, Бритиш (не помня точно кое подразделение) – LGWDUB.
Мен самолетчето ме кефи – 4 двигателно е, което си е направо рядкост в днешно време, особено за регионален самолет.
Набира яко височина и за комфорт, не мисля че отстъпва на съвременните си събратя – 32S или 73NG. E…може би е малко по-шумен, ама малко.....Несравнимо е с резачките на ATR или DH8 Q400 (последния уж ултра тих – глупости на търкалета – мразя да се качвам на витлов Bombardier).
Макар и не голям, вътрешното простраство е достатъчно – не те хваща клаустрофобия, както е при CRJ – и с него не обичам да летя – а си мръднал, а си се цапардосал в нещо.
В заключение – фащай си спокойно фърчилото – нищо няма да се случи и полета ще е приятен.
А и не знам скоро да е имало сериозна катастрофа с този вид самолет, не само с машина на FB, ами и изобщо.
Мисля, че се доказъл като доста сигурен.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
slav4o1

Anmeldedatum: 04.02.2008
Beitrдge: 11

BeitragVerfasst am: Di 26 Jun 2012, 22:03    Titel:  

Almasy hat Folgendes geschrieben:
Споко.
Летял съм многократно с джъмболиното във почти всичките му варианти, както с FB (основно BOJSOFBOJ, но веднъж и SOFATHSOF), така и с други авиокомпании – Луфти (ситифлайър) по маршрута WAWMUC, Бритиш (не помня точно кое подразделение) – LGWDUB.
Мен самолетчето ме кефи – 4 двигателно е, което си е направо рядкост в днешно време, особено за регионален самолет.
Набира яко височина и за комфорт, не мисля че отстъпва на съвременните си събратя – 32S или 73NG. E…може би е малко по-шумен, ама малко.....Несравнимо е с резачките на ATR или DH8 Q400 (последния уж ултра тих – глупости на търкалета – мразя да се качвам на витлов Bombardier).
Макар и не голям, вътрешното простраство е достатъчно – не те хваща клаустрофобия, както е при CRJ – и с него не обичам да летя – а си мръднал, а си се цапардосал в нещо.
В заключение – фащай си спокойно фърчилото – нищо няма да се случи и полета ще е приятен.
А и не знам скоро да е имало сериозна катастрофа с този вид самолет, не само с машина на FB, ами и изобщо.
Мисля, че се доказъл като доста сигурен.


Като цяло си прав, само не съм съгласен за набора на височина, това е най-големия му проблем, моторите нямат грам душа, дори турбовитловите Q400 го бият на набор, а особено сега лятото пълен в жегите е пълна скръб Smile . За шума също не си прав - това е един от най-тихите реактивни самолети. Навремето освен с перформанса на къси полоси , това е другото нещо с което е бил "уникален" - тишината на моторите. Виждал съм даже негови стикери от едно време с мото на тях: "Have a quiet day". Сега е доста стар, но пак е по-тих от а320/737.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Almasy

Anmeldedatum: 17.10.2011
Beitrдge: 794
Wohnort: Бургас

BeitragVerfasst am: Mi 27 Jun 2012, 13:25    Titel:  

slav4o1 hat Folgendes geschrieben:
Almasy hat Folgendes geschrieben:
Споко.
Летял съм многократно с джъмболиното във почти всичките му варианти, както с FB (основно BOJSOFBOJ, но веднъж и SOFATHSOF), така и с други авиокомпании – Луфти (ситифлайър) по маршрута WAWMUC, Бритиш (не помня точно кое подразделение) – LGWDUB.
Мен самолетчето ме кефи – 4 двигателно е, което си е направо рядкост в днешно време, особено за регионален самолет.
Набира яко височина и за комфорт, не мисля че отстъпва на съвременните си събратя – 32S или 73NG. E…може би е малко по-шумен, ама малко.....Несравнимо е с резачките на ATR или DH8 Q400 (последния уж ултра тих – глупости на търкалета – мразя да се качвам на витлов Bombardier).
Макар и не голям, вътрешното простраство е достатъчно – не те хваща клаустрофобия, както е при CRJ – и с него не обичам да летя – а си мръднал, а си се цапардосал в нещо.
В заключение – фащай си спокойно фърчилото – нищо няма да се случи и полета ще е приятен.
А и не знам скоро да е имало сериозна катастрофа с този вид самолет, не само с машина на FB, ами и изобщо.
Мисля, че се доказъл като доста сигурен.


Като цяло си прав, само не съм съгласен за набора на височина, това е най-големия му проблем, моторите нямат грам душа, дори турбовитловите Q400 го бият на набор, а особено сега лятото пълен в жегите е пълна скръб Smile . За шума също не си прав - това е един от най-тихите реактивни самолети. Навремето освен с перформанса на къси полоси , това е другото нещо с което е бил "уникален" - тишината на моторите. Виждал съм даже негови стикери от едно време с мото на тях: "Have a quiet day". Сега е доста стар, но пак е по-тих от а320/737.


Ми не знам...Сигурно си прав за набора на височина и шума.....Не съв обръщал особено внимание. По принцип много го харесвам това самолетче, и ме досмешава като съм чувал пътници да се изказват, ама с тази бръкма ли ще летим, ама няма ли да падне, ама няма ли да е Боинг...... Laughing
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 1 von 1 [4 Beitrдge]  
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0575s ][ Queries: 12 (0.0034s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker