Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Дипломати и интелектуалци подписаха манифест срещу омразата в Министерския съвет · Втори опит за участие на президента Румен Радев в международно събитие се е увенчал с неуспех · 17 войнишки паметника ще бъдат обновени в област Велико Търново · Димна завеса покри столичния булевард Дондуков заради Луковмарш (ВИДЕО) · Пехотинци направиха супер гнусни неща по време на най-мащабното военно обучение Златна кобра · Пенс към НАТО: Как да опазим мира, като купувате оръжия от изток ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 17 Фев 2019, 05:24
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » Авиофотография » Събития от 2011-2017 г.
Български изтребител МиГ-29 се разби, пилотите са добре-2012
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 25 от 26 [378 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 23, 24, 25, 26 Следваща
Автор Съобщение
Galenus

Регистриран на: 26 Фев 2009
Мнения: 59

МнениеПуснато на: Сря 23 Май 2012, 14:55    Заглавие:    

sluchaen написа:
...Макар че е за КМ1М е показателен и ме връща към настоящата тема в малко по друг аспект. Дали си спомня кой разчете тогава сарповете, дали е някой от "комисията", кой преди това ти ги дава и с какво "послание"!? Минах в неопределена сказателна форма заради принципа на обобщаване, просто сега не е сарп, а тестер.


Споменавайки КМ-1М предполагам визираш 23'ките и случая при Комощица. Не, нямам общо с комисията, не че не знам в подробности нещата, и официалните, и подробности, но нямат значение за форума. Отдавна и двамата пилоти са в отвъдното, и да не ровим..
Просто бях един от първите отишли на местото през ноща в нивите до селото посока село Расово ... никога няма да забравя в тъмнината лилавите купчини горящ ( по точно тлеещ с огромна температура) метал примесен със стопена пръст и човешка плът, навсякъде парчета от едния самолет, уви на загиналия пилот(мир на праха му!). После намерихме и втория изтребител... и частичната надежда, че поне втория пилот е жив изостри сетивата ми до краен предел. Открихме го в задоволително състояние, бързи действия по стабилизиране, малко манипулации на место и незабавна евакуация към болницата в Монтана, на другия ден с вертолет до София, и така. Слава богу, човека се възстанови и след това летя дълги години в бойната и гражданската авиация.
Другото катапултиране, с което професионално съм се докоснал е това през 90'та година при село Розино, Карловско. Отново нощем, но там вече ситуацията във въздуха е била коренно различна и съответно пилота имаше съвсем леки увреди. Само помня как ренгенолога в карловската болница през ноща си беше почерпен и си имах сериозен разговор с него докато се съгласи колко и какви снимки да направи веднага. Както и да е, знам за себе си, че системата за аварийно напускане на самолета е сигурното спасение за пилота, и независимо от неизбежните травми, който е скочил на време е оцелял.

Сегашния случай, и за което е темата, със 11 спарка от графа доказва същото. При безнадеждна ситуация с горящия самолет скачането е единствения шанс. Да си правят анализи и изводи касаещите ги. Това е.
Всичко друго е специализирана и професионално ориентирана лексика, която с интерес чета как се интерпретира от знайни и назнайни журналисти и форумни герои. Cool
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
sluchaen


Регистриран на: 21 Дек 2010
Мнения: 958

МнениеПуснато на: Сря 23 Май 2012, 16:25    Заглавие:  

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Octagon

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1286
Местожителство: LBPD

МнениеПуснато на: Сря 23 Май 2012, 17:53    Заглавие:  

Galenus написа:
Другото катапултиране, с което професионално съм се докоснал е това през 90'та година при село Розино, Карловско.

Извинявай, но за кой случай говориш? Районът ми е добре познат, не помня такъв случай там през 1990 г.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Galenus

Регистриран на: 26 Фев 2009
Мнения: 59

МнениеПуснато на: Сря 23 Май 2012, 21:54    Заглавие:  

Octagon написа:
Galenus написа:
Другото катапултиране, с което професионално съм се докоснал е това през 90'та година при село Розино, Карловско.

Извинявай, но за кой случай говориш? Районът ми е добре познат, не помня такъв случай там през 1990 г.


под №50 - http://www.aircrashconsult.info/1912-1999_AF-BG/PILOTITE.htm

на 6 април 1990г., малко след полунощ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
lz1vla


Регистриран на: 10 Мар 2010
Мнения: 48

МнениеПуснато на: Чет 24 Май 2012, 09:14    Заглавие:  

Galenus написа:
Octagon написа:
Galenus написа:
Другото катапултиране, с което професионално съм се докоснал е това през 90'та година при село Розино, Карловско.

Извинявай, но за кой случай говориш? Районът ми е добре познат, не помня такъв случай там през 1990 г.


под №50 - http://www.aircrashconsult.info/1912-1999_AF-BG/PILOTITE.htm

на 6 април 1990г., малко след полунощ

Това вече е страхотна информация! Да илядиш,колега! occasion5 occasion5
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Galenus

Регистриран на: 26 Фев 2009
Мнения: 59

МнениеПуснато на: Чет 24 Май 2012, 11:19    Заглавие:  

lz1vla написа:

Това вече е страхотна информация! Да илядиш,колега! occasion5 occasion5


Има на места малки неточности в списъците, но общо взето е много добре като информация.

Жив и здрав и ти!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
baj_michal

Регистриран на: 17 Юни 2005
Мнения: 89
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 25 Май 2012, 16:48    Заглавие:  

Съвсем не е по темата, но провокиран от последните мнения:

Цитат:
18. 07.06.1971 г., Габровница (52)пилот - капитан Николай Георгиев Ринков МиГ - 21ПФ Бяла Слатина. Пожар в двигателя.


Това е от: http://www.pan.bg/view_article-31-136-NQMA-VREME-SKAChAJ.html

Цитат:
07.06.1971г.
капитан Николай Георгиев Ринков
Миг - 21
1500 м

V-930-950 к/ч
Изпадане във II режим на полета. Пилотът се катапултира.


А това от линка даден от Galenus.

Не зная какво е II режим на полета, но си спомням ясно, тъй като по това време баща ми имаше пряко отношение по случая. Имало е показания на очевидци, че самолетът е горял. Паднал е в Бяла Слатина, при което има един загинал човек от пожар. Самият капитан Ринков е контузен в крака от катапултното устройство. Казал е: "Имах чувството, че се намирам във фабрика за шамари" това по повод катапултирането.

Ако някой знае повече, нека сподели моля. Ако ли пък мястото на поста ми не е тук, моля модератора да го премести или изтрие.

_________________
I'd rather be a sparrow than a snail...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пет 25 Май 2012, 21:40    Заглавие:  

Това е за тези, които обвиняват само и само пилотите.
Едно рамково споразумение, което бе подписан на 3-4 септември 2011 г. и трябваше да се спазва още оттогава, но още не е влязло в сила - а сме вече почти юни 2012 г. Заради този договор, заради който само МО са виновни, че не се спазва, количеството на летящите МиГ-29 е сведено до минимум, а качеството - и под минимума...
Отговорът на МО е - няма заложени пари в бюджета... Само че има 10 милиона всяка година за златните "Спартани" за 10!!! години напред, от които само 1 лети, а от следващата година ще има и 15 милиона осигурени и за "Кугърите" (нищо че и тук 4-5 летят от общо 12 - а и те са нови). Само че за МиГ-29 - кучета ги яли...

Arrow Предстоящо: Първи годишен договор за изтребителите МиГ-29
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
lz1vla


Регистриран на: 10 Мар 2010
Мнения: 48

МнениеПуснато на: Съб 26 Май 2012, 11:34    Заглавие:  

baj_michal написа:
Съвсем не е по темата, но провокиран от последните мнения:

Цитат:
18. 07.06.1971 г., Габровница (52)пилот - капитан Николай Георгиев Ринков МиГ - 21ПФ Бяла Слатина. Пожар в двигателя.



Ако някой знае повече, нека сподели моля. Ако ли пък мястото на поста ми не е тук, моля модератора да го премести или изтрие.

Здравей колега!
Ще споделя всичко за случая,защото съм от Бяла Слатина-мястото където за първи път видях самолет...та до сега!
На тази дата през ноща се разбива самолет МиГ 21 в гр.Бяла Слатина.Инцидента се случва посреднощ,като машината пада в самото населено място,върху стария Промкомбинат находящ се на ул.Хаджи Димитър 116.
На метри от къщите, а самия център на града е на около 200м от мястото на катастрофата!Загива ако не се лъжа само пазача на Промкомбината.След време комбината се мести до гробищния парк на града.След катастрофата на мястото е построена ЦДГ Детелина.Слава Богу, щяло е да стане голяма касапница ако е бил паднал върху къщите.Интересно ми е в такъв момент как се направлява машина да падне в безопасен район или всичко е плод на случайността?...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
fury


Регистриран на: 30 Май 2009
Мнения: 137

МнениеПуснато на: Съб 26 Май 2012, 16:29    Заглавие:  

Вероятността е 50на50% дали ще падне в безопасен район или ще нацели нещо на земята.Дори пилота да е в самолета,пак няма 100% гаранция !
За пример-катастрофата с Конкорда след излитането! И не само този случай,но за него се сетих.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
sluchaen


Регистриран на: 21 Дек 2010
Мнения: 958

МнениеПуснато на: Съб 26 Май 2012, 17:54    Заглавие:  

Preslav написа:
Това е за тези, които обвиняват само и само пилотите.
Едно рамково споразумение, което бе подписан на 3-4 септември 2011 г. и трябваше да се спазва още оттогава, но още не е влязло в сила - а сме вече почти юни 2012 г. Заради този договор, заради който само МО са виновни, че не се спазва, количеството на летящите МиГ-29 е сведено до минимум, а качеството - и под минимума...
Отговорът на МО е - няма заложени пари в бюджета... Само че има 10 милиона всяка година за златните "Спартани" за 10!!! години напред, от които само 1 лети, а от следващата година ще има и 15 милиона осигурени и за "Кугърите" (нищо че и тук 4-5 летят от общо 12 - а и те са нови). Само че за МиГ-29 - кучета ги яли...

Arrow Предстоящо: Първи годишен договор за изтребителите МиГ-29


Разликата е от земята до небето.
За 29ките, Ми-17 имаме осигурена оперативна и периодична подръжка, полеви, войскови и заводски ремонт от български ИТС, и закупени средства и консумативи. Не казвам че това не струва пари, но е основата на собствена бойна авиация. Най-добре ако можем да прибавим производство и конструиране, имали сме го през годините. За новите "западни" попълнения имаме само оперативната подръжка, затова ще плащаме за всичко нагоре по веригата, характерно за гражданските оператори на AT, но не характерно, направо вредно за бойна авиация.
Стъпка по стъпка превръщаме пилотите си в шофьори, а ИТС в бензинаджий. Помните ли СИВ, е там имаше една специализация, ние няма да произвеждаме коли, други пък няма да произвеждат компоти. Е сега ние няма да имаме бойна авиация, ама други ще имат и бойната авиация, пък и компоти сами ще си правят (ако не вярвате толкоз череши имат, че няма кой да ги обере).
Отклоних се от темата. Та мисълта ми е: Не могат да се сравняват така парите за 29ките (плащаме сега с договори само последното стъпало от заводският ремонт) и например кугарите.
Експлоатацията им е поставена на различна основа.
Като най-голямата разлика е че единият начин ни изгражда самостоятелност, другият не.
В крайна сметка не това е важно. Важното е да градим интегрирана и интелигентна отбрана в съвременната среда на асиметрични реалности. Така че споко!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пон 28 Май 2012, 14:10    Заглавие:  

Един коментар от Pan.bg

Arrow Eдин месец от инцидента с МиГ-29: Армията – уравнение с три неизвестни
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Гената


Регистриран на: 01 Май 2008
Мнения: 440
Местожителство: около София

МнениеПуснато на: Пет 22 Юни 2012, 18:20    Заглавие:  

Някой знае ли какво се случва по въпроса? Чух че пилотите са уволнени!!!
_________________
Всеки може да счупи стъклото на автобус в движение, ама аз мога и на самолет Cool

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пет 06 Юли 2012, 22:20    Заглавие:  

Arrow ВВС ще разчитат на майор Илия Дойчинов и капитан Петър Методиев и в бъдеще
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Съб 07 Юли 2012, 08:39    Заглавие:  

Ето - Португалия. Това, което пишем от 4-5 месеца и много хора ни казваха, че само ние си пишем за това и подвеждаме хората.
Ген.Радев казва в пряк текст...

Arrow Бригаден генерал Румен Радев: Има опция за изтребители от Португалия, която разглеждаме; предложението на "Грипен" също е сериозно и го анализираме внимателно
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 25 от 26 [378 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 23, 24, 25, 26 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » Авиофотография » Събития от 2011-2017 г.
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0667s ][ Queries: 12 (0.0071s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker