Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Тръмп е разрешил отпускането на петрол от стратегическия резерв · Русия разположи в Арктика модерни системи за противовъздушна отбрана · Саудитският Пърл Харбър · Мобилните части са в готовност при евентуален бежански натиск, увери военният министър · САЩ към сърбите: Гледайте по-широко към бомбардировките на НАТО · Руският газ за Европа ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Tue 17 Sep 2019, 04:49
All times are UTC + 2
 Forum index » Авиофотография » Събития от 2011-2017 г.
Сериозен инцидент с хеликоптер AW 109 на Гранична полиция
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 3 of 3 [43 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3
Author Message
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42470

PostPosted: Tue 28 Aug 2012, 08:43    Post subject:  

И аз кво ли разбирам. Точка по въпроса. Има Господ той вижда и раздава правосъдие. Така както сделката със Спартана бе направена от непрокопсаници, така и тая сделка - същото. За това и на двата типа авио техника и се случват инциденти, ще продължават да се случват и за вбъдеще. Лек ден.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 10072
Location: София

PostPosted: Tue 28 Aug 2012, 09:13    Post subject:  

Няма смисъл да се караме за глупости. Не е луд тоя дето яде баницата, а този дето му я дава. Отделни индивиди в тази жалка почти безавиационна държава се нагушиха сладко сладко. Другите като повечето от нас са си останали с детските мечти (ех, небе). Не им завиждам и на пилотите сред нас, защото нямат бъдеще в родните ВВС. Всички поръчки на самолети и вертолети, осъществени в последните 15 години са с голям откат. Не че и по света не е така, но при наш'те условия адски се откроява. Мащабите ни са по-малки. Аз сега разбирам, че обсъжданият господинчо, се бил направил на дилър, и то успешно. Горчивината за родното небе се усилва още повече, защото все по-малко остават чистите хора. Няма европроект нормален, няма обществена поръчка нормална. По-зле от Индия сме. Там поне е официализирано назначаването на роднини.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
bulgivan


Joined: 14 Jul 2008
Posts: 125

PostPosted: Tue 28 Aug 2012, 21:52    Post subject:  

Preslav wrote:
Булгиван не разбирам от недомлъвките ти...Може би си мислиш, че АМ е все още в КРИЛЕ? Не е от няколко години вече. Разбрахме що за мошеник е, скоро и италианците ще го разберат...
Какво значи -вие първи се ослушахте? Имаме информатори навсякъде, трябва ли да казваме кои са? Това че предпочитат КРИЛЕ като уважавана медиа и ПАН.бг говори само хубаво...
А и така информацията стига и до вас... Иначе ако ние не бяхме я разкрили, нямаше да излезе никъде - името си залагам за това. Ние я разкрихме, ние я подадохме на остаалите медии...
От ГП и МВР мълчаха като бити задници, а в началото и криеха... Което не говори хич добре за Цветанов и сие.
Относно хеликоптера - наистина, за чеп за зеле не става. Има тема за хеликоптерите на ГП - в нея нееднократно сме писали за проблемите и скандалите в сделката.
Прочети цялата тема и после съм съгласен да спорим.
Поздрави.



Няма никакви недомлъвки от моя срана.Ти като един ОБИГРАН журналист не ми отговори на нито един от въпросите!
Ама сигурно "в случая не си журналист"!Просто цитат.И пак ще ти кажа , ДОКОЛКОТО ЗНАМ МАШИНАТА НЕ Е ВИНОВНА!!!
ОТ НЕОФИЦИАЛЕН ИЗТОЧНИК.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42470

PostPosted: Wed 29 Aug 2012, 00:04    Post subject:  

Мисля че на всички въпроси ти отговорих конкретно и ясно. Ако пак ми ги зададеш - пак ще ти отговоря същото като по-горе.
Тъпчем на едно място. А дали когато и се строши двигателя през септември пак машината не бе виновна? Нова машина, само на месеци, и двигателя сдава багажа. Че се наложи спешно от Италия нов да карат и италианците си признаха дефекта. Ама давай - твоя източник може да е по-сигурен. Като тези от ГП дето си мълчат за аварията.
Иначе и в случая, и в неслучая, аз съм си журналист. С уважение към теб и твоя опит придобит по авиобазите.

П.П. - и все пак и ако може да отговориш на въпроса - Защо замеси името на АМ още в началото?
Аз мислех, че знаеш кой е в момента АМ и с какво се занимава, но от спора ни излезе, че не е така. Та - защо го замеси.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
bulgivan


Joined: 14 Jul 2008
Posts: 125

PostPosted: Wed 29 Aug 2012, 09:02    Post subject:  

Preslav wrote:
Мисля че на всички въпроси ти отговорих конкретно и ясно. Ако пак ми ги зададеш - пак ще ти отговоря същото като по-горе.
Тъпчем на едно място. А дали когато и се строши двигателя през септември пак машината не бе виновна? Нова машина, само на месеци, и двигателя сдава багажа. Че се наложи спешно от Италия нов да карат и италианците си признаха дефекта. Ама давай - твоя източник може да е по-сигурен. Като тези от ГП дето си мълчат за аварията.
Иначе и в случая, и в неслучая, аз съм си журналист. С уважение към теб и твоя опит придобит по авиобазите.

П.П. - и все пак и ако може да отговориш на въпроса - Защо замеси името на АМ още в началото?
Аз мислех, че знаеш кой е в момента АМ и с какво се занимава, но от спора ни излезе, че не е така. Та - защо го замеси.



Защото той знае какво точно е станало.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
pgp000
Guest


PostPosted: Wed 29 Aug 2012, 20:28    Post subject:  

Преслав може да ме трие колкото иска, но съм съгласен, че новините тук се представят извънредно тенденциозно, особено като става дума за проблеми с техниката.
bulgivan wrote:
И защо да не става за чеп за зеле машинката?Аз си мисля , че е много добра даже!!!АМА АЗ КВО ЛИ РАЗБИРАМ?

Ами защото не я е доставила или не я обслужва определена фирма, например. Я уж калпавите и ненужни Пилатуси как станаха много ценни след като който трябва пое представителството им за БГ!

Обиждате читателите си с това отношение - не само във форума и сайта, а и в списанието много силно личи.
Back to top
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42470

PostPosted: Wed 29 Aug 2012, 22:03    Post subject:  

Я сега ПГП дай да видим къде съм писал, че Пилатус са калпави или неужни? Ако съм го писал преди години - дай да видя с цитат и ще се извиня на всички.
Особено пък в списанието, което ти не четеш и си нямам на идея да кажеш как обиждаме читателите си с тенденциозни статии за Пилатус,когато бяха в ръцете на АМ, а точно ти не си го купуваш?

И пак - защо да обиждаме читателите с тенденциозни мнения или статии примерно за Спартан или за Аугуста? Имат ли проблеми с логистичната поддръжка, с доставката на части, с ремонти, с дефекти? ДА! Кой единствен го разкрива? Ние. Кой се черви на няколко пъти, когато ние задаваме неудоби, но истински и верни въпроси на министъра? Министърът се черви и се чуди по какви заобиколни начини да лъже за Спартана.
Някак си ПГП не мога да разбера когато само ние показваме истината за проблемите със Спартан или Аугуста, защо да го правим тенденциозно, и защо читателите ни да се обиждат от това? Понякога наистина си мисля, че имаш проблеми с вся и всьо...

Искате да бъда конкретен - окей, ще бъда конкретен. Росен Панчелиев, мой баща, задвижи сделката със Спартаните, но донякъде, когато от 8 бройката падна на 3, той вече не бе в тази фирма. Веселин Стоянов в момента отговаря за това с неговата компания и всички запознати могат да потвърдят дали са доволни от него или не...

АМ, както по-горе написах пък представя "Агуста Уестланд" за България. Тук ние нямаме нищо общо.
Това че преди години пътищата ни са се преплитали, не означава, че в момента сме тенденциозно настроени. Просто казваме истината материалите си, тази истина не обижда читателите ни, обременява обаче други хора, които ще загазят сериозно заради тези 2 авиотехники, които доставиха. Както се вижда от нашите материали, по тях има достатъчно много проблеми от всякакъв характер...
Относно Пилатус, АМ си присвои нещата, след това закотви абсолютно нарочно самолетите на земята за година че и повече, като поиска непосилни неща и пари от МО, за да могат те отново да излетят. От Пилатус видяха, че е некоректен, потърсиха старите представители - РП, и точно след 4 месеца машините отново бяха във въздуха. Нещо жизненоважно за младите пилоти!

Това е от мен, чакам ПГП да покаже къде аз съм писал, че Пилатус са калпави машини, и ако е така - ще се извиня. Лека вечер.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
bulgivan


Joined: 14 Jul 2008
Posts: 125

PostPosted: Wed 29 Aug 2012, 23:07    Post subject:  

Preslav wrote:
Я сега ПГП дай да видим къде съм писал, че Пилатус са калпави или неужни? Ако съм го писал преди години - дай да видя с цитат и ще се извиня на всички.
Особено пък в списанието, което ти не четеш и си нямам на идея да кажеш как обиждаме читателите си с тенденциозни статии за Пилатус,когато бяха в ръцете на АМ, а точно ти не си го купуваш?

И пак - защо да обиждаме читателите с тенденциозни мнения или статии примерно за Спартан или за Аугуста? Имат ли проблеми с логистичната поддръжка, с доставката на части, с ремонти, с дефекти? ДА! Кой единствен го разкрива? Ние. Кой се черви на няколко пъти, когато ние задаваме неудоби, но истински и верни въпроси на министъра? Министърът се черви и се чуди по какви заобиколни начини да лъже за Спартана.
Някак си ПГП не мога да разбера когато само ние показваме истината за проблемите със Спартан или Аугуста, защо да го правим тенденциозно, и защо читателите ни да се обиждат от това? Понякога наистина си мисля, че имаш проблеми с вся и всьо...

Искате да бъда конкретен - окей, ще бъда конкретен. Росен Панчелиев, мой баща, задвижи сделката със Спартаните, но донякъде, когато от 8 бройката падна на 3, той вече не бе в тази фирма. Веселин Стоянов в момента отговаря за това с неговата компания и всички запознати могат да потвърдят дали са доволни от него или не...

АМ, както по-горе написах пък представя "Агуста Уестланд" за България. Тук ние нямаме нищо общо.
Това че преди години пътищата ни са се преплитали, не означава, че в момента сме тенденциозно настроени. Просто казваме истината материалите си, тази истина не обижда читателите ни, обременява обаче други хора, които ще загазят сериозно заради тези 2 авиотехники, които доставиха. Както се вижда от нашите материали, по тях има достатъчно много проблеми от всякакъв характер...
Относно Пилатус, АМ си присвои нещата, след това закотви абсолютно нарочно самолетите на земята за година че и повече, като поиска непосилни неща и пари от МО, за да могат те отново да излетят. От Пилатус видяха, че е некоректен, потърсиха старите представители - РП, и точно след 4 месеца машините отново бяха във въздуха. Нещо жизненоважно за младите пилоти!

Това е от мен, чакам ПГП да покаже къде аз съм писал, че Пилатус са калпави машини, и ако е така - ще се извиня. Лека вечер.


Ха , Ха !
И ти си бил същия!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
pgp000
Guest


PostPosted: Wed 29 Aug 2012, 23:18    Post subject:  

На първо място се вземаш твърде насериозно - като единствен професионалист в областта. Не си нито едното, нито другото, и това личи дори за лаици като мен. Източниците, стилът на писане, повърхностните аргументи - това и 100 интервюта с тачени командири на бази не го елиминират.

Второ - пишеш тенденциозно. Това, че конкуренцията ви е доставила или обслужва техника не е проблем на техниката като такава, а на МО, защото такава фирма е избрало на кОнкурса, нали? Само че ти настройваш всички срещу машините, а не срещу лапачите в МО, които там и ще си пукнат, мезейки и ходейки на Бали за моя сметка. Сякаш не се знае кои са.

Защо тогава всяко такова нещо става сензация? С какво АМ е по-различен от двете кифли - бивши служителки на МЗХ? Защо не дадете пълен списък на всички фирми, които са участвали в процедури на МО и не напишете кои лица са замесени в тях? Защо ако знаете какви са офертите не сте подали сигнал в прокуратурата? Това ли ви е гражданското поведение?

Защо не кажете кои са били в състава на екипажа на ударената машина? Има ли разследване? Резултати?

Какво стана с падналия МиГ-29? Ударил ли е баката, какво става с пилотите, има ли достатъчно изправни машини?

Трето - двоен стандарт. Пишете за скандали, сензации, как ВВС и флотът изчезват, а генералските изявления за "изпълнени планове" и "нови хора" какво са на този фон? Доблестните офицери като виждат за какво става проблем ако я имат оная офицерска чест от времето на Балканската война - окачват фуражката на пирона и баста! Ако трябва ще станат политици, ще поведат хората си и техните семейства на избори и ще ги спечелят и ще бъдат чути! Не да ми фъфлят за политически решения само и само да ма'ат гащи с шарени ленти отстрани! Лидери НЯМА сега, има СЛУЖБАШИ. Ама ги хвалите и в новините - ЧРД!!!

Всичко на учението в Шабла е за "отличен", ще се плюнчат разни щабисти, писарушки и Овча мисъл идните 2 месеца. Само че аз виждам някои други писания във Фейсбука, Скайпа - ПЪЛНА СКРЪБ е учението според УЧАСТНИЦИТЕ. Но ще пишете друго, и точно затова (остарелите новини, вестникарския стил и неподбраните теми) списаниЯТА - вашите и на всички останали - НЕ съм купувал, НЕ купувам и няма и да започна.

Четвърто - дразнещо много скачаш и не носиш на никаква критика. Ако не поемате нищо от читателите такива явно не ви трябват. Личния момент в отношението ти към всички е толкова силен, че не вземаш под внимание дори корекциите за надписите на снимките.

Предния път ти написах какво мисля и ти ме изтри, след което ми дръпна една поучителна реч да си направя дете и ми заключи темата под носа. Ще избягвам да ти давам още поводи за това. Сам си знаеш. На теб нямам какво повече да кажа, достатъчно пъти съм писал. Стана ми досадно. Тук не идвам заради теб и твоите новини, а заради постовете на последните останали няколко души. И сега текста ще си го запазя, за да може като го изтриеш и си спомня как съм писал 15-20 мин. да ми напомня да не ти отговарям повече, особено като имам какво друго да правя.

Със здраве.
Back to top
seka4a


Joined: 21 Apr 2011
Posts: 99

PostPosted: Wed 29 Aug 2012, 23:26    Post subject:    

Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Thu 30 Aug 2012, 08:28    Post subject:  

хихихихихи
Тук от време на време е голям купон
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42470

PostPosted: Thu 30 Aug 2012, 09:28    Post subject:  

ПГП - виждам силно желание да станеш журналист у теб. Браво, хващай се здраво за занаята!
Казваш - не влизаш заради новините от ПАН.БГ, а заради малкото останали хора.
Лъжеш и мажеш.
Веднъж ти написах - не посещавай повече сайта, ти обаче продължаваш да коментираш новините, а после - аз влизам заради друго.
После пък вземаш отношение спрямо читателите ни, а сега казваш - ама аз не ви чета.
Някак си е твърде необяснимо да говориш общо за читателите ни, и да критикуваш от тяхно име, без ти да си купуваш списанието.
И пак не си на прав път - сто интервюта с генерали, 3 съм направил, но както и да е... Материалите в Криле и Океан ги правят други хора, аз имам други функции. Но така е, като не ни четеш, а критикуваш и лъжеш. Лаици като теб нямат право дори да обсъждат стила ми на писане, защото не са чели материалите ми... Но ти си си такъв, виртуален маниак. Laughing
Приемам всяка критика от читател на списанието, стоял съм по 2 часа на телефона, за да слушам критики. Когато греша или аз или някой колега, се извинявам и от негово име. Връзката ни с читателите винаги е отворена, идват в офиса - критикуват ни, или са доволни от даден брой, обаждат се по телефона, пишат имели.
И ако наистина се имаш за мъж - дай пример за критика към Пилатус... Чакам... За да се извиня, ако намериш такава.

Булгиван - хаха, ама не, за пореден път не позна. Виждам, че си зле информиран за доста неща.
И въпреки това оставам с уважение към теб.
Ще продължаваме да критикуваме проблемите около Спартан, Аугуста, МиГ-29, Кугър и цялата техника, която притежава ВВС.
ПГП казва, че не можело така - хем критикуваме, хем правим интервюта с генералите, е може... Само ние си знаем колко критики сме отнесли и от генералите, че сме им стоварвали беля на главите с тези разкрития и критики... Но това прави сайтът интересен и посещаван.
Лек ден на всички. Шоуто трябва да продължи. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42470

PostPosted: Tue 09 Oct 2012, 13:25    Post subject:  

Arrow Два от хеликоптерите на Гранична полиция не летят от месеци. Щети по AW109 след инцидента през юли
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 3 of 3 [43 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » Авиофотография » Събития от 2011-2017 г.
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0721s ][ Queries: 12 (0.0051s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker