Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Катастрофа с Ми-17-1В в Колумбия · Един авиационен клип по песен на група ЛЮБЕ · В Киев е страшно леят се кръв и тупаници на поразия (ВИДЕО) · На 22 януари на българо-гръцката граница ще е страшно · Борисов и Тръмп се срещат в края на януари в Швейцария? · Турция изпрати танкове към границата със Сирия ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot Президентски избори в РФ - 2018(53)
В момента е: Сря 17 Яну 2018, 01:10
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Учения на българските ВМС
133 години български ВМС
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 4 [51 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4 Следваща
Автор Съобщение
Sea Dog
[Moderator]


Регистриран на: 10 Дек 2005
Мнения: 3529
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет 16 Авг 2012, 07:00    Заглавие:  

Я хвърли един поглед към снимките от тазгодишния "Хемус" и пак помисли дали ДШК-то не го произвеждаме все още ??? Поразгледай и снимките на "Дръзки" - там май са сложили "Утес". ПК-то може и да е надеждно, но е с по-малък калибър. А относно точността - клипове из нета колкото искаш...
Та както казах - каквото има в склада - това ползват !!! Останалото е издребняване без покритие !

_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
remarque


Регистриран на: 06 Окт 2009
Мнения: 170

МнениеПуснато на: Чет 16 Авг 2012, 08:30    Заглавие:  

Снимки от подготовката на румънската фрегата Regele Ferdinand за участие в операция ATALANTA - юли 2010.
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

източник: http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?155123-Romanian-Armed-Forces-Photos/page39

А най-доброто решение е това: http://defense-update.com/directory/typhoon.htm
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 16 Авг 2012, 08:36    Заглавие:  

Господин Ники, недейте да хвърляте западните разузнавания в ужас - на "Хемус" "Терем" показа модернизирани ДШК, а не нови. Лично аз не знам да "Дръзки" да са слагали "Утьос", но това което казах за отсечките и проблемите е именно на база техния опит.
Що се отнася да идеи - не мисля че при реална антипиратска мисия идеята да чучнеш 2-ма моряци в пълен ръст на борда е най-добрата. Хората отдавна са измислили електродистанционно управление. Разбира се най-лесно е да се каже MLG27, но като се има предвид че от Созополските "Оси" останаха поне 9-10 годни АК230, сигурно няма да е голяма философия в "Флотски арсенал" да измислят как да монтират 1-2 на фрегата. Още повече че място колкото искаш. Все пак при положение че замисляме мащабни размествания по палубата на ЗРК и ПКР, нови палуби, БЛА и вертолети едва ли не, монтирането на 1-2 АК-230 няма да е кой-знае какъв проблем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
1159


Регистриран на: 11 Авг 2005
Мнения: 812
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет 16 Авг 2012, 11:58    Заглавие:  

Господин Ставрев,дори при най-голямо желание,няма да е възможно поставянето на АК-230 на някоя от "белгийките".Причините за това са много-първо АК-230 не е само башнята която виждате-под нея има още 2 палуби с агрегатни и постове за презарядка,дори да се намери такова празно помещение на фрегатите пак няма да стане защота трябва до оръдията да се прекарат тръбопроводи с въздух под налягяне(за презарядка) и с азот(за охлажзане)+ел. ток с напрежение 26,127 и 300 волта(а се съмнявям,че белгийките произвеждат такова руско напрежение).Освен това на АК-230 му е необходима и РЛС за насочване а такава на фрегатите липсва а наличните немогат да се "спрегнат" с АК-то.Така,че изборът на ДШК/ДШКМ е напълно логичен и правилен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
S377

Регистриран на: 22 Дек 2011
Мнения: 32

МнениеПуснато на: Чет 16 Авг 2012, 12:23    Заглавие:  

На АК-230 не му е необходим "зъдължително" РЛС.И ракетните катери, тралщиците и средните десантни кораби си имат дистанционно управление.Обаче да слагат такива на фрегатите ще иска доста изменение, а това няма да е евтино.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 16 Авг 2012, 12:49    Заглавие:  

Аз и затова казах че най-лесно е да се каже MLG27, при него дори няма проникване през палубата.

А дадох примера с АК230 защото обемът от работа е сравним с правенето на вертолетна площадка или монтиране на ПУ за нови ПКР - нещо които са планирани съвсем сериозно. Друг е въпросът дали ще станат някога.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Sea Dog
[Moderator]


Регистриран на: 10 Дек 2005
Мнения: 3529
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет 16 Авг 2012, 21:08    Заглавие:  

Господин Ставрев, приемам забележката за производството на ДШК, моя е грешката Rolling Eyes
Обаче -

Цитат:
не мисля че при реална антипиратска мисия идеята да чучнеш 2-ма моряци в пълен ръст на борда е най-добрата.


... това вече е кофти пример. Да не би на всички кораби участващи в антипиратска мисия да има само дистанционно управляеми системи ??? Внимателно си помислете, че примери из нета бол Wink
Дори да приемем, че е възможно да поставим по едно АК-230 на всяка фрегата - как смятате да го насочваме ?? Жокер - "Визир-колонка", там боеца изобщо не е в цял ръст, ама хич даже Laughing Или предлагате да модернизираме 230-ката, да й сложим термокамери и лазерни далекомери и да я направим дистанционен модул ? Е, някъде из форума имаше снимка на опитен образец на такова нещо, само че на ЗУ-23, обаче ако ще се инвестират пари в такава разработка - защо да не е направо 630 ?? Оръдието се прави у нас, остава РЛС и камерите.... Ако отговорът е "цената" то се надявам да вдянете защо са извадили от склада ДШК-та. За трети път го казвам - има нужда от нещо по-мощно от 7,62 мм. и по-евтино от 20/30 мм. - в склада има ДШК - това е. Всякакви идеи за дистанционни модули са хубави, но заслужава ли си да се налеят толкова пари за подобна система, вместо за ракети и/или РЛС ?!

А какво е имало на "Дръзки" не знам, да кажат знаещите....

Click to see if image is larger

_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 17 Авг 2012, 09:23    Заглавие:  

Ники,
май говорим за едни и същи неща, но не се разбираме. Ясно е че каквото има това са сложили. "Дръзки" край бреговете на Ливан беше с НСВ 12,7 мм.
Спирам за АК-230, дадох го като пример за доста сложно и трудоемко занятие, но съизмеримо с планираните "модернизации" по кораба.
Иначе каво мисля за състоянието на ВМС съм го написал в бр. 4 август 2012 г. За празника беше съвсем реално да имаме 4 френски красавици, реално ще разчитаме на 3 елгийски бабички и 1 руски дядо. При това проблемът не е във възрасттта на корабите е в липсата на средства за поддръжка. Който се е качилна "Верни" на Морска гара" е видял състоянието на покритието на палубата да речем. Така скоро Е-71 освен без ПКР ще останат и без РБУ и торпеда, а не е ясно и бъдещето на RIM 7M. Всичко това става на фона на процесите в Турция, Сирия, Ливан, Египет, Либия - които могат да се охарактеризират като тотална ислямизация на регион жизнено важен за енергийните и морски доставки през Суецкия канал. Добре че министър Ангелов каза че в следващите 30 години не ни застрашава нищо, че да спим спокойно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
dogan

Регистриран на: 19 Фев 2009
Мнения: 178

МнениеПуснато на: Нед 19 Авг 2012, 20:20    Заглавие:  

моите уважения г-н ставрев, но няма начин да имаме 4 френски красавици.....нито сме имали последните 20 години, а като гледам и близките 8-10 години също няма да имаме възможности за това. това е положението.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Sea Dog
[Moderator]


Регистриран на: 10 Дек 2005
Мнения: 3529
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед 19 Авг 2012, 20:43    Заглавие:  

Г-н Соколски, не само че имахме възможност, но и към момента можехме да имаме 2 (два) нови и напълно боеспособни кораба, френско производство. И това с оглед на настъпилата финансова криза през 2010г.

Точно заради такива изцепки, винаги съм настоявал да не се трие нищо от форума...... Сиреч, изнамерете си съответната тема от форума, попрочетете я няколко пъти, съпоставете я с настъпилите световни събития и пак си правете труда на пускате безмислици.......

_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 20 Авг 2012, 16:09    Заглавие:  

Соколе, можжеше да имаме френски красавици, аманесе разбраха кой да лапне офсета.

Иначе вижте какви резервисти търси МО за ВМС:

18360, Бургас /месторабота гарнизон Варна/
длъжност: Командир на рейдови миночистач пр. 1159
звание: капитан-лейтенант
специалност: Организация и упр-е на такт. подр. от ВМС
Срок: 01.01.2013 г.
образование: висше /ВВМУ-Корабоводене
бройки:2
изисквания - Стаж като командир (помощник-командир) на кораб

Някой да подскаже какъв ще да е този миночистач че не се сещам. Знам за пр. 1259.3 от строените в Мичирин (51-56). Пр. 1159 доколкото си спомням е фрегата "Смели"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 20 Авг 2012, 16:42    Заглавие:  

ПУСНАХА И "РЕДУТ" ЗА ПРОДАЖБА!!!

С П И С Ъ К на предлаганото за продажба имущество от 16.08.2012 г.


№ по ред
Подвижен брегови ракетен комплекс „Редут-Э”
Регистрационен № Заводски № количество Начална продажна цена – 375 000.00 лева

1
Самоходна пускова установка СПУ-35БЭ на база ЗИЛ 135 МБ
рег. № ВА 106029 зав. № 0473672
1
2
Самоходна пускова установка СПУ-35БЭ на база ЗИЛ 135 МБ
рег. № ВА 106030 зав. № 0373972
1
3
Самоходна пускова установка СПУ-35БЭ на база ЗИЛ 135 МБ
рег. № ВА 106031 зав. № 0683882
1
4
Самоходна пускова установка СПУ-35БЭ на база ЗИЛ 135 МБ
рег. № ВА 106032 зав. № 0383670
1
5
Електростанция ЭСД-100-30-Т/400-І на база двуосно ремарке
рег. № ВА 601573 зав. № Я 11003
1
6
Електростанция ЭСД-100-30-Т/400-І на база двуосно ремарке
рег. № ВА 603571 зав. № 970291
1
7
Електростанция ЭСД-100-30-Т/400-І на база двуосно ремарке
рег. № ВА 603572 зав. № 970292
1
8
Агрегатен пост на база двуосно ремарке
рег. № ВА 601574 зав. № Я 10002
1
9
Кабелна мрежа - комплект
инв. № Я 08002
1
10
Радиолокационна станция за целеуказване 4Н на база двуосно ремарке

1
11
Радиолокационна станция „МЬІС” на база двуосно ремарке
рег. № ВА 601568
1
12
МТО за РЛС „МЬІС” на база ЗИЛ 131
рег. № ВА 106054
1
13
СД-20 – двуосно ремарке
рег. № ВА 601582
1
14
Агрегатен пост на база ЗИЛ 131
рег. № 106065
1
15
Кондиционер на база ЗИЛ 131
рег. № 106067
1
16
Електрохидроагрегат А-63 – едноосно ремарке
рег. № ВА 601551 зав. № 80614366
1
17
Електрохидроагрегат А-63 – едноосно ремарке
рег. № ВА 604983 зав. № 80614367
1
18
Компресорна станция ДК-9М – двуосно ремарке
рег. № ВА 601557 зав. № 54847
1
19
Компресорна станция ДК-9М – двуосно ремарке
рег. № ВА 601558 зав. № 54903
1
20
Електростанция ЭСД-60 – 2хЭСД-30 - 15000

1
21
Електростанция ЭСД-30
ВА 601567
1
22
Електростанция ЭСД-30
ВА 604985
1
23
Хладилна машина СТ-70М на база ЗИЛ 131
рег. № ВА 106048 зав. № 34086137
1
24
Хладилна машина СТ-70М на база ЗИЛ 131
рег. № ВА 106049 зав. № 34086136
1
25
Централен пост ЦП на база двуосно ремарке
рег. № ВА 601575 инв. № 97014
1
26
Пост за съпровождане ПС№1 на база двуосно ремарке
рег. № ВА 601569 инв. № 87012
1
27
Пост за съпровождане ПС№2 на база двуосно ремарке
рег. № ВА 601570 инв. № 87011
1
28
Пост за съпровождане ПС№3 на база двуосно ремарке
рег. № ВА 601571 инв. № 87010
1
29
Пост за съпровождане ПС№4 на база двуосно ремарке
рег. № ВА 601572 инв. № 87013
1
30
„КИПС-ПЭ” – двуосно ремарке
рег. № ВА 601545 зав. № 2058К5
1
31
Прицеп-транспортен Т-13
рег. № ВА 601552 зав. № 205881
1
32
Прицеп-транспортен Т-13
рег. № ВА 603570 зав. № 205882
1
33
Автовлак Т-12 - полуремарке
рег. № ВА 601553 зав. № 01
1
34
Автовлак Т-12 - полуремарке
рег. № ВА 601554 зав. № 02
1
35
Транспортно-зареждаща машина ТЗМ 9Т12МЭ
рег. № ВА 601576
1
36
Транспортно-зареждаща машина ТЗМ 9Т12МЭ
рег. № ВА 601577
1
37
Транспортно-зареждаща машина ТЗМ 9Т12МЭ
рег. № ВА 601578
1
38
Транспортно-зареждаща машина ТЗМ 9Т12МЭ
рег. № ВА 601579
1
39
Експлоатационна тележка ПР-72 – двуосно ремарке
рег. № ВА 601555 зав. № 01
1
40
Експлоатационна тележка ПР-72 – двуосно ремарке
рег. № ВА 601556 зав. № 02
1
41
Горивозарядчик АЦЗ-4.4 на база ЗИЛ 131
рег. № ВА 106047 зав. № 1014
1
42
Горивозарядчик ТЗ-5 на база УРАЛ 375
рег. № ВА 106045 зав. № 7511285
1
43
Машина за принадлежности КП-37М-двуосно ремарке
рег. № ВА 601597 зав. № П-1114
1
44
Машина за принадлежности КП-37М – ЗИЛ 131 с хидрокран 490І
рег. № ВА 106052
1
45
Автокран 8Т-210 на база УРАЛ 375
рег. № ВА 106116
1
46
ТАПП КРАЗ 255Б (тежък колесен влекач)
рег. № ВА 106010
1
47
ТАПП КРАЗ 255Б (тежък колесен влекач)
рег. № ВА 106012
1
48
ТАПП КРАЗ 255Б (тежък колесен влекач)
рег. № ВА 106013
1
49
ТАПП КРАЗ 255Б (тежък колесен влекач)
рег. № ВА 106014
1
50
ТАПП КРАЗ 255Б (тежък колесен влекач)
рег. № ВА 106015
1
51
ТАПП КРАЗ 255Б (тежък колесен влекач)
рег. № ВА 106016
1
52
ТАПП КРАЗ 255Б (тежък колесен влекач)
рег. № ВА 106017
1
53
ТАПП КРАЗ 255 (тежък колесен влекач)
рег. № ВА 106007
1
54
ТАПП КРАЗ 255 (тежък колесен влекач)
рег. № ВА 106008
1
55
ТАПП КРАЗ 255 (тежък колесен влекач)
рег. № ВА 106011
1
56
ТАПП КРАЗ 255 (тежък колесен влекач)
рег. № ВА 105998
1
57
САПП УРАЛ 375С (седлови колесен влекач)
рег. № ВА 106022
1
58
САПП УРАЛ 375С (седлови колесен влекач)
рег. № ВА 106023
1
59
САПП УРАЛ 375С (седлови колесен влекач)
рег. № ВА 106024
1
60
САПП УРАЛ 375С (седлови колесен влекач)
рег. № ВА 106025
1
61
САПП УРАЛ 375С (седлови колесен влекач)
рег. № ВА 106026
1
62
САПП УРАЛ 375С (седлови колесен влекач)
рег. № ВА 106027
1
63
САПП УАЗ 452 (топопривързвач)
рег. № ВА 106081
1
64
Тележка КП-36 М-02 (за стартови агрегат)

3
65
Палатка 8Ю-12
№ 49826704
№ 49826705
2
66
ЗИП 1:2 към КИПС на П-35

1
67
ЗИП 1:4 към СПУ

1
68
ЗИП 1:10 към П-35 БЭ

1
69
Експлоатационна тележка А2-9820-0

4
70
Тележка Б-9401-0 (за изд. П-35)

14
71
Тренажор за предстартова проверка „ТПК-35БЭ”
587060
1
72
Ракета П-35БЭ/изд. П28-ФО
№ 205П2838Р6870/ 31.07.1978г.
1
73
Ракета П-35БЭ/изд. П28-ФО – учебно действаща
№ 205П2828Р6470УД/
31.07.1978г.
1
74
Ракета П-35БЭ/изд. П28-ФО
№ 205П2828Р6370/ 30.06.1978г.
1
75
Ракета П-35БЭ/изд. П28-ФО
№ 205П2838Р6670/ 11.07.1978г.
1
76
Ракета П-35БЭ/изд. П28-ФО
№ 205П2838Р6770/ 11.06.1978г.
1
77
Ракета П-35БЭ/изд. П28-ФО
№ 205П2838Р6970/ 21.08.1978г.
1
78
Ракета П-35БЭ/изд. П28-ФО
№ 205П2838Р6371/ 04.09.1978г.
1
79
Ракета П-35БЭ/изд. П28-ФО
№ 205П2838Р6171/ 28.09.1978г.
1
80
Ракета П-35БЭ/изд. П28-ФО
№ 205П2838Р6071/ 24.08.1978г.
1
81
Ракета П-35БЭ/изд. П28-ФО
№ 205П2838Р6271/ 31.08.1978г.
1
82
Ракета П-35БЭ/изд. П28-ФО
№ 205П2838Р6571/ 25.09.1978г.
1
83
Ракета П-35БЭ/изд. П28-ФО
№ 205П2838Р6471/ 06.09.1978г.
1
84
Ракета П-35БЭ/изд. П28-ФО
№ 205П2838Р6671/ 25.09.1978г.
1


Забележка: 1. Всички изделия са в състояние „такова каквото е” и с опаковка и ЗИП, където има такива„ по фактическо
състояние и наличност”.
2. „Снабдяване и търговия – МО” си запазва правото на промяна на количествата до приключване на процедурата и сключване на договор за покупко-продажба.
3. Всички изделия са ІІІ категория, с изключение на позиции с №№ 73 и 74, които са V категория.
Условия на доставка: EXW - франко ненатоварено превозно средство в складов район на МО.

Начин на плащане: Авансово, не по-късно от 5 работни дни след датата на подписване на договора.

Оглед на имуществото и проучване на фирмите:

Оглед може да бъде извършен във в. ф. 38 010 и в. ф. 32 140 – Варна на 03.09.2012 г. и 04.09.2012 г.
За целта до 12.00 часа на 20.08.2012 г., фирмите – кандидати, следва да представят писмено искане, включващо списък на желаещите лица да извършат огледа, с фотокопие от личните им карти (двустранно) или фотокопие на личен паспорт за чужденци, както и заверено копие от документи, даващи им право да извършват дейности, съгласно ЗЕКПСОИТДУ.
За резултатите от проучването, фирмите ще бъдат уведомени до 16.00 часа на 31.08.2012 г.

Срок за подаване на оферти - до 12.00 ч. на 05.09.2012 г.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Sea Dog
[Moderator]


Регистриран на: 10 Дек 2005
Мнения: 3529
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 20 Авг 2012, 19:12    Заглавие:  

Обявената начална цена от 375 хил. лв. за всичко изброено ли е ???

Confused

_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
dogan

Регистриран на: 19 Фев 2009
Мнения: 178

МнениеПуснато на: Пон 20 Авг 2012, 20:36    Заглавие:  

Sea Dog написа:
Г-н Соколски, не само че имахме възможност, но и към момента можехме да имаме 2 (два) нови и напълно боеспособни кораба, френско производство. И това с оглед на настъпилата финансова криза през 2010г.

Точно заради такива изцепки, винаги съм настоявал да не се трие нищо от форума...... Сиреч, изнамерете си съответната тема от форума, попрочетете я няколко пъти, съпоставете я с настъпилите световни събития и пак си правете труда на пускате безмислици.......


уважаеми г-н златев, възможно е да се изкажа недостаъчно подготвен, това се случва и на вас и на г-н ставрев. чел съм темата порепрочитал съм я и съм чел и други неща и затова си позволх "изцепката".....топката започна да се тупа още по времето на царя. станишев поне тази глупост не направи и не похарчи резерва за кораби. бих искал да ви осветля ....кризата в България започна есента на 2008 г. (в света малко повече от 1 година по-рано) и ако бяха потрошили резерва държавата щеше да се е разкапала последните 3 години при настоящето мъдро управление. . истината е, че няма достатъчни средства, както за вмс така и за другите видове въоръжени сили, излишна е полемиката, че ако парите не се крадели и не се харчели за глупости ще има пари за техника. друг път също съм го казвал проблема е не толкова в това, че няма пари за закупуване на техника, а в липсата на достатъчно финансов ресурс за нейната последваща подръжка. Едно са емоциите и желанията, а съвсем друго реалните финансови възможности на държавата. аз също не харесвам да се трият нещата във форума, защото след това историята показва кой е бил прав.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
dogan

Регистриран на: 19 Фев 2009
Мнения: 178

МнениеПуснато на: Пон 20 Авг 2012, 20:37    Заглавие:  

Dimitar Stavrev написа:
Соколе, можжеше да имаме френски красавици, аманесе разбраха кой да лапне офсета.

Иначе вижте какви резервисти търси МО за ВМС:

18360, Бургас /месторабота гарнизон Варна/
длъжност: Командир на рейдови миночистач пр. 1159
звание: капитан-лейтенант
специалност: Организация и упр-е на такт. подр. от ВМС
Срок: 01.01.2013 г.
образование: висше /ВВМУ-Корабоводене
бройки:2
изисквания - Стаж като командир (помощник-командир) на кораб

Някой да подскаже какъв ще да е този миночистач че не се сещам. Знам за пр. 1259.3 от строените в Мичирин (51-56). Пр. 1159 доколкото си спомням е фрегата "Смели"



не е само офсета ...... на това му се казва манус лапсус ...секретарката е объркала номера не вярвам някой флотски да е объркал проекта Smile, а за Рубежа незнам какво да кажа ...изглежда и на него ресурса е изтекъл, а нови ракети от русия няма да купим .....останахме само с ракетите на Мълния
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 4 [51 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Учения на българските ВМС
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2767s ][ Queries: 14 (0.0036s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker