Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Русия ще достави плаващи бронетранспортери на Индонезия · Американски генерал: НАТО да скрие "слабото си място" от руснаците · Двама братя от богато семейство в основата на атаките в Шри Ланка · Коя държава е по-голяма от Плутон и още изумителни факти за пътешественици · Нетаняху готов да кръсти еврейско селище от Голанските възвишения на Тръмп · След 24 години: Спипаха пилот, че не може да пилотира ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 23 Апр 2019, 22:20
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Технология срещу вулканични облаци на ЕasyJet и Airbus
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [2 Мнения]  
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 13 Ное 2013, 20:40    Заглавие:  Технология срещу вулканични облаци на ЕasyJet и Airbus  

Dnes v ToluZa v centara na Airbus za predavane na gotovite samoleti be demonstriran raboteshtia prototip na sistemata AVOID - savmestna razrabotka na easyJet, Airbus i Nicarnic, DASHTERNA KOMPANIA NA NORVEDJKIA INSTITUT ZA AVIO IZSLEDVANIA. Na praktika tova e infratcerven (IR) senzor s 2 kameri koito otkrivat vulkanichna pepel na razstoianie ot 100 do 60 kilometra i pozvoliavat na pilotite da vzemat reshenie kak da procedirat - da zaobikoliat ili da promeniat poletnoto nivo.

Sistemata e izpitana uspeshno na 30 oktomvri 2013 nad Biskaiskia zaliv. A400M razpraska 1 ton vulkanichna pepel na 5 vitki na obshta plosht ot 2,8 kilometra. DA42 MPP vliza v oblaka za da proveri platnostta i da vzeme probi ot chastichite. Pri potvardjdavane na poluchenata contsentratcia parvia opiten prototip A340-300 s montiran sensor priblidjava oblaka, otkriva go i go zaobikalia.

AVOID - Airborne Volcanic Object Imaging Detector e initsiiran ot easyjet v sledstvie na zatvarianeto na nebeto na Evropa prez 2010 g. sled izrigvaneto na islandskia vulkan Eyjafjallajokull. Tova nosi 55 miliona liri zagubi na companiata, a v svetoven mashtab zagubite sa 5 miliarda evro ot BVP na zasegnatite strani. Spored Ian Davies, tehnicheski direktor i shef na ingenernia otdel na easyJet tselta e sled 12 mesetsa da ima gotov serien product. Kompaniata planira da snabdi 10 ot svoite samoleti s tova ustriistvo. V momenta SE VODIA PROGORY S KOMPANII OT SEKTORA NA PROIZVODITELI NA AVIONIKA.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 13 Ное 2013, 20:52    Заглавие:  

A400M
Click to see if image is larger

DA-42MPP
Click to see if image is larger

Ustroistvoto za vzemane na probi
Click to see if image is larger

AVOID
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [2 Мнения]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2844s ][ Queries: 12 (0.2348s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker